Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Is dat niet iets te Veel? @Perenijsje Super goed van je een hele prestatie!! En natuurlijk doen wat goed voelt. Ik ben 3 maanden clean van G geen cravings gehad hoor. Maar om af te spreken met vriendinnen lukt mij nog niet.. kamp nog wel met angsten merk ik"
"Zou idd eerst stoppen met de speed, daarna stabiel blijven op de G. Lijkt me ook verstandig dit te bespreken met je arts? Vanwege je medicijn gebruik.. heb je eventueel mensen om je heen die er van af weten?"
"Als je nog thuis woont, hebben je ouders dit niet door? Praat aub met ze om je te helpen! Niet eten drinken en slapen is echt gevaarlijk, je kan ik een delier of psycose terecht komen! Sterkte en probeer echt iets te eten en te slapen voor nu!"
"Wat fijn dat het goed gaat, al naar 3ml! Het is ook goed om een ritme te hebben per dag! Wel echt mega slecht dat het eten niet gezond is! Juist in detox moet je gezond eten. Je vrouw komt 1x per week langs? Zou zijn geen fruit of gezonde dingen mee kunne brengen? Goed bezig en succes!"
"Mega goed ga je!! Het wordt spannend vrijdag vijf je het spanned? Ben benieuwd hoe het zal gaan met de dia ik baclofen! Fijn dat je zo veel voldoening uit het sporten kan halen. Rust zelf vinden is heel erg lastig, miss vind je puzzelen leuk puur voor afleiding.. gelukkig is er niet weer gezond eten! Ik wens je veel succes en sterkte morgen maar het gaat je lukken je bent nu al zo ver gekomen!! Zet door alle geluk"
"Pas goed op jezelf!❤️Je helpt zo veel anderen maar vergeet misschien jezelf?"
"@FluBenzo wat voor lichamelijke of mentale klachten had jij naar dat je was afgekickt, en hoe lang duurde dit? En hoe merkte je dat je Gaba receptoren anders werkten? Ben nu een maand G vrij! Maar kamp nog wel met vage klachten. Heb goede supplementen GABA besteld van een duurder merk, alleen nog niet mee begonnen, zou dit kunnen helpen bij herstel? Verder slaap ik heel goed en eet gezond en loop 1 uur per dag.. alvast dank voor de reactie(s)"
"Is het niet de coke die het triggert? Ik zou het eens proberen om in eerste instantie 1 avond bv niet te nemen kijken hoe dat gaat."
"WakeUpWakeUp zei: Jaa denk dat je hierin de spijker op zijn kop slaat... maar ik start altijd met drank. Nooit met coke. Ik heb nog nooit coke gebruikt zonder drank. En meestal dus ook nooit drank zinder coke... 😔 Ik weet 1 ding: tijdens corona en de lockdown was het meest rendabele beroep toch wel : dealer... want ik probeer gewoon ff de ellende te vergeten... ik trek me alles veel te erg aan. Ik heb constant een stress gevoel en ook een frustratie gevoel, omdat mijn angsten door de helft van Nederland weggezet worden als Dom Wappiegedrag... Dus dat feit maakt me nog extra down... want ik volg gewoon mijn intuïtie en gezonde verstand en dan gaan mensen mij uitmaken voor domme wappie... Terwijl intussen het tegendeel zich toch best wel bewezen heeft... Maarja. Ben er wel vrienden en familie door verloren helaas. Je bent of zwart of wit hierin. De tussenweg is er bijna niet. Het vreet energie. Want kan aan niet veel mensen mijn oprechte zorgen kwijt. Zelfs mijn beste vriendin gaat zuchten als ik mijn zorgen uitspreek.... maar inmiddels zijn we 2 jaar verder en mijn onderbuikgevoel had verdomme steeds gelijk... Dus wat doe ik dan: verdoven. Mijn gedachtes pauzeren met drank en drugs 😔💔 Klik om te vergroten... Snap heel goed je gevoel, en dat je dan gaat verdoven, gebruik heeft altijd een reden. Kijk geen TV! Vooral geen journaal probeer niets over Corona te horen, en probeer vooral geen andere mensen te overtuigen, want die is alleen maar vermoeiend en geeft stress zoals je zegt. Probeer het voor jezelf leuk te maken dat doen wij ook. Ga als je trek krijgt in drank of drugs proberen iets anders te gaan doen, een rondje lopen, iets opruimen in huis zoek afleiding. Sterkte.😘"
"Mediteren helpt echt goed! En ga eens kijken of je misschien vitamine tekorten hebt o.e.a. Veel wandelen helpt ook. Of miss met iemand gaan praten die je kan helpen om dingen in een beter daglicht te zien. Sterkte!"