Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswie kan me vragen beantwoorden over me ghb gebruik DOODSBANG

wie kan me vragen beantwoorden over me ghb gebruik DOODSBANG

65 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Flugeltje zei:
Daar weet jij alles van ??? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Nee ik ben nog nooit verslaafd geweest aan GHB. Ik heb het totaal zo'n 10x in mijn leven gebruikt, waarvan de eerste 9x leuk en de 10e x ging ik out. Ik ben een control freak(zeker wat drugs betreft)en ik schaamde me dood toen ik besefte in welke toestand ik verkeerd had. Ik laat het met mijn gebruik nooit zover komen dat ik niet meer weet wat ik gedaan heb of dat ik me moet gaan schamen voor mijn gedrag...
Zulke mensen als jij geven de drugs een slechte naam, je gaat out, verliest de controle over alles, zeggen dat je een hersenbeschadiging oploopt waarvan tot op heden nog geen enkel onderzoek dit bevestigd...... .
Klik om te vergroten...

Het klopt inderdaad dat er weinig bekend is over de gevolgen van langdurig GHB gebruik, ik heb ook niet gezegd dat ze zeker een hersenbeschadiging oploopt, ik zei:'waarschijnlijk krijg je er ook een hersenbeschadiging van. Als je op wikipedia de bijverschijnselen leest(die ik twee posts later ook nog citeer)kan dat toch niet goed zijn voor je hersenen en de rest van je lichaam?

X

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
a
action_manLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drientje zei:
Het klopt inderdaad dat er weinig bekend is over de gevolgen van langdurig GHB gebruik, ik heb ook niet gezegd dat ze zeker een hersenbeschadiging oploopt, ik zei:'waarschijnlijk krijg je er ook een hersenbeschadiging van. Als je op wikipedia de bijverschijnselen leest(die ik twee posts later ook nog citeer)kan dat toch niet goed zijn voor je hersenen en de rest van je lichaam?

X
Klik om te vergroten...

Er is inderdaad nog weinig bekend. GHB verslaving is in zekere mate wel te vergelijken met alcohol verslaving. Het schijnt dat bij het afkicken een bepaald proces kan ontstaan dat wel leidt tot hersenschade. Helaas is er geen onderzoek beschikbaar waaruit blijkt dat dit zo is. Maar het is niet onwaarschijnlijk. Voor alle zekerheid kun je wel hersenschade voorkomen tijdens afkick door een aantal supplementen/medicijnen extra te nemen. gabapentin of pregabalin zijn voorbeelden hiervan, helaas niet te verkrijgen zonder recept. Ook kunnen magnesium en zink, vitamine B en antioxidanten helpen tegen beschadigingen tijdens de afkick.

Groeten,

Action_man
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: wie kan me vragen beantwoorden over me ghb gebruik DOODS

Antigone zei:
Hoe is het er inmiddels mee?
Klik om te vergroten...

Ik ben nog steeds benieuwd hoe het met bloempjuh gaat nu. Inmiddels clean en
hopelijk lekker aan het slapen geweest. Of er nog een 3de week aan vastgeplakt?! :P
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bloempjuh?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmm, ik hoop voor wat mensen dat ze niet gierig was op haar organen.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#6
jcutter123 zei:
Hmm, ik hoop voor wat mensen dat ze niet gierig was op haar organen.
Klik om te vergroten...

Tering, wat ben je een lul.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."