Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsghb na een speedcomedown?

ghb na een speedcomedown?

99 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Hoewel coke ook een lichte euforie geeft, maar veel subtieler. Nu ik dat zeg weet ik niet helemaal of het klopt. Bij pep hangt het ook af van de keer. โ€˜Euforieโ€™ zou ik het misschien รผberhaupt bij beide niet noemen.
Klik om te vergroten...

Dat heeft echt te maken met de kwaliteit van de coke. Alleen coke zonder iets is niks aan, altijd gevonden. Nu ik echte pure flakes heb kan ik dit nemen zonder andere drugs.
De euforie is enorm en iedereen om heen ook zegt het zelfde 'shit man kan deze coke gewoon nemen zonder iet anders' zo lekker. Gevaarlijk ook want we gebruikte nooit coke al jaren niet meer.
Maar de pakjes worden met regrlmaat besteld door iedereen sinds er nu alleen nog maar pure word verkocht in onze kringen.


Ganggang๐Ÿ’ฏ zei:
Dus de GHB vult je serotonine weer aan en herstelt je receptoren? Daar zou ik graag een bron van zien.
Klik om te vergroten...


Ganggang๐Ÿ’ฏ zei:
Omdat je de negatieve effecten uit de weg gaat door een ander middel te nemen. Oftewel, je laat je lichaam en geest wennen aan het idee dat je de crash kan voorkomen door over te gaan op een andere harddrug. Met als gevolg dat je misschien blijft hangen in gebruik van dat middel (wat GHB een reรซel risico is als je er niet verstandig mee omgaat, wat ook weer vrij makkelijk is). Plus het feit dat je geest nu hebt aangeleerd: Ik voel me slecht, dus ik grijp naar een vervanging als oplossing. De kans wordt groter dat je dit vaker gaat doen als je je slecht voelt.
Klik om te vergroten...

Je kan ook zelf even rond kijken en na al uitvoerig in vele topics leg ik dit soort dingen uit.
Maar zou het nog even kort verwoorden speciaal voor jou.
Zoals je al leest weet elke ghb gebruiker al dat het zo is en dat ze het al zo gebruiken.
beรฏnvloed de overdrachtsstof glutamaat.
Dat dus de overdracht van receptoren bevorderd.
Dus ipv dat het b.v. na het gebruik van mdma je serotonine tank plat legt blijven je receptoren gewoon werken zoals ze moeten. En niet keihard aanvullen zoals 5htp of dus mdma maar alles blijft gewoon in werking door de prikkels.
Dus alleen maar goed het zorgt ervoor dat dingen niet plat komen te liggen want het houd de normale werking in stand.
Kom eerder met een bron waar je denkt dat het goed is dat je Serotonine tank leeg is en voorlopig niet meer word aangevuld.
Wat ik zeg staat op elke site met glutomaat overdracht dus dat kan je met ff google zo vinden.
Je loopt eerder schade op door dat dingen niet meer juist werken in je hersens en daar mee rond gaat lopen. Want na de opvang van de comedown met de ghb heb je nergens last van en loop je gewoon vrolijk rond en ook daarna nergens last van.

Dus voor @ganggang proof me wrong!
Iedereen weet dat dit zo werkt en gebruikt dit dus zo kom jij eens een keer met bewijs dat het niet zo werkt.


AphexTwin zei:
Ik heb รฉxact hetzelfde. En had ik al van in het begin.
Ik word wel goedgemutst v. amfetamine, maar dat gevoel kan ik nuchter ook bereiken.
Klik om te vergroten...

Dat is ook een feit daarom werkt dex ook zo voor mensen die een stoornis hebben en dat niet kunnen bereiken. De euforie is van pep ook veel minder ivm als goede coke maar het werkt veel langer in een mindere vorm.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Revolutionair zei:
Kom eerder met een bron waar je denkt dat het goed is dat je Serotonine tank leeg is en voorlopig niet meer word aangevuld.
Klik om te vergroten...
Ik claim nergens dat dit goed is, dus waarom zou ik daar een bron van moeten aanleveren? Jij komt met een aantal uitspraken, zonder bron.

Revolutionair zei:
Dus ipv dat het b.v. na het gebruik van mdma je serotonine tank plat legt blijven je receptoren gewoon werken zoals ze moeten.
Klik om te vergroten...
Hier zou ik graag een bron van zien. Want ik kan nergens iets vinden dat het inderdaad zo werkt als je mdma hebt gebruikt.
Revolutionair zei:
Wat ik zeg staat op elke site met glutomaat overdracht dus dat kan je met ff google zo vinden.
Klik om te vergroten...
Ik zie de bronnen graag tegemoet.


