Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja precies zei: Je hebt helemaal gelijk. Ik heb de afgelopen week geen GHB op omdat het op was. En ik merk dat ik alles toch minder leuk vind..geestelijk verslaafd dus. Ik heb voor mezelf wel een maximum van 4 buisjes op een dag, maar ben wel bang dat ik hier over een tijdje dan toch overheen ga. Het probleem is dat mijn vriend precies hetzelfde heeft, en we elkaars verslaving dus eigenlijk nog versterken ook. En dat vind ik eigenlijk super kut. Maar ik ben van mezelf manisch depressief en GHB werkt als antidepressivum 100x beter dan de voorgeschreven antidepressiva die ik slik. Ik heb al meerdere soorten medicijnen geprobeerd, en ze werken allemaal niet echt. GHB werkt daarentegen echt goed tegen mijn depressies. Erg lastig voor mij dus om er vanaf te blijven, want depressief zijn is echt verschrikkelijk. Maar verslaafd zijn natuurlijk ook. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik erger vind, zwaar depressief zijn, of geestelijk verslaafd aan GHB. Klik om te vergroten... volgens mij heb ik wel eens gelezen dat ghb en medicijnen tegen depressies niet samen mogen"
"Ik gebruik met mijn partner ook mdma en ghb, we zijn nog een beetje aan het experimenteren. Dus alle hulp en tips zijn welkom. Wij gaan er niet bij dansen maar vinden het heerlijk vrijen, alhoewel je er moeilijk mee klaarkomt. we beginnen met mdma en half uurtje later nemen we zo`n 3 ghb. We hebben ook al eens mdma en ghb tegelijk gedaan, maar ik moet de beste combinatie nog vinden, want als ik teveel ghb neem dan val ik in slaap."
"is dat niet erg hefig? wat voelde je?"
"ben nog niet zo ervaren maar is pep het zelfde als xtc of is dat wat anders?"
"Needle zei: Hele dagen aan het gamen geweest met deze combi, was fijn om te doen, maar t sloopt je wel... Na zo'n weekend behoorlijk aan de latten! Klik om te vergroten... Heb je pep en xtc samen gebruikt?"