Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB afbouwen thuis zonder pammetjes

GHB afbouwen thuis zonder pammetjes

275 antwoorden
40 weergaven
18-5-2026
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#1
@Perzikje Hoe gaat het nu
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snelleke Snel zei:
Waar doel je precies o
Klik om te vergroten...

Dat je gelijk hebt..
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Perzikje zei:
Ik kan jullie vertellen dat ik bijna 12 uur GHB vrij ben op dit moment! 🥳

Er is nogal veel gebeurt gisteren en ik moet eerlijk zeggen dat ik zo kapot ben dat ik even de kracht er niet voor heb om een grote update te geven.

Maar, het gaat goed en ik ben benieuwd naar de aankomende uren...

Ik reageer later eventjes op jullie pbtjes. ❤
Klik om te vergroten...

nice!

ik dacht heel even.....
maar dan heb je sneller afgebouwd begrijp ik?

#keeponstayingstrong
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snelleke Snel zei:
Waar doel je precies op..?
Klik om te vergroten...

Ahh ja ik dacht al, lag dus niet aan mij valt blijkbaar op
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snelleke Snel zei:
Ahh ja ik dacht al, lag dus niet aan mij valt blijkbaar op
Klik om te vergroten...
De sfeer was net weer een beetje terug hier. Laten we het gezellig houden ipv dit soort steken onder water.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#6
Perzikje zei:
Ik kan jullie vertellen dat ik bijna 12 uur GHB vrij ben op dit moment! 🥳

Er is nogal veel gebeurt gisteren en ik moet eerlijk zeggen dat ik zo kapot ben dat ik even de kracht er niet voor heb om een grote update te geven.

Maar, het gaat goed en ik ben benieuwd naar de aankomende uren...

Ik reageer later eventjes op jullie pbtjes. ❤
Klik om te vergroten...

Wauw dat is super goed!! 💪
Ben benieuwd naar je volgende post. 👌
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
*.exe2.0 zei:
nice!

ik dacht heel even.....
maar dan heb je sneller afgebouwd begrijp ik?

#keeponstayingstrong
Klik om te vergroten...

Bijpakken of weer een flinke dop GHB nemen was voor mij allang geen optie meer... Ben er nog steeds écht klaar mee nu.

Als ik goed ben uitgerust ga ik even zitten om een stukje te schrijven over gisteren en wat er gebeurt is. Heb getwijfeld om tóch pammetjes te nemen, maar heb het nog steeds helemaal 100% zonder gedaan.

Cravings vallen mee vandaag, gelukkig. Wennen zo zonder al dat doseren om de 2 uur... Maar wat heerlijk! Wat een vrijheid ineens weer. ❤️
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
+- 16 uur GHB vrij en het niet willen nemen gaat goed! Als ik me later wat beter voel, zal ik een update posten hier met precies hoe en wat er gebeurt is.

Bedankt voor alle steun allemaal, dankbaar. ❤️
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Super om te horen dat je zo goed bezig bent! Echt knap hoor, daar mag je trots op zijn😄
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Heel goed gedaan meid! Dat moet een bevrijding zijn zeg, om niet meer iedere twee uur te hoeven nemen! Rust maar lekker uit, we horen het nog wel! 😘
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Perzikje zei:
+- 16 uur GHB vrij en het niet willen nemen gaat goed! Als ik me later wat beter voel, zal ik een update posten hier met precies hoe en wat er gebeurt is.

Bedankt voor alle steun allemaal, dankbaar. ❤️
Klik om te vergroten...
Topper!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Goedemiddag allemaal!

Inmiddels alweer 3 nachten meer dan 12 uur geslapen... Wat is dat lekker zeg. Merk aan mijn lichaam zo dat dit nodig was. Na maanden niet meer geslapen te hebben was ik even vergeten hoe heerlijk dat kan zijn en wat een rust dat geeft.

Nu wil ik jullie graag nog vertellen wat er nou gaande was voorgaande dagen.

Tijdens het afkicken van de GHB had ik al wat behoefte aan Speed. Nu was het zo dat vorig weekend vrienden langs waren geweest en nog een aantal grammen in de vriezer hadden neergelegd.

Normaal gesproken regel ik altijd mijn eigen zooi, en laat ik altijd mijn drugs testen. Zul je altijd zien... Ik kreeg samen met een goede vriend van me, zin in Speed dit weekend. Zo gezegd, zo gedaan, hebben we de Speed gedroogd en een aantal flinke lijnen gelegd. (Er eigenlijk een beetje vanuit gegaan dat de Speed wel van goede kwaliteit zou zijn, wat behoorlijk dom en naïef is...)

