Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsghb na een speedcomedown?

ghb na een speedcomedown?

99 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iemand voelt zich aangesproken!
Laat zich weer kennen 😂😜
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
@MDMAZING Ben benieuwd hoe je je voelt! Hopelijk beetje een goede slaap kunnen pakken na de GHB.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je in de speed comedown zit en je je tering verot,levensmoe, en graag dood wilt.. dat gevoel.. kan je dan ghb nemen om die kater en die klote comedown effecten op te vangen? En dan die dag doorblijven gaan met de g om die hele comedown over te slaan?

thx
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#4
MDMAZING zei:
Als je in de speed comedown zit en je je tering verot,levensmoe, en graag dood wilt.. dat gevoel.. kan je dan ghb nemen om die kater en die klote comedown effecten op te vangen? En dan die dag doorblijven gaan met de g om die hele comedown over te slaan?

thx
Klik om te vergroten...

Ik vind GHB zeker helpen tegen katers. Maar goed, ik dacht dat ghb hielp met alles. And look where I’m at atm 😂.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#5
barbieornot? zei:
Ik vind GHB zeker helpen tegen katers. Maar goed, ik dacht dat ghb hielp met alles. And look where I’m at atm 😂.
Klik om te vergroten...
Maar je kan dus ghb gaan nemen om die comedown/kater de heledag over te slaan, savonds gaat pitten en volgende dag weer goed? Want die comedowns en katers meteen na drugs is echt super kut.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jongens, popcorn in de aanbieding!!! 🍿🍿🍿🍿
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#7
barbieornot? zei:
Daar heb je een punt. Ik vermaak me wel hoo
Klik om te vergroten...

Mensen zonder vestand van iets en het geeneens gebruiken elke keer met meningen komen nergens op gebaseerd nooit echte info delen.
Praat nog over velgen reiniger 😂😂😂
Gbl is geen velgenreiniger.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Jongens, popcorn in de aanbieding!!! 🍿🍿🍿🍿
Klik om te vergroten...

Give me some!!
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#9
barbieornot? zei:
Aiiiiiiiii. Wil je ruzie?
Klik om te vergroten...

Na het weekend nu nog niet 😉
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#10
Revolutionair zei:
Mensen zonder vestand van iets en het geeneens gebruiken elke keer met meningen komen nergens op gebaseerd nooit echte info delen.
Praat nog over velgen reiniger 😂😂😂
Gbl is geen velgenreiniger.
Klik om te vergroten...

Let is goooo, let it goooo, I can’t hold it back anymoreeeee 🐸☕
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kom bemoeien dan
barbieornot? zei:
Let is goooo, let it goooo, I can’t hold it back anymoreeeee 🐸☕
Klik om te vergroten...
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#12
Revolutionair zei:
Kom bemoeien dan
Klik om te vergroten...

Aiiiiiiiii. Wil je ruzie?
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#13
Laten we het gezellig houden. Nog plannen het weekend? 🤣
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Revolutionair zei:
En ga je ajb niet weer bemoeien met ghb feiten.
Klik om te vergroten...
Feiten.. zonder bronnen. Je kan je verhaal niet onderbouwen met bronnen. Dus je valt aardig door de mand. Iemand anders spreekt je er ook op aan en diegene val ook je meteen aan op de persoon. Volgens mij is het tijd om of de drugs of het forum even met rust te laten want je komt nogal in de war over.
Revolutionair zei:
Heb je daar ook al aangepakt.
Klik om te vergroten...
Volgens mij is het eea je naar het hoofd gestegen als je dit soort uitspraken over je zelf doet.
Revolutionair zei:
En je zou de discussie eindigen en dat is maar beter ook voor je voor dat ik je weer moet afmaken.
Klik om te vergroten...
Tja, jij blijft beweringen doen zonder het te onderbouwen. Ik voel het als mijn morele plicht om hier tegenin te gaan. Kom nou eens met een bron ipv al die persoonlijke aanvallen. Je weet ondertussen toch wel dat dat helemaal niet werkt.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Revolutionair zei:
Laatst riep je nog dat ghb een halfwaarde heeft van 4 uur 😂 stukje basis kennis wat je dus helemaal niet weet. Heb je ook niet op gereageerd.
Klik om te vergroten...
Klopt, dat heb ik gezegd en had ik nog op moeten reageren. Het was onjuiste info.

