Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHuilen van de GHB

Huilen van de GHB

36 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb je het in je oog gekregen? ;o
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb nog nooit iets dergelijks mee gemaakt op G. Ik kan dan alleen maar vrolijk zijn en chill. :grin:
t
tommy1982Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik moet altijd huilen als het uitwerkt :wink:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#4
He mensjes,

Net een dop GHB op, maar tyfus ik heb de hele tijd de neiging om te gaan huilen en hard ook, shit..Hoort dit bij GHB ofzo?
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#5
TeKNoZem zei:
Heb je het in je oog gekregen? ;o
Klik om te vergroten...
:grin: :grin: :grin:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee, de GHB verkracht mijn kop :grin:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb ooit eens wat G genomen bij de comedown van een lsd-trip en ik had toen ook wel de neiging om keihard te huilen. Heb dat ook gedaan als ik alleen was, maar als ik bij mensen was moest ik me keihard inhouden :grin:. Onder invloed van G kan ik sowieso wel sneller huilen van ontroering. Ik laat mijn emoties gewoon sneller de vrije loop.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, het leven kan gewoon ontzettend mooi zij :sunglasses:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#9

Hier, een schouder om op te huilen.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#10
Huilen op GHB kan zo bevrijdend zijn. Het heeft op mij soms bijna een therapeutische werking gehad. Dat ik ineens verdriet voelde over iets wat ik normaal zou wegstoppen en daar dan ontzettend om moest janken. Je komt dichter bij je gevoel te staan, dus ja het is niet zo gek..

Dat mis ik er soms wel aan. De intensiteit die het aan alles geeft. Je bent net een kind. Verrukt van de dingen die je mooi vind, muziek, films, mensen, intens verdrietig om dingen die je echt raken.. je ineens bewust van wat je nou echt ergens bij voelt. Gebruik het.. die muur die omlaag gaat. Je kan er nuttige inzichten van krijgen over wat er diep van binnen bij je speelt.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Precies, had ik er niet van verwacht.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#12
Interessant...Heb GHB toch altijd gezien als een soort Hardcore Alcohol..
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kan je van alcohol dan niet emotioneel worden? Op alcohol kan ik ook ontzettend janken als het akelig valt.

Olle
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb dat ook 1 keer gehad hoor met GHB. Zat ergens mee en had eindelijk de oplossing gevonden. Kan gebeuren en werkt heel bevrijdend!
k
k.evinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb dat ook weleens gehad.Echt erg ik weet niet hoe dat komt :(
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben er emotioneel incidenteel echt van m'n stuk door geweest, gewoon echt een soort gevoel dat je laat gaan als je de schoonheid en magie van het leven of de muziek heel diep voelt, vaak kwamen dan ook herinneringen boven. Het is een soort dankbaarheid. Tranen op de wangen voelen dan fijn aan.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#17
Atropa zei:
Ik ben er emotioneel incidenteel echt van m'n stuk door geweest, gewoon echt een soort gevoel dat je laat gaan als je de schoonheid en magie van het leven of de muziek heel diep voelt, vaak kwamen dan ook herinneringen boven. Het is een soort dankbaarheid. Tranen op de wangen voelen dan fijn aan.
Klik om te vergroten...

Dat herken ik ook. Beetje te vergelijken met het gevoel wat XTC je geeft. Je beseft ineens hoeveel je van de mensen om je heen houdt en ziet hoe mooi dingen eigenlijk zijn, terwijl je daar normaal afgestompt voor lijkt te zijn.. Die magie.. die schoonheid zien en dat gebruiken, liefde geven, kansen zien, het enthousiasme van een kind, dat mis ik er wel aan. Sinds ik met GHB ben gestopt, kan ik dat ook niet in mezelf vinden. De gevoelens die ik nu voel, voelen zoveel minder intens, de wereld lijkt zoveel grauwer. Ik snap wel dat sommige mensen die G hebben gebruikt zeggen: it leaves a hole in your soul.
P
PrinzLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb het ook meerdere malen meegemaakt en kan beamen dat het heerlijk aanvoelt, zowel tijdens als achteraf. Een absolute bevrijding van weggestopte/onverwerkte gevoelens. Niks mis mee! :mrgreen:
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#19
it leaves a hole in your soul.. wat een bullshit zeg.. je krijgt meer emhatie als je onder invloed van ghb bent.. thats it
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja, als je onder invloed bent, maar niet als het uitgewerkt is he. Dat is wat Elfquest probeerde zeggen denk ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."