Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[2C-B] Gewoon Insane

[2C-B] Gewoon Insane

48 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
Atropa zei:
het heeft wel wat lichte psychedelische eigenschappen.
Klik om te vergroten...

Ik vind de visuals toch best heftig hoor !
o
omfgLid
01-01-2024, 00:00
#2
gNuxx zei:
Ik ben bij 2cb geestelijk juist wel helemaal de weg kwijt, iemand hier een idee over?
Klik om te vergroten...
Ja dat had ik dus ook, ik snapte er weinig meer van.

// verder mooi report kerel
Klik om te vergroten...
Thx :)
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#3
omfg zei:
Atropa zei:
2CB + alcohol zijn een absolute no go, nicotine en wiet eigenlijk ook. Die gooien je ontvankelijkheid op slot.
Klik om te vergroten...

rephrase? Hoe bedoel je ontvankelijkheid in deze context?
Klik om te vergroten...

Alcohol verdoofd je gevoelscensoren en stompt versterkte verfijnde prikkels af, hetgeen je juist tot in microdetail wilt voelen met 2-cb en andere psychedelische drugs. Je bewustzijn wordt door drank en nicotine minder vatbaar voor sensaties.

Daarom is alcohol gecombineerd met geestverruimers tegenwerkend, touw trekt aan twee kanten en eigenlijk kom je niet echt ergens.

Hetzelfde geldt in mindere mate voor vlees, zuivel, cafeine en THC. Alle spierspanning moet ook weg zijn, op je rug liggen met meditatie kan je van omgeving doen veranderen en uit bewustzijn laten bestaan. Daar is niet specifiek Ketamine, Datura of DMT voor nodig. Op Paddo's, LSD, ayahuasca en zeker mescaline kun je ook opgezogen worden en herboren worden.
o
omfgLid
01-01-2024, 00:00
#4
Atropa zei:
omfg zei:
Atropa zei:
2CB + alcohol zijn een absolute no go, nicotine en wiet eigenlijk ook. Die gooien je ontvankelijkheid op slot.
Klik om te vergroten...

rephrase? Hoe bedoel je ontvankelijkheid in deze context?
Klik om te vergroten...

Alcohol verdoofd je gevoelscensoren en stompt versterkte verfijnde prikkels af, hetgeen je juist tot in microdetail wilt voelen met 2-cb en andere psychedelische drugs. Je bewustzijn wordt door drank en nicotine minder vatbaar voor sensaties.

Daarom is alcohol gecombineerd met geestverruimers tegenwerkend, touw trekt aan twee kanten en eigenlijk kom je niet echt ergens.

Hetzelfde geldt in mindere mate voor vlees, zuivel, cafeine en THC. Alle spierspanning moet ook weg zijn, op je rug liggen met meditatie kan je van omgeving doen veranderen en uit bewustzijn laten bestaan. Daar is niet specifiek Ketamine, Datura of DMT voor nodig. Op Paddo's, LSD, ayahuasca en zeker mescaline kun je ook opgezogen worden en herboren worden.
Klik om te vergroten...

Ok, wel weinig van gemerkt verder dan. Op verschillende websites staat dat alcohol het effect versterkt en dat leek er bij mij ook op. Ik heb 2c-b nog niet zonder alcohol erbij gedaan dus ik kan nog niet echt een objectief oordeel daarover geven alleen was het wel erg zwaar met alcohol erbij. :)

Bedankt voor je input iig :)
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb overeenkomende trip meermaals gehad, ja de trippers kunnen je soms in moeilijke situaties steken
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eckster C zei:
ik heb overeenkomende trip meermaals gehad, ja de trippers kunnen je soms in moeilijke situaties steken
Klik om te vergroten...

ik had 40 mg gesnoven , dus ging wel een pakje dieper maareuh ik ben gestopt met alles buiten wiet en alcohol nu al 9weken en heb een andere roes gevonden namezlijk graffiti en kvoel me opperbest :wink:

peace out

DE clean-guy
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eckster C zei:
Eckster C zei:
had 40 mg gesnoven
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eckster C zei:
Eckster C zei:
ik heb overeenkomende trip meermaals gehad, ja de trippers kunnen je soms in moeilijke situaties steken
Klik om te vergroten...

ik had 40 mg gesnoven , dus ging wel een pakje dieper maareuh ik ben gestopt met alles buiten wiet en alcohol nu al 9weken en heb een andere roes gevonden namezlijk graffiti en kvoel me opperbest :wink:

peace out

DE clean-guy
Klik om te vergroten...

