Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsghb na een speedcomedown?

ghb na een speedcomedown?

99 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Vind het sowieso apart dat hier GHB verslaafden GHB advies geven.
Klik om te vergroten...
Misschien omdat er ook tussen de verslaafde mensen zitten die behoorlijk wat kennis opgedaan hebben. Zo gek is dat helemaal niet.

En volgens mij zie ik geen verslaafde advies geven hier nu.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spyro zei:
Misschien omdat er ook tussen de verslaafde mensen zitten die behoorlijk wat kennis opgedaan hebben. Zo gek is dat helemaal niet.

En volgens mij zie ik geen verslaafde advies geven hier nu.
Klik om te vergroten...

Can I get a amen?
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#3
Natozlato zei:
Jij legt de bewijslast nu bij mij neer? Nee, zo werkt het niet.
Klik om te vergroten...

De reden waarom zo reageer is omdat ik nu 2 mensen krijg die mijn stelling onderuit halen die allebei geen basis kennis hebben van sws ghb.
Dat is in verschillende topics gebleken.
Ik heb mij elke keer bewezen alleen maar links gedeeld en had elke keer gelijk.
Nu komen de zelfde mensen mij weer vertellen dat het allemaal niet zo werkt terwijl ik in andere topics geen antwoord terug krijg terwijl ik daar duidelijke informatie weerleg dat het niet klopt wat er word gezegd.
En dan niet reageren en dan in een ander topic weer de stellingen onderuit willen halen?
Kom dan zelf eens met bewijs ik ga mij niet elke keer verdedigen en daarna geen antwoord krijgen en dan vervolgens bij de volgende post weer proberen mijn stellingen onderuit te schoppen.

Dus ja kom eens een keer met bewijs zelf en onderbouw een keer jou theorie!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Revolutionair zei:
De reden waarom zo reageer is omdat ik nu 2 mensen krijg die mijn stelling onderuit halen die allebei geen basis kennis hebben van sws ghb.
Dat is in verschillende topics gebleken.
Ik heb mij elke keer bewezen alleen maar links gedeeld en had elke keer gelijk.
Nu komen de zelfde mensen mij weer vertellen dat het allemaal niet zo werkt terwijl ik in andere topics geen antwoord terug krijg terwijl ik daar duidelijke informatie weerleg dat het niet klopt wat er word gezegd.
En dan niet reageren en dan in een ander topic weer de stellingen onderuit willen halen?
Kom dan zelf eens met bewijs ik ga mij niet elke keer verdedigen en daarna geen antwoord krijgen en dan vervolgens bij de volgende post weer proberen mijn stellingen onderuit te schoppen.

Dus ja kom eens een keer met bewijs zelf en onderbouw een keer jou theorie!
Klik om te vergroten...
Het wordt met de post gewoon ludieker dit. Je stopt meer moeite in mensen afkraken en over andere topics beginnen dan dat je in het onderbouwen van je stellingen stopt. Het enige wat men hier van je vraagt is een bron die jouw stelling onderbouwt. Ik vraag me echt af waarom je je zo opstelt.

Ik ben echt benieuwd naar de bronnen die jij gebruikt hebt om tot de conclusie te komen dat je met GHB in de comedown van mdma de gehele kater kan ontwijken en 'kiplekker' rond kan lopen. Ben gewoon benieuwd of ik met die bronnen ook tot dezelfde conclusie kom. Als dat zo is dan slik ik mijn woorden nederig in.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Revolutionair zei:
Ik heb mij elke keer bewezen alleen maar links gedeeld en had elke keer gelijk.
Klik om te vergroten...
Je denkt dat je elke keer gelijk hebt. Ja sorry maar de manier waarop je dingen presenteert, niet altijd met bron, en zegt dat dit de enige waarheid is, daar stoor ik mij al een tijdje aan. Ook dat je steeds met mensen de confrontatie opzoekt en snel beledigd bent.
Ik hoef mij tegenover jou niet te bewijzen met een bron.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#6
MDMAZING zei:
Kort nachtje, maar goed geslapen:)
Klik om te vergroten...
Vandaag nog last van gehad van de comedown? Of hoe loopt ie tot zover?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Was hij niet al depri, dan wordt ie het wel na het lezen van deze berichten 😂
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#8
Natozlato zei:
Je denkt dat je elke keer gelijk hebt. Ja sorry maar de manier waarop je dingen presenteert, niet altijd met bron,
Klik om te vergroten...