A fijn, een paar flinke dijken gelegd en opgesnoven. Enige tijd later, niets aan de hand. Speed lijkt goed te werken. Op een gegeven moment, mijn hart springt naar de 190 slagen per minuut, zeer onregelmatig en ik had mezelf ervan overtuigd dat ik ter plekke zou sterven. Dit werd vervolgd door een paniekaanval wat mijn hart dus nog sneller op hol bracht. Op dit punt was ik er volledig van overtuigd dat het door de GHB kwam. Ik was op dit punt nog steeds netjes met mijn schema en het afbouwen. Ik zat hier op 0.4 ml per gift. Ik dacht oké, ik heb het zelf verpest door Speed te nemen, nu werkt het afbouwen niet. Vervolgens heb ik door de paniek zo’n 0.6 ml bijgenomen. Eigen schuld dacht ik, dan maar een extra dag afbouwen. Dit bleek dus niet te werken en ik raakte nog meer in paniek. Hoe kon dit gebeuren, ik heb nog nooit zo gereageerd op een lijntje Speed... Dit houdt vervolgens uren aan en niks blijkt te werken.

Uren later, die maat van mij krijgt precies hetzelfde. Hij heeft nog nooit een paniekaanval gehad en zijn hartslag zat inmiddels ook al dik tegen de 200 aan. (Hij had geen GHB genomen) dus op dit punt had ik pas door dat het dus niet door mijn “te lage” GHB dosis kwam. Hij krijgt het benauwd, hoofdpijn, zijn hart bonsde zowat zijn borstkas uit en hij was er ook heilig van overtuigd dat hij ter plekke zou sterven. Hoe kon dit nou gebeuren? Op dit moment zaten we naast elkaar, beide er heilig van overtuigd dat we niet lang te leven meer hebben. (Wat dood eng is, als je daar op zo’n moment zo van overtuigd bent...)

Vervolgens zakt hij in elkaar en krijg ik hem niet meer bij. Mensen erbij gehaald en hij is vervolgens weer bij bewustzijn.

De avond vervolgde en we zaten beide nog steeds met een hartslag tegen de 200. Nu we er zo op terug kijken hadden we geen moment moeten twijfelen en meteen 112 moeten bellen. Alweer dom en naïef. Maar goed, al doende leert men.

We hebben de hele avond nog met hallucinaties gezeten (beide), en met een enorme hoofdpijn, wazig zicht (alsof ik door vette ramen aan het kijken was), geen energie, met opstaan beide nog een keer knock out gegaan, ik zag overal beestjes lopen. Ik was echt een zombie. Wij besloten maar naar bed te gaan. Op dit punt had in afgebouwd tot 0.2 (weliswaar wel versneld) met in de hoop dat ik zo moe zou zijn en door mijn GHB wekkers heen zou slapen. Wat dus gebeurt is, ik heb in de avond om 10:00 de dosis genomen, vervolgens om 01:00 klaar wakker geworden en heb toen nog een keer 0.2 ml gepakt en ben vervolgens in slaap gevallen tot de ochtend.

Ik werd wakker, voelde me een hoopje ellende maar het trillen was niet aanwezig! Op dit punt heb ik besloten de GHB te laten voor wat het is. Ik voelde me toch al ellendig en heb besloten het maar gewoon aan te gaan.

Inmiddels zijn we dagen verder en voel ik me beter dan ooit. Heb nog steeds een kort lontje, maar mijn energie level is behoorlijk omhoog gegaan.

Al met al, heeft de Speed misschien toch zijn voordeel gehad en ben ik oververmoeid, toch in slaap gevallen en ben ik door mijn dosissen heen geslapen.

Ik ben van plan om de Speed te laten testen omdat hier sowieso iets in heeft gezeten wat daar niet in hoort.

Mensen, ik heb mijn les zeker geleerd en ben voorlopig even klaar met oppeppende middelen en de GHB.

Voor de toekomst ga ik zeker nog Baclofen en Diazepam in huis halen, mocht het ooit nodig zijn.

Maar voor nu mag ik van geluk spreken dat ik er zo vanaf ben gekomen. Ik blijf jullie zeker updaten over mijn verdere herstel van de GHB.

