#1
Sprookjes.. Of ik heb het helemaal verkeerd begrepen![:sweatsmile:]()
Hoe bedoel je spookjes? Dit is mijn manier van afkicken en heb eens ambulant via tactus afgekickt en dit ging ook op deze manier, nu doe ik het zelfstandigSprookjes.. Of ik heb het helemaal verkeerd begrepen![]()
Je begint al met ´een paar keer´.. Daar help je al niemand mee.Hoe bedoel je spookjes? Dit is mijn manier van afkicken en heb eens ambulant via tactus afgekickt en dit ging ook op deze manier, nu doe ik het zelfstandig![]()
Zonder begeleiding afkicken en zelf aankloten met benzo's kan potentieel levensgevaarlijk zijn. Zou dus heel erg oppassen met hoe je dat hier brengt voor mensen op verkeerde ideeën brengt. Plus je bent niet van de verslaving af, je bent alleen tijdelijk afgekickt.Hallo Allemaal
Ik ben nu al een paar keer afgekickt van de GHB😮💨
Ik zal mijn manier uitleggen hoe ik afkick en ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.. ik neem mijn laatste doppie een uurtje anderhalve diazepam van 10mg in ( blauwe Teva)
Wel voor 4uur smiddags! Liefst rond 3uur dia innemen.
Diazepam moet zich opbouwen in je lichaam.. Ik word dan heel suf en zorg dat ik dan al naar de winkel ben geweest en mm huispak aan heb, rond 7uur neem ik weer 10mg diazepam in, en rond 10 savonds weer. Ik slaap dan vaak door.. sochtends neem ik als ik wakker word weer 10 mg in dit is meestal rond 0800 en dit doe ik weer 14:00 en rond 19:00 en voor het slapen gaan rond 11uur. Dus 4x 10 mg.. de 3 dagen erna doe ik precies hetzelfde. Dag 4 ga ik.afbouwen inplaats 10 mg neem ik 5 voor de komende 2 dagen en dan ben ik zo ook van de verslaving af! 🥳 tis echt wel belangrijk dat je dia afbouwt omdat het verslavend is en ik gebruik nooit 3 a 4 dagen achter 10mg! Let wel op dat je de blauwe van teva heb en niet de witte van accord die doet niks bij mij, in die 4 dagen dat ik aant afgekicken ben functioneer ik ook gewoon, slaap ik heerlijk en na 2 dagen eet ik ook weer. Dit is hoe ik afgekick met alleen diazepam, geen phenibut of in combinatie met G.
Ik ben zo verslaafd geweest dat ik als nu weer 1 avond g gebruik ik er goed last heb dus gebruik nooit langer als 1 week.
En ja ik weet het, waarom doe ik het nog?
Omdat het zo fijn is🙄🤭en ik zelfstandig kan afkicken thuis. Dia haal ik altijd op bij iemand. Mocht je vragen hebben? Stel ze gerust!
Oja heb meestal een stuk of 20 a 25 diazepam in huis.
Ik leg alleen uit wat voor mij werkt en wellicht voor iemand anders, , ik bedoel hiermee te zeggen dat je vooral niet alles door elkaar moer gebruiken om af te kicken!! Maargoed. Tis maar hoe je dit opvatMaar ik ken dit allemaal niet, dus zal me er voor de rest niet mee bemoeien. Kan me er alleen aan ergeren als mensen maar wat posten hier zoals van ´als je dit doet komt het goed´. Was het maar allemaal zo makkelijk.
Hallo Allemaal
Ik ben nu al een paar keer afgekickt van de GHB😮💨
Ik zal mijn manier uitleggen hoe ik afkick en ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.. ik neem mijn laatste doppie een uurtje anderhalve diazepam van 10mg in ( blauwe Teva)
Wel voor 4uur smiddags! Liefst rond 3uur dia innemen.
Diazepam moet zich opbouwen in je lichaam.. Ik word dan heel suf en zorg dat ik dan al naar de winkel ben geweest en mm huispak aan heb, rond 7uur neem ik weer 10mg diazepam in, en rond 10 savonds weer. Ik slaap dan vaak door.. sochtends neem ik als ik wakker word weer 10 mg in dit is meestal rond 0800 en dit doe ik weer 14:00 en rond 19:00 en voor het slapen gaan rond 11uur. Dus 4x 10 mg.. de 3 dagen erna doe ik precies hetzelfde. Dag 4 ga ik.afbouwen inplaats 10 mg neem ik 5 voor de komende 2 dagen en dan ben ik zo ook van de verslaving af! 🥳 tis echt wel belangrijk dat je dia afbouwt omdat het verslavend is en ik gebruik nooit 3 a 4 dagen achter 10mg! Let wel op dat je de blauwe van teva heb en niet de witte van accord die doet niks bij mij, in die 4 dagen dat ik aant afgekicken ben functioneer ik ook gewoon, slaap ik heerlijk en na 2 dagen eet ik ook weer. Dit is hoe ik afgekick met alleen diazepam, geen phenibut of in combinatie met G.
