#1
Iemand voelt zich aangesproken!
Laat zich weer kennen 😂😜
Laat zich weer kennen 😂😜
Als je in de speed comedown zit en je je tering verot,levensmoe, en graag dood wilt.. dat gevoel.. kan je dan ghb nemen om die kater en die klote comedown effecten op te vangen? En dan die dag doorblijven gaan met de g om die hele comedown over te slaan?
thx
Maar je kan dus ghb gaan nemen om die comedown/kater de heledag over te slaan, savonds gaat pitten en volgende dag weer goed? Want die comedowns en katers meteen na drugs is echt super kut.Ik vind GHB zeker helpen tegen katers. Maar goed, ik dacht dat ghb hielp met alles. And look where I’m at atm 😂.
Daar heb je een punt. Ik vermaak me wel hoo
Jongens, popcorn in de aanbieding!!! 🍿🍿🍿🍿
Aiiiiiiiii. Wil je ruzie?
Mensen zonder vestand van iets en het geeneens gebruiken elke keer met meningen komen nergens op gebaseerd nooit echte info delen.
Praat nog over velgen reiniger 😂😂😂
Gbl is geen velgenreiniger.
Let is goooo, let it goooo, I can’t hold it back anymoreeeee 🐸☕
Kom bemoeien dan
Feiten.. zonder bronnen. Je kan je verhaal niet onderbouwen met bronnen. Dus je valt aardig door de mand. Iemand anders spreekt je er ook op aan en diegene val ook je meteen aan op de persoon. Volgens mij is het tijd om of de drugs of het forum even met rust te laten want je komt nogal in de war over.En ga je ajb niet weer bemoeien met ghb feiten.
Volgens mij is het eea je naar het hoofd gestegen als je dit soort uitspraken over je zelf doet.Heb je daar ook al aangepakt.
Tja, jij blijft beweringen doen zonder het te onderbouwen. Ik voel het als mijn morele plicht om hier tegenin te gaan. Kom nou eens met een bron ipv al die persoonlijke aanvallen. Je weet ondertussen toch wel dat dat helemaal niet werkt.En je zou de discussie eindigen en dat is maar beter ook voor je voor dat ik je weer moet afmaken.
Klopt, dat heb ik gezegd en had ik nog op moeten reageren. Het was onjuiste info.Laatst riep je nog dat ghb een halfwaarde heeft van 4 uur 😂 stukje basis kennis wat je dus helemaal niet weet. Heb je ook niet op gereageerd.
Feiten.. zonder bronnen. Je kan je verhaal niet onderbouwen met bronnen. Dus je valt aardig door de mand. Iemand anders spreekt je er ook op aan en diegene val ook je meteen aan op de persoon.
je komt nogal in de war over.
Volgens mij is het eea je naar het hoofd gestegen als je dit soort uitspraken over je zelf doet.
Wat ik belangrijk vind is dat er geen onjuiste informatie word verspreid, wat gevaarlijk kan zijn voor beginnende gebruikers. Als ik dat doe, mogen mensen mij daarop aanspreken, net zoals we dat bij jou doen.
Vind het sowieso apart dat hier GHB verslaafden GHB advies geven.
Jij legt de bewijslast nu bij mij neer? Nee, zo werkt het niet.Maar waar kan je laten zien dat het foute informatie is?
Right. Is goed mijn vriend, ik ga lekker van m'n weekend genieten. Misschien moet jij hetzelfde doenIk heb een topic gemaakt over veilig gebruik ghb en dat is een informatietopic geworden. Omdat ik mijn theorieën onderbouw.
De enige mis informatie die er elke keer word geroepen is door jou account!
Reageer even op je stelling dat GBL velegenreiniger is? Of dat je gootsteen onstopper is?
Ja dan ga je dit roepen omdat je weet dat ik gelijk heb. Je laat jezelf weer kennen.
Dat is dus de rede waarom ik niet op jou inga.
Ga alleen nog maar discussies aan met mensen die weten waar ze over praten.
Geen geroep over ghb wat je 10 jaar geleden in de media hebt gelezen.
Maar waar kan je laten zien dat het foute informatie is?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."