Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEphemereal Anihilation - Scattering Stars [LSD 520uq]

Ephemereal Anihilation - Scattering Stars [LSD 520uq]

97 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
gNuxx zei:
J0rrit zei:
Drientje zei:
100 mics is ook een leuke en heftige trip maar als je meer neemt kom je in een heel diep psychedelisch niveau. Wat eigenlijk alleen maar te hanteren is als je ervaring hebt met hoge dosissen op een veilige en rustige plek.
Klik om te vergroten...

Ik snap waar je naar toe wilt. Ik ga binnenkort denk ik eens voor het eerst in mijn eentje trippen, dan is dieper gaan ook een stuk makkelijker/leuker denk ik zo. Dan neem ik denk 1 maya = 180 mics. In tegenstelling tot wat ik gewend ben=100 mics. Maar goed, ik vind zo ahrd trippen zeker wel relaxt en voor even super leuk maar als ik me dan al bedenk dat dat heftige plateau zon 5 uur aanhoudt pffff. Dat vind ik zeker HET nadeel van lsd.
Klik om te vergroten...

als je nu al zo denkt, zou je het dan wel doen?!
Klik om te vergroten...

Jawel, t hoort er eenmaal bij.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#2
gNuxx zei:
deel die 30 maar door drie bij AT :wave:
Klik om te vergroten...
Hij is écht 30 kilo kwijt, en zie je er ook zeker aan :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja daaahaaag, dus niet, tijd voor een nieuwe weegschaal?
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien als je om de drie dagen tript, dat je veel meer tijd hebt dan andere mensen om af te vallen ? Zo pardoes je bierbuik achtergelaten in DMT-space.

Strange things happen, these days.. :tearsofjoy:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nyah, ik merk nog steeds dat ik positiever en gelukkiger ben, anderhalve maand later. Dus voor zover ik weet heeft het zich bewezen als echt een levensveranderende ervaring :).
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
tomz0r zei:
Zo, denk je ik haal ff mijn topic omhoog? :P
Klik om te vergroten...
Hmm? Hij zat ruim op de eerste pagina, en de laatste post in het topic was ook niet zo lang geleden, vond het relevant om het toe te voegen.
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#7
Angramar Temenos zei:
Nyah, ik merk nog steeds dat ik positiever en gelukkiger ben, anderhalve maand later. Dus voor zover ik weet heeft het zich bewezen als echt een levensveranderende ervaring :).
Klik om te vergroten...

Spaar ze allemaal.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#8
RSW zei:
Angramar Temenos zei:
Nyah, ik merk nog steeds dat ik positiever en gelukkiger ben, anderhalve maand later. Dus voor zover ik weet heeft het zich bewezen als echt een levensveranderende ervaring :).
Klik om te vergroten...

Spaar ze allemaal.
Klik om te vergroten...

Bij 5 euro aan boodschappen. :tearsofjoy:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psychedelica :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geweldig report, ik had eigenlijk die telefoon gesprekken op moeten nemen :) Klinkt als een ongelovelijk bijzondere betekenisvolle ervaring.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
azgaza zei:
Geweldig report, ik had eigenlijk die telefoon gesprekken op moeten nemen :) Klinkt als een ongelovelijk bijzondere betekenisvolle ervaring.
Klik om te vergroten...

Ja, eigenlijk wel, dat idee kwamen we volgens mij toen ook mee (weet niet meer wie ermee kwam). Oh en, ik heb met iemand gepraat in een taal die ik totaal niet kende en persoon x verstond me O.o.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#12
Angramar Temenos zei:
A belt, en vraagt waar DE FUCK ZIJN TELEFOON IS. Ik schrik me lazarus, en besluit snel de telefoon terug te gaan brengen. Gelukkig was hij niet echt boos; Wel even opgefokt, maar niet van, "ik trap je in mekaar boos".
Klik om te vergroten...


Ja je was al ruim een UUR pleite met mn foon :openmouth: :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Aking zei:
Angramar Temenos zei:
A belt, en vraagt waar DE FUCK ZIJN TELEFOON IS. Ik schrik me lazarus, en besluit snel de telefoon terug te gaan brengen. Gelukkig was hij niet echt boos; Wel even opgefokt, maar niet van, "ik trap je in mekaar boos".
Klik om te vergroten...


Ja je was al ruim een UUR pleite met mn foon :openmouth: :grin:
Klik om te vergroten...

Was ook echt een kutstreek eigenlijk, maar ik was werkelijk volledig vergeten dat ik je mobiel bij je had :(. Sorrieee!
o
omfgLid
01-01-2024, 00:00
#14
omfg, 4 zegels, mdma, paddo's, 2c-b en DMT?

Sick shit.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja NP dude... Zoals k toen ook al zei... t was alleen ff irri :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Aking zei:
Ja NP dude... Zoals k toen ook al zei... t was alleen ff irri :grin:
Klik om te vergroten...

Kan ik me best voorstellen :mrgreen:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Angramar Temenos zei:
azgaza zei:
Geweldig report, ik had eigenlijk die telefoon gesprekken op moeten nemen :) Klinkt als een ongelovelijk bijzondere betekenisvolle ervaring.
Klik om te vergroten...

Ja, eigenlijk wel, dat idee kwamen we volgens mij toen ook mee (weet niet meer wie ermee kwam). Oh en, ik heb met iemand gepraat in een taal die ik totaal niet kende en persoon x verstond me O.o.
Klik om te vergroten...

Hahaha ja dat weet ik nog. Geniaal. Zal ook wel terug komen in mijn trip report waar ik nu aan bezig ben.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#18
wooow man geweldig verwoord, heb van je verslag genoten!
klinkt als een zware maar zwaar dope ervaring :rock: :tearsofjoy:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nu al het beste tripreport van januari 2009!

De tering zo'n hoeveelheid. Ik denk dat die laatste twee zegels je gered hebben van enorme para. Je ego werd gewoon weggevaagd. Vond je het niet kut om zo half dood in de chill out te liggen?
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#20
Doorgaans vind ik tripreports waarin verslag wordt gedaan van een trip tijdens feestjes en events e.d. nooit zo bijster interessant - alsof er een bepaalde urgentie mist, of iets in die geest. Maar om een of andere reden ben ik toch begonnen met dit report te lezen.

En wat een mooi verslag van deze indrukwekkende ervaring. :) Zoals iemand hierboven al noemde is deze hoeveelheid best wel extreem, want als je, je minder op je gemak had gevoeld had de trip ook een heel andere wending kunnen nemen. Maar de setting was blijkbaar goed genoeg om deze trip een helende kant op te laten gaan.
Ik begrijp dat er een soort lounge-ruimte is waar je kunt rondhangen? Dat lijkt me best wel essentieel, dat je iig in je achterhoofd hebt dat je daar heen kunt gaan als alles wat te heftig wordt. Want persoonlijk lijkt me zo'n zaal met muziek en veel mensen alles behalve ideaal. Maar wellicht dat lsd zich daar beter voor leent dan paddo's, want ik heb verder geen ervaring met lsd.
Al met al erg interessant.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."