Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel GHB per dag gebruik jij?

Hoeveel GHB per dag gebruik jij?

81 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben een recreatief G gebruiker, hoog uit 1 keer per maand op een feestje. En dan zo'n 20 tot 30 ml op een avond. Tis geen super g maar wel redelijk oke.
Vaker moet ik niet gebruiken want ik merk het meteen aan me lichaam de dag erna.
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik als iemand die geen ghb gebruik vind het extreem, elke dag meerdere keren de zelfde drugs gebruiken.
probeer eens een dag te mindere en je zal zien hoe erg je die troep nodig heb.
maar als jij je er goed bij voelt moet je het vooral blijven doen. :wink:
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#3
op extreme dagen 40a50 ml per dag soms meer soms minder :) jij gebruikt niet veel dus wees gerust :wink:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit is vragen om lichamelijke withdrawals! Ik zou hier mee uitkijken en acuut stoppen als het nog kan.

Als je zo door gaat, raak je echt in problemen als je wilt stoppen. 3 a 4 keer per dag doseren = hoe dan ook op den duur lichamelijke verslaving. En waarschijnlijk heel vlot ook nog eens.

Max 3 keer per week. Beter nog 1 of 2 keer.
J
J89Lid
01-01-2024, 00:00
#5
flugellover zei:
op extreme dagen 40a50 ml per dag soms meer soms minder :) jij gebruikt niet veel dus wees gerust :wink:
Klik om te vergroten...

vanuit jouw perspectief is het misschien niet veel
maar vanuit een 'normaal' perspectief zeker wel.
ik zou het voor de weekenden bewaren als ik jou was
ik heb zelf ook flink aan de g gezeten, 1/2 flugel per dag en toen na een tijdje niet gebruiken, sporadisch 1 soms 4 buisjes op een dag. maar na een tijd zul je toch merken dat je niet goed kunt functioneren zonder g.
al heb je geen last van afkickverschijnselen (die trouwens denk ik na verloop van tijd wel zullen komen) Op begevemoment wil je bepaalde dingen niet meer doen zonder g, je word er langzamerhand afhankelijk van (geestelijk, om dingen te doen, zelfs leuke dingen, zijn niet meer leuk als je geen g bij hebt). en dat is klote..
ik beperk mijn gebruik tot de weekenden. en uiteraard heb ik doordeweeks weleens zin om te gebruiken. maar het is veel beter zo.
dagelijk drugs gebruiken is hoe dan ook niet goed voor je, want op den duur ga je altijd rekening houden met drugs met wat voor bezigheid dan ook en gaat je leven eronder lijden. al lijkt dat eerste in eerste instantie niet zo.
ik zeg; ja het is veel, er zijn veel extremere gevallen, maar die zijn er altijd. om dat als maatstaf te gebruiken is gewoon dom.
beperk je gebruik nu het nog niet zo groot probleem is, is mijn advies.
want goed, je weet vast hoe het gaat. na een tijd zal het niet meer 4 buisjes op een dag zijn, maar 6.. etc.
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb de afgelopen week geen GHB op omdat het op was. En ik merk dat ik alles toch minder leuk vind..geestelijk verslaafd dus. Ik heb voor mezelf wel een maximum van 4 buisjes op een dag, maar ben wel bang dat ik hier over een tijdje dan toch overheen ga. Het probleem is dat mijn vriend precies hetzelfde heeft, en we elkaars verslaving dus eigenlijk nog versterken ook. En dat vind ik eigenlijk super kut. Maar ik ben van mezelf manisch depressief en GHB werkt als antidepressivum 100x beter dan de voorgeschreven antidepressiva die ik slik. Ik heb al meerdere soorten medicijnen geprobeerd, en ze werken allemaal niet echt. GHB werkt daarentegen echt goed tegen mijn depressies. Erg lastig voor mij dus om er vanaf te blijven, want depressief zijn is echt verschrikkelijk. Maar verslaafd zijn natuurlijk ook. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik erger vind, zwaar depressief zijn, of geestelijk verslaafd aan GHB.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je hebt gelijk j + nummer

Dingen die je vroeger leuk vond vind je niet meer leuk omdat je steeds denkt dat je nu wel een potje kan gebruiken en het zo mss wel leuker wordt
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je zou toch moeten overwegen om te minderen. constant GBH gebruik met een bipolaire stoornis kan niet zo bevordelijk zijn. Zeker niet wanneer je euforisch bent en je een (hypo) manie hebt. Probeer eerder te gebruiken waneer je depressief bent. Ik ben zelf een stemmingsstoornis, maar het is niet zo erg. Ik heb lang Depakine gepakt, maar dit maakt je alleen maar loom, no lows, no highs .. mja.

