#1
Gister heb ik voor mijn doen echt veel genomen, 20ml in totaal. Normaal is 10ml al echt teveel. Maar had caffeinepillen a 200mg erbij genomen (=2,5 blikje redbull) en voelde me perfect ![:)]()
barry zei:op een fuif, waar iedereen was waarvan je liever niet hebt dat ze van je weten dat je drugs doet.
er is ooit iemand outgegaan bij een maat van me en toen hadden ze potloden in z'n aars liggen proppen heb ik later gehoord![]()
![]()
grapjas zei:Gister heb ik voor mijn doen echt veel genomen, 20ml in totaal. Normaal is 10ml al echt teveel. Maar had caffeinepillen a 200mg erbij genomen (=2,5 blikje redbull) en voelde me perfect![]()
grapjas zei:3 cafeĆÆnepillen gehad om de 3 uur eentje.
2 dagen ervoor had ik er een en toen kreeg ik wel last van brandend maagzuur, geen last van de darmen gelukkig :P

vloeitje zei:bij mijn ouders voor de kookpot![]()
dat ik wat te foert van de jointe was, en dat geloofde ze gelukkigAzraƫl zei:vloeitje zei:bij mijn ouders voor de kookpot![]()
jawadde, en wat heb je tegen hen gezegd ?
tot dat gebeurde wel jaAzraƫl zei:jointes zijn ok voor je ouders?
mmn zei:waarom gaan je jullie dan out kijken jullie niet goed naar jullie doseringen jullie vinden het op dat moment zeker zo lekker dat jullie weer bijnemen![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."