Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHulp met het afkicken van GHB (voor alle newbie’s en andere leden)

Hulp met het afkicken van GHB (voor alle newbie’s en andere leden)

142 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
ZeeuwseDJ zei:
Maak me beetje zorgen m mn rikketik en hoge bloeddruk. Ik heb nog een oxazepam een oxycodon en 3 Xanax liggen. Kan ik daar wat mee?
Klik om te vergroten...
ZeeuwseDJ zei:
Ben beetjehuiverig. Omterug te moeten naar ziekehuis
Klik om te vergroten...
Ik ben laatste 6 maand door omstandigheden ervaringsdeskundige geworden.

Je gaat nu ff kalmeren diep in en uit ademen. Er komt nog een salvo aan vragen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
ZeeuwseDJ zei:
1. Anderhalf jaar af en aan laatste half jaar was eerst 4 maanden bijna dagelijks niet snachts behalve laatste week. Toen ruim 3 weken niks en nu sinds afgelopen week weer wel ook dagelijks en snachts.
2. Werd wakker in ziekenhuis, arts zei dat ik 3 epilepsieaanvallenbhebbgehad. Ik weet dat ik er 1 heb gehad paar maanden terug. Toen geen medische hulp gehad.
3. Ik gebruik normaal niks van medicatie voor dat. Is ook geen standaard ding nooit geweest.
Klik om te vergroten...
  1. Type voorbeeld van een GHB verslaving. Waarom had je dit niet door?
    Wat probeerde je te onderdrukken?
  2. Dus je bent recent aanvallen beginnen doen?
  3. Heb je iets van medische achtergrond, die iets van verklaring zou hebben?
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#3
ZeeuwseDJ zei:
Ik heb nog een oxazepam een oxycodon en 3 Xanax liggen. Kan ik daar wat mee?
Klik om te vergroten...
Hoeveel mg is de Oxazepam?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#4
cornelissemitchell@hotmai zei:
ik durf echt niet langer als 3 dagen hier aan te zitten aangezien de berichten over.
Klik om te vergroten...
Het is een stof die op dezelfde plek in de hersens werkt al GHB, dus als je het te lang gebruikt krijg je nare afkickverschijnselen (net als GHB dus). Dat maakt het wel weer geschikt om mee af te bouwen (net als GHB).

cornelissemitchell@hotmai zei:
Ik wil nu nog 1,5 gram nemen
En dan in de ochtend nog 1,5 gram

en dan alles laten uitwerken wat denk jij hiervan
Klik om te vergroten...
Wat ik denk is niet belangrijk, het gaat erom hou jij je voelt.

Als jij morgen voelt dat het goed gaat met stoppen, dan is dat alleen maar mooi meegenomen.

Maar aarzel vooral niet om nog wat langer phenibut te nemen als je je echt heel slecht voelt. Al neem je maar een beetje, dan krijg je in ieder geval niet in 1x de volle laag.

@cornelissemitchell@hotmai tag me trouwens even, anders krijg ik geen melding.
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Dat kun je inderdaad heel lang vermijden! Wat ik altijd doe als ik een binge heb is uiterlijk 20:00/21:00 voor het laatst nemen, zo kun je slapen en zitten er voldoende uren tussen tot je weer gebruikt de volgende dag. Zo kun je dat inderdaad een beetje omzeilen en uitstellen. Alleen dan moet je die regels niet een keer overtreden want dan ben je heel snel afhankelijk
Klik om te vergroten...
Yup, klopt! Bij mij was dit dan 18h ongeveer.. heb deze week wel 3 nachten eenmaal G genomen (in de avond dan wel niets) en nu voel ik wel dat slapen zeeeer moeilijk of onmogelijk is. Nu sinds 11h50 niets meer genomen en eigenlijk geen last buiten een beetje angstig & vermoeid :) hopelijk een betere nacht straks!
M
MallePiet!Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Beste Strijders!

