#1
Atropa zei:het heeft wel wat lichte psychedelische eigenschappen.
Ik vind de visuals toch best heftig hoor !
Atropa zei:het heeft wel wat lichte psychedelische eigenschappen.
Ja dat had ik dus ook, ik snapte er weinig meer van.gNuxx zei:Ik ben bij 2cb geestelijk juist wel helemaal de weg kwijt, iemand hier een idee over?
Thx// verder mooi report kerel
omfg zei:Atropa zei:2CB + alcohol zijn een absolute no go, nicotine en wiet eigenlijk ook. Die gooien je ontvankelijkheid op slot.
rephrase? Hoe bedoel je ontvankelijkheid in deze context?
Atropa zei:omfg zei:Atropa zei:2CB + alcohol zijn een absolute no go, nicotine en wiet eigenlijk ook. Die gooien je ontvankelijkheid op slot.
rephrase? Hoe bedoel je ontvankelijkheid in deze context?
Alcohol verdoofd je gevoelscensoren en stompt versterkte verfijnde prikkels af, hetgeen je juist tot in microdetail wilt voelen met 2-cb en andere psychedelische drugs. Je bewustzijn wordt door drank en nicotine minder vatbaar voor sensaties.
Daarom is alcohol gecombineerd met geestverruimers tegenwerkend, touw trekt aan twee kanten en eigenlijk kom je niet echt ergens.
Hetzelfde geldt in mindere mate voor vlees, zuivel, cafeine en THC. Alle spierspanning moet ook weg zijn, op je rug liggen met meditatie kan je van omgeving doen veranderen en uit bewustzijn laten bestaan. Daar is niet specifiek Ketamine, Datura of DMT voor nodig. Op Paddo's, LSD, ayahuasca en zeker mescaline kun je ook opgezogen worden en herboren worden.
Eckster C zei:ik heb overeenkomende trip meermaals gehad, ja de trippers kunnen je soms in moeilijke situaties steken
Eckster C zei:Eckster C zei:had 40 mg gesnoven
Eckster C zei:Eckster C zei:ik heb overeenkomende trip meermaals gehad, ja de trippers kunnen je soms in moeilijke situaties steken
ik had 40 mg gesnoven , dus ging wel een pakje dieper maareuh ik ben gestopt met alles buiten wiet en alcohol nu al 9weken en heb een andere roes gevonden namezlijk graffiti en kvoel me opperbest![]()
peace out
DE clean-guy
gNuxx zei:Indrukwekkend verhaal, maar herkenbaar.
Ik heb mijn eerste 2cb trip ook achter de rug, deze was ook best heftig, ik had 33mg ingenomen in een capsule, de visuals waren mooi, maar het gevoel in mijn hoofd was echt váág, echt helemaal van de wereld, ik wist niet meer waar ik was, wie ik was en wat ik op die plek deed.
maar kon het goedje zeker waarderen, volgende keer 33mg en dan later bijpakken![]()
Angramar Temenos zei:kiekert zei:En nu? Zware koppijn?
Mooi geschreven report!![]()
Van de onzin die jij hier regelmatig verkondigt krijgt iedereen zware hoofdpijn.
![]()
Trouwens, zeer mooi report, ik kon me er echt in vinden!
omfg zei:Alles speelde zich 50 keer opnieuw af wat ik net had meegemaakt. Alles klopte ook precies zoals het zou moeten zijn, ik kon er niets meer aan veranderen. Alles ging door en klopte, het leven klopte, al mijn gedachten klopten en niets maakte meer uit. Het hele leven bleek hieruit te bestaan, alles wat bestond leek ook niet meer te bestaan, alleen ik.. niet eens bewust van mezelf, maar gewoon alleen het beeld wat ik had leek te bestaan, meer niet. .
Drientje zei:Vage shit man! Ik heb zelf eens ooit op een feestje 30 mg 2cb op en ik merkte helemaal niets. Dus dit report bewijst maar hoe voorzichtig je moet zijn met doseringen...
Verder mooi geschreven!
gNuxx zei:1. Jij verkoopt de meeste onzin
2. Je hebt nog nooit 2cb gehad, waar kon je je dan in vinden?
3. Doei
// ontopic
Zeer mooi report
Angramar Temenos zei:Ik heb idd nooit 2cb gehad, kan er niet aankomen. Maar soortgelijke ervaringen kan ik goed begrijpen. Maar ja, gnuxxje gaat meteen in de aanval.
TrippyShit zei:gNuxx zei:1. Jij verkoopt de meeste onzin
2. Je hebt nog nooit 2cb gehad, waar kon je je dan in vinden?
3. Doei
// ontopic
Zeer mooi report
Angramar Temenos zei:Ik heb idd nooit 2cb gehad, kan er niet aankomen. Maar soortgelijke ervaringen kan ik goed begrijpen. Maar ja, gnuxxje gaat meteen in de aanval.
Heb de laatste zowiezo steeds meer het idee dat jij toch echt meer onzin lult. Dan heb je wel lsd gedaan, dan weer niet, dan wel maar het werkte niet etc etc. Of topics waarin je dingen aankondigt waar je vervolgens niks meer van hoort. Snap opeens ook hoe je in een korte tijd aan zoveel posts komt :P
Ik vind het wel een aanrader maar doseer het wel goed.br1ins1 zei:is 2c-b een aanrader of is het tog wel gevaarlijk en is het iets waar je extreem goed over moet nadenken??geen blije opmerkingen van wtf maar gewoon een ja of een nee :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."