#1
Probeer eens een tijd nuchter te blijven en monitor je cravings en gedachten. Dan weet je of je last heb van verslaving.Nou verslaafd wil ik mezelf niet noemen. Heb geen phenibut meer genomen en verder nergens last van behalve erg moe heb nou ook niet bepaald zin om wat dan ook te gebruiken. Zit nu aan een borrel omdat ik vandaag slecht nieuws heb gehad (ben geen drinker normaal gesproken). Straks voor het slapen gaan neem ik 1mg Xanax om eens een keer in een ruk te slapen ipv in etappes. Heb gewoon overgedoseerd icm slaapgebrek en slecht eten. daardoor die epilepsie gehad. Het was vooral de 1e nacht na de epilepsie waar ik me zorgen om maakte. Daar ben ik redelijk doorheen gekomen. Nu verder mn lichaam laten herstellen wat wel even tijd gaat kosten want veel speedgebruik in t spel geweest langere tijd. Het is iig eye opener geweest. Nu weer mezelf opbouwen en recht zo die gaat💪