Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHulp met het afkicken van GHB (voor alle newbie’s en andere leden)

Hulp met het afkicken van GHB (voor alle newbie’s en andere leden)

142 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Noukster zei:
Je bent echt een topper @Spyro! 😘
Klik om te vergroten...
Lief! Doe het super graag. 💪🏻❤️

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nice Spyro dat je zo proactief bent! Inderdaad een echte topper

Zelf nu ook veel ervaring met het afkicken: eerste keer uit onervarenheid een zware delier gehad van meer dan 24 uur.

Grotendeels zie ik deze opties voor afkicken in een thuis situatie:
  • Afbouwen door tapering naar 0 waarvan @Spyro de ware professional is > dit vereist dat je echt nog +100ml hebt liggen als laatste reserve.
  • Afbouwen door tapering naar een waarde van 1ml per 2 uur of lager en dan afsluiten met Diazepam of Phenibut
  • Na korte binge (rond de 2-3 weken) afsluiten met middelgrote hoeveelheden Phenibut en dat maximum 3 dagen! (zorg dat je nog snel ergens Pheni kan regelen) - Revolutionair en @Jumping Jack zijn hier de experten in.
  • En dan mijn persoonlijke favoriet omdat bovenstaande methodes echte wilskracht vereisen en Pheni opzich heel verslavend is:
    Afsluiten met Baclofen + Diazepam + pregabaline of gabapentine - Dit vereist wel enige behendigheid om deze pharmaceuticals in te slaan.
Veel succes aan iedereen die noodgedwongen moeten afbouwen, stay strong er zijn voldoende mogelijkheden om je Gaba B receptoren rustig te houden bij de afkick!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
GABA-B Bonanza zei:
Nice Spyro dat je zo proactief bent! Inderdaad een echte topper

Zelf nu ook veel ervaring met het afkicken: eerste keer uit onervarenheid een zware delier gehad van meer dan 24 uur.

Grotendeels zie ik deze opties voor afkicken in een thuis situatie:
  • Afbouwen door tapering naar 0 waarvan @Spyro de ware professional is > dit vereist dat je echt nog +100ml hebt liggen als laatste reserve.
  • Afbouwen door tapering naar een waarde van 1ml per 2 uur of lager en dan afsluiten met Diazepam of Phenibut
  • Na korte binge (rond de 2-3 weken) afsluiten met middelgrote hoeveelheden Phenibut en dat maximum 3 dagen! (zorg dat je nog snel ergens Pheni kan regelen) - Revolutionair en @Jumping Jack zijn hier de experten in.
  • En dan mijn persoonlijke favoriet omdat bovenstaande methodes echte wilskracht vereisen en Pheni opzich heel verslavend is:
    Afsluiten met Baclofen + Diazepam + pregabaline of gabapentine - Dit vereist wel enige behendigheid om deze pharmaceuticals in te slaan.
Veel succes aan iedereen die noodgedwongen moeten afbouwen, stay strong er zijn voldoende mogelijkheden om je Gaba B receptoren rustig te houden bij de afkick!
Klik om te vergroten...
Topper 😘 Laat dit een mooi topic worden waar we iedereen heen kunnen verwijzen!
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#4
A woman on a mission. Bewonderingswaardig hoor.
n
nikeniLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik lees aandachtig mee 🙂🙃ook ik zal slagen om van deze verslaving af te komen ..maar eerst een goed en stabiele methoden vinden. @JumpingJack kan je mijn wat informatie geven?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#6
nikeni zei:
Ik lees aandachtig mee 🙂🙃ook ik zal slagen om van deze verslaving af te komen ..maar eerst een goed en stabiele methoden vinden. @JumpingJack kan je mijn wat informatie geven?
Klik om te vergroten...
Jumping Jack heeft een ban maar spyro kan je helpen
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Rotjoch zei:
Jumping Jack heeft een ban maar spyro kan je helpen
Klik om te vergroten...
Jumping jack is te ver van her forum weggesprongen
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rotjoch zei:
Jumping Jack heeft een ban maar spyro kan je helpen
Klik om te vergroten...
Ben al aan het DM’en sinds gisteren!

