Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind het allemaal erg interessant, en zou het graag ook zelf willen meemaken. Een leven wat niet draait om geld maar om ontdekken lijkt me prachtig. Alleen ik ben nu 17 jaar, moet m'n VWO diploma nog zien te halen. Ik ben bang dat ik te jong nog ben voor dit. Ik ben bang dat als ik zo'n levensveranderende ervaring krijg, dat al mijn huidige plannen verdwijnen, en dat ik dan qua school het ook niet meer zo goed zou doen (doe het nu al niet al te best). Nu kan het dus ook anders verlopen, maar ik denk dat het voor mij geen goed idee is. Ik heb paddestoelen gebruikt maar ik heb het idee alsof die zich beperken tot mezelf (state of mind, emoties, kleine persoonlijke probleempjes die onthuld worden en dan kunnen worden opgelost of al verdwenen zijn), terwijl Ayahuasca mijn leven te veel op m'n kop zou zetten. Ik weet het niet. Ik zou het graag willen proberen, en ik heb ook niet echt angst voor de eventuele gevolgen. Ik zou wel graag van mezelf willen weten wat ik later wil doen, wat ik moet doen na het halen van een diploma. Maar ik weet niet of ik klaar ben voor een drastische verandering. Veel ayahuasca verhalen die ik lees zijn van de wat oudere mensen, die al een baan hebben en klaar zijn met studeren. Ik heb ook een trip report gelezen volgens mij, die juist dat persoon liet inzien dat hij z'n leven serieuzer moest nemen en juist z'n best moest doen om iets te bereiken (dus meer inzetten voor studie bijvoorbeeld). Enige mensen met wat ervaring met dit die mij wat (ik zou het niet raad noemen) meer inzicht kunnen geven over dit allemaal?"
"Van wat ik heb ervaard, is trippen met iemand anders best fijn en geeft het een veilig gevoel (ik was in een bos-achtig gebied en ook al was de ander wat verderop, ik wist dat we elkaar weer zouden zien). Alleen afscheid nemen TIJDENS het trippen heb ik als deprimerend en echt geen optie ervaren. Toen de ander even naar een stad wilde gaan om wat foto's op te halen dacht ik dat hij me achter zou laten en dit was echt zo'n naar en onmogelijk iets. Echter, ik denk dat als je de trip alleen begint en ervaart, dat er sowieso geen 'afscheid-neem-angst' is, en dat het prima gaat. Tenzij je een bad trip krijgt natuurlijk, maar dat is niet te voorspellen. Als je nog bij je ouders woont zou ik het niet doen als zij er zijn, dat is volgens mij echt een drama (heb het zelf nog nooit gedaan, ben ik ook niet van plan! Van wat ik heb gelezen op DF is het niet echt een goed idee). Ik denk in ieder geval dat het prima kan en ik ga het binnen een paar maandjes ook zelf proberen"
"Ik weet niet zoveel van DMT, klinkt een beetje als een Salvia trip. Hoe lang duurde je trip?"
"Nouja de enige keer dat ik XTC had gebruikt had ik 2 keer een soort van vage hallucinatie. Een soort van witte vormen die gekoppeld waren aan m'n gevoelens en gedachtes of wat dan ook. Ik zag bijvoorbeeld een pyramide die bij elke keer dat ik met m'n strakke kaken ging knarsen, een laag stenen onderaan erbij kreeg. Een pyramide van witte lijnen. Erg vaag en grappig, maar niet iets om naar te streven als je XTC neemt. Ik zou geen XTC nemen voor de hallucinaties. Als je echt wil hallucineren, kan je beter iets psychedelisch nemen denk ik."
"Nouja ik vertelde wat ik voor dingen zag tijdens mijn XTC trip. Ik weet niet wat er nog meer te hallucineren valt met XTC. Je hebt dat de dingen die je ziet gaan vervormen, zoals ik bij paddo's heb gehad. Blijkbaar kan je ook zo hard trippen, dat je denkt dat je in een hele andere ruimte bent, of in een andere dimensie. Zo hard heb ik nog nooit getript. Ik zag tijdens mijn XTC-trip een beetje vage beelden, door hetgene wat ik echt zag heen. Edit: Naja blijkbaar kan je met XTC ook aardig hallucineren, heb wat topics doorgekeken. Maar volgens mij verschilt dat per persoon, of per hoeveelheid MDMA dat je inneemt :P Maar nog steeds wil ik zeggen, neem XTC niet voor de hallucinaties. Neem het om een geweldige tijd te hebben, en je merkt vanzelf wel of je hallucineert of niet."
"Dit is niet een heel serieuze comment, maar als je de stekker van je computer eruit trekt, dan gaan de dingen die nog draaien (ook al staat je computer uit), gebruik maken van je interne batterij, en als die op raakt, kost dat blijkbaar erg veel geld om te vervangen. Ik heb niks tegen eigenzinnigheid hoor ^^ maar het is toch echt beter voor je computer en uiteindelijk voor je portemonnee om hem normaal af te sluiten :P Ik zal later op je trip report reageren (als ik het niet vergeet)"
"Ja dat zal het zijn"
"Mijn eerste (en enige tot nu toe) trip met MDMA was met m'n vader. We waren in zijn huis en hadden Stars of the Lid opstaan. Dromerige rustige gitaar, trompet en viool drones, ambient achtig. Prachtige muziek en creeerde een geweldige sfeer. Best tegenstrijdig tegen de hardcore/house/techno muziek die velen graag luisteren om op los te gaan :P De neiging om te dansen was bij mij na 5 minuten alweer weg, en ik heb 4 uur lang op de bank gelegen, meer hoefde ik ook niet [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/NaLW8R4m8iU&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/NaLW8R4m8iU&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]"
"Nouja je komt denk ik wel in diepere sferen. Als je thuis op de bank gaat trippen met rustige muziek heb je veel meer tijd, mogelijkheid en aandacht om na te denken over van alles.. jezelf, het leven, wat dan ook. Als je met vrienden tript kan je veel over ze te weten komen, en een vriendschap erg versterken. Het euforische blijft natuurlijk, maar het verschilt wel met de hele nacht feest vieren op een techno/dance-feest. Daar ben je (ondanks je liefde voor iedereen) veel meer op jezelf gericht denk ik. Ik heb zelf nog niet op een feest gebruikt, lijkt me ook wel iets hebben, maar ik ben niet zo'n party-animal :P En ik heb het sowieso meer op de diepzinnige trips"
"Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight. Was dat Spinvis nummer toevallig "Lotus Europa"? Maarja in ieder geval, heel bijzonder verhaal. Trippen in de natuur is geweldig. Ik hoop nog ooit iemand te ontmoeten waar ik ook mee zou kunnen trippen. Lijkt me heel fijn om zo'n vriend te hebben. Enige persoon waar ik mee kon trippen is inmiddels alweer terug naar Amerika. Door hem ben ik geintroduceerd tot drugs, maar nu ben ik wel een beetje de enige in mijn omgeving die graag tript. Achja, dit topic gaat niet over mij dus ik zal wel ophouden"