#1
Iemand voelt zich aangesproken!
Laat zich weer kennen 😂😜
Laat zich weer kennen 😂😜
Ik heb éxact hetzelfde. En had ik al van in het begin.
Ik word wel goedgemutst v. amfetamine, maar dat gevoel kan ik nuchter ook bereiken.
Dus de GHB vult je serotonine weer aan en herstelt je receptoren? Daar zou ik graag een bron van zien.Na mdma ook geen Dinsdagdip ook al gebruik je het niet tot Dinsdag.
Omdat je de negatieve effecten uit de weg gaat door een ander middel te nemen. Oftewel, je laat je lichaam en geest wennen aan het idee dat je de crash kan voorkomen door over te gaan op een andere harddrug. Met als gevolg dat je misschien blijft hangen in gebruik van dat middel (wat GHB een reëel risico is als je er niet verstandig mee omgaat, wat ook weer vrij makkelijk is). Plus het feit dat je geest nu hebt aangeleerd: Ik voel me slecht, dus ik grijp naar een vervanging als oplossing. De kans wordt groter dat je dit vaker gaat doen als je je slecht voelt.En waarom is het gevaarlijk om de ene drugs na een andere drugs te gebruiken?
Als je elke keer een depressie krijgt gebruik je gewoon te veel. En meer drugs gebruiken is denk ik nooit beter.Het is misschien wel erger om die depressie van pep door te laten dringen elke keer.
Kort nachtje, maar goed geslapen@MDMAZING Ben benieuwd hoe je je voelt! Hopelijk beetje een goede slaap kunnen pakken na de GHB.
Dus de GHB vult je serotonine weer aan en herstelt je receptoren? Daar zou ik graag een bron van zien.
Omdat je de negatieve effecten uit de weg gaat door een ander middel te nemen. Oftewel, je laat je lichaam en geest wennen aan het idee dat je de crash kan voorkomen door over te gaan op een andere harddrug. Met als gevolg dat je misschien blijft hangen in gebruik van dat middel (wat GHB een reëel risico is als je er niet verstandig mee omgaat, wat ook weer vrij makkelijk is). Plus het feit dat je geest nu hebt aangeleerd: Ik voel me slecht, dus ik grijp naar een vervanging als oplossing. De kans wordt groter dat je dit vaker gaat doen als je je slecht voelt.
Als je elke keer een depressie krijgt gebruik je gewoon te veel. En meer drugs gebruiken is denk ik nooit beter.
Absoluut, een soort reminder waarom je het niet als gewoon moet zien. Maar als een soort uitspatting in de zoveel tijd. Ik voel me altijd 1 of 2 dagen wat slecht en vermoeid, daarna leef ik helemaal op en weet ik weer dat het leuk was maar dat dit en gezond zijn nog veel leuker is.Soms is het slecht voelen na een avondje of meerdere dagen gek doen ook wel even goed. Is voor mij altijd weer even een besef momentje om het niet te vaak te doen en even realiseren dat het echt niet goed voor je is.
Hoewel coke ook een lichte euforie geeft, maar veel subtieler. Nu ik dat zeg weet ik niet helemaal of het klopt. Bij pep hangt het ook af van de keer. ‘Euforie’ zou ik het misschien überhaupt bij beide niet noemen.
Dus de GHB vult je serotonine weer aan en herstelt je receptoren? Daar zou ik graag een bron van zien.
Omdat je de negatieve effecten uit de weg gaat door een ander middel te nemen. Oftewel, je laat je lichaam en geest wennen aan het idee dat je de crash kan voorkomen door over te gaan op een andere harddrug. Met als gevolg dat je misschien blijft hangen in gebruik van dat middel (wat GHB een reëel risico is als je er niet verstandig mee omgaat, wat ook weer vrij makkelijk is). Plus het feit dat je geest nu hebt aangeleerd: Ik voel me slecht, dus ik grijp naar een vervanging als oplossing. De kans wordt groter dat je dit vaker gaat doen als je je slecht voelt.
Ik heb éxact hetzelfde. En had ik al van in het begin.
Ik word wel goedgemutst v. amfetamine, maar dat gevoel kan ik nuchter ook bereiken.
Ik claim nergens dat dit goed is, dus waarom zou ik daar een bron van moeten aanleveren? Jij komt met een aantal uitspraken, zonder bron.Kom eerder met een bron waar je denkt dat het goed is dat je Serotonine tank leeg is en voorlopig niet meer word aangevuld.
Hier zou ik graag een bron van zien. Want ik kan nergens iets vinden dat het inderdaad zo werkt als je mdma hebt gebruikt.Dus ipv dat het b.v. na het gebruik van mdma je serotonine tank plat legt blijven je receptoren gewoon werken zoals ze moeten.
Ik zie de bronnen graag tegemoet.Wat ik zeg staat op elke site met glutomaat overdracht dus dat kan je met ff google zo vinden.
Zo werkt het natuurlijk niet. Wie stelt, die bewijst.Iedereen weet dat dit zo werkt en gebruikt dit dus zo kom jij eens een keer met bewijs dat het niet zo werkt.
Zo werkt het natuurlijk niet. Wie stelt, die bewijst.
Glutamaat stimuleert inderdaad de werking van post-synaptische zenuwcellen. Maar ik vind het wel een vrij grote stretch om daarmee uitspraken te doen als: de hele mdma later verdwijnt, je hebt nergens meer last van.
Alright, dan beëindigen we deze discussie voordat het uit de hand loopt.Kan je lezen vraag iedereen maar hierboven.
Daarnaast zoek ik niks meer voor jou op daar ben ik onderhand wel klaar mee.. Heb je al zo vaak terecht gewezen. Heb niet meer het gevoel dat ik nog iet hoef te bewijzen aan jou. Zoek het zelf maar op.
Sorry maar hier wil ik toch echt even op inhaken. Na mdma-gebruik is er een tekort aan serotonine in je hersenen. Van nature is er een kleine hoeveelheid ghb aanwezig in je hersens. Als je dan ghb gaat gebruiken, heb je een overschot aan ghb. De balans in je hersenen moet zich herstellen en dat bereik je niet door ghb te gaan gebruiken. Dus ghb zorgt toch echt niet ervoor dat je hersens weer normaal gaan werken en er geen sprake is van een mdma-kater!Dus alleen maar goed het zorgt ervoor dat dingen niet plat komen te liggen want het houd de normale werking in stand.
Dat is jouw persoonlijke ervaring. Ik stel de kater uit door over te stappen op ghb, maar de kater wacht wel op mij, die komt maandag en dinsdag wel!Want na de opvang van de comedown met de ghb heb je nergens last van en loop je gewoon vrolijk rond en ook daarna nergens last van.
Dat is jouw persoonlijke ervaring. Ik stel de kater uit door over te stappen op ghb, maar de kater wacht wel op mij, die komt maandag en dinsdag
We wachten nog steeds op een bron die jouw uitspraken bevestigd.Leg eens bewijs neer?
Net een kippenhok hier soms.Jullie lijken wel een stel wijven
Sorry maar hier wil ik toch echt even op inhaken.
Net een kippenhok hier soms.
On a serious note, ik vind het belangrijk dat we op dit forum juiste informatie verspreiden, met een bronvermelding. Anders kan iedereen wel wat verzinnen en hier neerplempen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."