Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB afkicken - de meest humane manier

GHB afkicken - de meest humane manier

224 antwoorden
62 weergaven
18-5-2026
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik dit nu terug lees val ik in herhaling.
Dit was allemaal al besproken. Maar lees dat nu dan achteraf terug. Had moeten terug lezen
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Rebell zei:
Jij maakt er een hele zware dosering van de ghb dan is die afkick keihard.
Ik neem 3.0ml als ik binch gewoon op gevoel zit geen tijd aan vast. En 7 dagen aan de G is te lang ik doe het op zijn langst nu 3 dagen.
Daarna weer een tijd lang niet meer nemen.

Maar wil daarna nog je slaap inhalen, want met ghb gebruikt slaap je niet echt goed door die dopamine rebound die na 3 uur dan loslaat kan je weer met Gabapentine oplossen en slaap je gelijk door daarna. Gelijk weer een goede nachtrust vinden. En dan ben je helemaal weer goed.


Dan niet weer te snel weer GHB nemen want anders pakt hij die tolerantie zo weer op en worden die afkicks steeds erger.

Probeer dat maar eens erbij dan slaap je gewoon weer 10 uur en word je uitgeslapen wakker.
Maar wel genoeg baclofen en diazepam nemen zodat het ook niet die afkick komt als je slaapt.

20mg diazepam
50mg Baclofen
400mg Gabapentine

Maar na 2 dagen aan de GHB ga je alleen nog maar nemen om je goed te voelen en dat vind ik wel het moment dat je het moet afbouwen want waarom zou je dat willen. Dan is de lol er af.

Zo is het een leuke drugs maar een week moet je gewoon niet doen. Veels te lang!
Koop dan 250ml en op is op.
Zo heb je ook wat aan die medicijnen daarna en heb je geen enkele afkick.
En dan blijft ghb een leuke drugs.
Klik om te vergroten...


Ja, te gek voor woorden. En inderdaad was na drie dagen ook wel genoeg geweest. En absurd te hoge dosering. GBL valt zwaarder en werkt snellrr in en uit.
S
SunnydfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oké bedankt voor het advies.
Ben nu ook bij X en X heeft niet de behoefte weer baclofen,diazepam te pakken en geen craving. Ik denk dus dat je gelijk hebt.

De 1e keer van X was een verslaving ghb en Oxazepam.en alleen die doseringen werkte(interessant..ook afgekickt van Oxazepam direct en daarna kunnen stoppen met diazepam)

Nu heeft X 2 jaar xyrem gehad(narcolepsie..zuivere ghb) en overdag methylfenidaat. Totdat X compleet veranderde en eindigde in een depressief hoopje ellende .uiteindelijk kwamen ze af van de diagnose narcolepsie en heeft het slaapkliniek vastgesteld dat het slaapritme van 6.00 tot 13.00 verankert zit...toen een paar jaar de bekende pammetjes. Gevolg een hoop tolerantie en verslaving.

4 jaar geleden begonnen met in slaap komen normale dosis ghb.geen outgaan. 4 jaar maar 0.6 verhoogd (startdosering 1.5) en doordat het geen hoge dosis was.ook niet het bekende dopamine/afkick wakker schrikken.

Gewoon doorslapen tot ochtend.

Tot een paar dagen terug....boem..wakker met alles erop en eraan .proberen te negeren overdag ..geen houden meer aan.

Nu is X tevreden hoe het gaat. Maar Wat te doen met de nacht..



Normaal gebruik je dus gabapentine. Soms paar maanden doorbijten.maar bij X niet..
X heeft DSPS en een tienerzoon die elke ochtend 6 uur opstaat.komende 4 maanden niet naar school gaat en om achterstand te voorkomen met X (oud leerkracht) de dag doorkomt.


Psychiater buigt zich over lyrica.maar is daar zelf bijna bang voor.door eigen ervaringen. Weet ook niet van de GHB en jarenlang ingezet als slaapmiddel.

Iemand daar tips voor?
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sunnydf zei:
Nu is X tevreden hoe het gaat. Maar Wat te doen met de nacht..
Klik om te vergroten...

Dat is dus die Gabapentine..
Dat houd de huishouding van de dopamine in controle...
Ik ga nooit lang door. Maximaal een paar dagen maar schrik dus ook wakker na 3 uur trillend van de dopamine.