Als je trots bent dat jeal 9 weken niks gedaan hebt moet je het idd zo houden!!

On-Topic:

Vet report! :)

Vaker op de 2cb getrit maar eigenlijk nog niet zo heftig! Ik ben dan wel minder vatbaar ervoor dan bijvoorbeeld vrienden!

Volgende keer ga ik het snuiven en dan helemaal in op laten gaan... zal dan ook zeker een report van komen!
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#9
gNuxx zei:
Indrukwekkend verhaal, maar herkenbaar.

Ik heb mijn eerste 2cb trip ook achter de rug, deze was ook best heftig, ik had 33mg ingenomen in een capsule, de visuals waren mooi, maar het gevoel in mijn hoofd was echt váág, echt helemaal van de wereld, ik wist niet meer waar ik was, wie ik was en wat ik op die plek deed.

maar kon het goedje zeker waarderen, volgende keer 33mg en dan later bijpakken :grin:
Klik om te vergroten...

Ja dit is echt heel herkenbaar, heb nu ondertussen rond de 15 keer 2CB gedaan, en die visuals van dat plaatje! Zo voelde ik me inderdaad echt is ook het eerste wat ik deed toen ik thuiskwam, in photoshop een moment opname maken, zo speciaal vond/vind ik 2cb. Die open eye visuals zijn echt machtig, veel erger dan met paddo's of lsd, that's more in the mind. Dacht de eerste keer ook echt dat mijn kop uit elkaar ging ploffen, had nog nooit tripdrugs op buiten paddo's :mrgreen:

Leuk geschreven report ook, duidelijk spanned en herkenbaar :grin:! Denk dat ik binnenkort een soort van LSD after 10 times report ga maken. Heb zoveel te melden maar weet niet goed hoe, gaat zo diep allemaal, hoe leg je in een report uit dat realiteit niet meer bestaat :confused:
l
lmbrggLid
01-01-2024, 00:00
#10
pfff heftig :openmouth:
ik denk dat ik dit niet zou durven te gebruiken :flushed:
stel het werkt en je wilt dat het stopt :cry:
mooi verhaal goed beschreven :) maar ik hou me in de toekomst liever nuchter...
2c-b lijkt me maar eng :flushed:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Angramar Temenos zei:
kiekert zei:
En nu? Zware koppijn?

Mooi geschreven report! :)
Klik om te vergroten...

Van de onzin die jij hier regelmatig verkondigt krijgt iedereen zware hoofdpijn.

:kots:



Trouwens, zeer mooi report, ik kon me er echt in vinden!
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
omfg zei:
Alles speelde zich 50 keer opnieuw af wat ik net had meegemaakt. Alles klopte ook precies zoals het zou moeten zijn, ik kon er niets meer aan veranderen. Alles ging door en klopte, het leven klopte, al mijn gedachten klopten en niets maakte meer uit. Het hele leven bleek hieruit te bestaan, alles wat bestond leek ook niet meer te bestaan, alleen ik.. niet eens bewust van mezelf, maar gewoon alleen het beeld wat ik had leek te bestaan, meer niet. .
Klik om te vergroten...


Damn zoiets heb ik ook een keer meegemaakt in mn laatste paddotrip. Zomaar opeens in 1sec. Iemand zei iets en ik had een gevoel van DIT is HET ofzo. Dit plaatje is altijd al geweest. Heel raar niet echt uit te leggen. Toen kreeg ik wel ff een flink schrik gevoel maar kon me gelukkig weer goed afleiden..

