#1
ja hoor had vanochtend voor het laatst gepakt. zit nu aan de ketaaaaaaaaaaaaaaaaaaEn nu voel je je ook nog goed?
ja hoor had vanochtend voor het laatst gepakt. zit nu aan de ketaaaaaaaaaaaaaaaaaaEn nu voel je je ook nog goed?
Op dit moment waarschijnlijk wel 😝KetamineeeeeEn nu voel je je ook nog goed?
Nee ik met een vriendinWie jullie
Op dit moment waarschijnlijk wel 😝Ketamineeeee
Nu je dus lekker gaat op de speed, heb je dan niet de zin/behoefte om zo lang als mogelijk lekker te blijven gaan op de pep? (tja.. uitstellen is ook een vak🙊) , In plaats van de comedown straks al onder ogen te komen, (met of zonder met ghb)?das top. Ga nu lekker op de pep en heb geen zin in die kater en comedown. Ik vind speed katers het ergste van elke drug.
Ik ga pas g nemen wanneer het is uitgewerkt, en ik me dus tering verrot/levensmoe voel. En lees vaak dat mensen dan g nemen om die comedown op te vangen. Perfecte oplossing dus lolNu je dus lekker gaat op de speed, heb je dan niet de zin/behoefte om zo lang als mogelijk lekker te blijven gaan op de pep? (tja.. uitstellen is ook een vak🙊) , In plaats van de comedown straks al onder ogen te komen, (met of zonder met ghb)?
Ik heb dat zelf namelijk altijd, benieuwd hoe anderen dat ervaren
ik gebruik vaak ook wel veel speed. Weet niet wrm ik dat doe.. misschien daarom die ergere kater :PTja, veel verdovers halen de scherpe randjes af van de come down verschijnselen na pep. Zo ook alcohol, cannabis, benzo’s, als het maar ontspant. Maar het is wel linke soep om jezelf aan te gaan wennen de gevolgen van de ene drug te gaan temperen met een andere drug, helemaal als het om verslavende middelen als speed en al zeker GHB gaat. Ik zou het niet aanraden. Je zal de eerste niet zijn die hierdoor makkelijker gaat denken over stimgebruik omdat je de gevolgen toch wel kunt uitwissen met wat GHB.
Wel bijzonder dat je speedkaters zo erg zijn trouwens. Ik ben zelf over het algemeen erg katergevoelig maar speed vind ik relatief goed te doen qua kater. Ik voel me vaak een paar uurtjes wat ‘meh’, licht fysiek onwel, vermoeid en soms mild sjaggo, maar dat is het dan ook wel zo ongeveer. De crash na MDMA vind ik (meestal) veel heftiger, met name fysiek.
Ja daarom heb ik geen zin in die comedown vanavond/vanacht en dacht probeer is ghb er na. Snap ook dat drugs met drugs bestrijden idd niet goed is. En waardeer jullie bezorgdheid enorm.Ik sluit me aan bij @Roze Olifant Pas alsjeblieft wel op met G. Het klinkt idd als een wondermiddel om het om deze reden te gaan gebruiken en het zal ook echt wel werken. Maar G is zo snel verslavend dat het kut zou zijn als je daardoor alleen maar meer in de problemen komt.
En ik vind hoe jij verteld over je comedown en kater wel echt heftig overkomen. Ben blij dat ik er niet zoveel last van heb, terwijl ik ook best veel gebruik.
Klopt. Maar dat levensmoe is ook wel overdreven, maar die kater.van speef blijft het heftigste van allemaalWaarom gebruik je iets waar je levensmoe van wordt? Je zat toch aan de antidepressiva?
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn is dat meestal het geval vrees ik.En dan die dag doorblijven gaan met de g om die hele comedown over te slaan?
Is het zo dat als je die speedkater hebt en je neemt ghb dat die 'kater' gevoel helemaal weg is? of ben je nog wel een beetje brakBij mij is een speed kater ook de aller ergste kater. Ook echt dat schiet mij maar lek gevoel... GHB hielp mij altijd enorm. Maar inderdaad, ga er niet te lang mee door.
Beetje brak zeker wel, je energie voorraad is gewoon op. Bij mij tenminste. Maar dat “ik wil dood gevoel” gaat bij mij wel weg ermee. 😂 sluit het gewoon veel relaxter af!Is het zo dat als je die speedkater hebt en je neemt ghb dat die 'kater' gevoel helemaal weg is? of ben je nog wel een beetje brak
Miss gewoon wat minder gebruikenMaar je kan dus ghb gaan nemen om die comedown/kater de heledag over te slaan, savonds gaat pitten en volgende dag weer goed? Want die comedowns en katers meteen na drugs is echt super kut.
Ook al geprobeerd, maar helpt niks. Elke ochtend als die feesten zijn afgelopen ben ik me toch en partij verrot. Die dinsdag dip komt meteen. Soms is het zo erg dat ik niet eens meer drugs gebruik op een feest, lekker nuchter gaan. Maar dan ben ik om 3 uur snachts al kapot en klaar om naar huis te gaanMiss gewoon wat minder gebruiken
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."