Maar dat houd het tegen.
Het is een antiepilectica geweldig spul!
Ik neem 20mg Diazepam en 40mg Baclofen en 2x 400mg gabapentine en slaap dan na een binge van 3 tot 7 dagen zo 14 tot 18 uur lang.. en dan ben ik er uit...

Met Diazepam en Baclofen heb je nog steeds kans op een psychose omdat je niet kan slapen en die dopemine maar versnelt blijft afgeven.
En je dan te lang wakker bent.

Maar daar is heel moeilijk aan te komen.
Ken ook maar 1 persoon die het kan regelen op straat.
Dokters schrijven het ook niet graag voor..
Maar ja Jellinek is weer die zelfde ingang want hun gebruiken het ook.

20190926_213739.jpg

Dit is dat spul.
Ga dit weekend even een nieuwe doos halen want ik geloof dat dit sws helpt als je ghb hebt gebruikt om alles onder controle te krijgen.

Ja die Lyrica is heftig spul dat je beter niet kan gebruiken.
Beter die andere 3.
En dan geen g meer of Lyrica erbij...
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sunnydf zei:
X heeft DSPS en een tienerzoon die elke ochtend 6 uur opstaat.komende 4 maanden niet naar school gaat en om achterstand te voorkomen met X (oud leerkracht) de dag doorkomt.
Klik om te vergroten...

Lees dit nu net pas.. Net overheen gelezen.
Ik snap dat ze verantwoordelijk heden heeft.
Maar is er niet iemand die heel even op het kind kan letten?
De ghb afkick die zij heeft is van langdurig gebruik toch? Dat is best gevaarlijk.
Als ze nu een keertje 15 uur zou kunnen slapen dan moet ze dat doen.
Een kind staat altijd op de eerste plaats, maar als de moeder in een zware afkick zit dan zou er toch een oplossing moeten komen dat zij kan herstellen.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#6
@newone19 lees dit even.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#7
Revolutionair zei:
@newone19 lees dit even.
Klik om te vergroten...
Super lief! Alleen heb ik geen idee hoe ik aan diazepam etc kan komen.. Denk dat de huisarts dat niet zomaar voorschrijft.. heb nu al een paar keer phenibut op en dan slaap ik feministe wel heerlijk, ben alleen bang voor hoe ze het omschrijven. Heb echt geen idee wtf ik moet doen. Ben er zo klaar mee..
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#8
newone19 zei:
Super lief! Alleen heb ik geen idee hoe ik aan diazepam etc kan komen.. Denk dat de huisarts dat niet zomaar voorschrijft.. heb nu al een paar keer phenibut op en dan slaap ik feministe wel heerlijk, ben alleen bang voor hoe ze het omschrijven. Heb echt geen idee wtf ik moet doen. Ben er zo klaar mee..
Klik om te vergroten...

Dat is een aanname wat je doet.
Ga naar de huisarts en vertel hem dat je verslaafd bent geworden aan ghb en dat je in de afkick zit en dat je die medicijnen nodig hebt.
Hij kan je echt niet naar huis sturen zonder wat te geven.
De meeste weten echt wel dat het gevaarlijk is.
Anders dring je er maar op aan om een kliniek te bellen met hem, dat kan gewoon.
En hij heeft beroepsgeheim dus tegen hem kan je alles vertellen.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#9
Revolutionair zei:
Dat is een aanname wat je doet.
Ga naar de huisarts en vertel hem dat je verslaafd bent geworden aan ghb en dat je in de afkick zit en dat je die medicijnen nodig hebt.
Hij kan je echt niet naar huis sturen zonder wat te geven.
De meeste weten echt wel dat het gevaarlijk is.
Anders dring je er maar op aan om een kliniek te bellen met hem, dat kan gewoon.
En hij heeft beroepsgeheim dus tegen hem kan je alles vertellen.
Klik om te vergroten...
Nou ik heb dus al een keer contact gehad met een kliniek en die vroegen toen hoe lang ik GHB al gebruikte en heb ze toen vertelt vanaf juni ongeveer maar wel echt elke dag, nam het zelfs mee naar mn werk en zij kwamen direct met het feit dat ik me moest laten opnemen en daar zit ik echt niet op te wachten. Ik volg een studie waarbij ik fulltime werk in de haven en ik denk als zij er achter komen dat ik gelijk me spullen kan pakken.. Ben echt radeloos.. Was blij met phenibut omdat ik daardoor heerlijk slaap maar ik ben nu alweer een uur van alles aan het lezen op dit forum en 80% omschrijft phenibut as a hell of a drug .
N
NystagmusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vrees dat er echter niets anders op zit dan je te laten behandelen door professionals en niet zelf moet gaan aanklooien met andere drugs. Phenibut is nog verslavender dan GHB. Grote kans is dat je opgenomen zal moeten worden eerst voor de detox en dan het afkicken. Ik zou als ik jou was zo snel mogelijk via de huisarts in de verslavingszorg zien te komen.

