#1
Dit weekend zit er weer een lage dosis LSD in, omdat ik een goede vriendin heb beloofd het voor het eerst met haar te doen
. Geen serieuze trip of zo, komt waarch ook geen report van behalve als er iets memorabels gebeurt.
Ik denk dat ik voor de ~100 uq ga. (Besef wel dat ik heel tolerant ben voor LSD over het algemeen en ook heel groot, ongeveer zo heftig als voor een "gemiddeld" iemand 50-60 uq. Sowieso een dosis waar ik onder echte visuals zit, alleen lichte patroonvorming etc). Daarna even echt een tijdje niks, inclusief blowen/drinken (al drink ik sowieso niet :P).
Ik denk dat ik voor de ~100 uq ga. (Besef wel dat ik heel tolerant ben voor LSD over het algemeen en ook heel groot, ongeveer zo heftig als voor een "gemiddeld" iemand 50-60 uq. Sowieso een dosis waar ik onder echte visuals zit, alleen lichte patroonvorming etc). Daarna even echt een tijdje niks, inclusief blowen/drinken (al drink ik sowieso niet :P).