#1
Kan confronterend zijn, maar daarom ook gelijk een houvast. Nja we doen allemaal gekke dingen in het leven toch, niks idioots aan hoor. Je krijgt meer levenservaring en inzichten waar je later ook profijt van kunt hebben, ik zou mijn drugsjaren echt niet opnieuw willen beleven maar spijt heb ik er ook niet van. Het heeft mij gemaakt tot wie ik nu ben, tegenslagen overwonnen en verslavingen gekillt, ik ben best trots op mezelf.. Durf ik eindelijk in 28 jaar oprecht te zeggen😁toch alles voor elkaar gebokst, allemaal alleen. Ik spreek weleens meisjes van rond de 20 op m'n werk die nooit iets meemaken nooit iets hebben gebruikt, alleen maar Netflix kijken met hun vriend, moeten ze zelf weten dikke prima... Maar ik was op die leeftijd de gekste avonturen aan het beleven, dat is toch waar het om gaat, LEVEN! En nu haal ik weleens van die verhalen op met vrienden, dat is prachtig om op terug te kijken, al die gekke shit. Voor geen goud zou ik het weer doen, mr... leuke levenservaringen toch...😜
Zeker waar. Zou het ook niet terug willen draaien. Super veel over mezelf geleerd maar ook over andere. Leuke mensen leren kennen, de mooiste feestjes meegemaakt, nachten lang struinen in de zomer. Nee, ik zou het niet anders gedaan hebben.
Nee, dat burgelijke leventje is top. Maar moest kwa drugs toch eerst mijn wilde haren kwijt. 🤪

