Hoi Steelpan!
Alsnog niet veel positieve verhalen over ghb gekregen he?? haha.I
Maar er zitten zeker hele positieve kanten aan ghb! En ik de positieve punten die je noemt volkomen. k zal je mijn ervaring ermee vertellen.
Ik ben ook best verlegen en zo op iemand afstappen zou ik niet zo snel doen. Maar sinds ik ghb gebruik tijdens feesten ben ik super sociaal, voel ik me heel zelfverzekerd en heel sexy hahah
![:grin:]()
![:grin:]()
Daar kan ik zo van genieten!
Ik doe dit dan wel altijd in combinatie met speed (jaja ik weet dat het slecht is voor je lichaam mensen
![:womantippinghand:]()
) Ik wil je echt totaal niks aanpraten maar dan voel je je nog 100 keer beter dan met alleen ghb ghehe
Ik voel me dan echt de allerbeste versie van mezelf.
En daardoor heb ik ook van geleerd als ik nuchter om ook gemakkelijker met mensen praten.
Eerst gebruikte ik xtc op feestjes en dat vond ik ook echt super. Maar nu doe ik ghb ipv xtc en daar krijg ik veel meer energie van, voel ik me veel beter en ben je ook veeeeel minder brak de dag erna.
En inderdaad als je tegen mensen zegt dat je ghb hebt gebruikt dan kijken ze je echt aan van WTF neem je vrijwillig een verkrachtingsdrugs? Wow jiji bent echt een vieze junk... Daarom zei ik het in het begin ook nooit tegen mense. Maar dat boeit me tegenwoordig echt totaal niet meer haha
Daarna ben ik ook begonnen met doordeweeks af en toe gebruiken. En inderdaad zoals je zegt daardoor krijg je heel veel motivatie om vanalles te doen je krijgt ineens super veel goede ideeen en neem je ook makkelijker beslissingen en neem je makkelijker risico's. Ook dit vind ik erg fijn. Je maakt je minder druk om dingen en ziet sneller het positieve ervan in. Dit kan echt vanalles zijn. Dat ik in één keer heel erg goed bezig kan gaan met school, dat ik helemaal een levensplan voor mezelf op ga zetten, dat ik ideeen ga bedenken wat voor bedrijf ik ooit in mn leven op wil zetten en alles tot in de puntjes daarvoor uit ga zoeken, of dat ik toch gewoon de tickets bestel voor het concert waar ik graag heen wil en mn beste vrienden haar ticket kado geef. Als ik nuchter zou zijn zou ik dat minder snel doen omdat ik dan bijvoorbeeld denk tja, is wel ver rijden, is wel duur en hoe moet dat met overnachten... En met ghb op denk ik fuck it je leeft maar 1 keer doe ik het gewoon
![:grimacing:]()
Lekker spontaan, daar houd ik van en zo wil ik ook vaker zijn! En de ghb geeft me dan soms even een zetje om zulke dingen ook echt te gaan doen.
En ik zit vaak met een groepje vrienden die ook speed en ghb gebruiken (Meestal vanaf zaterdag avond tm zondag avond) lekker te feesten en ook vaak urenlang diepgaande gesprekken te voeren. Omdat Ik dan alles vraag en zeg wat in me opkomt kun je snel hele fijne diepgaande gesprekken hebben met je vrienden over echt alles. Over gevoelens en onderwerpoen waar je anders nooit of niet snel over praat of zelf niet eens zo diep over nadenkt. Heb er echt al enorm veel van geleerd. Zoals over het leven, vriendschap, relaties, vertrouwen, seks enz. En ook bijvoorbeeld over politiek en gewoon lekker filosoferen
![:grimacing:]()
![:grimacing:]()
. Iedereen vertelt lekker zonder schaamte zn kijk op onderwerpen de gevoelens erbij, en de ervaringen die hij heeft gehad. Dat vind ik echt super. Drugs te gebrui....ken, en dan vooral door ghb en speed samen heeft mijn leven echt heel erg verrijkt en diepgang gegeven!
Maar ik heb helaas niet alleen positieve verhalen over ghb...
Ik gebruik het nu ook al een tijd elke dag en heb echt last van afkickverschijnselen als ik het niet meer neeem. Lichamelijk verslaafd dus.. Mentaal verslaafd ben ik al lang... En ik denk dat jij dat ook al bent...
Maar ze hebben het er altijd over hoe snel ghb wel niet lichamelijk verslavend is en als je dan ineens wil stoppen dat dat zo gevaarlijk is dat je dood kunt gaaan...
