#1
Mijn hart klopt zo mijn borstkas uit. Of hij stopt ermee. Kan niet anders pfff
NU sterk zijn, anders zit je volgende x weer precies hetzelfde erbij... Ik heb bijna dezelfde verschijnselen, vind je t gek met die chemische teringzooi... laat je niet kennen ajb
Bel dan ajb een dokter... Je gaat echt spijt krijgen geloof het nou
Daarom werd je ook geadviseerd om geen andere drugs te nemen en professionele hulp te zoeken. Dan had je wellicht wat benzo's kunnen krijgen om de paniekaanvallen te bestrijden. Met het nemen van die pep heb je een beetje je eigen graf gegraven.Mijn hart klopt zo mijn borstkas uit. Of hij stopt ermee. Kan niet anders pfff
Daarom werd je ook geadviseerd om geen andere drugs te nemen en professionele te zoeken. Dan had je wellicht wat benzo's kunnen krijgen om de paniekaanvallen te bestrijden. Met het nemen van die pep heb je een beetje je eigen graf gegraven.
Daarom werd je ook geadviseerd om geen andere drugs te nemen en professionele te zoeken. Dan had je wellicht wat benzo's kunnen krijgen om de paniekaanvallen te bestrijden. Met het nemen van die pep heb je een beetje je eigen graf gegraven.
Hoort erbij. Afkicken gaat met vallen en opstaan. Dus een stapje terug is niet erg want je doet straks weer 2 stappen voor uit. Of je het kan weggooien ligt ook een beetje aan hoe veel je genomen hebt de afgelopen 1,5 dag.Helaas moet ik jullie mededelen dat ik terug was gevallen in de GHB voor een 1.5 dag... Heb maandag iets heftigs meegemaakt (wat ik liever niet ga delen) maar ik heb met mijn stomme hoofd wat GHB gehaald paar dagen terug en ben nu 1.5 dag weer gaan bingen...
Nu heb ik vannacht om half 4 mijn laatste dosis genomen en ben nu Cold Turkey aan het gaan... Heb hier verdomme ook helemaal geen zin in, dus steek er meteen weer een stokje voor en pleur die GHB straks weg. Ben aan het werk nu met een verhoogde hartslag, zweten en heb het weer enorm koud. Af en toe slaat de paniek weer toe en vanavond zal wel weer een slapeloze nacht worden.
Kan ik mijn GHB wegpleuren of moet ik toch even afwachten of de verschijnselen erger worden?
Hoef er geen negatief commentaar op verder. Baal er zelf al genoeg van en ben er alweer klaar mee.
Jammer om te horen.
Zie je hoe snel die afkickverschijnselen zich weer oppakken?
Vreemd is dat he?
Welke dosis zat je?
Hoort erbij. Afkicken gaat met vallen en opstaan. Dus een stapje terug is niet erg want je doet straks weer 2 stappen voor uit. Of je het kan weggooien ligt ook een beetje aan hoe veel je genomen hebt de afgelopen 1,5 dag.
Al bijna 12 uur geleden dus. Denk dat je het dan niet meer hoeft te bewaren. Maak het jezelf makkelijk en pleur het weg.Heb afgelopen dagen verschillende dosissen genomen. Maar mijn laatste was 2 vannacht omdat ik wilde slapen...
Enorm vervelend, maar goed. Komen we wel weer bovenop. Wist dit ook in m’n achterhoofd maar toch te eigenwijs. Lekker op de blaren zitten nu!
Al bijna 12 uur geleden dus. Denk dat je het dan niet meer hoeft te bewaren. Maak het jezelf makkelijk en pleur het weg.
Van deze ervaring leer je weer en denk je de volgende keer wel 3x na voordat je weer wat gaat halen.
Jammer, maar neem het jezelf niet te kwalijk! Pleur de rest gewoon weg ajb
Ga ik straks doen... Zonde is het.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."