Even een sidenote voor alle andere leden met een probleem. De goede Phenibut is van de markt af… Heb het bedrijf gesproken en je komt nu allemaal vage sites tegen waar ik (nog) niets van vertrouw…

Ik ga het binnenkort eens bestellen en testen denk ik. Ik durf het nu namelijk niet aan te raden.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
@Spyro je hebt een producent gesproken van Pheni? De site waar ik altijd op kocht, mag het niet meer als supplement verkopen maar met een trucje ergens verscholen kan je het nog wel kopen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
GABA-B Bonanza zei:
@Spyro je hebt een producent gesproken van Pheni? De site waar ik altijd op kocht, mag het niet meer als supplement verkopen maar met een trucje ergens verscholen kan je het nog wel kopen.
Klik om te vergroten...
En hij kan de kwaliteit niet verzekeren. Ik heb het nog niet geprobeerd.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Beste manier is zorgen dat je baclofen met lyrica kunt krijgen dan heb je geen enkel probleem . Afkicken met phenibut zou ik uiterst voorzichtig mee zijn voor mensen die erg (lang) afhankelijk zijn . Phenibut is zelf erg afhankelijk en je wilt niet daarvan daarna een afkickk hebben dus opgelet .
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
oh jammer, 2022 lijkt geen goed jaar te worden voor de GABA-B receptoren, of juist wel :laughing:
S
Saartje5887Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Spyro zei:
Beste DF-ers,

Dagelijks blijven er topics aangemaakt worden met mensen die in de problemen zijn gekomen met hun GHB gebruik en daar volop alle topics voor aan het bumpen zijn in wanhoop.

Vandaar dat ik nu de keuze maak op er één topic aan te wijden, zodat iedereen die echt wil stoppen hier terecht kan.

Zojuist heb ik dit bericht in een ander topic geplaatst.

“Ik wil even een shout-out en schouderklopje geven naar alle mensen met geduld en begrip dat ik geen robot ben, en (zogenaamd) alle tijd van de wereld heb, om maar alle DM’s en berichten direct te beantwoorden.

Op dit forum heb ik heb tientallen, als het niet meer is, mensen geholpen met hun GHB probleem. Afkicken is mogelijk!

Ik merk dat veel mensen mij opzoeken omdat het redelijk bekend is op het forum dat ik graag mensen help met deze problemen.

Ooit was ik één zoals jullie. Totaal in paniek, door de bomen het bos niet meer zien. Maar ik ben zelf gaan strijden voor een plan, wat mij en inmiddels andere goed geholpen heeft.


Wel wil ik hierbij vermelden dat ik geen dokter ben en alleen een flinke ervaringsdeskundige op dit gebied. Mocht je twijfelen, raadpleeg altijd een arts!

De laatste tijd stromen de GHB problemen binnen, mede doordat de grondstoffen schaars zijn en mensen noodgewongen moeten stoppen.

Ik wil graag een ieder helpen maar ik verwacht wel wederzijds respect hierin. Stuur mij een DM met je situatie, zo uitgebreid mogelijk. Wees niet gepikeerd als mijn antwoorden niet altijd even snel zijn.

Ik werk hier naast ook nog gewoon fulltime en heb een leven buiten DF.

Het kost mij persoonlijk best wat energie om iedereen de hele dag te woord te staan en zie soms door de bomen het bos niet meer, daarom heb ik gekozen voor DM om misverstanden in conversaties te voorkomen.

Ik doe dit dus met liefde omdat er destijds voor mij geen bron of persoon was waar ik mijn ei kwijt kon.”


Wees lief voor jezelf en morgen een nieuwe dag en nieuwe kansen! En heb geduld. Ik ben er voor iedereen.

Kusje, Spyro
Klik om te vergroten...
Je bent een topper! Thnx!🙏
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Ben al aan het DM’en sinds gisteren!

Even een sidenote voor alle andere leden met een probleem. De goede Phenibut is van de markt af… Heb het bedrijf gesproken en je komt nu allemaal vage sites tegen waar ik (nog) niets van vertrouw…

Ik ga het binnenkort eens bestellen en testen denk ik. Ik durf het nu namelijk niet aan te raden.
Klik om te vergroten...
Wat :flushed:
Weet jij wat de reden is? Ik heb nog 2 sites waar je het kan kopen(ik ken de regels) die het altijd al aanboden. Dus hopelijk levert die nog als mijn salaris word gestort.
Jee wat zonde. Niet voor de afkick maar sporadisch zoals het eigenlijk hoort.
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik checkte de voorraad even. Ik zou toch zweren dat dit er niet eerder bijstond

Screenshot_20220313-161356_Chrome.jpg
Hé, is het van nootropic/voedingssupplement een RC geworden. Is dit iets wat je zelf kan bepalen of komt dit vanuit de overheid.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ga dit zeker topic volgen.
Expert ben je zeker op dit gebied.
Hier gaan mensen veel baat bij hebben.
Mooi initiatief om dit te doen vind ik!
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Paddestoel zei:
Wat :flushed:
Weet jij wat de reden is? Ik heb nog 2 sites waar je het kan kopen(ik ken de regels) die het altijd al aanboden. Dus hopelijk levert die nog als mijn salaris word gestort.
Jee wat zonde. Niet voor de afkick maar sporadisch zoals het eigenlijk hoort.
Klik om te vergroten...
Het staat al een tijdje op een wachtlist van WHO en FDA, maar de exacte reden weet ik niet waarom het via NL sites ineens niet meer verkocht mag worden als supplement..
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Beste DF-ers,

Dagelijks blijven er topics aangemaakt worden met mensen die in de problemen zijn gekomen met hun GHB gebruik en daar volop alle topics voor aan het bumpen zijn in wanhoop.