Mijn vriend gaat reageren op het topic met het factsheet, dat heb ik je ook al privé verteld.

Wat ik belangrijk vind is dat er geen onjuiste informatie word verspreid, wat gevaarlijk kan zijn voor beginnende gebruikers. Als ik dat doe, mogen mensen mij daarop aanspreken, net zoals we dat bij jou doen.

En verder meng ik me niet in deze discussie, want ik hou helemaal niet van discussies eigenlijk 😂
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ganggang💯 zei:
Feiten.. zonder bronnen. Je kan je verhaal niet onderbouwen met bronnen. Dus je valt aardig door de mand. Iemand anders spreekt je er ook op aan en diegene val ook je meteen aan op de persoon.
Klik om te vergroten...

Ik heb een topic gemaakt over veilig gebruik ghb en dat is een informatietopic geworden. Omdat ik mijn theorieën onderbouw.
De enige mis informatie die er elke keer word geroepen is door jou account!
Reageer even op je stelling dat GBL velegenreiniger is? Of dat je gootsteen onstopper is?

Ganggang💯 zei:
je komt nogal in de war over.
Klik om te vergroten...

Ganggang💯 zei:
Volgens mij is het eea je naar het hoofd gestegen als je dit soort uitspraken over je zelf doet.
Klik om te vergroten...

Ja dan ga je dit roepen omdat je weet dat ik gelijk heb. Je laat jezelf weer kennen.
Dat is dus de rede waarom ik niet op jou inga.
Ga alleen nog maar discussies aan met mensen die weten waar ze over praten.
Geen geroep over ghb wat je 10 jaar geleden in de media hebt gelezen.


Natozlato zei:
Wat ik belangrijk vind is dat er geen onjuiste informatie word verspreid, wat gevaarlijk kan zijn voor beginnende gebruikers. Als ik dat doe, mogen mensen mij daarop aanspreken, net zoals we dat bij jou doen.
Klik om te vergroten...

Maar waar kan je laten zien dat het foute informatie is?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vind het sowieso apart dat hier GHB verslaafden GHB advies geven.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Vind het sowieso apart dat hier GHB verslaafden GHB advies geven.
Klik om te vergroten...

Wie is dat dan die verslaafd is aan ghb?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Revolutionair zei:
Maar waar kan je laten zien dat het foute informatie is?
Klik om te vergroten...
Jij legt de bewijslast nu bij mij neer? Nee, zo werkt het niet.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Revolutionair zei:
Ik heb een topic gemaakt over veilig gebruik ghb en dat is een informatietopic geworden. Omdat ik mijn theorieën onderbouw.
De enige mis informatie die er elke keer word geroepen is door jou account!
Reageer even op je stelling dat GBL velegenreiniger is? Of dat je gootsteen onstopper is?





Ja dan ga je dit roepen omdat je weet dat ik gelijk heb. Je laat jezelf weer kennen.
Dat is dus de rede waarom ik niet op jou inga.
Ga alleen nog maar discussies aan met mensen die weten waar ze over praten.
Geen geroep over ghb wat je 10 jaar geleden in de media hebt gelezen.




Maar waar kan je laten zien dat het foute informatie is?
Klik om te vergroten...
Right. Is goed mijn vriend, ik ga lekker van m'n weekend genieten. Misschien moet jij hetzelfde doen :wink:
Ik zat idd fout wat betreft die velgenreiniger.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."