#1
Flugeltje zei:Daar weet jij alles van ???![]()
Nee ik ben nog nooit verslaafd geweest aan GHB. Ik heb het totaal zo'n 10x in mijn leven gebruikt, waarvan de eerste 9x leuk en de 10e x ging ik out. Ik ben een control freak(zeker wat drugs betreft)en ik schaamde me dood toen ik besefte in welke toestand ik verkeerd had. Ik laat het met mijn gebruik nooit zover komen dat ik niet meer weet wat ik gedaan heb of dat ik me moet gaan schamen voor mijn gedrag...
Zulke mensen als jij geven de drugs een slechte naam, je gaat out, verliest de controle over alles, zeggen dat je een hersenbeschadiging oploopt waarvan tot op heden nog geen enkel onderzoek dit bevestigd...... .
Het klopt inderdaad dat er weinig bekend is over de gevolgen van langdurig GHB gebruik, ik heb ook niet gezegd dat ze zeker een hersenbeschadiging oploopt, ik zei:'waarschijnlijk krijg je er ook een hersenbeschadiging van. Als je op wikipedia de bijverschijnselen leest(die ik twee posts later ook nog citeer)kan dat toch niet goed zijn voor je hersenen en de rest van je lichaam?
X
