#1
Als ik dit nu terug lees val ik in herhaling.
Dit was allemaal al besproken. Maar lees dat nu dan achteraf terug. Had moeten terug lezen
Dit was allemaal al besproken. Maar lees dat nu dan achteraf terug. Had moeten terug lezen
Jij maakt er een hele zware dosering van de ghb dan is die afkick keihard.
Ik neem 3.0ml als ik binch gewoon op gevoel zit geen tijd aan vast. En 7 dagen aan de G is te lang ik doe het op zijn langst nu 3 dagen.
Daarna weer een tijd lang niet meer nemen.
Maar wil daarna nog je slaap inhalen, want met ghb gebruikt slaap je niet echt goed door die dopamine rebound die na 3 uur dan loslaat kan je weer met Gabapentine oplossen en slaap je gelijk door daarna. Gelijk weer een goede nachtrust vinden. En dan ben je helemaal weer goed.
Dan niet weer te snel weer GHB nemen want anders pakt hij die tolerantie zo weer op en worden die afkicks steeds erger.
Probeer dat maar eens erbij dan slaap je gewoon weer 10 uur en word je uitgeslapen wakker.
Maar wel genoeg baclofen en diazepam nemen zodat het ook niet die afkick komt als je slaapt.
20mg diazepam
50mg Baclofen
400mg Gabapentine
Maar na 2 dagen aan de GHB ga je alleen nog maar nemen om je goed te voelen en dat vind ik wel het moment dat je het moet afbouwen want waarom zou je dat willen. Dan is de lol er af.
Zo is het een leuke drugs maar een week moet je gewoon niet doen. Veels te lang!
Koop dan 250ml en op is op.
Zo heb je ook wat aan die medicijnen daarna en heb je geen enkele afkick.
En dan blijft ghb een leuke drugs.
Nu is X tevreden hoe het gaat. Maar Wat te doen met de nacht..

X heeft DSPS en een tienerzoon die elke ochtend 6 uur opstaat.komende 4 maanden niet naar school gaat en om achterstand te voorkomen met X (oud leerkracht) de dag doorkomt.
Super lief! Alleen heb ik geen idee hoe ik aan diazepam etc kan komen.. Denk dat de huisarts dat niet zomaar voorschrijft.. heb nu al een paar keer phenibut op en dan slaap ik feministe wel heerlijk, ben alleen bang voor hoe ze het omschrijven. Heb echt geen idee wtf ik moet doen. Ben er zo klaar mee..@newone19 lees dit even.
Super lief! Alleen heb ik geen idee hoe ik aan diazepam etc kan komen.. Denk dat de huisarts dat niet zomaar voorschrijft.. heb nu al een paar keer phenibut op en dan slaap ik feministe wel heerlijk, ben alleen bang voor hoe ze het omschrijven. Heb echt geen idee wtf ik moet doen. Ben er zo klaar mee..
Nou ik heb dus al een keer contact gehad met een kliniek en die vroegen toen hoe lang ik GHB al gebruikte en heb ze toen vertelt vanaf juni ongeveer maar wel echt elke dag, nam het zelfs mee naar mn werk en zij kwamen direct met het feit dat ik me moest laten opnemen en daar zit ik echt niet op te wachten. Ik volg een studie waarbij ik fulltime werk in de haven en ik denk als zij er achter komen dat ik gelijk me spullen kan pakken.. Ben echt radeloos.. Was blij met phenibut omdat ik daardoor heerlijk slaap maar ik ben nu alweer een uur van alles aan het lezen op dit forum en 80% omschrijft phenibut as a hell of a drug .Dat is een aanname wat je doet.
Ga naar de huisarts en vertel hem dat je verslaafd bent geworden aan ghb en dat je in de afkick zit en dat je die medicijnen nodig hebt.
Hij kan je echt niet naar huis sturen zonder wat te geven.
De meeste weten echt wel dat het gevaarlijk is.
Anders dring je er maar op aan om een kliniek te bellen met hem, dat kan gewoon.
En hij heeft beroepsgeheim dus tegen hem kan je alles vertellen.
Nou ik heb dus al een keer contact gehad met een kliniek en die vroegen toen hoe lang ik GHB al gebruikte en heb ze toen vertelt vanaf juni ongeveer maar wel echt elke dag, nam het zelfs mee naar mn werk en zij kwamen direct met het feit dat ik me moest laten opnemen en daar zit ik echt niet op te wachten. Ik volg een studie waarbij ik fulltime werk in de haven en ik denk als zij er achter komen dat ik gelijk me spullen kan pakken.. Ben echt radeloos.. Was blij met phenibut omdat ik daardoor heerlijk slaap maar ik ben nu alweer een uur van alles aan het lezen op dit forum en 80% omschrijft phenibut as a hell of a drug .
Lees dit nu net pas.. Net overheen gelezen.
Ik snap dat ze verantwoordelijk heden heeft.
Maar is er niet iemand die heel even op het kind kan letten?
De ghb afkick die zij heeft is van langdurig gebruik toch? Dat is best gevaarlijk.
Als ze nu een keertje 15 uur zou kunnen slapen dan moet ze dat doen.
Een kind staat altijd op de eerste plaats, maar als de moeder in een zware afkick zit dan zou er toch een oplossing moeten komen dat zij kan herstellen.
Maakt ghb en pep de afkick zwaarder?
Ook al ben je gestopt met alle 2?
Ik heb het nu een keertje 3 dagen gedaan en moest 2x zoveel baclofen slikken om me normaal te voelen.
