Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEphemereal Anihilation - Scattering Stars [LSD 520uq]

Ephemereal Anihilation - Scattering Stars [LSD 520uq]

97 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik snap alleen niet waarom je die dmt in een joint hebt gedaan. Dmt smelt je toch, niet verbranden.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drientje zei:
J0rrit zei:
Ik snap niet dat mensen 500 ug ofzo wegvreten. Van 100 ug heb ik al heftige visuals, super heftig golvende letters en veel fractals.
Klik om te vergroten...
Ligt aan jou en je gevoeligheid. Ik ben ook hard aan het trippen op een halve zegel soms. Ook ligt het aan je bouw, AT is een hele grote jongen dus zal hij meer kunnen hebben.
Klik om te vergroten...

Maar dat denk ik juist niet. Want eigenlijk iedereen die ik ken ondervindt hetzelfde en vind 100 ug ook al een prima heftige trip, met uitzondering van 1 iemand maar die weegt ook een stuk meer dan ik, dus dat is logisch. Vind het dan ook wel raar te lezen dat mensen hier echt 500-600 ug nemen en dan naar mijn gevoel even heftig trippen als ik op 100 ofzo ( heb het wel pas 3 ker gedaan )
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
100 mics is ook een leuke en heftige trip maar als je meer neemt kom je in een heel diep psychedelisch niveau. Wat eigenlijk alleen maar te hanteren is als je ervaring hebt met hoge dosissen op een veilige en rustige plek.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik moet trouwens wel zeggen drientje, ik ben zo'n 30 kilo kwijt sinds je me toen had gezien :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Angramar Temenos zei:
Ik moet trouwens wel zeggen drientje, ik ben zo'n 30 kilo kwijt sinds je me toen had gezien :P
Klik om te vergroten...
Hallo? 30 kilo in hoeveel? Een maand? das niet gezond he? Langzaam afvallen is veel beter.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
deel die 30 maar door drie bij AT :wave:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
100 mics is ook een leuke en heftige trip maar als je meer neemt kom je in een heel diep psychedelisch niveau. Wat eigenlijk alleen maar te hanteren is als je ervaring hebt met hoge dosissen op een veilige en rustige plek.
Klik om te vergroten...

Ik snap waar je naar toe wilt. Ik ga binnenkort denk ik eens voor het eerst in mijn eentje trippen, dan is dieper gaan ook een stuk makkelijker/leuker denk ik zo. Dan neem ik denk 1 maya = 180 mics. In tegenstelling tot wat ik gewend ben=100 mics. Maar goed, ik vind zo ahrd trippen zeker wel relaxt en voor even super leuk maar als ik me dan al bedenk dat dat heftige plateau zon 5 uur aanhoudt pffff. Dat vind ik zeker HET nadeel van lsd.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
J0rrit zei:
Drientje zei:
100 mics is ook een leuke en heftige trip maar als je meer neemt kom je in een heel diep psychedelisch niveau. Wat eigenlijk alleen maar te hanteren is als je ervaring hebt met hoge dosissen op een veilige en rustige plek.
Klik om te vergroten...

Ik snap waar je naar toe wilt. Ik ga binnenkort denk ik eens voor het eerst in mijn eentje trippen, dan is dieper gaan ook een stuk makkelijker/leuker denk ik zo. Dan neem ik denk 1 maya = 180 mics. In tegenstelling tot wat ik gewend ben=100 mics. Maar goed, ik vind zo ahrd trippen zeker wel relaxt en voor even super leuk maar als ik me dan al bedenk dat dat heftige plateau zon 5 uur aanhoudt pffff. Dat vind ik zeker HET nadeel van lsd.
Klik om te vergroten...

als je nu al zo denkt, zou je het dan wel doen?!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
In ongeveer 3 maanden. Ik zag je laatst ergens in augustus/september, toch drientje? Op die DF meet, die later ook naar ruigoord ging? Sinds toen ben ik 30 kilo kwijt.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
In ongeveer 3 maanden. Ik zag je laatst ergens in augustus/september, toch drientje? Op die DF meet, die later ook naar ruigoord ging? Sinds toen ben ik 30 kilo kwijt.
Klik om te vergroten...
Nou dat was begin december hoor.
Edit: laatste week van november. Jij moet je tijd aanpassen op de normale wereld.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
gNuxx zei:
J0rrit zei:
Drientje zei:
100 mics is ook een leuke en heftige trip maar als je meer neemt kom je in een heel diep psychedelisch niveau. Wat eigenlijk alleen maar te hanteren is als je ervaring hebt met hoge dosissen op een veilige en rustige plek.
Klik om te vergroten...

Ik snap waar je naar toe wilt. Ik ga binnenkort denk ik eens voor het eerst in mijn eentje trippen, dan is dieper gaan ook een stuk makkelijker/leuker denk ik zo. Dan neem ik denk 1 maya = 180 mics. In tegenstelling tot wat ik gewend ben=100 mics. Maar goed, ik vind zo ahrd trippen zeker wel relaxt en voor even super leuk maar als ik me dan al bedenk dat dat heftige plateau zon 5 uur aanhoudt pffff. Dat vind ik zeker HET nadeel van lsd.
Klik om te vergroten...

als je nu al zo denkt, zou je het dan wel doen?!
Klik om te vergroten...

