Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT - De verplettering en reflectie van de Griekse Godin

DMT - De verplettering en reflectie van de Griekse Godin

18 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PeterblaatLid
01-01-2024, 00:00
#1
mooi beschreven!

Van de zomer is het hoogstwaarschijnlijk mijn beurt :mrgreen:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wie: Ik
Wat: DMT
Waar: M'n kamer
Dosis: 4 grote sleutelpunten (Note: Was iets teveel omdat ik m'n fysiek heel in de verte af en toe voelde opzwellen) wegen is eigenlijk essentieel.

Daar ligt die, het pijpje, geprepareerd en wel, slechts 1 vlam en 1 adem verwijderd van het dienen. Zo startklaar dat het bijna een druk knop is voor de switch om het lichaam uit te wisselen voor puur een geest zonder gewicht.

Nog even m'n tong, lippen en mond nat maken, een zenuwen loopje alvorens ik poedel naakt op bed ga zitten. M'n hart zet zich voelbaar al schrap. Na de playknop van m'n MP3 (1200 micrograms, DMT) te hebben ingedrukt geef ik blijk van m'n aanbidding aan het pijpje. Vlam erlangs en diep 1 forse teug...

Vreugde en ongemak tegelijk, ik voel alle DMT vol in m'n maag en longen versmelten, koud en heet tegelijk is de rook, maar van pijn of irritatie is geen sprake. Ik leg de lege pijp, weg en concentreer me op m'n meditatie, ik hou het niet meer, en dan even dat punt waarin rust ontstaat en ik vergeet dat ik m'n adem inhou, nu gaat het snel, ik lijk geen adem nodig te hebben terwijl het zwarte met m'n ogen dicht al opzwelt en een grote zwarte ruimte om me heen begint te vormen.

Ik val in de foetus houding met de rook nog in m'n longen, even later laat ik m'n adem als een hijgende gestoorde los. Enkele seconden later komt de knal in al z'n glorie...

M'n ogen knijpen zich vast en m'n lichaam is zo slap als een spons. KABOOM! Weg. Alles. Ik weet niets meer...

M'n vorige trips bestonden uit vele etniteiten met uiteenlopende boodschappen en het was 1 volle snelheid tot aan het eind. Waar spectaculaire visuals aan vooraf gingen. Maar hier nam de DMT voor het eerst een meer vertrouwde wending.

Overal doken nu losse explosies op van blauwe fractals, die als klein op me af kwamen en voor m'n neus explodeerde en sensationale impulsen meedroegen. Ze werden sterker en overvielen dit bestaande rijk met duizenden tegelijk. Ze hielden na wat ik achteraf inschat zo'n 3 minuten aan. Opeens doken ze in het middelpunt van dit weer opeens zwarte universum, leken even te zijn verdwenen, maar opnieuw explodeerde ze en er openbaarde zich een Griekse Godin als enige aanwezige etniteit die alsware omgebogen geheel om mij heen bestond. De felheid van haar kleuren waren ongekend en verblindend zuiver.

Ze was lichtblauw, droeg een roze/rode top en had een soort gouden kroon op haar hoofd. Wow! Wow! Wow! waren de gevoelens. Iets in me probeerde contact met haar te maken om haar boodschap op te vangen. We maakten contact, ik werd gloeiend opgewarmd met een zee van liefde. Waarna ze niet veel later verdween en verder geen boodschap met zichzelf meedroeg. Haar energie nam af en ze ontbond in de weer blauwe knal visuals die alsware weer met z'n allen alle kanten uitzwommen en zich individueel losmaakte van de Godin. Die daardoor haar bestaan verloor. Nog even genoot ik van de trekkracht om niet veel later wakker te worden.

Ik was er weer, energiek, fit en vol vertrouwen in het leven.

Dit was de allereerste keer ooit dat ik het iniatief even nam en ook even kon nemen gedurende een DMT trip in plaats van gedwongen overgave waarin ik afhankelijk ben van het lot en van de boodschappen die etniteiten op me afschieten. Ook was dit slechts 1 grote, en m'n eerste vrouwelijke etniteit in een DMT trip. Erg persoonlijk en minder choatisch.
z
zomertje39Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Woooow, prachtig. Je hebt een ontmoeting gehad met je innerlijke "GODIN". :)
g
geDaanteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik weet niet zoveel van DMT, klinkt een beetje als een Salvia trip. Hoe lang duurde je trip?
D
DAnOoNtjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oeh, mooi verslag hoor!

