#1
Inderdaad leuk reportje!
Ook wel leerzaam, het is een goede les dat je geduld moet hebben met drugs.![:grin:]()
Ook wel leerzaam, het is een goede les dat je geduld moet hebben met drugs.
gNuxx zei:Indrukwekkend verhaal, maar herkenbaar.
Ik heb mijn eerste 2cb trip ook achter de rug, deze was ook best heftig, ik had 33mg ingenomen in een capsule, de visuals waren mooi, maar het gevoel in mijn hoofd was echt váág, echt helemaal van de wereld, ik wist niet meer waar ik was, wie ik was en wat ik op die plek deed.
maar kon het goedje zeker waarderen, volgende keer 33mg en dan later bijpakken![]()
Angramar Temenos zei:kiekert zei:En nu? Zware koppijn?
Mooi geschreven report!![]()
Van de onzin die jij hier regelmatig verkondigt krijgt iedereen zware hoofdpijn.
![]()
Trouwens, zeer mooi report, ik kon me er echt in vinden!
omfg zei:Alles speelde zich 50 keer opnieuw af wat ik net had meegemaakt. Alles klopte ook precies zoals het zou moeten zijn, ik kon er niets meer aan veranderen. Alles ging door en klopte, het leven klopte, al mijn gedachten klopten en niets maakte meer uit. Het hele leven bleek hieruit te bestaan, alles wat bestond leek ook niet meer te bestaan, alleen ik.. niet eens bewust van mezelf, maar gewoon alleen het beeld wat ik had leek te bestaan, meer niet. .
Drientje zei:Vage shit man! Ik heb zelf eens ooit op een feestje 30 mg 2cb op en ik merkte helemaal niets. Dus dit report bewijst maar hoe voorzichtig je moet zijn met doseringen...
Verder mooi geschreven!
gNuxx zei:1. Jij verkoopt de meeste onzin
2. Je hebt nog nooit 2cb gehad, waar kon je je dan in vinden?
3. Doei
// ontopic
Zeer mooi report
Angramar Temenos zei:Ik heb idd nooit 2cb gehad, kan er niet aankomen. Maar soortgelijke ervaringen kan ik goed begrijpen. Maar ja, gnuxxje gaat meteen in de aanval.
TrippyShit zei:gNuxx zei:1. Jij verkoopt de meeste onzin
2. Je hebt nog nooit 2cb gehad, waar kon je je dan in vinden?
3. Doei
// ontopic
Zeer mooi report
Angramar Temenos zei:Ik heb idd nooit 2cb gehad, kan er niet aankomen. Maar soortgelijke ervaringen kan ik goed begrijpen. Maar ja, gnuxxje gaat meteen in de aanval.
Heb de laatste zowiezo steeds meer het idee dat jij toch echt meer onzin lult. Dan heb je wel lsd gedaan, dan weer niet, dan wel maar het werkte niet etc etc. Of topics waarin je dingen aankondigt waar je vervolgens niks meer van hoort. Snap opeens ook hoe je in een korte tijd aan zoveel posts komt :P
Ik vind het wel een aanrader maar doseer het wel goed.br1ins1 zei:is 2c-b een aanrader of is het tog wel gevaarlijk en is het iets waar je extreem goed over moet nadenken??geen blije opmerkingen van wtf maar gewoon een ja of een nee :P
omfg zei:Ik vind het wel een aanrader maar doseer het wel goed.br1ins1 zei:is 2c-b een aanrader of is het tog wel gevaarlijk en is het iets waar je extreem goed over moet nadenken??geen blije opmerkingen van wtf maar gewoon een ja of een nee :P
! Al blijf ik een pilletje en LSD ook wel relax vinden. Rest boeit me laatste tijd niet zo veel meer, denk dat ik binnenkort maar is een break in ga lassen tot de lente, krijg drukke tijd qua werk en cursussen 
Frisian User zei:Mooi verslag
wij hadden gister ook 2cb tot ons genomen (witte rolls roys) maar heb er echt zo goed als niks van vernomen, (eerste en haflje, toen nog een halfje en toen nog een halfje)
iemand een idee hoe dit komt ? ik denk zelf dat het slechte XTC pillen waren, ook totaal geen visueelen oid. erg jammer
2C-G-5 zei:Heb tijdje terug ook eens 2C-B geprobeerd, was mn eerste keer en heb toen 15mg in een capsule genomen en met mijn 100kg heerlijk hard gegaan, visuals had ik niet heel erg, een klein beetje van die gezicht vervagingen wat je met truffels ook hebt, heerlijk.
vind 2C-B tot nu toe samen met MDxx de lekkerste stimulanten die er zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."