Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik krijg na een tijd niet slapen last van de onderstaande klachten. Uiteindelijk moet ik mij durven toegeven aan rust. Rust nemen vermijd ik namelijk in alle macht (= gevoelens voelen). - traag van begrip zijn/denken - het gevoel 'afwezig' te zijn - enorme chaos van gedachten - vergeetachtig - informatie ook niet meer goed kunnen opnemen en gebruiken - niet meer goed kunnen luisteren, zoveel last van mijn drukke gedachten - koppijn - prikkels niet meer aankunnen Dus uiteindelijk moet ik wel. Probeer je rustig neer te geven. Probeer het eerst 15 minuten; zet desnoods een timer. Zit dat rustig uit en laat alles in je omgaan maar doe NIETS met je neigingen en gedachten en doe daarna bewust weer wat anders rustigs: iets cognitiefs/gedachten verzetten. Probeer het daarna nog eens. Zo kom je stapje bij stapje als het goed is in geestelijke en lichamelijke rust. Observeer je gedachten, laat ze de vrije loop maar doe er in die 15 minuten niets mee en maak ook geen enthousiaste plannen of lijstjes voor meteen NA die 15 minuten."
"sinds plm 3 maanden af en aan gebruik van 2-4 x pw speed en laatste maand 2x pw xtc (i know, not smart). Nu wel minder als in het begin, maar nog steeds regelmatig. Sinds het gebruik van Xtc heb ik het gevoel dat ik pijn of kramp op mijn hart heb. De hartstreek doet zeer, lijkt alsof kloppen moeizaam gaat,dit is natuurlijk niet zo maar het voelt alsof het te strak zit en 'zwaarder' is. Ik heb geen hartkloppingen, alleen een druk op mijn hart. Soms ook op mijn borst in het algemeen. Is dit de moeite waard om met een huisarts te bespreken? Ik vermijd liever dat de beste mevrouw een ander beeld krijgt van dit 'oh zo brave meisje'. Ik heb best n goede band met dr en zie dr regelmatig voor andere klachten (niet-gerelateerd). Niet dat dat nu dan de reden moet zijn om ineens dood te gaan aan een hartaanval, maar ik vermijd t wel liever. T speelt toch regelmatig op en het voelt niet echt relaxed. Hartfrequentie is wel altijd normaal, geen plotselinge verhogingen etc. Thanks voor meedenken"
"Nja, op zich doe ik dat allemaal wel Ik slaap goed, haal dat altijd wel in. Heb een rustig leven. Eet gezond. Soms stress (en dan neem ik dus x). Maar ben ook raar benauwd en snelduizelig. Soms bij opstaan, soms als ik gewoon bezig ben dat ik t gevoel heb dat ik ineens weg kan vallen. Ik had ook al even bij n vriend rondgevraagd en miss toch maar even laten checken dan. Ik zal idd wel minderen met x Dat sws want het is niet zo leuk meer als de eerste keren. En hersenen frituren... Uh... ghe xDZal eens even googlen."
"Kan je dit zelf uitrekenen of schatten nav de dikte van de vloeistof? Ik ben heel benieuwd hoeveel mg er in mijn flesje zit. Ik heb nog zo'n 60 ml staan. Testen is inderdaad een optie, maar ik ben benieuwd wat de gemiddelde sterkte is. Is dat 10 mg, 40, 70 mg? Welke komt het dichtst in de buurt? Alvast bedankt!!"
"Ik vind het inderdaad ook interessant Smartie. Zeker na wat er vannacht gebeurde met me. Heb nu weer op en merk dat ik rustiger ben, half verdoofd weliswaar maar beter mijn emoties kan peilen en handelen. Al heb ik ook net een uur therapie en een oxazepam op. Handig als ik weer eens vast zit in emoties maar het me niet lukt erbij te komen en ze beet te pakken. Al schuilt er meteen een verslavingsgevaar in. Ik merk dat het me nu zo vlakvoor en tijdens therapie goede effecten brengt. Maar dat moet me straks ook zonder ghb lukken."