Krijg helemaal de kriebels om het ook eens te proberen :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeer mooi beschreven, doet me verlangen naar mijn eerste DMT ervaring.

Een vraag, waarom ga je naakt trippen? Belemmeren kleren jou trip, jou gevoel? Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar ben benieuwd waarom je dit doet.

Groet Dripp.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#7
wow nice report ik moet ook een keer DMT roken :grin:
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#8
Atropa zei:
Waarna ze niet veel later verdween en verder geen boodschap met zichzelf meedroeg.
Klik om te vergroten...

Voorzover ik zelf DMT heb gedaan, en veel in de literatuur heb gelezen over DMT, is het erg moeilijk tot onmogelijk om er een solide boodschap uit te halen, zeker als je het vergelijkt met een ervaring met bijvoorbeeld paddo's, peyote of ayahuasca. Wat, zou je zeggen, is het nut van de DMT-ervaring ?

Verder, erg mooi report :)
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#9
DrippTone zei:
Een vraag, waarom ga je naakt trippen? Belemmeren kleren jou trip, jou gevoel? Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar ben benieuwd waarom je dit doet.
Klik om te vergroten...

Het geeft me echt een gevoel van vrijheid en bovendien krijg ik het altijd warm van DMT, op een goede manier. Zweet ook het een en ander, en bij het wakker worden voelt kleding ongemakkelijk aan.

RSW zei:
Wat, zou je zeggen, is het nut van de DMT-ervaring ?
Klik om te vergroten...

Visueel en qua intensiteit overstijgt het alles, maar qua leerzaamheid is het niets speciaals. Ik heb de vorige keer met een grijze uil een ontmoeting gehad en die teleporteerde: "Ga terug het leven in, en doe wat je moet doen, het is je gebrek aan wil" ten samen met een bepaalde soort energie werd ik even stevig op iets gewezen wat al een tijdje speelt. Maar echt diepgaande doordenkingen, daarvoor duurt het te kort en gaat alles veels te snel.

Ik voel me wel relaxed en kalm, maar het ontbreekt aan een bijsluiting van psychologische en filosofische inzichten. Maar je kunt in zo'n 10 minuten toch even een rechtzetting in jezelf creeeren zonder dat je uren aan het trippen bent.

De visuals zijn ongekend tot het moment dat je DMT rookt, het laat psilo en acid zwaar achter zich. Maar deze laatste 2 maken in jezelf veel meer los op lange termijn. DMT smelt binnen een week terug tot slechts een herrinering.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vraag me toch af: ik heb met mijn ogen open ook heftigere visuals gehad dan op lsd of paddos, maar denk dat de meeste hier de visuals met de ogen dicht bedoelen, dat is dan nit echt te vergelijken?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wow, very nice report!
Ik heb nog steeds teveel respect voor DMT en wil toch ooit eens een heroïsche dosis nemen en dan afgeschoten worden.

@ J0rrit, DMT visuals en LSD visuals zijn niet met elkaar te vergelijken. LSD neem je waar met je ogen, DMT gebeurt in je en neem je waar met al je zintuigen.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
@ J0rrit, DMT visuals en LSD visuals zijn niet met elkaar te vergelijken. LSD neem je waar met je ogen, DMT gebeurt in je en neem je waar met al je zintuigen.
Klik om te vergroten...

Wat bedoel je daarmee? Visuals zijn visuals en die zie je. Jij bedoelt dat hyperspace gevoel/visuals die je kan 'voelen' ? Ik doelde echt op de visuals die je ziet met je ogen open op de dmt.
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
wobble zei:
wow nice report ik moet ook een keer DMT roken :grin:
Klik om te vergroten...
helemaal mee eens :)
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Erg mooi report! Ik heb ook nog maar één keer echt duidelijk vrouwelijke wezens ontmoet in hyperspace. Dat was mijn eerste keer, ik werd toen liefdevol neergelegd op een soort bed waarna er 4 vrouwen over me heen bogen en me verzorgden en zoveel liefde gaven. Dat was nu ik erover nadenk ook veel minder chaotisch en veel liefdevoller zoals jij ook beschrijft.

