Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Halloa... Ff paar dagen er uit geweest hier...werd zo ziek...geen corona... Blijkt en. Nu nog.3dagen terug urine ingeleved..ik ben uitgedroogd en moet rap tempo gaan drinken... vanmorgen weer urine...want heb enorme steken in mijn rechterkant zij/rug vandaag belden Mijn huis arts...nier Stenen...pfff dus ben wel ff genezen met mijn stuiter gedrag haha. Maar lang verhaal kort te maken.ikbhad mij huisarts verteld over baclofen... aangezien niet goed doorlopende ruggen merg.gebruikg alcahol.ghb. en soms sos. Hij heeft me dit nu voorgeschreven en 2xdaags 10mg na 7;dagen mss verhogen. Maar verder niet hoe en wat..dusss hoe nu verder???nu vraag ik t jullie maar hahah.ben bezig met afbouwen ghb..maar hoe nu verder met die baclofen. (Schema)ext..."
"Brakka Mang zei: Ben inmiddels ook al bijna 4 maanden vrij van alles, behalve rode wijn dan maar dat drinken monniken ook haha Klik om te vergroten... Kan je mijn mss de dosering van de phenibut doorgeven?"
"Geneesmiddel zei: Hoi, als je even kort verteld wat nu je situatie is en je plan dan wil ik wel kijken of ik kan helpen. Hoeveel GHB per x uur? Hoeveel baclofen? Ben je aan het afbouwen of ben je stabiel? Klik om te vergroten... Ieder 2 uur 2ml snachts niet. Ik heb baclofen, phenibut.oxa en temazepam10mg idd stabiel nu 3 mnd ik ben 37 en 67.kl Ik wil eerst de goede afbouw of stop methode weten voordat ik stomweg wat ik al eerder gedaan heb en dus niet geholpen heb pillen ext in me mok te dowem"
"Geneesmiddel zei: Goed dat je wilt stoppen 👍 Als ik het goed begrijp heb je baclofen, phenibut, oxazepam en temazepam in huis maar die gebruik je op dit moment allemaal niet, klopt dat? Phenibut en baclofen hebben allebei hetzelfde doel dus laten we 1 van de 2 gebruiken: baclofen. Nu komt het lastige gedeelte en jouw wilskracht is nodig. GHB afbouwen. Probeer de GHB langzaam op te rekken naar 2ml per 3 uur. Dit kan je stapsgewijs doen, morgen per 2:10, overmorgen per 2:20, die dag erna per 2:30 etc etc. Hier komen afkickverschijnselen bij kijken, dit hoort bij het proces en zorgt ervoor dat jij binnenkort clean bent! Als je het te zwaar vindt, dan blijf je gewoon even hangen een extra dagje of 2-3-4, hoelang jij nodig hebt. Bijvoorbeeld je doet iedere dag 10 minuten erbij maar 2:30 blijf je 3 dagen stabiel op. Geen probleem. Je zit nu na 1 tot 2 weken op 2ml per 3 uur en de volgende stap is de GHB naar beneden. Voor je op baclofen overstapt is het handig om de GHB naar beneden te halen. Probeer de GHB langzaam af te bouwen, bijv 0.1ml per dag en als de afkick te heftig wordt dan blijf je even hangen op je dosering voor zolang jij nodig hebt, maar ga niet terug omhoog. Doe dit tot je op 1ml per 3 uur zit. Als het goed is heeft dit je minimaal 10 dagen gekost maar gerust ook wat meer. Nu kan je compleet stoppen met GHB en starten met baclofen. Je kan nu bijv 3x 15mg baclofen per dag nemen en snel afbouwen. Voorbeeld: dag 1 3x15, dag 2 3x 10, dag 3 2x 10 etc. Je kan weer een dagje blijven hangen als het te heftig wordt. Als je een goeie huisarts hebt, zou die je trouwens ook kunnen helpen met de juiste baclofen dosering. Na ong 4-5 dagen kap je met baclofen en neem je temazepam (niet oxazepam, 1 vd 2 is genoeg) bijv 3 dagen en dan de eerste dag 2x 15 mg, tweede dag 2x 10mg en de derde dag 2x 5mg. Je kunt nu stoppen met alles 🎉 Er zijn meerdere manieren om te stoppen en ik zeg niet dat dit de beste is, want dat verschilt per persoon. Dit is in ieder geval een manier om er veilig vanaf te komen. De dosering en dagen moet je zelf een beetje aanvoelen, probeer je eigen tempo te vinden. Afkickverschijnselen horen er bij en zijn super f*cked met GHB, mentaal moet je er dus met veel wilskracht in staan, anders wordt het niets. @GABA-B Bonanza nog iets toe te voegen? Succes! [EDIT] Ohja, koppel graag even aan ons terug hoe je het gedaan hebt en hoe het ging Klik om te vergroten... En hoe zit het met de phenibut dosering.. Jaaa dat ga ik zeker doen..."