Jawel, t hoort er eenmaal bij.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#12
gNuxx zei:
deel die 30 maar door drie bij AT :wave:
Klik om te vergroten...
Hij is écht 30 kilo kwijt, en zie je er ook zeker aan :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja daaahaaag, dus niet, tijd voor een nieuwe weegschaal?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Aking zei:
Ja NP dude... Zoals k toen ook al zei... t was alleen ff irri :grin:
Klik om te vergroten...

Kan ik me best voorstellen :mrgreen:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
azgaza zei:
Geweldig report, ik had eigenlijk die telefoon gesprekken op moeten nemen :) Klinkt als een ongelovelijk bijzondere betekenisvolle ervaring.
Klik om te vergroten...

Ja, eigenlijk wel, dat idee kwamen we volgens mij toen ook mee (weet niet meer wie ermee kwam). Oh en, ik heb met iemand gepraat in een taal die ik totaal niet kende en persoon x verstond me O.o.
Klik om te vergroten...

Hahaha ja dat weet ik nog. Geniaal. Zal ook wel terug komen in mijn trip report waar ik nu aan bezig ben.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#16
wooow man geweldig verwoord, heb van je verslag genoten!
klinkt als een zware maar zwaar dope ervaring :rock: :tearsofjoy:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nu al het beste tripreport van januari 2009!

De tering zo'n hoeveelheid. Ik denk dat die laatste twee zegels je gered hebben van enorme para. Je ego werd gewoon weggevaagd. Vond je het niet kut om zo half dood in de chill out te liggen?
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#18
Doorgaans vind ik tripreports waarin verslag wordt gedaan van een trip tijdens feestjes en events e.d. nooit zo bijster interessant - alsof er een bepaalde urgentie mist, of iets in die geest. Maar om een of andere reden ben ik toch begonnen met dit report te lezen.

En wat een mooi verslag van deze indrukwekkende ervaring. :) Zoals iemand hierboven al noemde is deze hoeveelheid best wel extreem, want als je, je minder op je gemak had gevoeld had de trip ook een heel andere wending kunnen nemen. Maar de setting was blijkbaar goed genoeg om deze trip een helende kant op te laten gaan.
Ik begrijp dat er een soort lounge-ruimte is waar je kunt rondhangen? Dat lijkt me best wel essentieel, dat je iig in je achterhoofd hebt dat je daar heen kunt gaan als alles wat te heftig wordt. Want persoonlijk lijkt me zo'n zaal met muziek en veel mensen alles behalve ideaal. Maar wellicht dat lsd zich daar beter voor leent dan paddo's, want ik heb verder geen ervaring met lsd.
Al met al erg interessant.
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#19
zeer mooi report inderdaad, klink als een hels avondtuur

**Weer buiten eigen onderbewustzijn*** vond ik wel grappig gezegd trouwens :wave:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
kapitein-x zei:
Doorgaans vind ik tripreports waarin verslag wordt gedaan van een trip tijdens feestjes en events e.d. nooit zo bijster interessant - alsof er een bepaalde urgentie mist, of iets in die geest. Maar om een of andere reden ben ik toch begonnen met dit report te lezen.

En wat een mooi verslag van deze indrukwekkende ervaring. :) Zoals iemand hierboven al noemde is deze hoeveelheid best wel extreem, want als je, je minder op je gemak had gevoeld had de trip ook een heel andere wending kunnen nemen. Maar de setting was blijkbaar goed genoeg om deze trip een helende kant op te laten gaan.
Ik begrijp dat er een soort lounge-ruimte is waar je kunt rondhangen? Dat lijkt me best wel essentieel, dat je iig in je achterhoofd hebt dat je daar heen kunt gaan als alles wat te heftig wordt. Want persoonlijk lijkt me zo'n zaal met muziek en veel mensen alles behalve ideaal. Maar wellicht dat lsd zich daar beter voor leent dan paddo's, want ik heb verder geen ervaring met lsd.
Al met al erg interessant.
Klik om te vergroten...


Hmm, ik heb veel ervaring met trippen dus ik kan overal wel trippen op een normale dosis; Op school, werk, op familiefeestje, je zegt het, gaat allemaal prima.. maar deze giga-dosis + Candyflip was inderdaad een experiment. Alhoewel het wel m'n eerste "echte" egodeath was; Ik had het doodgaan-gevoel wel eerder gehad, maar toch nog in m'n achterhoofd "het is maar een trip", en dat was hier niet zo. Ik had verwacht dat het veel enger zou zijn, maar ik zag het nut van ertegen vechten niet echt, had ik er wel tegen gevochten was het waarschijnlijk bad gaan geweest.

Het stukje waar alle mogelijke mindfucks op me af werden geknald was wel soort van bad, en het vechten over de controle over mijn brein tegen m'n darkside was doodeng; Vooral omdat ik wist dat als m'n darkside zou winnen ik voor altijd krankzinnig, psychotisch, depressief en finaal gek zou blijven. Misschien was dat ook nog echt gebeurd, sinds nu m'n positieve kant heeft gewonnen ik een veel positiever, evenwichtiger en blijer persoon ben, en ik veel problemen kwijt ben geraakt. Wie weet? Ik ga in ieder geval een tijd niet meer met zulke enorm hoge dosissen experimenteren. Dit weekend wel weer trippen, maar dan gewoon 130 uq, voor een rustige, lichte trip.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."