Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHulp met het afkicken van GHB (voor alle newbie’s en andere leden)

Hulp met het afkicken van GHB (voor alle newbie’s en andere leden)

142 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
J
JoranLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sprookjes.. Of ik heb het helemaal verkeerd begrepen:sweatsmile:
Q
Queen1990

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Joran zei:
Sprookjes.. Of ik heb het helemaal verkeerd begrepen:sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Hoe bedoel je spookjes? Dit is mijn manier van afkicken en heb eens ambulant via tactus afgekickt en dit ging ook op deze manier, nu doe ik het zelfstandig:)
J
JoranLid
01-01-2024, 00:00
#3
beau1990 zei:
Hoe bedoel je spookjes? Dit is mijn manier van afkicken en heb eens ambulant via tactus afgekickt en dit ging ook op deze manier, nu doe ik het zelfstandig:)
Klik om te vergroten...
Je begint al met ´een paar keer´.. Daar help je al niemand mee.
J
JoranLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maar ik ken dit allemaal niet, dus zal me er voor de rest niet mee bemoeien. Kan me er alleen aan ergeren als mensen maar wat posten hier zoals van ´als je dit doet komt het goed´. Was het maar allemaal zo makkelijk.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
beau1990 zei:
Hallo Allemaal
Ik ben nu al een paar keer afgekickt van de GHB😮‍💨
Ik zal mijn manier uitleggen hoe ik afkick en ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.. ik neem mijn laatste doppie een uurtje anderhalve diazepam van 10mg in ( blauwe Teva)
Wel voor 4uur smiddags! Liefst rond 3uur dia innemen.
Diazepam moet zich opbouwen in je lichaam.. Ik word dan heel suf en zorg dat ik dan al naar de winkel ben geweest en mm huispak aan heb, rond 7uur neem ik weer 10mg diazepam in, en rond 10 savonds weer. Ik slaap dan vaak door.. sochtends neem ik als ik wakker word weer 10 mg in dit is meestal rond 0800 en dit doe ik weer 14:00 en rond 19:00 en voor het slapen gaan rond 11uur. Dus 4x 10 mg.. de 3 dagen erna doe ik precies hetzelfde. Dag 4 ga ik.afbouwen inplaats 10 mg neem ik 5 voor de komende 2 dagen en dan ben ik zo ook van de verslaving af! 🥳 tis echt wel belangrijk dat je dia afbouwt omdat het verslavend is en ik gebruik nooit 3 a 4 dagen achter 10mg! Let wel op dat je de blauwe van teva heb en niet de witte van accord die doet niks bij mij, in die 4 dagen dat ik aant afgekicken ben functioneer ik ook gewoon, slaap ik heerlijk en na 2 dagen eet ik ook weer. Dit is hoe ik afgekick met alleen diazepam, geen phenibut of in combinatie met G.
Ik ben zo verslaafd geweest dat ik als nu weer 1 avond g gebruik ik er goed last heb dus gebruik nooit langer als 1 week.
En ja ik weet het, waarom doe ik het nog?
Omdat het zo fijn is🙄🤭en ik zelfstandig kan afkicken thuis. Dia haal ik altijd op bij iemand. Mocht je vragen hebben? Stel ze gerust!
Oja heb meestal een stuk of 20 a 25 diazepam in huis.
Klik om te vergroten...
Zonder begeleiding afkicken en zelf aankloten met benzo's kan potentieel levensgevaarlijk zijn. Zou dus heel erg oppassen met hoe je dat hier brengt voor mensen op verkeerde ideeën brengt. Plus je bent niet van de verslaving af, je bent alleen tijdelijk afgekickt.