Ik ben zo verslaafd geweest dat ik als nu weer 1 avond g gebruik ik er goed last heb dus gebruik nooit langer als 1 week.
En ja ik weet het, waarom doe ik het nog?
Omdat het zo fijn is🙄🤭en ik zelfstandig kan afkicken thuis. Dia haal ik altijd op bij iemand. Mocht je vragen hebben? Stel ze gerust!
Oja heb meestal een stuk of 20 a 25 diazepam in huis.
Hoe bedoel je spookjes? Dit is mijn manier van afkicken en heb eens ambulant via tactus afgekickt en dit ging ook op deze manier, nu doe ik het zelfstandig![]()
Ik leg alleen uit wat voor mij werktZonder begeleiding afkicken en zelf aankloten met benzo's kan potentieel levensgevaarlijk zijn. Zou dus heel erg oppassen met hoe je dat hier brengt voor mensen op verkeerde ideeën brengt. Plus je bent niet van de verslaving af, je bent alleen tijdelijk afgekickt.
Daarnaast zou ik je adviseren om een andere profielfoto te kiezen ivm privacy hier![]()
Ik leg alleen uit wat voor mij werkt en wellicht voor iemand anders, , ik bedoel hiermee te zeggen dat je vooral niet alles door elkaar moer gebruiken om af te kicken!! Maargoed. Tis maar hoe je dit opvat
Ik leg alleen uit wat voor mij werkt
Wat voor jou werkt kan voor een ander heel gevaarlijk zijn. Meerdere dagen achter elkaar benzo's nemen kan voor vreselijk ontwenning en evt nieuwe verslaving zorgen. Helemaal als je al gevoelig bent voor voor verslaving.Ik leg alleen uit wat voor mij werkt en wellicht voor iemand anders, , ik bedoel hiermee te zeggen dat je vooral niet alles door elkaar moer gebruiken om af te kicken!! Maargoed. Tis maar hoe je dit opvat
Ik leg alleen uit wat voor mij werkt
Klopt wat je zegt maar daarom zeg ik ook dat je moet afbouwen daarna.. dit was goed bedoeld 😅Wat voor jou werkt kan voor een ander heel gevaarlijk zijn. Meerdere dagen achter elkaar benzo's nemen kan voor vreselijk ontwenning en evt nieuwe verslaving zorgen. Helemaal als je al gevoelig bent voor voor verslaving.
Beetje kort door de bocht niet? Ik weet niet of je beseft dat jouw manier niet de meest veilige manier (levensgevaarlijk in essentie eigenlijk) is, helemaal zonder toezicht.Klopt wat je zegt maar daarom zeg ik ook dat je moet afbouwen daarna.. dit was goed bedoeld 😅
Nee zo had ik dit niet gezien..sorry! Maar ik lees ook wel berichten dat mensen afkicken met g in combinatie met dia en phenibut. En daarom mijn berichtBeetje kort door de bocht niet? Ik weet niet of je beseft dat jouw manier niet de meest veilige manier (levensgevaarlijk in essentie eigenlijk) is, helemaal zonder toezicht.
PB me even.Ik heb een probleem.
Ik heb geen GhB meer en zit op 5ml in om de 2 uur.
Ik heb wel phenibut in huis gehaald diazepam.
wat zijn de gevaren om te stoppen op een hogen dosis.
ik wil het Max 3 dagen gebruiken.
heb iemand als je blieft Tips
Ik zie dat @Spyro je gaat berichten dus ik hou het kort.Ik heb een probleem.
Ik heb geen GhB meer en zit op 5ml in om de 2 uur.
Ik heb wel phenibut in huis gehaald diazepam.
wat zijn de gevaren om te stoppen op een hogen dosis.
ik wil het Max 3 dagen gebruiken.
heb iemand als je blieft Tips
Kan je wel eerst nog aan GHB komen? Het is wel echt makkelijker om met je vertrouwde stof af te bouwen dan over te stappen op andere dingen en gelijk af te gaan bouwen.ik hoop dat ik een schema kan krijgen hoe met die phenibut van de G af kan komen.
Goed dat je daar wat hulp krijgt. Baclofen is ook goed ipv phenibut en dan geldt hetzelfde als ik hierboven zei. Alleen niet met phenibut en baclofen tegelijk gaan klooien, dat is niet handig.Bacloven kan ik morgen ook aan komen van me huis dokter
Succes ermee, met die baclofen zou het goed moeten komen. Dat schema van pheni en G kan je het best zelf opstellen na enige ervaring met kickenJa ik heb 3,5 gram genomen en 2 diazepam 10m
ik hoop dat ik een schema kan krijgen hoe met die phenibut van de G af kan komen.
Bacloven kan ik morgen ook aan komen van me huis dokter
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."