"Ik gebruikte t wel maar omdat ik het goed wil aan pakken ben ik nou 3 weken overal mee gestopt.was pas 2 weken er aan begonnen en dacht ik kan vanalles zelf gaan lopen kloten,maar niet weer.vorig jaar goed gelukt met de phenibut.maar mss te kort of te laag gedoseerd. Mijn idee was eerst de phenibut en erna als onderhoud dose baclofen"
"Ik gebruikte t wel maar omdat ik het goed wil aan pakken ben ik nou 3 weken overal mee gestopt.was pas 2 weken er aan begonnen en dacht ik kan vanalles zelf gaan lopen kloten,maar niet weer.vorig jaar goed gelukt met de phenibut.maar mss te kort of te laag gedoseerd. Mijn idee was eerst de phenibut en erna als onderhoud dose"
"Geneesmiddel zei: Zelf zou ik het niet te ingewikkeld maken en gewoon 1 van de 2 stoffen kiezen. Ze hebben dezelfde functie. Stel je bouwt GHB af naar 1ml/3 uur dan neem je gelijk na je laatste dosis GHB iets van 2.5 gram phenibut. Probeer 1x per dag phenibut te nemen of evt een redose van 1-1.5 gram in de avond nog. Als je 2-3 dagen phenibut gebruikt stop je daar ook mee en dan ben je veilig van de GHB af gekomen. Ik zou beginnen op 2.5 gram maar het is ff aanvoelen, als het echt te heftig wordt neem je wat bij maar onthoudt dat het met phenibut wel 4 uur duurt voordat het goed werkt. Check ook dit topic ff, staat veel info in: Onderwerp 'Phenibut als afsluiter van mijn ghb gebruik' https://drugsforum.nl/threads/phenibut-als-afsluiter-van-mijn-ghb-gebruik.69950/ Klik om te vergroten... Dus moet ik 10 pillen van 200 mg in 1x opvreten 😂?"
"Geneesmiddel zei: Zelf zou ik het niet te ingewikkeld maken en gewoon 1 van de 2 stoffen kiezen. Ze hebben dezelfde functie. Stel je bouwt GHB af naar 1ml/3 uur dan neem je gelijk na je laatste dosis GHB iets van 2.5 gram phenibut. Probeer 1x per dag phenibut te nemen of evt een redose van 1-1.5 gram in de avond nog. Als je 2-3 dagen phenibut gebruikt stop je daar ook mee en dan ben je veilig van de GHB af gekomen. Ik zou beginnen op 2.5 gram maar het is ff aanvoelen, als het echt te heftig wordt neem je wat bij maar onthoudt dat het met phenibut wel 4 uur duurt voordat het goed werkt. Check ook dit topic ff, staat veel info in: Onderwerp 'Phenibut als afsluiter van mijn ghb gebruik' https://drugsforum.nl/threads/phenibut-als-afsluiter-van-mijn-ghb-gebruik.69950/ Klik om te vergroten... Ik stuur je even een pb"
"Jumping Jack zei: 25mg is wel de dosis die voor iedereen werkt. Meer is echt niet goed en dat voel je ook. Je kan ook 3x10mg nemen per dag maar voor de zware gebruikers is dat te weinig. Hoe weet ik dat? Gewoon doen. Klik om te vergroten... Dus 3x25 mg?"
"Geneesmiddel zei: Zelf zou ik het niet te ingewikkeld maken en gewoon 1 van de 2 stoffen kiezen. Ze hebben dezelfde functie. Stel je bouwt GHB af naar 1ml/3 uur dan neem je gelijk na je laatste dosis GHB iets van 2.5 gram phenibut. Probeer 1x per dag phenibut te nemen of evt een redose van 1-1.5 gram in de avond nog. Als je 2-3 dagen phenibut gebruikt stop je daar ook mee en dan ben je veilig van de GHB af gekomen. Ik zou beginnen op 2.5 gram maar het is ff aanvoelen, als het echt te heftig wordt neem je wat bij maar onthoudt dat het met phenibut wel 4 uur duurt voordat het goed werkt. Check ook dit topic ff, staat veel info in: Onderwerp 'Phenibut als afsluiter van mijn ghb gebruik' https://drugsforum.nl/threads/phenibut-als-afsluiter-van-mijn-ghb-gebruik.69950/ Klik om te vergroten... Ik neem 5 schepjes van 450 mg phenibut..maar helpt helaas niet echt en nu?"