#1
Maak me beetje zorgen m mn rikketik en hoge bloeddruk. Ik heb nog een oxazepam een oxycodon en 3 Xanax liggen. Kan ik daar wat mee?
Ik ben laatste 6 maand door omstandigheden ervaringsdeskundige geworden.Ben beetjehuiverig. Omterug te moeten naar ziekehuis
Je gaat nu ff kalmeren diep in en uit ademen. Er komt nog een salvo aan vragen.