Bedankt voor alle steun en support de afgelopen tijd in deze post. Ik waardeer het enorm!

Take care,
Perzikje
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het is focking 21:43 en ik zit gewoon af te tellen om naar bed te gaan. Mijn ogen vallen bijna toe.

Extra klote nu dat de wekker dus gewoon om de 2 uur gaat. 😂

Eigen schuld dikke bult, lekker op de blaren zitten!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Harmless zei:
Waar komt dat door? Is dat een verschijnsel van lichamelijk afkicken?
Klik om te vergroten...

Yes, dit is voor veel mensen een afkickverschijnsel inderdaad. Vaak heb je dan teveel GHB in je lichaam gehad wat zich opgeslagen heeft en later weer vrijkomt. Kan een tijd duren tot dit weg trekt. Voelt echt aan alsof er onderhuidse beestjes zitten.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Weet iemand welke afkickverschijnselen normaal zijn bij het afbouwen van GHB en wat zijn signalen waar je op moet letten als je te snel gaat?
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Het abouwen en stoppen opzich is nie get moeilijkst. Ma het blijven stoppen en nie terugvallen wel.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Natozlato zei:
Dat vroeg ik me ook al af. Als ik g gebruik heb ik al een paar keer prikjes gevoeld in mijn vingertoppen. Ik had dan overgedoseerd denk ik. Het heeft denk ik te maken met zenuwuiteinden en het centrale zenuwstelsel.
Klik om te vergroten...

Denk dat jij die schokjes bedoelt? Dat kun je wel krijgen bij teveel gebruik inderdaad!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Danny0531 zei:
Het abouwen en stoppen opzich is nie get moeilijkst. Ma het blijven stoppen en nie terugvallen wel.
Klik om te vergroten...

Nou, daar wil ik eerlijk gezegd nog niet eens over nadenken. Ik ben er op dit moment 100% klaar mee zowel lichamelijk als mentaal. We zullen het per dag zien. Ik ga me daar nog niet druk over maken. Eerst dit eens afronden!
r
roesjunkieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Acuut stoppen met GHB-gebruik kan tot heftige ontwenningsverschijnselen leiden:
  • De eerste ontwenningsverschijnselen bij een persoon met een lichamelijke GHB-afhankelijkheid ontstaan 1 tot 8 uur na inname van de laatste dosis: trillen, slapeloosheid, zweten, misselijkheid, braken, rusteloosheid, milde angst of onrust.
  • Binnen 24 uur kunnen ernstige ontwenningsverschijnselen ontstaan: hallucinaties, versnelde hartslag, heftige angst, verhoogde bloeddruk, onrust, plotselinge verwardheid, versterkte spierafbraak en insulten (een ‘toeval’). De verschijnselen kunnen enkele weken aanhouden.
    www.drugsinfo.nl

    Welke afkickverschijnselen kun je krijgen na het stoppen met GHB (verslaving)?

    GHB is een middel dat al na enkele weken dagelijks gebruik tot verslaving kan leiden. De afhankelijkheid van het middel kan zo groot zijn dat er elk..
    www.drugsinfo.nl www.drugsinfo.nl
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
roesjunkie zei:
Acuut stoppen met GHB-gebruik kan tot heftige ontwenningsverschijnselen leiden:
  • De eerste ontwenningsverschijnselen bij een persoon met een lichamelijke GHB-afhankelijkheid ontstaan 1 tot 8 uur na inname van de laatste dosis: trillen, slapeloosheid, zweten, misselijkheid, braken, rusteloosheid, milde angst of onrust.
  • Binnen 24 uur kunnen ernstige ontwenningsverschijnselen ontstaan: hallucinaties, versnelde hartslag, heftige angst, verhoogde bloeddruk, onrust, plotselinge verwardheid, versterkte spierafbraak en insulten (een ‘toeval’). De verschijnselen kunnen enkele weken aanhouden.
    www.drugsinfo.nl

    Welke afkickverschijnselen kun je krijgen na het stoppen met GHB (verslaving)?

    GHB is een middel dat al na enkele weken dagelijks gebruik tot verslaving kan leiden. De afhankelijkheid van het middel kan zo groot zijn dat er elk..
    www.drugsinfo.nl www.drugsinfo.nl
Klik om te vergroten...

Hoe meer ik erover lees hoe meer ik dit goedje ga haten op het moment. Wil er zo graag vanaf... Ben nog steeds bang dat ik zo ergens last van ga krijgen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."