Hoe heb je de dag na de DMT beleefd? anders? sommige gevoelens tijdens een breaktrough kunnen intens blijven hangen.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#15
geweldig geschreven! ik ging helemaal op in de spanning en liefde die je beschreef! :grin:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mooi report! Het geeft me zin! Misschien vanavond nog eens een pijpje bereiden :) Ik vind het gevoel ook wel speciaal. Het speelt inderdaad op al je zintuigen. Ook heb ik al gehad dat het bewegen van men eigen lichaam visuals produceerde, over en rond men lichaam. Heb wel nog nooit met ogen open getript, heb horen zeggen dat het ook enorm zotte visuals geeft, zoals muurbehang dat plots veranderd in perfect gevormde dansende shivas :) Ik ben benieuwd :)
Het zou wel aangenaam zijn als ik ook eens een vertrouwde trip krijg, tot nu toe ook slechts wild, snel, druk en verwarring die overheersen, met op het einde toe rust, warmte en liefde.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Met open ogen is DMT krachtig, je lichaam kan echt qua omvang totaal veranderen. Zo was 1 m'n been eens heel erg lang voor me gevoel en een soort touw. Of de muur die echt krom gebogen is. Zelf visueel nooit veel van gemerkt met open ogen. Alles is meer bright, dat zeker. Maar CEV's daarintegen... :grin:

Maar ik vind het zonde om DMT in een joint te roken of halverwege te blijven hangen. Als ik voldoende DMT binnenkrijg, ga ik sowieso compleet KO en dan bouwt de DMT wereld zich op uit wat ik noem het diepste koninkrijk van psychedelica.

Hieronder een voorbeeld van waar je uit bestaat, wat je ziet is compleet om je heengebogen van boven tot onder, van inks to rechts, 180 graden om je heen zeg maar. Maar alles wordt beleefd als 10 dimensionale diepte en 360 graden. Lastig uit te leggen, want achter je bestaat niet. Waardoor die 180 graden alsware 360 wordt. Er is ook niet echt iets als jezelf. Zodra de liefde voelt, weet je dat er iets van je is gearriveerd en weet dat het goed is. Maar de allereerste keer was ik compleet verpletterd en dacht ik dat alles voorbij was.

http://www.3datelier.com/psychedelics.htm

Ietsjes naar beneden scrollen. Derde venster van boven, eerste slideshow.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dumpy zei:
Erg mooi report! Ik heb ook nog maar één keer echt duidelijk vrouwelijke wezens ontmoet in hyperspace. Dat was mijn eerste keer, ik werd toen liefdevol neergelegd op een soort bed waarna er 4 vrouwen over me heen bogen en me verzorgden en zoveel liefde gaven. Dat was nu ik erover nadenk ook veel minder chaotisch en veel liefdevoller zoals jij ook beschrijft.

Hoe heb je de dag na de DMT beleefd? anders? sommige gevoelens tijdens een breaktrough kunnen intens blijven hangen.
Klik om te vergroten...

Dat verzorgende herken ik me wel in. Alsof ik in goede handen rust.

Over die sommige gevoelens, ik kan me 2 punten heel erg scherp nog voor de geest halen. Er zat 2 keer in m'n trip een soort shift up waarbij echt alles buitenzinnige extase was. Als een herrinering heel helder, niet alleen visueel, maar ook de lading. Nu ik erop terug kijk is dit ook de eerste keer dat het niet eens 1 vlucht was maar opgebouwd meer uit 'fases', daardoor is het allemaal wat minder droomachtig nu ik erop terugkijk. Ik kon 'mezelf' ook 'geven'.

M'n allereerste break-through ooit, staat minder helder in m'n geheugen omdat het meer 'droom' was. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of DMT zo erg kan wennen dat het volledig 'wakker' te herrineren valt terwijl je toch helemaal weg bent geweest.

De dosis is ook erg belangrijk, want iets teveel ga je wel helemaal van over de top, maar je hebt minder om op terug te kijken. Ik denk dat het beste is, een 'langzame' trip maar wel echt KO. En KO en met buitensporige snelheid alles voorbij racen dan ontgaat je meer van wat daar binnen zich afspeelt.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#19
liefde IS de boodschap :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."