GHB verslaving is een nachtmerrie, zodanig dat sommige ervaren drugs gebruikers hier op het forum het niet durven te nemen.

Sterkte en succes.

newone19 zei:
Nou ik heb dus al een keer contact gehad met een kliniek en die vroegen toen hoe lang ik GHB al gebruikte en heb ze toen vertelt vanaf juni ongeveer maar wel echt elke dag, nam het zelfs mee naar mn werk en zij kwamen direct met het feit dat ik me moest laten opnemen en daar zit ik echt niet op te wachten. Ik volg een studie waarbij ik fulltime werk in de haven en ik denk als zij er achter komen dat ik gelijk me spullen kan pakken.. Ben echt radeloos.. Was blij met phenibut omdat ik daardoor heerlijk slaap maar ik ben nu alweer een uur van alles aan het lezen op dit forum en 80% omschrijft phenibut as a hell of a drug .
Klik om te vergroten...
S
SunnydfLid
01-01-2024, 00:00
#11
Revolutionair zei:
Lees dit nu net pas.. Net overheen gelezen.
Ik snap dat ze verantwoordelijk heden heeft.
Maar is er niet iemand die heel even op het kind kan letten?
De ghb afkick die zij heeft is van langdurig gebruik toch? Dat is best gevaarlijk.
Als ze nu een keertje 15 uur zou kunnen slapen dan moet ze dat doen.
Een kind staat altijd op de eerste plaats, maar als de moeder in een zware afkick zit dan zou er toch een oplossing moeten komen dat zij kan herstellen.
Klik om te vergroten...

Kind staat op 1. Kind kan niet ergens anders heen. Heeft veel angsten tijdelijk.

Met de baclofen en diazepam was het gelukt.. tot het op was...na 2,5 dag al.
Nu wel wat diazepam die opgespaard moet worden voor de nacht. En een 1e strip lyrica 150mg. Afschuwelijk vind X slaapt er niet door in de nacht.overdag enorm depressief valt om van de slaap.en... van 1.nogwat. maf X geluk hebben bij 2.5 er weer even vanaf te zijn.

Als jullienhier met de beste bedoelingen en kennis het niet weten... X moet voogdij . Met kliniek geen optie

Een nachtmerrie en kwelling.
Geen geld.
Maandag rechtsherstel

En de enige oplossing is een week baclofen(geen 10mg stripjes) en diazepam


Dat verslaafden nooit suïcidale gedachten hebben of zou het een taboe zijn. X had ze ineens wel. Door dreigend verlies voogdij of lyrica? Ik vermoed absoluut het laatste. Stond erop dat X het gisteravond niet meer nam. Zelfs 30mg diazepam laten x elke 2 uur wakker worden.nog niet badend in zweetm.nog niet....

Huisartsen willen absoluut niets meer voorschrijven.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#12
Beter dat jij er bent nu heeft ze iemand die haar kan bijstaan.
Je weet nu wel wat te doen.
Ik blader dit topic ook af en toe weer door hoe de ene het doet en de andere.
Je ziet dat iedereen het anders doet maar met de zelfde middelen en soms op dezelfde manier.
Rn dat komt meestal wel goed
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maakt ghb en pep de afkick zwaarder?
Ook al ben je gestopt met alle 2?
Ik heb het nu een keertje 3 dagen gedaan en moest 2x zoveel baclofen slikken om me normaal te voelen.

Komt dat door de versnelde afgifte van dopamine icm met de afgifte van de dopamine van speed die zo lang doorwerkt?

Normaal nergens last van na 3 dagen gebruik.
Pilletjes erin een beetje stoned en weer goed.

