#1
Heb je het in je oog gekregen? ;o
Atropa zei:Ik ben er emotioneel incidenteel echt van m'n stuk door geweest, gewoon echt een soort gevoel dat je laat gaan als je de schoonheid en magie van het leven of de muziek heel diep voelt, vaak kwamen dan ook herinneringen boven. Het is een soort dankbaarheid. Tranen op de wangen voelen dan fijn aan.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."