#1
Ik snap alleen niet waarom je die dmt in een joint hebt gedaan. Dmt smelt je toch, niet verbranden.
Drientje zei:Ligt aan jou en je gevoeligheid. Ik ben ook hard aan het trippen op een halve zegel soms. Ook ligt het aan je bouw, AT is een hele grote jongen dus zal hij meer kunnen hebben.J0rrit zei:Ik snap niet dat mensen 500 ug ofzo wegvreten. Van 100 ug heb ik al heftige visuals, super heftig golvende letters en veel fractals.
Hallo? 30 kilo in hoeveel? Een maand? das niet gezond he? Langzaam afvallen is veel beter.Angramar Temenos zei:Ik moet trouwens wel zeggen drientje, ik ben zo'n 30 kilo kwijt sinds je me toen had gezien :P

Drientje zei:100 mics is ook een leuke en heftige trip maar als je meer neemt kom je in een heel diep psychedelisch niveau. Wat eigenlijk alleen maar te hanteren is als je ervaring hebt met hoge dosissen op een veilige en rustige plek.
J0rrit zei:Drientje zei:100 mics is ook een leuke en heftige trip maar als je meer neemt kom je in een heel diep psychedelisch niveau. Wat eigenlijk alleen maar te hanteren is als je ervaring hebt met hoge dosissen op een veilige en rustige plek.
Ik snap waar je naar toe wilt. Ik ga binnenkort denk ik eens voor het eerst in mijn eentje trippen, dan is dieper gaan ook een stuk makkelijker/leuker denk ik zo. Dan neem ik denk 1 maya = 180 mics. In tegenstelling tot wat ik gewend ben=100 mics. Maar goed, ik vind zo ahrd trippen zeker wel relaxt en voor even super leuk maar als ik me dan al bedenk dat dat heftige plateau zon 5 uur aanhoudt pffff. Dat vind ik zeker HET nadeel van lsd.
Nou dat was begin december hoor.Angramar Temenos zei:In ongeveer 3 maanden. Ik zag je laatst ergens in augustus/september, toch drientje? Op die DF meet, die later ook naar ruigoord ging? Sinds toen ben ik 30 kilo kwijt.
gNuxx zei:J0rrit zei:Drientje zei:100 mics is ook een leuke en heftige trip maar als je meer neemt kom je in een heel diep psychedelisch niveau. Wat eigenlijk alleen maar te hanteren is als je ervaring hebt met hoge dosissen op een veilige en rustige plek.
Ik snap waar je naar toe wilt. Ik ga binnenkort denk ik eens voor het eerst in mijn eentje trippen, dan is dieper gaan ook een stuk makkelijker/leuker denk ik zo. Dan neem ik denk 1 maya = 180 mics. In tegenstelling tot wat ik gewend ben=100 mics. Maar goed, ik vind zo ahrd trippen zeker wel relaxt en voor even super leuk maar als ik me dan al bedenk dat dat heftige plateau zon 5 uur aanhoudt pffff. Dat vind ik zeker HET nadeel van lsd.
als je nu al zo denkt, zou je het dan wel doen?!
Hij is écht 30 kilo kwijt, en zie je er ook zeker aangNuxx zei:deel die 30 maar door drie bij AT![]()
Aking zei:Ja NP dude... Zoals k toen ook al zei... t was alleen ff irri![]()

Angramar Temenos zei:azgaza zei:Geweldig report, ik had eigenlijk die telefoon gesprekken op moeten nemenKlinkt als een ongelovelijk bijzondere betekenisvolle ervaring.
Ja, eigenlijk wel, dat idee kwamen we volgens mij toen ook mee (weet niet meer wie ermee kwam). Oh en, ik heb met iemand gepraat in een taal die ik totaal niet kende en persoon x verstond me O.o.

kapitein-x zei:Doorgaans vind ik tripreports waarin verslag wordt gedaan van een trip tijdens feestjes en events e.d. nooit zo bijster interessant - alsof er een bepaalde urgentie mist, of iets in die geest. Maar om een of andere reden ben ik toch begonnen met dit report te lezen.
En wat een mooi verslag van deze indrukwekkende ervaring.Zoals iemand hierboven al noemde is deze hoeveelheid best wel extreem, want als je, je minder op je gemak had gevoeld had de trip ook een heel andere wending kunnen nemen. Maar de setting was blijkbaar goed genoeg om deze trip een helende kant op te laten gaan.
Ik begrijp dat er een soort lounge-ruimte is waar je kunt rondhangen? Dat lijkt me best wel essentieel, dat je iig in je achterhoofd hebt dat je daar heen kunt gaan als alles wat te heftig wordt. Want persoonlijk lijkt me zo'n zaal met muziek en veel mensen alles behalve ideaal. Maar wellicht dat lsd zich daar beter voor leent dan paddo's, want ik heb verder geen ervaring met lsd.
Al met al erg interessant.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."