Ik wil even mij verhaal vertellen, ik ben jaren GHB verslaafd geweest, De eerste keer dat ik stopte was ik 12 maanden gestopt helaas weer begonnen, Aantal maanden geleden 3 weken op vakantie geweest toen gestopt met Phenibut en Baclofen ging vrij goed! Terug in Nederland weer G gehaald. En ben sinds vandaag bezig met Pregabaline in Combinatie met Baclofen heb vandaag 300mg Pregaline op, en Baclofen 30mg om de 4/6 uur. Ben wel wat onrustig en een beetje suf maar voor de rest werkt het in mij beleving super. Heb vanaf 14:00 vandaag me laatste 2ml genomen. Dus het ergste zou ik nu wel achter de rug hebben denk ik zo.

Greetzzz MP
M
Mitch11227Lid
01-01-2024, 00:00
#7
kan iemand mij helpen ik heb vanaf 28 december tot nu 24/7 ghb gebruikt. zit rondt de 6ml 1,30 uur
nu heb ik al enige evaring met phenibut. ook erge tolerantie. nu kwam ik tot mijn schrik dat ik niet genoeg phenibut heb.
nu heb ik 2 dagen phenibut gebruikt en ghb er bij omdat de afkick niet weg ging. aangezien ik maar 3 dagen mag gebruiken ? kan iemand me helpen wat ik moet doen
J
Jay030Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ze zeggen dat je maar een paar keer kan afkicken met phenibud van de ghb. Mijn laaste keer deed ik het met dia’s en baclofen. Ik ben elke 24 uur 0.5 naar beneden gegaan elke keer om 20:00 2 dia’s en dan om 2200 0,5 naar beneden. Ik zat op 4,5. Heb ook eerlijk tegen mijn vriendin gezegd dat ik verslaafd was en zo stoppen als het wat rustiger was door veel problemen in de privé sferen. Toen ik op 1 ml zat ben ik gestopt met ghb nemen en overgestapt op baclofen en 10:00 20 mg dia en 2200 20 mg dia dat ging gelukkig goed. Dag ernaar 10:00 15 mg dia en 2200 15 mg dia zo afgebouwd tot 0 en toen 4/5 dagen waarvan de eerste 2 40 milligram Temazepam en dat ook er 10 mg afgebouwd. Merkte wel dat ik tijdens het afkikken overdag liever niet buiten kwam. Dus ging altijd rond 2300 30/40 min lopen buiten. Al met al blij dat ik er af ben maar mis soms even op me tanden bijten omdat de g net het scherpe randje er afhaalt en het leven net iets leuker maakt.
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#9
GHB kan idd het leven leuker maken, kleine kanttekening: Als je niet lichamelijk verslaafd bent!
M
Mitch11227Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ben idd al paar keer afgekickt door middel van phenibut stuk of 5 keer.
ik probeer het nog een keer met hogere dosis. bouw hem af tot 2m dan nog keer de phenibut proberen.
maar wil geen phenibut verslaving erbij.
h
hansie24Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Het lastigste is hoe hou je het in de hand al ben je al eens verslaafd geweest aan ghb
M
Mitch11227Lid
01-01-2024, 00:00
#12
langste is 3,5 week aan de ghb
N
N1987Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Mitch11227 zei:
ik ben idd al paar keer afgekickt door middel van phenibut stuk of 5 keer.
ik probeer het nog een keer met hogere dosis. bouw hem af tot 2m dan nog keer de phenibut proberen.
maar wil geen phenibut verslaving erbij.
Klik om te vergroten...
Hoeveel Pheni gebruik je dan?
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ben je er nu vanaf??
Ik heb nog nooit phenibut genomen en ga het ook nooit doen, gewoon afkicken met GHB zelf en afbouwen!!!
Je kan nog altijd "24/7" gebruiken maar je moet er gewoon meer als 2uur tussen laten, laat er eens 8u, dan 12u, ....
dan kan je nog verslaafd zijn maar dan valt het allemaal wel mee :) tis vooral dat s'nachts pakken dat het zo moeilijk maakt.
zit er nu zelf ook weer in terwijl ik wel vaak pauze's nam
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
verrekijker zei:
Ben je er nu vanaf??