Nu had ik echt last.
Had hoge dosisen baclofen nodig.

Iedereen zegt goude combi.
Maar nog geen positieve ervaring gehad.
Iemand hier die het ook zwaarder krijgt van pep?
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Revolutionair zei:
Maakt ghb en pep de afkick zwaarder?
Ook al ben je gestopt met alle 2?
Ik heb het nu een keertje 3 dagen gedaan en moest 2x zoveel baclofen slikken om me normaal te voelen.

Komt dat door de versnelde afgifte van dopamine icm met de afgifte van de dopamine van speed die zo lang doorwerkt?

Normaal nergens last van na 3 dagen gebruik.
Pilletjes erin een beetje stoned en weer goed.

Nu had ik echt last.
Had hoge dosisen baclofen nodig.

Iedereen zegt goude combi.
Maar nog geen positieve ervaring gehad.
Iemand hier die het ook zwaarder krijgt van pep?
Klik om te vergroten...

Iedereen heeft het altijd over versnelde afgifte van dopamine, maar dat heeft er heeft er helemaal niks mee te maken. Geen idee hoe die fabel de wereld in is gekomen.

De afkick heeft te maken met enerzijds een overmaat aan glutamate waarmee je hersenen worden overspoeld. En daarnaast met de downregulatie van je GABA B receptoren. Baclofen werkt primair op de laatstgenoemde receptor en reguleert daarnaast ook enigszins de overvloed aan glutamate. Daarom werkt het zo goed.

Verder heeft je pep er niks te maken met de zwaardere afkick. Je begint je met jouw huidige gebruik op HEEL glas ijs te bevinden. Na iedere GHB binge komen de ontwenningsverschijnselen eerder en zijn ze harder. Als ik 1 dag GHB neem kan ik 5-6 dagen amper slapen en heb ik de hele dag angsten en klamme handen. Je lichaam vergeeft je het misbruik niet en gaat je iedere keer harder straffen even non wetenschappelijk gezegd.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#15
F.E.A.R. zei:
Je begint je met jouw huidige gebruik op HEEL glas ijs te bevinden. Na iedere GHB binge komen de ontwenningsverschijnselen eerder en zijn ze harder.
Klik om te vergroten...

Hey Fear bedankt voor je zorgen en je waarschuwing.
Maar er zijn geen problemen aan deze kant. Na me te hebben misdragen stop ik 2 maanden met het gebruik van ghb. Zoals toen.
Daarna weer een binge gehad en die was weer heerlijk.


F.E.A.R. zei:
Als ik 1 dag GHB neem kan ik 5-6 dagen amper slapen en heb ik de hele dag angsten en klamme handen.
Klik om te vergroten...

Deze problemen klinken zeer ernstig en je hebt waarschijnlijk een hele lange tijd achter elkaar gebruikt wat ik nooit echt heb gedaan.
Ik herken deze problemen niet bij mezelf.
Daar kom je zelf eigenlijk al op het verhaal dat je de versnelde afgifte van dopamine een fabeltje vind.
Dat is uit onderzoek gebleken dat het zo werkt.
Dat is de rede waarom je niet kan slapen.
Kijk eens terug in dit topic en doe eens online onderzoek en je zult er achter komen dat het geen fabeltje is.

Mijn dokter en de verslavingsarts die daar werkt schrijven mij echt niet zomaar gabapentine voor dat is niet een medicijn dat je zomaar voorgeschreven krijgt.
Maar dat heeft daar mee te maken.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#16
Even een update onder dit topic aangezien dit topic de meest waardevolle informatie bevat voor ghb gebruikers.
Ik ben een paar keer in herhaling gevallen in dit topic omdat vragen elke keer weer naar boven kwamen.

Na 3 jaar tevreden ghb te gebruiken en niet in een verslaving te vallen bing ik nog steeds vaak 3 dagen door en hou pauzes van een paar weken tot een paar maanden soms.

Bij het begin moest ik na een bing 3 dagen lang Baclofen en Diazepam slikken om de comedown op te vangen die niet heel heftig was maar dat ik me wel lekker voelde.
Ik wil daar ook bij vermelden dat ik het heerlijk vind om 3 dagen aan de ghb te gaan en ook heerlijk om een paar dagen daarna aan de Diazepam te gaan.
Lekker onder de dekens film kijken samen met een vriendin of alleen, maakt niet uit.