Revolutionair zei:
Iedereen weet dat dit zo werkt en gebruikt dit dus zo kom jij eens een keer met bewijs dat het niet zo werkt.
Klik om te vergroten...
Zo werkt het natuurlijk niet. Wie stelt, die bewijst.
Glutamaat stimuleert inderdaad de werking van post-synaptische zenuwcellen. Maar ik vind het wel een vrij grote stretch om daarmee uitspraken te doen als: de hele mdma later verdwijnt, je hebt nergens meer last van.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ganggang๐Ÿ’ฏ zei:
Zo werkt het natuurlijk niet. Wie stelt, die bewijst.
Glutamaat stimuleert inderdaad de werking van post-synaptische zenuwcellen. Maar ik vind het wel een vrij grote stretch om daarmee uitspraken te doen als: de hele mdma later verdwijnt, je hebt nergens meer last van.
Klik om te vergroten...

Kan je lezen vraag iedereen maar hierboven.

Daarnaast zoek ik niks meer voor jou op daar ben ik onderhand wel klaar mee.. Heb je al zo vaak terecht gewezen. Heb niet meer het gevoel dat ik nog iet hoef te bewijzen aan jou. Zoek het zelf maar op.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Revolutionair zei:
Kan je lezen vraag iedereen maar hierboven.

Daarnaast zoek ik niks meer voor jou op daar ben ik onderhand wel klaar mee.. Heb je al zo vaak terecht gewezen. Heb niet meer het gevoel dat ik nog iet hoef te bewijzen aan jou. Zoek het zelf maar op.
Klik om te vergroten...
Alright, dan beรซindigen we deze discussie voordat het uit de hand loopt.
Jammer dat je geen bronnen kunt/wilt aanleveren, terwijl ze zo makkelijk te vinden zijn volgens jou.
Terecht wijzen is mijn optiek iemand op zijn of haar fout wijzen met een onderbouwd argument. Iets wat ik in dit topic nog niet gezien heb.
L
Levensgenieter๐ŸŒˆLid
01-01-2024, 00:00
#5
Revolutionair zei:
Dus alleen maar goed het zorgt ervoor dat dingen niet plat komen te liggen want het houd de normale werking in stand.
Klik om te vergroten...
Sorry maar hier wil ik toch echt even op inhaken. Na mdma-gebruik is er een tekort aan serotonine in je hersenen. Van nature is er een kleine hoeveelheid ghb aanwezig in je hersens. Als je dan ghb gaat gebruiken, heb je een overschot aan ghb. De balans in je hersenen moet zich herstellen en dat bereik je niet door ghb te gaan gebruiken. Dus ghb zorgt toch echt niet ervoor dat je hersens weer normaal gaan werken en er geen sprake is van een mdma-kater!

Revolutionair zei:
Want na de opvang van de comedown met de ghb heb je nergens last van en loop je gewoon vrolijk rond en ook daarna nergens last van.
Klik om te vergroten...
Dat is jouw persoonlijke ervaring. Ik stel de kater uit door over te stappen op ghb, maar de kater wacht wel op mij, die komt maandag en dinsdag wel!

Dit is onjuiste informatie, die gepresenteerd wordt als een feit.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#6
Natozlato zei:
Dat is jouw persoonlijke ervaring. Ik stel de kater uit door over te stappen op ghb, maar de kater wacht wel op mij, die komt maandag en dinsdag
Klik om te vergroten...

Er komt helemaal geen kater.
Stel niks uit.
Kom eens met een bron dat het zo werkt net als ganggang die alles bekritiseerd maar nooit met een bron komt.
Leg eens bewijs neer?
Iedereen die dit doet heeft geen mdma kater.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Revolutionair zei:
Leg eens bewijs neer?
Klik om te vergroten...
We wachten nog steeds op een bron die jouw uitspraken bevestigd.

Je kan een discussie niet voeren door iets te claimen zonder een bron te vermelden en vervolgens te zeggen bewijs maar dat het niet zo is.

Of hoor je toevallig bij de flat Earth society? ๐Ÿ˜‰
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jullie lijken wel een stel wijven..
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
barbieornot? zei:
Jullie lijken wel een stel wijven
Klik om te vergroten...
Net een kippenhok hier soms.