Probeer GHB te minderen, niet stoppen, maar wel verminderen.
M
MissMarie90Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ik gebruik nu in de vakantie iets van 3 dosissen per dag 20 ml ongeveer ben namelijk al heel wat gewent
en normaal als ik naar school moet 2 dosissen
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dus je gaat toch steeds meer gebruiken? Hmm, das kut.
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#11
en hoe lang doe je dat al?
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
3 dosissen lijkt weinig, maar na een tijd ga je van 1 dosis maar een uurtje chil gevoel aan over houden en dan ga je automatisch meer gebruiken
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
99% van de gevallen gaat zulk gebruik uit de hand lopen, of je moest een ijzersterk karakter hebben. De drempel om te gebruiken wordt steeds kleiner
J
J89Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Flugeltje zei:
3 dosissen lijkt weinig, maar na een tijd ga je van 1 dosis maar een uurtje chil gevoel aan over houden en dan ga je automatisch meer gebruiken
Klik om te vergroten...
inderdaad, op het begin zul je nog lekker 2/3 uurtjes spacen van de g
maar na verloop van tijd word dat maar een uurtje en raak je steeds meer gewend aan het gevoel.
M
MissMarie90Lid
01-01-2024, 00:00
#15
J89 zei:
Flugeltje zei:
3 dosissen lijkt weinig, maar na een tijd ga je van 1 dosis maar een uurtje chil gevoel aan over houden en dan ga je automatisch meer gebruiken
Klik om te vergroten...
inderdaad, op het begin zul je nog lekker 2/3 uurtjes spacen van de g
maar na verloop van tijd word dat maar een uurtje en raak je steeds meer gewend aan het gevoel.
Klik om te vergroten...

klopt na een uur begin ik me al weer gefrustreerd te voelen en wil ik bij pakken
gelukkig heb ik een streng vriendje :P
nu ff lekker de vakantie vieren en dan even maandje of 2 niets meer doen
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#16
bij mij helpen die sstrenge vriendjes nooit :flushed:
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn vriendje is net zo erg als ik..
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja precies zei:
Mijn vriendje is net zo erg als ik..
Klik om te vergroten...

kan wel leuk zijn maar als je de rem er maar op kunt zetten op zijn tijd toch :rock:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#19
DrippTone zei:
Ben dan lijkbleek, weinig energie, lichaam voelt slap aan. Als ik meer dan 10ml heb gebruikt op een avond dan. Laatste keer had 35 ml op een feestje, en had wel 2 dagen herstel voordat ik me weer de oude voelde.
Klik om te vergroten...

Ja daar had ik ook last van. Heb eens elke dag G gebruikt twee weken lang. Zo'n 3 tot 5 keer per dag, wel bijna altijd na 18.00. De eerste keer dat ik het nam, had ik geen kater en voelde ik me de volgende dag nog super. Wat een wondermiddeltje dacht ik. Ik heb al jaren last van slaapproblemen dus ik nam het al gauw om te kunnen slapen. Het vroeg wakker worden en dan vol energie zitten leek ook perfect. Eindelijk versliep ik me niet meer en was ik sochtends niet zo doodmoe. De onzekerheden die mijn leven soms lastiger maken verdwenen ook als sneeuw voor de zon.

Maar na twee weken was mijn lijf het gewoon zat. Ik werd slap, kon maar kleine stukjes lopen en moest dan weer gaan zitten. Leek wel een bejaarde. :rolleyes: Ook was ik misselijk, moest ik niet aan eten denken en kreeg niets weg. Was erg depressief en wilde alleen maar slapen. Praten ging ook erg moeilijk. Oh ja en dan die chemische smaak nog in je mond. :kots: Zelfs mn lievelingseten smaakte smerig en ik wilde niet meer roken, terwijl ik zelfs als ik griep heb stug doorrook. :rolleyes:

Mijn lijf ging in protest dus en als ik nog probeerde G te nemen werd ik alleen maar misselijk. De geur alleen gaf me al kotsneigingen.

Ben erg gevoelig voor drugs. Altijd al geweest. M'n lijf pikt het op een gegeven moment niet meer en geeft me een klap voor mijn kop. :grin: Denk dat ik daar wel geluk mee heb. Kan me dan ook niet voorstellen dit spul non stop jaren achter elkaar te kunnen gebruiken.

Maar goed ik nam zo'n 10 - 20 ml op een dag.
K
KanthorLid
01-01-2024, 00:00
#20
36gr+ / dag?

Als je problemen hebt met afkickverschijnselen na kortstondig gebruik, zou je kunnen overwegen om de dag na een weekendje GHB gebruik een dag met Phenibut rond te lopen. Dit is een GABA-B agonist en werkt dus op dezelfde neurotransmitter als GHB. Dit zorgt ervoor dat alle afkickverschijnselen verminderen, en niet alleen hartslag/anxiety zoals benzo's. Phenibut kan de hele dag door werken, maar de onset is 2-4u wat irritant kan zijn. Rectaal indienen leent Phenibut zich heel goed voor; .5u onset en minder dan helft normale dosis.

Niet goed kunnen slapen na een avond GHB gebruik lijkt me niks meer dan normaal. Slapen met GHB op lijkt me een prima alternatief. Hoe meer GHB je neemt hoe langer je slaapt. Maar neem nooit meer dan 25% van je normale dosis. Beter doe je full dosis en half uur later 1/3 oid.
Je slaapt nu zo'n 3-4u maar dat moet genoeg zijn, zeker als het maar 1 nacht in de week is. Tevens condensed GHB je slaap dus heb je , geen id, 5-6 uur normale slaap kwa uitgerustheid?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."