Maar dit is echt niet het geval... je moet echt heel veel en lang elke dag gebruiken voordat je lichamelijk verslaafd wordt aan de ghb... Dit heeft bij mij in iedergeval heel erg lang geduurd. Ik gebruik al jaren ghb.. Eerst alleen zaterdags en zondag en later ongeveer 4 dagen in de week maar nu +- een jaar ongeveer elke dag
![:unamused:]()
Echt fucking dom. Snap niet dat ik het zover heb laten komen maargoeeed.....
![:sweatsmile:]()
Je ervaart nu nog geen negatieve dingen door je ghb gebruik.. Maar als ik jou was zou ik echt stoppen met elke dag ghb gebruiken nu gebruiken nu je er nog geen last van hebt als je stopt.. Want:
'When you can stop you don't want to. And when you want to you can't.'
Want je vertelde dat je veel bezig bent met beleggen. En dat dat extra goed gaat als je ghb gebruikt omdat je dan veel zelfvertrouwen krijgt en daardoor makkelijker risicos neemt. Maar beleggen is niet gemakkelijk en je moet daar slim voor zijn en goed kunnen nadenken.
Eerst kon ik dat ook altijd heel goed. Nog veel beter dan dat ik nuchter was had ik het idee!
Maar hoe langer en hoe meer je gebruikt hoe minder helder je wordt... Als je lang en veel door blijft gebruiken kun je op een gegeven moment ook helemaal niet meer slapen zonder ghb. Daar heb ik nu ook last van
![:sweat:]()
Behalve als ik weer 3/4 ml neem dan dan kan ik 2/3 uurtjess slapen en dan moet ik dat weer nemen en dan kan ik weer 2/3 uurtjes slapen.. En ookal zal je dan in totaal 8 uur of meer slapen in een nacht ben je alsnog niet uitgerust omdat het eigenlijk niet eecht goed slapen is...
![:sweatsmile:]()
ik zei altijd dat als mensen zelfs snachts om de paar uur ghb moeten nemen dat je dan echt diep gezonken bent en een echte ghb junk bent. En nu ben ik er zelf één
En nu heb ik het idee dat ik er eigenlijk niks meer vann voel als ik ghb neem (24/7 dus..) Maar toch ben ik toch de hele dag niet helder... En maak de afgelopen tijd echt hele domme keuzes terwijl ik echt wel beter weet. Ik ben ook echt totaal ongemotiveerd en spreek niet zoveel meer met mijn vriendinnen enz af (want bijna niemand weet van mijn ghb verslaving en ik wil niet om de 2/3 uur stiekum ghb gaan nemen als ik bij mijn vriendinnen ben... En ikben ondertussen al bijna 7 jaar bezig met mijn studie hbo-rechten wat in 4 jaar kan...
![:sweatsmile:]()
![:sweatsmile:]()
Ik ben nu bezig met mijn scriptie en kan totaal niet nadenken als ik ghb heb gehad. Echt fucking irritant
Maar als ik bijvoorbeeld sochtens stop met ghb nemen dan beginnen na 2/3 uur de afkickverschijnselen.. En daar heb ik dan tot die zelfde avond veel last van.. Maar als ik die avond een aantal slaappillen neem voor het slapen gaan dan kan ik alweer slapen en dan zijn de volgende ochtend als ik wakker wordt alle afkickverschijnselen alweer voorbij en is de lichamelijke verslaving eigenlijk alweer over...
![:grimacing:]()
Maarvaak begin ik dezelfde dag alweer met ghb nemen omdat ik mezelf dan wijs maak dat dat dan al wel weer kan.. En anders denk ik echt ge4woon constant hele dag aan ghb
![:sweat:]()
kut mentale verslaving! Ik heb ook echt geen idee hoelang dat dan nog blijft...
nou dat was het wel zon beetje. Wat een lang verhaaal ofniet!! haha.
Maaaar de conlusie is dus dat Ghb is echt super vet is
![:grimacing:]()
![:grimacing:]()
. En er zitten naar mijn mening ook echt niet snel negatieve kanten aan, Als je er maar een heel klein beeetje normaal mee omgaaat... Wat ik dus totaal niet heb gedaaan
Ik wou dat ik mijn ghb gebruik had beperkt tot alleen het weeekend... Want dan kun je van blijven genieten! Want voor mij is ghb gebruiken nu niet meer leuk en dat vind ik echt heel jammer!
Dit was mijn verhaaaaal!
Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Groetjessssssssssssssss
![:raisinghandwoman:]()
![:raisinghandwoman:]()
![:raisinghandwoman:]()
![:raisinghandwoman:]()