Daarnaast zou ik je adviseren om een andere profielfoto te kiezen ivm privacy hier :)
Q
Queen1990Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Joran zei:
Maar ik ken dit allemaal niet, dus zal me er voor de rest niet mee bemoeien. Kan me er alleen aan ergeren als mensen maar wat posten hier zoals van ´als je dit doet komt het goed´. Was het maar allemaal zo makkelijk.
Klik om te vergroten...
Ik leg alleen uit wat voor mij werkt en wellicht voor iemand anders, , ik bedoel hiermee te zeggen dat je vooral niet alles door elkaar moer gebruiken om af te kicken!! Maargoed. Tis maar hoe je dit opvat
beau1990 zei:
Hallo Allemaal
Ik ben nu al een paar keer afgekickt van de GHB😮‍💨
Ik zal mijn manier uitleggen hoe ik afkick en ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.. ik neem mijn laatste doppie een uurtje anderhalve diazepam van 10mg in ( blauwe Teva)
Wel voor 4uur smiddags! Liefst rond 3uur dia innemen.
Diazepam moet zich opbouwen in je lichaam.. Ik word dan heel suf en zorg dat ik dan al naar de winkel ben geweest en mm huispak aan heb, rond 7uur neem ik weer 10mg diazepam in, en rond 10 savonds weer. Ik slaap dan vaak door.. sochtends neem ik als ik wakker word weer 10 mg in dit is meestal rond 0800 en dit doe ik weer 14:00 en rond 19:00 en voor het slapen gaan rond 11uur. Dus 4x 10 mg.. de 3 dagen erna doe ik precies hetzelfde. Dag 4 ga ik.afbouwen inplaats 10 mg neem ik 5 voor de komende 2 dagen en dan ben ik zo ook van de verslaving af! 🥳 tis echt wel belangrijk dat je dia afbouwt omdat het verslavend is en ik gebruik nooit 3 a 4 dagen achter 10mg! Let wel op dat je de blauwe van teva heb en niet de witte van accord die doet niks bij mij, in die 4 dagen dat ik aant afgekicken ben functioneer ik ook gewoon, slaap ik heerlijk en na 2 dagen eet ik ook weer. Dit is hoe ik afgekick met alleen diazepam, geen phenibut of in combinatie met G.
Ik ben zo verslaafd geweest dat ik als nu weer 1 avond g gebruik ik er goed last heb dus gebruik nooit langer als 1 week.
En ja ik weet het, waarom doe ik het nog?
Omdat het zo fijn is🙄🤭en ik zelfstandig kan afkicken thuis. Dia haal ik altijd op bij iemand. Mocht je vragen hebben? Stel ze gerust!
Oja heb meestal een stuk of 20 a 25 diazepam in huis.
Klik om te vergroten...

beau1990 zei:
Hoe bedoel je spookjes? Dit is mijn manier van afkicken en heb eens ambulant via tactus afgekickt en dit ging ook op deze manier, nu doe ik het zelfstandig:)
Klik om te vergroten...

FredKroket zei:
Zonder begeleiding afkicken en zelf aankloten met benzo's kan potentieel levensgevaarlijk zijn. Zou dus heel erg oppassen met hoe je dat hier brengt voor mensen op verkeerde ideeën brengt. Plus je bent niet van de verslaving af, je bent alleen tijdelijk afgekickt.

Daarnaast zou ik je adviseren om een andere profielfoto te kiezen ivm privacy hier :)
Klik om te vergroten...
Ik leg alleen uit wat voor mij werkt
J
JoranLid
01-01-2024, 00:00
#7
beau1990 zei:
Ik leg alleen uit wat voor mij werkt en wellicht voor iemand anders, , ik bedoel hiermee te zeggen dat je vooral niet alles door elkaar moer gebruiken om af te kicken!! Maargoed. Tis maar hoe je dit opvat





Ik leg alleen uit wat voor mij werkt
Klik om te vergroten...

Meme... En continu overal hetzelfde bericht plaatsen, hoop dat t goed met je gaat meid
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
beau1990 zei:
Ik leg alleen uit wat voor mij werkt en wellicht voor iemand anders, , ik bedoel hiermee te zeggen dat je vooral niet alles door elkaar moer gebruiken om af te kicken!! Maargoed. Tis maar hoe je dit opvat





Ik leg alleen uit wat voor mij werkt
Klik om te vergroten...
Wat voor jou werkt kan voor een ander heel gevaarlijk zijn. Meerdere dagen achter elkaar benzo's nemen kan voor vreselijk ontwenning en evt nieuwe verslaving zorgen. Helemaal als je al gevoelig bent voor voor verslaving.
Q
Queen1990Lid
01-01-2024, 00:00
#9
FredKroket zei:
Wat voor jou werkt kan voor een ander heel gevaarlijk zijn. Meerdere dagen achter elkaar benzo's nemen kan voor vreselijk ontwenning en evt nieuwe verslaving zorgen. Helemaal als je al gevoelig bent voor voor verslaving.
Klik om te vergroten...
Klopt wat je zegt maar daarom zeg ik ook dat je moet afbouwen daarna.. dit was goed bedoeld 😅
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kan hier geen slotje op?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
beau1990 zei:
Klopt wat je zegt maar daarom zeg ik ook dat je moet afbouwen daarna.. dit was goed bedoeld 😅
Klik om te vergroten...
Beetje kort door de bocht niet? Ik weet niet of je beseft dat jouw manier niet de meest veilige manier (levensgevaarlijk in essentie eigenlijk) is, helemaal zonder toezicht.
Q
Queen1990Lid
01-01-2024, 00:00
#12
FredKroket zei:
Beetje kort door de bocht niet? Ik weet niet of je beseft dat jouw manier niet de meest veilige manier (levensgevaarlijk in essentie eigenlijk) is, helemaal zonder toezicht.
Klik om te vergroten...
Nee zo had ik dit niet gezien..sorry! Maar ik lees ook wel berichten dat mensen afkicken met g in combinatie met dia en phenibut. En daarom mijn bericht
M
Mitch11227Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb een probleem.
Ik heb geen GhB meer en zit op 5ml in om de 2 uur.
Ik heb wel phenibut in huis gehaald diazepam.