Maar dat is veranderd nu ik na een aantal jaar ghb gecontroleerd gebruik.
Nu stop ik gewoon vanaf 3ml en neem ik 1 en 1/5 uur later een Baclofen 25mg en 10mg Diazepam en blijf ik nog 6 uur wakker en dan neem ik weer het zelfde.
Dan val ik in slaap 12 uur lang en word wakker en dan is het klaar.
Voel me goed en heb geen Baclofen meer nodig of een benzo terwijl dat eerder wel zo was.

Mijn lichaam heeft zich aangepast en verwerkt het nu meteen en slaap gewoon lekker.
Toevallig nog een bloed onderzoek gedaan waar ook de kalium en natrium waarders werden nagekeken op verzoek omdat ik nieuwschierig was.
Ben helemaal gezond.
Het is niet voor iedereen weggelegd om zulke lange bings te houden met ghb.
Maar in de jaren heb ik een gebruik ontwikkeld dat voor mij werkt.

In December meer gebruikt dan normaal (gepland)
Maar niks aan de hand.
Ook in het hoofd houden dat ik soms weer 2 maanden geen ghb gebruik en train en gezond eet etc.
Maar het is een interessant gegeven dat je lichaam zich aanpast en er ook er mee weet om te gaan als je weet wat je doet en het niet uit de hand laat lopen.

Ik dacht dat dit wel een interessant gegeven was om te delen voor de mensen die ghb gebruiken.
Ook al bing je, hou genoeg pauze ertussen om op te knappen dan loopt het niet zo snel mis.
En je lichaam is een gecompliceerd maar ook machtig element die zich kan aanpassen aan de situatie waarin je verkeerd.

Maar als je eenmaal ghb misbruikt een langere tijd dan duurt het herstel ook heel lang en kan je dit niet doen wat ik doe.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Revolutionair zei:
Even een update onder dit topic aangezien dit topic de meest waardevolle informatie bevat voor ghb gebruikers.
Ik ben een paar keer in herhaling gevallen in dit topic omdat vragen elke keer weer naar boven kwamen.

Na 3 jaar tevreden ghb te gebruiken en niet in een verslaving te vallen bing ik nog steeds vaak 3 dagen door en hou pauzes van een paar weken tot een paar maanden soms.

Bij het begin moest ik na een bing 3 dagen lang Baclofen en Diazepam slikken om de comedown op te vangen die niet heel heftig was maar dat ik me wel lekker voelde.
Ik wil daar ook bij vermelden dat ik het heerlijk vind om 3 dagen aan de ghb te gaan en ook heerlijk om een paar dagen daarna aan de Diazepam te gaan.
Lekker onder de dekens film kijken samen met een vriendin of alleen, maakt niet uit.

Maar dat is veranderd nu ik na een aantal jaar ghb gecontroleerd gebruik.
Nu stop ik gewoon vanaf 3ml en neem ik 1 en 1/5 uur later een Baclofen 25mg en 10mg Diazepam en blijf ik nog 6 uur wakker en dan neem ik weer het zelfde.
Dan val ik in slaap 12 uur lang en word wakker en dan is het klaar.
Voel me goed en heb geen Baclofen meer nodig of een benzo terwijl dat eerder wel zo was.

Mijn lichaam heeft zich aangepast en verwerkt het nu meteen en slaap gewoon lekker.
Toevallig nog een bloed onderzoek gedaan waar ook de kalium en natrium waarders werden nagekeken op verzoek omdat ik nieuwschierig was.
Ben helemaal gezond.
Het is niet voor iedereen weggelegd om zulke lange bings te houden met ghb.
Maar in de jaren heb ik een gebruik ontwikkeld dat voor mij werkt.

In December meer gebruikt dan normaal (gepland)
Maar niks aan de hand.
Ook in het hoofd houden dat ik soms weer 2 maanden geen ghb gebruik en train en gezond eet etc.
Maar het is een interessant gegeven dat je lichaam zich aanpast en er ook er mee weet om te gaan als je weet wat je doet en het niet uit de hand laat lopen.

Ik dacht dat dit wel een interessant gegeven was om te delen voor de mensen die ghb gebruiken.
Ook al bing je, hou genoeg pauze ertussen om op te knappen dan loopt het niet zo snel mis.
En je lichaam is een gecompliceerd maar ook machtig element die zich kan aanpassen aan de situatie waarin je verkeerd.

