Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHuilen van de GHB

Huilen van de GHB

36 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#1

Hier, een schouder om op te huilen.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#2
Huilen op GHB kan zo bevrijdend zijn. Het heeft op mij soms bijna een therapeutische werking gehad. Dat ik ineens verdriet voelde over iets wat ik normaal zou wegstoppen en daar dan ontzettend om moest janken. Je komt dichter bij je gevoel te staan, dus ja het is niet zo gek..

Dat mis ik er soms wel aan. De intensiteit die het aan alles geeft. Je bent net een kind. Verrukt van de dingen die je mooi vind, muziek, films, mensen, intens verdrietig om dingen die je echt raken.. je ineens bewust van wat je nou echt ergens bij voelt. Gebruik het.. die muur die omlaag gaat. Je kan er nuttige inzichten van krijgen over wat er diep van binnen bij je speelt.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Precies, had ik er niet van verwacht.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#4
Interessant...Heb GHB toch altijd gezien als een soort Hardcore Alcohol..
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kan je van alcohol dan niet emotioneel worden? Op alcohol kan ik ook ontzettend janken als het akelig valt.

Olle
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb dat ook 1 keer gehad hoor met GHB. Zat ergens mee en had eindelijk de oplossing gevonden. Kan gebeuren en werkt heel bevrijdend!
k
k.evinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb dat ook weleens gehad.Echt erg ik weet niet hoe dat komt :(
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben er emotioneel incidenteel echt van m'n stuk door geweest, gewoon echt een soort gevoel dat je laat gaan als je de schoonheid en magie van het leven of de muziek heel diep voelt, vaak kwamen dan ook herinneringen boven. Het is een soort dankbaarheid. Tranen op de wangen voelen dan fijn aan.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#9
Atropa zei:
Ik ben er emotioneel incidenteel echt van m'n stuk door geweest, gewoon echt een soort gevoel dat je laat gaan als je de schoonheid en magie van het leven of de muziek heel diep voelt, vaak kwamen dan ook herinneringen boven. Het is een soort dankbaarheid. Tranen op de wangen voelen dan fijn aan.
Klik om te vergroten...

Dat herken ik ook. Beetje te vergelijken met het gevoel wat XTC je geeft. Je beseft ineens hoeveel je van de mensen om je heen houdt en ziet hoe mooi dingen eigenlijk zijn, terwijl je daar normaal afgestompt voor lijkt te zijn.. Die magie.. die schoonheid zien en dat gebruiken, liefde geven, kansen zien, het enthousiasme van een kind, dat mis ik er wel aan. Sinds ik met GHB ben gestopt, kan ik dat ook niet in mezelf vinden. De gevoelens die ik nu voel, voelen zoveel minder intens, de wereld lijkt zoveel grauwer. Ik snap wel dat sommige mensen die G hebben gebruikt zeggen: it leaves a hole in your soul.
P
PrinzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb het ook meerdere malen meegemaakt en kan beamen dat het heerlijk aanvoelt, zowel tijdens als achteraf. Een absolute bevrijding van weggestopte/onverwerkte gevoelens. Niks mis mee! :mrgreen:
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#11
it leaves a hole in your soul.. wat een bullshit zeg.. je krijgt meer emhatie als je onder invloed van ghb bent.. thats it
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja, als je onder invloed bent, maar niet als het uitgewerkt is he. Dat is wat Elfquest probeerde zeggen denk ik.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Normaal gezien word ik van GHB dus ook alleen maar vrolijk en wazig, maar goed deze middag/namiddag ergens (had ook speed op maar die was al uitgewerkt/aan het uitwerken, zal er ook wel voor iets tussen zitten) zat ik alleen op een bankje naar het water te kijken, rustig muziekje erbij enzo en toen moest ik ook opeens keihard gaan huilen, heeft echt een uur aangehouden. Heel erg apart. :P Ik huil zelden, maar het is echt niet tegen te houden ofzo. Maar ja, het is eens wat anders dan geil worden ofzo. :grin: Combinatie van een kutmood, muziek, GHB en pep die begon uit te werken denk ik. Op een feest heb ik nog nooit moeten huilen van de G.

Verbaast me eigenlijk niet zo, met alcohol heb ik ook dat ik best wel melancholisch en ontroerd kan worden als ik alleen ben.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
W.F.L. zei:
Normaal gezien word ik van GHB dus ook alleen maar vrolijk en wazig, maar goed deze middag/namiddag ergens (had ook speed op maar die was al uitgewerkt/aan het uitwerken, zal er ook wel voor iets tussen zitten) zat ik alleen op een bankje naar het water te kijken, rustig muziekje erbij enzo en toen moest ik ook opeens keihard gaan huilen, heeft echt een uur aangehouden. Heel erg apart. :P Ik huil zelden, maar het is echt niet tegen te houden ofzo. Maar ja, het is eens wat anders dan geil worden ofzo. :grin: Combinatie van een kutmood, muziek, GHB en pep die begon uit te werken denk ik. Op een feest heb ik nog nooit moeten huilen van de G.

Verbaast me eigenlijk niet zo, met alcohol heb ik ook dat ik best wel melancholisch en ontroerd kan worden als ik alleen ben.
Klik om te vergroten...
Awww.

Was toch niet omdat ik je eruit schopte he?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dit heb ik nou nog nooit gehad.. Ja, 1 keer met alcohol, toen ik 14 was.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
Normaal gezien word ik van GHB dus ook alleen maar vrolijk en wazig, maar Was toch niet omdat ik je eruit schopte he?
Klik om te vergroten...

Nee, was omdat ik weeral eens mijn regenjas vergeten ben.. :( :grin:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#17
W.F.L. zei:
Drientje zei:
Normaal gezien word ik van GHB dus ook alleen maar vrolijk en wazig, maar Was toch niet omdat ik je eruit schopte he?
Klik om te vergroten...

Nee, was omdat ik weeral eens mijn regenjas vergeten ben.. :( :grin:
Klik om te vergroten...

sorry dat ik hem vergeten ben dude.. :flushed: :flushed:
maar komt vrijdag goed..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."