wat zijn de gevaren om te stoppen op een hogen dosis.

ik wil het Max 3 dagen gebruiken.

heb iemand als je blieft Tips
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
cornelissemitchell@hotmai zei:
Ik heb een probleem.
Ik heb geen GhB meer en zit op 5ml in om de 2 uur.
Ik heb wel phenibut in huis gehaald diazepam.

wat zijn de gevaren om te stoppen op een hogen dosis.

ik wil het Max 3 dagen gebruiken.

heb iemand als je blieft Tips
Klik om te vergroten...
PB me even.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#15
cornelissemitchell@hotmai zei:
Ik heb een probleem.
Ik heb geen GhB meer en zit op 5ml in om de 2 uur.
Ik heb wel phenibut in huis gehaald diazepam.

wat zijn de gevaren om te stoppen op een hogen dosis.

ik wil het Max 3 dagen gebruiken.

heb iemand als je blieft Tips
Klik om te vergroten...
Ik zie dat @Spyro je gaat berichten dus ik hou het kort.

Zorg dat je zsm weer GHB hebt want van z'n hoge dosis stoppen is gevaarlijk.

In de tussentijd kun je een redelijk dosis phenibut nemen om te vervangen, dat werkt goed. Dat zal best een hoge dosis zijn voor jou, misschien 1,5-2gram of meer. Lees er even wat over op Psychonautwiki, bijv hoe lang het werkt. Het duurt bijv ook 4 uur voordat je de effecten er van voelt en de effecten houden lang aan.

Succes!
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#16
cornelissemitchell@hotmai zei:
ik hoop dat ik een schema kan krijgen hoe met die phenibut van de G af kan komen.
Klik om te vergroten...
Kan je wel eerst nog aan GHB komen? Het is wel echt makkelijker om met je vertrouwde stof af te bouwen dan over te stappen op andere dingen en gelijk af te gaan bouwen.

Anders zul je een beetje moeten zoeken om de dosis phenibut te vinden die gelijkstaat aan je GHB dosis en daar even stabiel op worden. Dwz een nieuwe dosis nemen als de oude is uitgewerkt, net als je met GHB deed. Gezien phenibut veel langer werkt zul je misschien 2 of net iets meer doses per dag nemen.

Als dat is gelukt ga je langzaam afbouwen, half grammetje eraf en twee daagjes wachten, weer half grammetje eraf enz. Als het goed gaat kun je iets meer eraf halen en als het te zwaar is blijf je even stabiel. Schema hoef je dus niet van te voren te schrijven maar kun je vrij goed aanvoelen.

cornelissemitchell@hotmai zei:
Bacloven kan ik morgen ook aan komen van me huis dokter
Klik om te vergroten...
Goed dat je daar wat hulp krijgt. Baclofen is ook goed ipv phenibut en dan geldt hetzelfde als ik hierboven zei. Alleen niet met phenibut en baclofen tegelijk gaan klooien, dat is niet handig.

Diazepam kun je er toch maar beter buiten laten, het is verstandiger om zsm weer stabiel te komen en dan rustig af te bouwen. Het kan wel helpen tegen heftige afkick, maar je wisselt zo makkelijk je verslaving in voor een andere... Vooral omdat je je zo voelt van de afkick.

Groetjes en nogmaals succes. Je mag altijd nog berichtje sturen als je meer hulp met een schema nodig hebt of andere vragen.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
cornelissemitchell@hotmai zei:
Ja ik heb 3,5 gram genomen en 2 diazepam 10m

ik hoop dat ik een schema kan krijgen hoe met die phenibut van de G af kan komen.
Bacloven kan ik morgen ook aan komen van me huis dokter
Klik om te vergroten...
Succes ermee, met die baclofen zou het goed moeten komen. Dat schema van pheni en G kan je het best zelf opstellen na enige ervaring met kicken
M
Mitch11227Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja ik heb 3,5 gram genomen en 2 diazepam 10m

ik hoop dat ik een schema kan krijgen hoe met die phenibut van de G af kan komen.
Bacloven kan ik morgen ook aan komen van me huis dokter
G
Georgie J.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Paar wk terug nog een afkick gedaan thuis. Na een binge van 4mnd, savonds afbouwen, volgende dag om de 3uur 1 a 2 oxazepam. Dag erna overal vanaf, nu al ruim 14dg clean en over 10dg naar Zuid-Afrika 👍
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik checkte de voorraad even. Ik zou toch zweren dat dit er niet eerder bijstond

Screenshot_20220313-161356_Chrome.jpg
Hé, is het van nootropic/voedingssupplement een RC geworden. Is dit iets wat je zelf kan bepalen of komt dit vanuit de overheid.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."