Maar als je eenmaal ghb misbruikt een langere tijd dan duurt het herstel ook heel lang en kan je dit niet doen wat ik doe.
Klik om te vergroten...

Interessant. Ik heb precies deze aanpak met mijn kratom en phenibut. Periodiek gebruik en daarna goed afbouwen. Echter weet ik absoluut zeker dat mij dit met GHB niet gaat lukken.

Ik geloof niet dat ik ooit 100% sober door het leven kan gaan ondanks dat ik dit heel graag zou willen. En ik weet zeker dat veel meer verslaafden dit van zichzelf weten. Je kunt beter leren gematigd te gebruiken in plaats van volledig abstinent.

Heel goed van je dat dit lukt met je geliefde GHB. Ik hoop voor je dat dit lang goed gaat.


Revolutionair zei:
Hey Fear bedankt voor je zorgen en je waarschuwing.
Maar er zijn geen problemen aan deze kant. Na me te hebben misdragen stop ik 2 maanden met het gebruik van ghb. Zoals toen.
Daarna weer een binge gehad en die was weer heerlijk.




Deze problemen klinken zeer ernstig en je hebt waarschijnlijk een hele lange tijd achter elkaar gebruikt wat ik nooit echt heb gedaan.
Ik herken deze problemen niet bij mezelf.
Daar kom je zelf eigenlijk al op het verhaal dat je de versnelde afgifte van dopamine een fabeltje vind.
Dat is uit onderzoek gebleken dat het zo werkt.
Dat is de rede waarom je niet kan slapen.
Kijk eens terug in dit topic en doe eens online onderzoek en je zult er achter komen dat het geen fabeltje is.

Mijn dokter en de verslavingsarts die daar werkt schrijven mij echt niet zomaar gabapentine voor dat is niet een medicijn dat je zomaar voorgeschreven krijgt.
Maar dat heeft daar mee te maken.
Klik om te vergroten...

Gabapentine werkt inderdaad goed. Neem je elke dag Gabapentine? Of neem je het alleen na een GHB binge?
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#18
F.E.A.R. zei:
Heel goed van je dat dit lukt met je geliefde GHB. Ik hoop voor je dat dit lang goed gaat.
Klik om te vergroten...

Ja bedankt man!
Heb dit nu met coke en ghb.
Na een tijdje gebruik geen cravings.
Vind het fijn om juist weer een tijdje nuchter te zijn.


F.E.A.R. zei:
Gabapentine werkt inderdaad goed. Neem je elke dag Gabapentine? Of neem je het alleen na een GHB binge?
Klik om te vergroten...

Gebruik het bijna helemaal niet meer.
Heb uitschietersdat ik 5 dagen g gebruikte en dan die zelfde maand weer.
Dan is Gabapentine een must.
Maar zoals ik net vertelde heb ik bijna nergens meer last van na een bing.

Heb je het gebruikt na ghb?
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Revolutionair zei:
Ja bedankt man!
Heb dit nu met coke en ghb.
Na een tijdje gebruik geen cravings.
Vind het fijn om juist weer een tijdje nuchter te zijn.




Gebruik het bijna helemaal niet meer.
Heb uitschietersdat ik 5 dagen g gebruikte en dan die zelfde maand weer.
Dan is Gabapentine een must.
Maar zoals ik net vertelde heb ik bijna nergens meer last van na een bing.

Heb je het gebruikt na ghb?
Klik om te vergroten...

Mijn laatste gtje was ongeveer 1 jaar geleden. Miss gaat bingen bij mij ook weer goed daardoor maar ik ga me er niet aan wagen..

Heb Gabapentine nooit gebruikt. Wel Pregabalin (Lyrica) en baclofen wat beide heel goed werkt tegen die shitty afkick
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#20
F.E.A.R. zei:
Mijn laatste gtje was ongeveer 1 jaar geleden. Miss gaat bingen bij mij ook weer goed daardoor maar ik ga me er niet aan wagen..
Klik om te vergroten...

Goed om te horen man!
Je wou er echt vanaf en kon er niet mee omgaan.
Heel goed dat je bent gestopt.
Als je niet goed met een drugs kan omgaan dan moet je er mee stoppen en gewoon niet meer gebruiken.

Keep up the good work!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."