"Want op druginfoteam staat het volgende: Voor een beginnende GHB gebruiker van ongeveer 50 kilo is 1/3e buisje vaak al voldoende voor het gewenste effect (0,3 buisje met 1 gram GHB ). Veel ervaren gebruikers van ongeveer 50 kilo nemen 0,4 buisje, oftewel 2ml met ongeveer 1,5 gram GHB. Voor een beginnende GHB gebruiker van ongeveer 60 kilo is 0,4 buisje vaak al voldoende voor het gewenste effect (0,4 buisje met 1,2 gram GHB ). Veel ervaren gebruikers van ongeveer 60 kilo nemen 0,5 buisje, oftewel 2,5 ml met ongeveer 1,8 gram GHB. Voor een beginnende GHB gebruiker van ongeveer 70 kilo is 0,4 buisje vaak al voldoende voor het gewenste effect (0,4 buisje met 1,4 gram GHB ). Veel ervaren gebruikers van ongeveer 70 kilo nemen 0,6 buisje, oftewel 3 ml met ongeveer 2,1 gram GHB. Een buisje met 5 ml GHB weegt 6.5 gram (GHB is zwaarder dan water: 1 ml= 1,3 gram GHB). Een buisje met 5 ml GHB bevat vaak ongeveer 52% GHB. Dat is ongeveer 3,4 gram zuivere GHB per buisje. https://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/ghb/ghb-werking/ Maar 2ml = 1.5 gram dan is 1 ml 750 mg ghb. Maar aangezien het gemengd is kan het volgens de VNN max 500 mg zijn. Zie ik dit nu verkeerd of ben ik aan het mierenneuken? Want op toxicologie.org staat dat >70 mg/kg je in coma kan raken en een juist dosering tussen de 10 en 40 mg/kg zit. Bron:http://toxicologie.org/monografie/ghb Ik wil graag berekenen met hoeveel ml je op 40 mg/kg lichaams uitkomt. Eigenlijk meer een scheikundige interesse"
"Psychedelibee zei: Je kan wel even op internet zoeken naar de maximale concentratie en daar mee rekenen. Maar verder zegt het bijzonder weinig natuurlijk. Het kan namelijk ook nog zo zijn dat er nog een deel gbl in zit als het niet goed gemaakt is. En gbl is potenter qua gewicht. Klik om te vergroten... Hoe reken ik dan? Kan je een vb geven? Ik weeg 65 kg, uitgaande max concentratie 500 mg/ml"
"SmartieAndMe zei: Gebruik je het tijdens therapie? Dat vind ik dan wel weer wat vergaan.. weet je behandelaar daar van? Of begrijp ik je nu gewoon verkeerd? Klik om te vergroten... Ghe, ik ben bijna in therapie. Ik heb nu ambulante gesprekken maar ik bereik er niks mee, of het werkt niet of what ever. En ik stop heel veel weg in andere wegen, maar nu zitten we op een punt dat ik mijn gevoel zelf thuis moet leren verdragen ipv vluchten. En dat verdragen en uiten van gevoel ging de laatste 2 keer ineens perongeluk vanzelf toen ik ghb ging gebruiken om te vluchten, maar er ineens emoties kwamen en gedachten die ik al een aantal dagen wegdrukte. Dit verraste mij dus! Dus nee, niet tijdens therapie en dat wil ik ook niet. Maar wel ná therapie. Soms. Maar idd, doodlopende weg. Ik zie een afhankelijkheidspositie en die wil ik ook weer niet. En bovendien werd ik alleen maar kei duizelig en misselijk de laatste keren dus het had zijn werking ook even niet. Goh, mooi persoon ben ik met mijn topics"
"MeejheM zei: Mindless zei: Pas ermee op dat je je emoties tonen/voelen niet gaat associëren met je middelengebruik. Je creëert zo een patroon waarbij je gaat geloven dat dat alleen maar kan als je dit of dat gebruikt. Hoe vaker je dit patroon herhaalt, hoe meer je erin vast komt te zitten. En dat is dan nog buiten de lichamelijke afhankelijkheid die je met ghb opbouwt om. Ooit moet je toch je emoties onder ogen komen zonder hulpmiddelen, wat zwaarder en zwaarder zal worden naarmate jij meer gewend raakt aan die verdoving. Het is makkelijk om emoties te voelen als je er verdoofd bij ligt, maar kun je de rauwe emotie in zijn pure vorm ook verdragen? Ik geloof zelf dat iedereen dit kan en dat dit veel minder moeilijk is dan je je voorstelt. Ik kies zelf ook vaak genoeg voor de easy way met wiet hoor. Maar het zijn doodlopende wegen. Je bereikt er niets mee. Als het middel is uitgewerkt ben je terug bij af. Klik om te vergroten... Volgens mij de meest rationele post van mindless ooit. >> Laat je persoontje a.u.b. niet beïnvloeden door de kleur waarin je naam geschreven is. Klik om te vergroten... >> dit is aan mij gericht? Ik snap m niet MeejheM"
"SmartieAndMe zei: tsja GHB haalt je remmingen weg dus dat maakt alle emoties uiten makkelijker. Ik denk ook dat het je emoties in a way wel kan afvlakken. Als je je kut voelt zul je je beter voelen met GHB op (tot het weer uitwerkt want dan krijg je hem dubbel terug). Met MDMA hetzelfde. Daarmee kun je ook echt therapeutische dingen bereiken bij juist gebruik. Interessante manieren van gebruik. Klik om te vergroten... Met paddo's ook schijnt. Is een mooie discussie waard.. Met tripmiddelen zelf therapie toepassen. Of met GHB op naar je psycholoog gaan om je remmingen te verminderen.. :/"