On a serious note, ik vind het belangrijk dat we op dit forum juiste informatie verspreiden, met een bronvermelding. Anders kan iedereen wel wat verzinnen en hier neerplempen.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#10
Natozlato zei:
Sorry maar hier wil ik toch echt even op inhaken.
Klik om te vergroten...

Wil ook nog wel persoonlijk op jou inhaken.
Laatst riep je nog dat ghb een halfwaarde heeft van 4 uur ๐Ÿ˜‚ stukje basis kennis wat je dus helemaal niet weet. Heb je ook niet op gereageerd.
Je deeld een 'factsheet' met je vriend over hoe ghb werkt met afbouw wat echt een totale fantasie is.
Heb daar op gereageerd met feiten maar nog niks gehoord.
Maar dit weet je zo goed? lol

En ganggang niemand neemt jou serieus meer.
En ga je ajb niet weer bemoeien met ghb feiten.
Laatst nog de opmerking.

'Velgenreiniger en gootsteen ontstopper halooo'

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Jij begrijpt helemaal niks van ghb of iets.
Heb je daar ook al aangepakt.
En je zou de discussie eindigen en dat is maar beter ook voor je voor dat ik je weer moet afmaken.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ganggang๐Ÿ’ฏ zei:
Net een kippenhok hier soms.

On a serious note, ik vind het belangrijk dat we op dit forum juiste informatie verspreiden, met een bronvermelding. Anders kan iedereen wel wat verzinnen en hier neerplempen.
Klik om te vergroten...

Daar heb je een punt. Ik vermaak me wel hoor..
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jongens, popcorn in de aanbieding!!! ๐Ÿฟ๐Ÿฟ๐Ÿฟ๐Ÿฟ
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#13
barbieornot? zei:
Daar heb je een punt. Ik vermaak me wel hoo
Klik om te vergroten...

Mensen zonder vestand van iets en het geeneens gebruiken elke keer met meningen komen nergens op gebaseerd nooit echte info delen.
Praat nog over velgen reiniger ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Gbl is geen velgenreiniger.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Jongens, popcorn in de aanbieding!!! ๐Ÿฟ๐Ÿฟ๐Ÿฟ๐Ÿฟ
Klik om te vergroten...

Give me some!!
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#15
barbieornot? zei:
Aiiiiiiiii. Wil je ruzie?
Klik om te vergroten...

Na het weekend nu nog niet ๐Ÿ˜‰
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#16
Revolutionair zei:
Mensen zonder vestand van iets en het geeneens gebruiken elke keer met meningen komen nergens op gebaseerd nooit echte info delen.
Praat nog over velgen reiniger ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Gbl is geen velgenreiniger.
Klik om te vergroten...

Let is goooo, let it goooo, I canโ€™t hold it back anymoreeeee ๐Ÿธโ˜•
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kom bemoeien dan
barbieornot? zei:
Let is goooo, let it goooo, I canโ€™t hold it back anymoreeeee ๐Ÿธโ˜•
Klik om te vergroten...
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#18
Revolutionair zei:
Kom bemoeien dan
Klik om te vergroten...

Aiiiiiiiii. Wil je ruzie?
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#19
Laten we het gezellig houden. Nog plannen het weekend? ๐Ÿคฃ
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Revolutionair zei:
En ga je ajb niet weer bemoeien met ghb feiten.
Klik om te vergroten...
Feiten.. zonder bronnen. Je kan je verhaal niet onderbouwen met bronnen. Dus je valt aardig door de mand. Iemand anders spreekt je er ook op aan en diegene val ook je meteen aan op de persoon. Volgens mij is het tijd om of de drugs of het forum even met rust te laten want je komt nogal in de war over.
Revolutionair zei:
Heb je daar ook al aangepakt.
Klik om te vergroten...
Volgens mij is het eea je naar het hoofd gestegen als je dit soort uitspraken over je zelf doet.
Revolutionair zei:
En je zou de discussie eindigen en dat is maar beter ook voor je voor dat ik je weer moet afmaken.
Klik om te vergroten...
Tja, jij blijft beweringen doen zonder het te onderbouwen. Ik voel het als mijn morele plicht om hier tegenin te gaan. Kom nou eens met een bron ipv al die persoonlijke aanvallen. Je weet ondertussen toch wel dat dat helemaal niet werkt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."