Intressant reportje verder. Ga me binnenkort ook aan een rustige dosis 2cb wagen..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vage shit man! Ik heb zelf eens ooit op een feestje 30 mg 2cb op en ik merkte helemaal niets. Dus dit report bewijst maar hoe voorzichtig je moet zijn met doseringen...

Verder mooi geschreven!
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
Vage shit man! Ik heb zelf eens ooit op een feestje 30 mg 2cb op en ik merkte helemaal niets. Dus dit report bewijst maar hoe voorzichtig je moet zijn met doseringen...

Verder mooi geschreven!
Klik om te vergroten...

had je kort tevoren nog lsd gedaan? of speed? zelf heb ik namelijk tollerantie gemerkt na speed gebruik en ook bij lsd was dit zo.

of je had gewoon fijngecrushte paracetamol in een capsule, kan ook nog :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nou het waren pilletjes, van de jongen die me ook lsd bezorgt, en ze waren 15 mg per stuk. Eerst had ik er een op en drie uur later de andere, en merkte helemaal niets, in ieder geval geen visuals, wel een beetje een mellow xtc achtig gevoel, maar dat was zo vaag dat ik dat niet mee reken. Dat was in de tijd dat ik nog geen lsd deed, ongeveer meer als een jaar geleden.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#16
ooh oke, 2c's bijnemen hebben inderdaad niet echt veel effect na 3 duur en 15mg is treshold dosis. als je die 2 pilletjes in 1 keer had genomen had je er zeker wat van gemerkt denk ik.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
gNuxx zei:
1. Jij verkoopt de meeste onzin
2. Je hebt nog nooit 2cb gehad, waar kon je je dan in vinden?
3. Doei

// ontopic

Zeer mooi report
Klik om te vergroten...

Angramar Temenos zei:
Ik heb idd nooit 2cb gehad, kan er niet aankomen. Maar soortgelijke ervaringen kan ik goed begrijpen. Maar ja, gnuxxje gaat meteen in de aanval.
Klik om te vergroten...


Heb de laatste zowiezo steeds meer het idee dat jij toch echt meer onzin lult. Dan heb je wel lsd gedaan, dan weer niet, dan wel maar het werkte niet etc etc. Of topics waarin je dingen aankondigt waar je vervolgens niks meer van hoort. Snap opeens ook hoe je in een korte tijd aan zoveel posts komt :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
TrippyShit zei:
gNuxx zei:
1. Jij verkoopt de meeste onzin
2. Je hebt nog nooit 2cb gehad, waar kon je je dan in vinden?
3. Doei

// ontopic

Zeer mooi report
Klik om te vergroten...

Angramar Temenos zei:
Ik heb idd nooit 2cb gehad, kan er niet aankomen. Maar soortgelijke ervaringen kan ik goed begrijpen. Maar ja, gnuxxje gaat meteen in de aanval.
Klik om te vergroten...


Heb de laatste zowiezo steeds meer het idee dat jij toch echt meer onzin lult. Dan heb je wel lsd gedaan, dan weer niet, dan wel maar het werkte niet etc etc. Of topics waarin je dingen aankondigt waar je vervolgens niks meer van hoort. Snap opeens ook hoe je in een korte tijd aan zoveel posts komt :P
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
l
lmbrggLid
01-01-2024, 00:00
#19
is 2c-b een aanrader of is het tog wel gevaarlijk en is het iets waar je extreem goed over moet nadenken?? :confused: geen blije opmerkingen van wtf maar gewoon een ja of een nee :P
o
omfgLid
01-01-2024, 00:00
#20
br1ins1 zei:
is 2c-b een aanrader of is het tog wel gevaarlijk en is het iets waar je extreem goed over moet nadenken?? :confused: geen blije opmerkingen van wtf maar gewoon een ja of een nee :P
Klik om te vergroten...
Ik vind het wel een aanrader maar doseer het wel goed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."