Okey kom een voorbeeld van een topic waar ik onzin praat? Laat dan weten waar ik ongelijk had met jou?
Wil ik nu weten dan.


Ganggang💯 zei:
Het wordt met de post gewoon ludieker dit. Je stopt meer moeite in mensen afkraken en over andere topics beginnen dan dat je in het onderbouwen van je stellingen stopt. Het enige wat men hier van je vraagt is een bron die jouw stelling onderbouwt. Ik vraag me echt af waarom je je zo opstelt.
Klik om te vergroten...

Moet je jezelf eens horen!
Dacht dat jij ging stoppen met de discussie en daarna ging genieten van je weekend?
Man van je woord ben je niet!
Zoals ik zei ik reageer sws niet meer op vragen van jou omdat je niks snapt en alleen maar uit bent op confrontatie.
Dus mijn laatste reactie op jou..
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Revolutionair zei:
Okey kom een voorbeeld van een topic waar ik onzin praat? Laat dan weten waar ik ongelijk had met jou?
Wil ik nu weten dan.




Moet je jezelf eens horen!
Dacht dat jij ging stoppen met de discussie en daarna ging genieten van je weekend?
Man van je woord ben je niet!
Zoals ik zei ik reageer sws niet meer op vragen van jou omdat je niks snapt en alleen maar uit bent op confrontatie.
Dus mijn laatste reactie op jou..
Klik om te vergroten...
Grappig, het komt je niet uit om normaal te reageren dus begin je weer zo te doen. We zijn helemaal terug in de Rebell periode of niet?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Jullie zijn beiden soms irritant. Maar toch hou ik van jullie ❤️
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#11
MDMAZING zei:
Gisteren g nu niet meer. Ja klopt in nam g in de comedown en ging goed
Klik om te vergroten...

En nu voel je je ook nog goed?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Natozlato zei:
Jullie zijn beiden soms irritant. Maar toch hou ik van jullie ❤️
Klik om te vergroten...
Correct
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zeelanddude zei:
Vandaag nog last van gehad van de comedown? Of hoe loopt ie tot zover?
Klik om te vergroten...
voel me top
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#14
MDMAZING zei:
voel me top
Klik om te vergroten...

Na de comedown van speed? Ben je aan de g?
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#15
5c9b65e8772b4.jpeg.jpg
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een middel gebruiken om de negatieve gevolgen van een ander middel op te heffen is spelen met vuur. Verslaving is echt een groot risico, zeker als het om G gaat, dus ik sluit me aan bij de waarschuwingen van anderen.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#17
Danny0531 zei:
Miss gewoon wat minder gebruiken
Klik om te vergroten...
Ook al geprobeerd, maar helpt niks. Elke ochtend als die feesten zijn afgelopen ben ik me toch en partij verrot. Die dinsdag dip komt meteen. Soms is het zo erg dat ik niet eens meer drugs gebruik op een feest, lekker nuchter gaan. Maar dan ben ik om 3 uur snachts al kapot en klaar om naar huis te gaan
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Anders psychedelica ghb of ketamine?
Kater vrij!
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
@MDMAZING Je bent iig niet de enige, zit er hier nog 1 nu in speedcomedown🙋🏽‍♀️ Na langgg uitstellen is de tijd nu toch echt aangebroken 😣

Sterkte, you got this!
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flower123 zei:
@MDMAZING Je bent iig niet de enige, zit er hier nog 1 nu in speedcomedown🙋🏽‍♀️ Na langgg uitstellen is de tijd nu toch echt aangebroken 😣

Sterkte, you got this!
Klik om te vergroten...
Speed.comedowns zijn het ergste he

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."