Komt dat door de versnelde afgifte van dopamine icm met de afgifte van de dopamine van speed die zo lang doorwerkt?
Normaal nergens last van na 3 dagen gebruik.
Pilletjes erin een beetje stoned en weer goed.
Nu had ik echt last.
Had hoge dosisen baclofen nodig.
Iedereen zegt goude combi.
Maar nog geen positieve ervaring gehad.
Iemand hier die het ook zwaarder krijgt van pep?
Je begint je met jouw huidige gebruik op HEEL glas ijs te bevinden. Na iedere GHB binge komen de ontwenningsverschijnselen eerder en zijn ze harder.
Als ik 1 dag GHB neem kan ik 5-6 dagen amper slapen en heb ik de hele dag angsten en klamme handen.
Even een update onder dit topic aangezien dit topic de meest waardevolle informatie bevat voor ghb gebruikers.
Ik ben een paar keer in herhaling gevallen in dit topic omdat vragen elke keer weer naar boven kwamen.
Na 3 jaar tevreden ghb te gebruiken en niet in een verslaving te vallen bing ik nog steeds vaak 3 dagen door en hou pauzes van een paar weken tot een paar maanden soms.
Bij het begin moest ik na een bing 3 dagen lang Baclofen en Diazepam slikken om de comedown op te vangen die niet heel heftig was maar dat ik me wel lekker voelde.
Ik wil daar ook bij vermelden dat ik het heerlijk vind om 3 dagen aan de ghb te gaan en ook heerlijk om een paar dagen daarna aan de Diazepam te gaan.
Lekker onder de dekens film kijken samen met een vriendin of alleen, maakt niet uit.
Maar dat is veranderd nu ik na een aantal jaar ghb gecontroleerd gebruik.
Nu stop ik gewoon vanaf 3ml en neem ik 1 en 1/5 uur later een Baclofen 25mg en 10mg Diazepam en blijf ik nog 6 uur wakker en dan neem ik weer het zelfde.
Dan val ik in slaap 12 uur lang en word wakker en dan is het klaar.
Voel me goed en heb geen Baclofen meer nodig of een benzo terwijl dat eerder wel zo was.
Mijn lichaam heeft zich aangepast en verwerkt het nu meteen en slaap gewoon lekker.
Toevallig nog een bloed onderzoek gedaan waar ook de kalium en natrium waarders werden nagekeken op verzoek omdat ik nieuwschierig was.
Ben helemaal gezond.
Het is niet voor iedereen weggelegd om zulke lange bings te houden met ghb.
Maar in de jaren heb ik een gebruik ontwikkeld dat voor mij werkt.
In December meer gebruikt dan normaal (gepland)
Maar niks aan de hand.
Ook in het hoofd houden dat ik soms weer 2 maanden geen ghb gebruik en train en gezond eet etc.
Maar het is een interessant gegeven dat je lichaam zich aanpast en er ook er mee weet om te gaan als je weet wat je doet en het niet uit de hand laat lopen.
Ik dacht dat dit wel een interessant gegeven was om te delen voor de mensen die ghb gebruiken.
Ook al bing je, hou genoeg pauze ertussen om op te knappen dan loopt het niet zo snel mis.
En je lichaam is een gecompliceerd maar ook machtig element die zich kan aanpassen aan de situatie waarin je verkeerd.
Maar als je eenmaal ghb misbruikt een langere tijd dan duurt het herstel ook heel lang en kan je dit niet doen wat ik doe.
Hey Fear bedankt voor je zorgen en je waarschuwing.
Maar er zijn geen problemen aan deze kant. Na me te hebben misdragen stop ik 2 maanden met het gebruik van ghb. Zoals toen.
Daarna weer een binge gehad en die was weer heerlijk.
Deze problemen klinken zeer ernstig en je hebt waarschijnlijk een hele lange tijd achter elkaar gebruikt wat ik nooit echt heb gedaan.
Ik herken deze problemen niet bij mezelf.
Daar kom je zelf eigenlijk al op het verhaal dat je de versnelde afgifte van dopamine een fabeltje vind.
Dat is uit onderzoek gebleken dat het zo werkt.
Dat is de rede waarom je niet kan slapen.
Kijk eens terug in dit topic en doe eens online onderzoek en je zult er achter komen dat het geen fabeltje is.
Mijn dokter en de verslavingsarts die daar werkt schrijven mij echt niet zomaar gabapentine voor dat is niet een medicijn dat je zomaar voorgeschreven krijgt.
Maar dat heeft daar mee te maken.
Heel goed van je dat dit lukt met je geliefde GHB. Ik hoop voor je dat dit lang goed gaat.
Gabapentine werkt inderdaad goed. Neem je elke dag Gabapentine? Of neem je het alleen na een GHB binge?
Ja bedankt man!
Heb dit nu met coke en ghb.
Na een tijdje gebruik geen cravings.
Vind het fijn om juist weer een tijdje nuchter te zijn.
Gebruik het bijna helemaal niet meer.
Heb uitschietersdat ik 5 dagen g gebruikte en dan die zelfde maand weer.
Dan is Gabapentine een must.
Maar zoals ik net vertelde heb ik bijna nergens meer last van na een bing.
Heb je het gebruikt na ghb?
Mijn laatste gtje was ongeveer 1 jaar geleden. Miss gaat bingen bij mij ook weer goed daardoor maar ik ga me er niet aan wagen..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."