Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer

Eerste keer

26 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ZERO- zei:
ding spiraal ding voor op je hoofd
Klik om te vergroten...

:confused: :tearsofjoy:
V
Vlindertje91Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi mensen! Ik wil binnenkort ook voor het eerst GHB doen, dus dit topic komt mij goed uit! Ik snap alleen de samenhang tussen de PH en de dosis niet? Een PH van 7 betekent dat je goede (stabiele?) GHB hebt? Hoger dan 7 moet je weggooien, maar lager dan 7 werkt sterker ofzo? Is dat dan wel veilig of niet?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lager dan PH7 betekent dat je GHB te zuur is, hoger betekent te basisch. Beiden zijn niet goed voor je.

Dosis heeft daar niet mee te maken. Wat wel met je dosis te maken heeft is de sterkte. Met andere woorden hoeveel GHB een milliliter bevat. Helaas kun je dit niet laten testen dus begin voorzichtig en doseer eerst te laag.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
SmartieAndMe zei:
Lager dan PH7 betekent dat je GHB te zuur is, hoger betekent te basisch. Beiden zijn niet goed voor je.

Dosis heeft daar niet mee te maken. Wat wel met je dosis te maken heeft is de sterkte. Met andere woorden hoeveel GHB een milliliter bevat. Helaas kun je dit niet laten testen dus begin voorzichtig en doseer eerst te laag.
Klik om te vergroten...
Niet helemaal, als je GHB zuur is, betekend dat bijna altijd ook dat er een deel ongereageerde GBL inzit, dat is wel potenter per volumeeenheid.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
En dat die afwijkende PH niet goed voor je zijn zal wel meevallen als je bedenkt dat cola een PH van 3 heeft ongeveer.

Die PH gaat dus juist precies daarom, weten dat het goed gereageerd is en je dus wat je kan verwachten van een dosis.

Of je maakt het zelf. Ik snap ook niet waarom er slechte GHB bestaat. Je moet een behoorlijk domme geit zijn om dat niet goed voor elkaar te krijgen.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die PH strookjes kun je trouwens supergoedkoop scoren bij de boerenbond/welkoop. die liggen bij de "intex" zwembadspullen. weet je ook gelijk hoe het met de chloor in je ghb is :grin:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Leuk dit topic terug te lezen. Mijn tweede keer ghb afgelopen weekend was trouwens driemaal zo geslaagd :wave:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja grappig he ik kwam laatst ook weer topic tegen van onervaren bobsacamano.

ZERO- zei:
Leuk dit topic terug te lezen. Mijn tweede keer ghb afgelopen weekend was trouwens driemaal zo geslaagd :wave:
Klik om te vergroten...
D
Daniël123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
SkittlesAndMe zei:
Oeps, dat wist ik niet!
Klik om te vergroten...
jouw profielfoto is gewoon bubbels van trailer park boys hahahaha!
A
AnitaaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Daniël123 zei:
jouw profielfoto is gewoon bubbels van trailer park boys hahahaha!
Klik om te vergroten...

Girl deze berichten zijn van jaren geleden :tongueclosed:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
partyhardyx zei:
Girl deze berichten zijn van jaren geleden :tongueclosed:
Klik om te vergroten...
Girl, de persoon waar je op reageert is een guy :tongueclosed:
A
AnitaaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychedelibee zei:
Girl, de persoon waar je op reageert is een guy :tongueclosed:
Klik om te vergroten...
Oww oepss hahaha sorry :flushed:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oeps, dat wist ik niet!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dan lijkt het me wel dat ze het verschil gemerkt hadden, als ze wel eens vaker GHB gebruiken. :)
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb wat oude topics doorgelezen maar ik vond toch niet helemaal wat ik nog wilde weten, dus dan maak ik zelf maar weer eens zo'n lekker cliché 'ik ga voor het eerst .... gebruiken, waar moet ik aan denken?'-topic.

