Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB afbouwen thuis zonder pammetjes

GHB afbouwen thuis zonder pammetjes

275 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn hart klopt zo mijn borstkas uit. Of hij stopt ermee. Kan niet anders pfff
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snelleke Snel zei:
NU sterk zijn, anders zit je volgende x weer precies hetzelfde erbij... Ik heb bijna dezelfde verschijnselen, vind je t gek met die chemische teringzooi... laat je niet kennen ajb
Klik om te vergroten...

Dit zijn geen pep verschijnselen. Hooguit de paniek van pep erbij. Ik maak geen grappen, dit is NIET goed nu
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snelleke Snel zei:
Bel dan ajb een dokter... Je gaat echt spijt krijgen geloof het nou
Klik om te vergroten...

Even advies vragen idd 😰
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zeg t alleen om je te helpen! Denk aan de lange termijn hoe moeilijk nu ook
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bel de huisartsenpost even. Alleen al een gesprekje zou je wat gerust kunnen stellen!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Perzikje zei:
Mijn hart klopt zo mijn borstkas uit. Of hij stopt ermee. Kan niet anders pfff
Klik om te vergroten...
Daarom werd je ook geadviseerd om geen andere drugs te nemen en professionele hulp te zoeken. Dan had je wellicht wat benzo's kunnen krijgen om de paniekaanvallen te bestrijden. Met het nemen van die pep heb je een beetje je eigen graf gegraven.
Bel de huis arts!
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#7
En probeer die ademhaling oefening ook, dat creëert ook rust weetje nog
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ganggang💯 zei:
Daarom werd je ook geadviseerd om geen andere drugs te nemen en professionele te zoeken. Dan had je wellicht wat benzo's kunnen krijgen om de paniekaanvallen te bestrijden. Met het nemen van die pep heb je een beetje je eigen graf gegraven.
Klik om te vergroten...

Daar heeft ze nu lekker veel aan🙄
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ganggang💯 zei:
Daarom werd je ook geadviseerd om geen andere drugs te nemen en professionele te zoeken. Dan had je wellicht wat benzo's kunnen krijgen om de paniekaanvallen te bestrijden. Met het nemen van die pep heb je een beetje je eigen graf gegraven.
Klik om te vergroten...

Ik heb al heel lang geen pep meer gepakt. Mijn hart was gewoon stabiel. Het is sinds die laatste dosis, alweer.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben je al aan het bellen?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Perzikje zei:
Helaas moet ik jullie mededelen dat ik terug was gevallen in de GHB voor een 1.5 dag... Heb maandag iets heftigs meegemaakt (wat ik liever niet ga delen) maar ik heb met mijn stomme hoofd wat GHB gehaald paar dagen terug en ben nu 1.5 dag weer gaan bingen...

Nu heb ik vannacht om half 4 mijn laatste dosis genomen en ben nu Cold Turkey aan het gaan... Heb hier verdomme ook helemaal geen zin in, dus steek er meteen weer een stokje voor en pleur die GHB straks weg. Ben aan het werk nu met een verhoogde hartslag, zweten en heb het weer enorm koud. Af en toe slaat de paniek weer toe en vanavond zal wel weer een slapeloze nacht worden.

Kan ik mijn GHB wegpleuren of moet ik toch even afwachten of de verschijnselen erger worden?

Hoef er geen negatief commentaar op verder. Baal er zelf al genoeg van en ben er alweer klaar mee.
Klik om te vergroten...
Hoort erbij. Afkicken gaat met vallen en opstaan. Dus een stapje terug is niet erg want je doet straks weer 2 stappen voor uit. Of je het kan weggooien ligt ook een beetje aan hoe veel je genomen hebt de afgelopen 1,5 dag.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Revolutionair zei:
Jammer om te horen.
Zie je hoe snel die afkickverschijnselen zich weer oppakken?
Vreemd is dat he?
Welke dosis zat je?
Klik om te vergroten...

Heb afgelopen dagen verschillende dosissen genomen. Maar mijn laatste was 2 vannacht omdat ik wilde slapen...

Enorm vervelend, maar goed. Komen we wel weer bovenop. Wist dit ook in m’n achterhoofd maar toch te eigenwijs. Lekker op de blaren zitten nu!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ganggang💯 zei:
Hoort erbij. Afkicken gaat met vallen en opstaan. Dus een stapje terug is niet erg want je doet straks weer 2 stappen voor uit. Of je het kan weggooien ligt ook een beetje aan hoe veel je genomen hebt de afgelopen 1,5 dag.
Klik om te vergroten...

Heeft niet echt regelmaat in gezeten ook. Had ergens ook een tussenpose van 6/7 uur en toen was er niks aan de hand. Laatste dosissen van vannacht hebben me sowieso genekt...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Perzikje zei:
Heb afgelopen dagen verschillende dosissen genomen. Maar mijn laatste was 2 vannacht omdat ik wilde slapen...

Enorm vervelend, maar goed. Komen we wel weer bovenop. Wist dit ook in m’n achterhoofd maar toch te eigenwijs. Lekker op de blaren zitten nu!
Klik om te vergroten...
Al bijna 12 uur geleden dus. Denk dat je het dan niet meer hoeft te bewaren. Maak het jezelf makkelijk en pleur het weg.

Van deze ervaring leer je weer en denk je de volgende keer wel 3x na voordat je weer wat gaat halen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ganggang💯 zei:
Al bijna 12 uur geleden dus. Denk dat je het dan niet meer hoeft te bewaren. Maak het jezelf makkelijk en pleur het weg.

Van deze ervaring leer je weer en denk je de volgende keer wel 3x na voordat je weer wat gaat halen.
Klik om te vergroten...

Ga het ook weggooien straks. Durfde dat niet goed omdat ik natuurlijk niet weet hoe mijn lichaam nog gaat reageren. Verschijnselen golven heel erg, ene half uur super veel last en daarna gaat het weer even goed. Voel me wel super down. Echt zwaar chagrijnig eigenlijk...
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jammer, maar neem het jezelf niet te kwalijk! Pleur de rest gewoon weg ajb
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Overigens nog steeds geen andere hard drugs genomen. Ga dat ook echt zo houden, was eerst ook te gek erbij.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snelleke Snel zei:
Jammer, maar neem het jezelf niet te kwalijk! Pleur de rest gewoon weg ajb
Klik om te vergroten...

Ga ik straks doen... Zonde is het. :(
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Perzikje zei:
Ga ik straks doen... Zonde is het. :(
Klik om te vergroten...

I know the feeling schat, maar hier doe je jezelf meer goed mee❤
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het ging eigenlijk best goed met de cravings tijdens het stoppen. Bizar hoe erg mijn gedachten alleen maar GHB zijn nu ik het weer aangeraakt heb. Blijft bizar spul.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."