Ik heb nog nooit phenibut genomen en ga het ook nooit doen, gewoon afkicken met GHB zelf en afbouwen!!!
Je kan nog altijd "24/7" gebruiken maar je moet er gewoon meer als 2uur tussen laten, laat er eens 8u, dan 12u, ....
dan kan je nog verslaafd zijn maar dan valt het allemaal wel mee :) tis vooral dat s'nachts pakken dat het zo moeilijk maakt.
zit er nu zelf ook weer in terwijl ik wel vaak pauze's nam
Klik om te vergroten...
Je kunt niet zomaar uren gaan rekken als je lichamelijk verslaafd bent. Veel te veel risico’s. Het is dan juist de bedoeling dat je strikt iedere twee uur neemt, 24/7 en die dosis steeds omlaag
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
Je kunt niet zomaar uren gaan rekken als je lichamelijk verslaafd bent. Veel te veel risico’s. Het is dan juist de bedoeling dat je strikt iedere twee uur neemt, 24/7 en die dosis steeds omlaag
Klik om te vergroten...
ja helemaal mee eens, maar bedoel alvorens je er lichamelijk aan vast zit... als je het zo aanpakt kan je heel lang G nemen zonder de lichamelijke afkick
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
verrekijker zei:
ja helemaal mee eens, maar bedoel alvorens je er lichamelijk aan vast zit... als je het zo aanpakt kan je heel lang G nemen zonder de lichamelijke afkick
Klik om te vergroten...
Dat kun je inderdaad heel lang vermijden! Wat ik altijd doe als ik een binge heb is uiterlijk 20:00/21:00 voor het laatst nemen, zo kun je slapen en zitten er voldoende uren tussen tot je weer gebruikt de volgende dag. Zo kun je dat inderdaad een beetje omzeilen en uitstellen. Alleen dan moet je die regels niet een keer overtreden want dan ben je heel snel afhankelijk
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mitch11227 zei:
ik ben idd al paar keer afgekickt door middel van phenibut stuk of 5 keer.
ik probeer het nog een keer met hogere dosis. bouw hem af tot 2m dan nog keer de phenibut proberen.
maar wil geen phenibut verslaving erbij.
Klik om te vergroten...
Hoe ik het altijd geleerd hebt is dat er geen cheatcode is om uit een lichamelijke verslaving te ontsnappen
You always gotta pay to play, links of rechtsom
Naja die zijn er bij G vgm wel ik ben zelf dan nooit aan G verslaafd geweest maar dit maakt de kans op een terugval eigenlijk alleen maar groter omdat je de keer daarvoor dacht zovan, O eigenlijk is het niet zo moeilijk om van G af te kicken als je phenibut gebruikt want ik ben de vorrige keer bijna pijnloos afgekickt
En zo kan een intense ontwenning vaak ook positief bijdragen aan niet terug te vallen omdat je weet wat je te wachten staat als je er vanaf wilt raken
Maar aan de andere kant vergeet ons brein vaak sowieso wel hoe zwaar we het wel niet hadden en onderschatten we het alsnog en denken we er alsnog veel te makkelijk over ookal lag je te creperen van de pijn
Ons brein weet ons goed voor de gek te houden op het gebied van een drugsverslaving
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
hansie24 zei:
Wat neem je dan om te slapen na die binge?
Klik om te vergroten...
Niets. Accepteren dat je minder slaapt als gevolg van je drugs gebruik.
h
hansie24Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Spyro zei:
Dat kun je inderdaad heel lang vermijden! Wat ik altijd doe als ik een binge heb is uiterlijk 20:00/21:00 voor het laatst nemen, zo kun je slapen en zitten er voldoende uren tussen tot je weer gebruikt de volgende dag. Zo kun je dat inderdaad een beetje omzeilen en uitstellen. Alleen dan moet je die regels niet een keer overtreden want dan ben je heel snel afhankelijk
Klik om te vergroten...
Wat neem je dan om te slapen na die binge?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."