#1
Oeps, dat wist ik niet!
SmartieAndMe zei:Ik zou denk ik wel dezelfde dosis bijnemen, tenzij het te hard was maar dat valt met 2,5 meestal wel mee.
Verder net als met alle drugs: Raketjes zijn goud waard![]()
Dat zou ik wel zijn, tenzij je heel erg zeker weet dat de GHB écht goede GHB is. Een verkeerde PH-waarde kan er namelijk voor zorgen dat GHB terug reageert naar GBL of al niet volledig is omgezet, wat 2.5 milliliter ineens een stuk sterker maakt.ZERO- zei:In ph-waarden en verschillende vormen van GHB ben ik verder niet zo geïnteresseerd, bedankt!


Fool zei:Dat zou ik wel zijn, tenzij je heel erg zeker weet dat de GHB écht goede GHB is. Een verkeerde PH-waarde kan er namelijk voor zorgen dat GHB terug reageert naar GBL of al niet volledig is omgezet, wat 2.5 milliliter ineens een stuk sterker maakt.ZERO- zei:In ph-waarden en verschillende vormen van GHB ben ik verder niet zo geïnteresseerd, bedankt!![]()

Nja, het komt uit een fles waarvan wekelijks wordt gebruikt, afgelopen dagen nog, is de kans dan nog groot dat het verkeerde boel is?Fool zei:Dat zou ik wel zijn, tenzij je heel erg zeker weet dat de GHB écht goede GHB is. Een verkeerde PH-waarde kan er namelijk voor zorgen dat GHB terug reageert naar GBL of al niet volledig is omgezet, wat 2.5 milliliter ineens een stuk sterker maakt.ZERO- zei:In ph-waarden en verschillende vormen van GHB ben ik verder niet zo geïnteresseerd, bedankt!![]()
ZERO- zei:Ik bedoel, zijn er nog bepaalde dingen leuk om te doen of handig om vooraf in huis te hebben?
Niet helemaal, als je GHB zuur is, betekend dat bijna altijd ook dat er een deel ongereageerde GBL inzit, dat is wel potenter per volumeeenheid.SmartieAndMe zei:Lager dan PH7 betekent dat je GHB te zuur is, hoger betekent te basisch. Beiden zijn niet goed voor je.
Dosis heeft daar niet mee te maken. Wat wel met je dosis te maken heeft is de sterkte. Met andere woorden hoeveel GHB een milliliter bevat. Helaas kun je dit niet laten testen dus begin voorzichtig en doseer eerst te laag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."