flugellover zei:
op extreme dagen 40a50 ml per dag soms meer soms minder
![:)]()
jij gebruikt niet veel dus wees gerust
vanuit jouw perspectief is het misschien niet veel
maar vanuit een 'normaal' perspectief zeker wel.
ik zou het voor de weekenden bewaren als ik jou was
ik heb zelf ook flink aan de g gezeten, 1/2 flugel per dag en toen na een tijdje niet gebruiken, sporadisch 1 soms 4 buisjes op een dag. maar na een tijd zul je toch merken dat je niet goed kunt functioneren zonder g.
al heb je geen last van afkickverschijnselen (die trouwens denk ik na verloop van tijd wel zullen komen) Op begevemoment wil je bepaalde dingen niet meer doen zonder g, je word er langzamerhand afhankelijk van (geestelijk, om dingen te doen, zelfs leuke dingen, zijn niet meer leuk als je geen g bij hebt). en dat is klote..
ik beperk mijn gebruik tot de weekenden. en uiteraard heb ik doordeweeks weleens zin om te gebruiken. maar het is veel beter zo.
dagelijk drugs gebruiken is hoe dan ook niet goed voor je, want op den duur ga je altijd rekening houden met drugs met wat voor bezigheid dan ook en gaat je leven eronder lijden. al lijkt dat eerste in eerste instantie niet zo.
ik zeg; ja het is veel, er zijn veel extremere gevallen, maar die zijn er altijd. om dat als maatstaf te gebruiken is gewoon dom.
beperk je gebruik nu het nog niet zo groot probleem is, is mijn advies.
want goed, je weet vast hoe het gaat. na een tijd zal het niet meer 4 buisjes op een dag zijn, maar 6.. etc.