Binnenkort ga ik voor het eerst GHB doen met m'n vriend. Ik heb 12,5ml in huis, neem zelf 2,5ml en mijn vriend 3ml. Verder heb ik begrepen om sowieso het eerste uur niet bij te nemen, ongeacht hoeveel je ervan voelt. Moeten we met bijnemen zelfde dosis nemen of minder? Als jullie verder nog tips hebben hoor ik 't graag.

We gaan denk ik gewoon bij hem thuis zitten, maar ik weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten of waar ik zin in ga krijgen (behalve seks).. Ik bedoel, zijn er nog bepaalde dingen leuk om te doen of handig om vooraf in huis te hebben?
L
LilNerdLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja, ligt aan de sterkte van je GHB, ik wacht op detox, heb hier GHB liggen waar ik 25ml van aankan en GHB waar ik van 5ml 3 uur nok ga.

Heb ook PH tests gedaan, die van 25ML Is 8.4 Te hoog dus. En die van 5ML ( Normale dosis afkick tegen te gaan 3ml om 2 u ) Is 7 PH Erg dik en vormen kristallen als ik em op kamer temp houd, dus moet altijd voor gebruik even schudden en in warm water leggen.

Dus weet niet of je GHB getest is, hoe zit t eruit, hoe ruikt t, hoe zijn de bubbels.

Doe je vinger eens in de ghb en neem een likje, proeft t echt alleen zout zit er geen troep bij ( Natuurlijk PH is niet gelijk 7 dan, maar ook geen 8+ of 5-.) Brand t kan je PH test doen(Te koop bij aquarium winkels de goede dan), is het boven de 7 weggooien is het onder de 7 betekend t dat er nog GBL in zit, dit is 2x sterker dan GHB en een keer kan geen kwaad, langdurig gebruik wel, smaakt t naar zeep gelijk weggooien.

Wat kan je verwachten van een goed effect, ja echt een heel vrij warm gevoel, ga je stil zitten op de bank heb je kans dat je nok gaat( Nok gaan is iedereen bang voor maar het is gewoon in slaap vallen, zo lijkt het), ik zeg niet dat het niet schadelijk is. Dus voel je je moe worden ga iets doen laat je hart pompen, blijf je echt moe ga lekker liggen en val in slaap :grin:

EDIT: Heb wel skype en webcam, kan wel de verschillen laten zien qua dikte en bubbels etc.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zou denk ik wel dezelfde dosis bijnemen, tenzij het te hard was maar dat valt met 2,5 meestal wel mee.

Verder net als met alle drugs: Raketjes zijn goud waard :tearsofjoy:
L
LilNerdLid
01-01-2024, 00:00
#18
SmartieAndMe zei:
Ik zou denk ik wel dezelfde dosis bijnemen, tenzij het te hard was maar dat valt met 2,5 meestal wel mee.

Verder net als met alle drugs: Raketjes zijn goud waard :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ligt echt aan de kwaliteit bij ghb, heb je die van mij en geen tolerantie zal 2,5 voor een meid wel genoeg zijn.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Een vriendin van wie ik de GHB heb had ook precies 2,5 en zij is ongeveer hetzelfde als ik, dus ik ga ervan uit dat dat een goede dosis is :wink: In ph-waarden en verschillende vormen van GHB ben ik verder niet zo geïnteresseerd, bedankt!

En oké! Dan halen we ook raketjes in huis :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
ZERO- zei:
In ph-waarden en verschillende vormen van GHB ben ik verder niet zo geïnteresseerd, bedankt!
Klik om te vergroten...
Dat zou ik wel zijn, tenzij je heel erg zeker weet dat de GHB écht goede GHB is. Een verkeerde PH-waarde kan er namelijk voor zorgen dat GHB terug reageert naar GBL of al niet volledig is omgezet, wat 2.5 milliliter ineens een stuk sterker maakt. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."