Vandaar dat ik nu de keuze maak op er één topic aan te wijden, zodat iedereen die echt wil stoppen hier terecht kan.

Zojuist heb ik dit bericht in een ander topic geplaatst.

“Ik wil even een shout-out en schouderklopje geven naar alle mensen met geduld en begrip dat ik geen robot ben, en (zogenaamd) alle tijd van de wereld heb, om maar alle DM’s en berichten direct te beantwoorden.

Op dit forum heb ik heb tientallen, als het niet meer is, mensen geholpen met hun GHB probleem. Afkicken is mogelijk!

Ik merk dat veel mensen mij opzoeken omdat het redelijk bekend is op het forum dat ik graag mensen help met deze problemen.

Ooit was ik één zoals jullie. Totaal in paniek, door de bomen het bos niet meer zien. Maar ik ben zelf gaan strijden voor een plan, wat mij en inmiddels andere goed geholpen heeft.


Wel wil ik hierbij vermelden dat ik geen dokter ben en alleen een flinke ervaringsdeskundige op dit gebied. Mocht je twijfelen, raadpleeg altijd een arts!

De laatste tijd stromen de GHB problemen binnen, mede doordat de grondstoffen schaars zijn en mensen noodgewongen moeten stoppen.

Ik wil graag een ieder helpen maar ik verwacht wel wederzijds respect hierin. Stuur mij een DM met je situatie, zo uitgebreid mogelijk. Wees niet gepikeerd als mijn antwoorden niet altijd even snel zijn.

Ik werk hier naast ook nog gewoon fulltime en heb een leven buiten DF.

Het kost mij persoonlijk best wat energie om iedereen de hele dag te woord te staan en zie soms door de bomen het bos niet meer, daarom heb ik gekozen voor DM om misverstanden in conversaties te voorkomen.

Ik doe dit dus met liefde omdat er destijds voor mij geen bron of persoon was waar ik mijn ei kwijt kon.”


Wees lief voor jezelf en morgen een nieuwe dag en nieuwe kansen! En heb geduld. Ik ben er voor iedereen.

Kusje, Spyro
Klik om te vergroten...
Aardig van je dat je dit doet !
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#19
GABA-B Bonanza zei:
Het staat al een tijdje op een wachtlist van WHO en FDA, maar de exacte reden weet ik niet waarom het via NL sites ineens niet meer verkocht mag worden als supplement..
Klik om te vergroten...
Bedankt voor de info. Waar heb je die vandaan? Ik zoek me suf op internet maar misschien type ik de verkeerde trefwoorden in of weet ik dus niet waar ik moet zoeken.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#20
GABA-B Bonanza zei:
Nice Spyro dat je zo proactief bent! Inderdaad een echte topper

Zelf nu ook veel ervaring met het afkicken: eerste keer uit onervarenheid een zware delier gehad van meer dan 24 uur.

Grotendeels zie ik deze opties voor afkicken in een thuis situatie:
  • Afbouwen door tapering naar 0 waarvan @Spyro de ware professional is > dit vereist dat je echt nog +100ml hebt liggen als laatste reserve.
  • Afbouwen door tapering naar een waarde van 1ml per 2 uur of lager en dan afsluiten met Diazepam of Phenibut
  • Na korte binge (rond de 2-3 weken) afsluiten met middelgrote hoeveelheden Phenibut en dat maximum 3 dagen! (zorg dat je nog snel ergens Pheni kan regelen) - Revolutionair en @Jumping Jack zijn hier de experten in.
  • En dan mijn persoonlijke favoriet omdat bovenstaande methodes echte wilskracht vereisen en Pheni opzich heel verslavend is:
    Afsluiten met Baclofen + Diazepam + pregabaline of gabapentine - Dit vereist wel enige behendigheid om deze pharmaceuticals in te slaan.
Veel succes aan iedereen die noodgedwongen moeten afbouwen, stay strong er zijn voldoende mogelijkheden om je Gaba B receptoren rustig te houden bij de afkick!
Klik om te vergroten...
En uh hoe voelt dat nou zo een delier ? Hoe snel komt dat op met acute afkick ?
En merk je dat je in een delier zit ?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."