#1
Ik heb geen idee of dat nu mogelijk voor je is maar Mischien kun je stukje gaan wandelen voor de afleiding???
Net al gedaan inderdaad... Ben aan het werk maar het is mega rustig. Ben liever druk bezig, dan ligt mijn aandacht niet zo bij de G. 😔
Ik heb geen idee of dat nu mogelijk voor je is maar Mischien kun je stukje gaan wandelen voor de afleiding???
Hou vol meis!!!!
Jij kunt dit!!!!
Je bent ontzettend goed bezig, en mag echt trots op jezelf zijn.
Blijf vol houden, je kunt het ik geloof in je!!!!
Lees dit aandachtig door:
STELLING: Verslaafd blijf je voor altijd!
Beste leden. De titel luid al: Verslaafd blijf je voor altijd! Verslaving staat in het grote DSM-V boek beschreven als "Stoornis in het gebruik van middelen". Nu bestaan er stoornissen waar men redelijk goed mee kan leven mits een juiste behandeling. Hierbij kun je denken aan een...drugsforum.nl
Het is beter om dingen gewoon niet voor handen te hebben. Dat hoeft niet alleen met drugs zo te zijn.
Ik had eerst een vaas van een halve meter in mijn woonkamer van glas.
En die vulde ik altijd helemaal vol met Snickers, Mars, Milky Ways, etc.
Dan ontstaat er een situatie dat je denkt 'hey even chocolade pakken'
En mijn huisgenootje had het zelfde.
Heb je een liter G in de koelkast staan dan denk je eerder van 'hey ik pak ff een g'
Dingen die lekker zijn op zijn tijd in huis halen wanneer je er voor kiest.
De tip die ik haar gaf was ook voor haar verslavings gevoeligheid.
Ik koop nu wel een liter ghb met een vriend samen.
Die delen we door de helft.
Maar die drink ik niet in een keer op ik doe mijn bing en bewaar de rest voor later.
Maar dan kan het zijn dat ik 2 weken later weer een bing doe, maar als ik het niet had dan had ik misschien wel een maand gewacht.
Dus voor het handen hebben kan altijd nadeliger zijn dan gewoon een keertje iets in huis halen. And thats it...
Ik denk dat het per middel verschilt. Bij wiet is er weinig fysieke afhankelijkheid en relatief minder hersen en orgaan schade. Dus de afkick en je brein rerouten is dan wellicht makkelijk. Maar bij een giftig goedje als GHB of een stimulant zoals coke en speed doe je veel meer schade aan in je hersens, waardoor het veel moeilijker is om ten eerste de schade ongedaan te maken en ten tweede om er weer normaal mee om te gaan.
Ik heb de hele topic gelezen en vraag me nu af waarom je dit als argument gebruikt? Dat hele topic is niet meer dan een grote discussie, waar uiteindelijk geen conclusie uit getrokken is. De een zegt ziekte, de ander zegt gedrag. En het gaat er daar vaak ook behoorlijk kinderachtig aan toe...
@Revolutionair Geloof jij erin dat je uit een verslaving kan komen zonder je omgeving te veranderen?
Nee joh! Blijf ons vooral lastig vallen! Schrijf het van je af als dat helpt..Ik wil niet bijnemen. Ik wil niet bijnemen.
Maak mezelf helemaal gestoord hier. Sorry als ik jullie lastig val. Probeer het van me af te schrijven. Het is het niet waard om terug te vallen.
IK HAAT DIT.
Nu jij zo klaar bent met de ghb dan zou ik niet bij mrnsen thuis gaan zitten die ghb gebruiken.
Of op die plekken zijn.
Je moet het zien als een cirkel waar je in leeft en de zelfde gewoontes snel weer oppakt.
Er zijn vele voorbeelden, ga uiteten met een goede oude vriendin die je een tijdje niet hebt gezien.
Ga weer contacten herstellen met mrnsen die niet in een drugswereld zitten.
Zet je focus op andere dingen.
Net nog gezegd.
Ga actief sporten.
Eenmaal begonnen en je voelt je goed.
Ik ga nu zwemmen ipv cardio op een loopband.
Veel leuker en beter en ook weer een andere omgeving.
Heb gelukkig weinig mensen in mijn kring met GHB. Degene die dat wel
Vandaag na mijn paniekaanval is alles verdomd lekker gegaan trouwens. Nergens echt last van. Zweet komt nog weleens maar dat zal voorlopig wel even blijven nog met afvalstoffen.
Heb alleen zieke cravings. Vind dit denk ik moeilijker dan het lichamelijk afkicken op dit moment.
Gooi je focus op een of andere serie op Netflix ofzo, heb je iig afleiding🙂. Zo heb ik laatst in 1 avond een heel seizoen uitgekeken van een serie, die was echt zo spannend dat ik alleen maar kon denken aan hoe het verder gaat... focus verleggen😜
Gotver een quote in een quote, wel duidelijk dat mijn focus ver te zoeken is🤪gaat allemaal niet meer zo soepel
@Snelleke Snel Precies! Probeer ik ook te doen. Mja, wat wil je ook... Gebruik sinds mijn 15e dagelijks drugs, ben nu 23. Zit nogal in het systeem. Maar goed, het verloopt allemaal nog best prima zo. Dat afkicken. Dit had ik een aantal maanden geleden nooit gekund. Toch een knop die is omgegaan om er niet aan toe te geven meer.
Je gaat lekker hè. 😂
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."