#1
@Psychedelibee My bad. Misschient komt OP nog terug though. Ik was zelf ook een maand of dertien pleite.
Seroquel is een anti-psych..pammetjes werken in je gaba. Kan niet worden vergeleken.Ik snap niet best waarom iedereen het heeft over een hel van dat afkicken. Oke leuk is anders maar je weet het vantevoren dus dan moet je niet gaan klagen achteraf!!
Ikzelf gebruik al heel wat jaartjes ghb en ook wel zoveel dat ik de NAwerking (afkick) ervan ervaar maar dat hoort er gewoon bij wil je die niet hebben dan moet je niet gaan gebruiken heel simpel! Ik koop vaak een halve of hele liter die maak ik 24/7 op daarna neem ik 3 maand niks meer en doe ik het weer over nieuw en dit al Zekers 15 a 20 jaar Wat ik wel ervaar is dat als ik na het gebruik mij volstop met pilletjes van 300mg seroquel je totaal niks mee krijgt van de na werking. (Ook niet van iets anders haha) Ik vind het vreemd dat ik hier niks over lees de seroquel is veeeel beter dan de pametjes aangezien dit ook psygose tegen gaat en je er heerlijk op kunt slapen klokje rond even eten en weer klokje rond slapen en je bent weer de oude
Maar waarom ook zo lang doorgaan met 1 en hetzelfde middel dat je viez in de problemen komt er is tegenwoordig zoveel keuze aan drugs dat het gewoon zonde is om het bij 1 middel te houden en dat je kans op verslaving krijgt, zodra ik verneem dat mijn lichaam erom vraagt maak ik altijd alsnog alles op wat ik nog heb en daarna stop ik ermee..
ben ik nauw echt 1 van de weinigen die zekers 4x per jaar lichamelijk afhankelijk ervan wordt maar daar geen probleem mee heeft???
Hoe kun je dat zeggen, wanneer je dagelijks gebruikt?steelpan90 zei:dat sowieso! eerst was ik erg gesloten en totaal niet sociaal. nu zie ik wat dat allemaal teweeg brengt als je sociaal bent en open bent naar de samenleving, dus nu lukt het me al een heel stuk beter zonder GHB dan eerst. maar toch is het met net een stukje beter:P
Goed dat je daaraan werkt.steelpan90 zei:Mindless zei:Drugs gebruiken om het dagelijks leven dragelijk te maken gaat je sowieso een keer opbreken. Dat kun je je nu misschien niet voorstellen, maar het gaat komen. En dan moet je ineens de dag doorkomen zonder je wondermiddel. Ik zou zeggen leer ook nuchter communiceren met mensen, kom je angsten onder ogen en zoek manieren om je nuchter te vermaken. Dingen die echt de moeite waard zijn verkrijg je met moeite, inzet en buiten je comfort zone treden, niet met wondermiddeltjes.
dat sowieso! eerst was ik erg gesloten en totaal niet sociaal. nu zie ik wat dat allemaal teweeg brengt als je sociaal bent en open bent naar de samenleving, dus nu lukt het me al een heel stuk beter zonder GHB dan eerst. maar toch is het met net een stukje beter:P
Mindless zei:Drugs gebruiken om het dagelijks leven dragelijk te maken gaat je sowieso een keer opbreken. Dat kun je je nu misschien niet voorstellen, maar het gaat komen. En dan moet je ineens de dag doorkomen zonder je wondermiddel. Ik zou zeggen leer ook nuchter communiceren met mensen, kom je angsten onder ogen en zoek manieren om je nuchter te vermaken. Dingen die echt de moeite waard zijn verkrijg je met moeite, inzet en buiten je comfort zone treden, niet met wondermiddeltjes.
steelpan90 zei:. ik gebruik dit niet na 6 uur aangezien ik dan moeilijker kan slapen als ik het neem voordat ik ga slapen (hartkloppingen etc.)
Steelpan90
Ik snap niet best waarom iedereen het heeft over een hel van dat afkicken. Oke leuk is anders maar je weet het vantevoren dus dan moet je niet gaan klagen achteraf!!
???
Dat doe ik dus wel want moet je es kijken wat het allemaal kost die zogenaamde behandelingen allemaal , terwijl je het vantevoren weet en je met paar seroquel 300mg er in een paar dagen vanaf bent zonderdat je er wat van mee krijgt want van de seroquel kun je als het moet wel een hele week slapen
Kun je wel zeggen dat iedere verslaafde anders is en elke verslaving z'n eigen is maar iedereen is na een week slapen er boven op kan niet anders.
Leg me dan aub uit hoe je de afkick mee krijgt als je een week in slaap bent??
Maar daar lees ik totaal nergens wat over heel vreemd!!
Of ben ik zo extreem dat ik de enige ben die er geen probleem mee heeft om een hele week te slapen?? ( ben zelf na 3 x klok rond slapen er altijd wel weer boven op)
nja wat is jong?? Ben bijna 40. Ik heb zekers niet mijn hoofd in de grond vandaar dat ik ook zei ik stop altijd 3 maanden.en in al die jaren 1x 11 maanden totaal gestopt , dat was pas een hel op het laatst dat nooooit weer!!! constant bezig met andere mensen en werk pffff niet voor mij weg gelegd volledig nuchter en meedraaien in een maatschappij waar ik een hekel aan heb No way!!! aangezien ik om de 3 maand wat anders gebruik denk ik niet dat ik afhankelijk ben van middelen maar dat ik het neem omdat ik het zelf heeeeel graag wil veelste leuk om niet te doen en blijven de lichamelijke klachten achterwege.
Maar wat is realiteit ik leef geheel in mijn eigen wereld en trek me net niks van mijn omgeving aan dus mijn realiteit kan Idd wel eens behoorlijk anders zijn dan die van een gemiddeld ander persoon
Lees het verhaal van JMTHs nog eens. En dan echt begrijpend lezen.
Ik denk dat je of nog heel jong bent (Kan niet met 20+ ervaring maar je klinkt wel zo) Niet Zeuren of je echt een struisvogel bent met je kop in het zand. Je hebt echt werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt. Wat voor jou "werkt" hoeft voor een ander niet te werken. En sorry hoor maar als je al 20+ jaar aan de sjit zit ben je ook niet zo sterk hoor. Je kan het mooi vertellen allemaal maar blijf dan eens een jaar lang van ALLES af, kijken hoe je dan praat...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."