Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDXM Trip Report [eerste keer]

DXM Trip Report [eerste keer]

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
L*S_DLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
Ook heel tof dat jij met je tripkop en rode uitslag kindertjes hebt staan vermaken. Echt dikke held.

En dat je meteen merkt dat je allergisch bent is helemaal niet waar. Ik zelf heb ooit een dosis van 5 capsules genomen en was leuk aan het trippen. De volgende dosis was een normale capsule omdat ik last had van mijn keel en heb toen zo hard getript dat ik niet meer normaal mijn werk kon uitvoeren en drie dagen lang de meest bizarre dingen heb gezien. Vroeger heb ik de capsules heel vaak gebruikt voor hoest en dan was er niets aan de hand. Ik heb dit overlegd met mijn huisarts en die vertelde mij dat het vaak voorkomt dat als je een keer een overdosis hebt gehad van een levomethorfan afgeleide stof, je lichaam er heel sterk op reageert, en zelfs allergisch kan worden met zelfs dodelijke afloop bij redelijk lage dosissen.

Ik heb persoonlijk, onder begeleiding van de huisarts, nog een keer 2 capsules genomen en hij constateerde een gevaarlijk hoge bloeddruk, verwijde pupillen, hoge lichaamstemperatuur en verward praten. Ik zelf wist er niet zo heel veel meer van, behalve dat ik weer drie dagen dingen in mijn huis zag vliegen, die er toch echt niet konden zijn.

Persoonlijk vind ik dextromethorfan absoluut geen speelgoed, al helemaal niet als je nog maar 16 bent en duidelijk niet de verantwoording kan dragen van je daden en ook maar half-half ingelicht bent over de gevaren van wat je neemt.
L*S_D zei:
Het was 12 uur en ik dacht.. laat ik is wat DARO Retard Caps gebruiken..

eenmaal bij de albertheijn meegejat.. kwam ik thuis ik opende 2 caps en ik maakte de bolletjes tot poeder..

(op internet stond dat je eerst moe testen of je allergisch er voor bent)..
Ik nam die 2 in en ik begon na 10 tot 15 minuten geen klachten te krijgen..
Toen dacht ik..fok dit ik neem er nog 3 overheen..
Klik om te vergroten...

Je bent 5e jaars havo en snapt niet dat je na 15 minuten na inname absoluut niet kan constateren of een middel wel of niet allergisch voor je is? Ongeacht of het nu wel of niet op internet staat, je spijsvertering werkt gewoon niet snel genoeg om de stof binnen 15 minuten na inname langs je lever te pompen.

En op internet staat ook op verschillende sites te lezen dat je inderdaad een rode jeukende huid kunt krijgen, veel gebruikers ervaren dit niet als prettig, en had je tevens kunnen lezen dat:
dhpforum zei:
De maximum eerste keer recreatieve dosis is 150 mg. Dit is het bodemeind van eerste plateau. Als om wat reden dextromethorphan werkelijk bij een dosis 150 mg krachtig schijnt te werken, dan heb je waarschijnlijk deficiëntie CYP2D6 (afwijkend lever enzym). Als een 150 mgdosis DXM onaangenaam is, dat betekent enkel je één van die personen bent waarvoor DXM niet bedoelt is. Als je geen probleem met deze aanvankelijke 150 mg dosis hebt, moet je niet meer dan 50 mg stijgen per keer, met minstens 1 week tussen de trips.
Klik om te vergroten...


Alle andere mensen die geïnteresseerd zijn in DXM verwijs ik u naar: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=25&t=18998
Klik om te vergroten...

heel erg bedankt voor die info.. ik wist er wel al wat van maar stel ik was er allergisch voor dan zou ik nu 3 dagen na gebruik al niet meer zijn:wink: dus ik denk dat het gewoon overhit was..

Zaterdag ga ik het nog 1 keer proberen maar dan 15 caps.. ongeveer 100mg meer, maar dan neem ik genoeg drinken mee.

En ja die kinderen.. het was heel toevallig dat ze precies daar waren.. maar ze lagen echt rollend op de grond van het lachen.. ouderen mensen rond om het speeltuintje keken aandachtig naar mij en de kinderen alsof ze water zagen branden! o.O<

Wat ik was vergeten te zeggen is dat we in het winkelcentrum liepen en een vriend van me zei: geef die man een baka(klap op achterhoofd) zonder na te denken deed ik het en ik had het niet eens door!:P

Pzout
L
LucyDiamondsSkyLid
01-01-2024, 00:00
#2
.
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat ik was vergeten te zeggen is dat we in het winkelcentrum liepen en een vriend van me zei: geef die man een baka(klap op achterhoofd) zonder na te denken deed ik het en ik had het niet eens door!:P
Klik om te vergroten...

Hahaha lig dubbel hier! :smilingimp: Niet dus..

Ronduit belachelijk om het in het bijzijn van een hoop kinderen te doen.. En een vriend die van je 'trippen' afweet die je nog gaat aanmoedigen om iemand een klap op zijn achterhoofd te geven?

Ik zou zeggen, neem de volgende keer een 30 van die dingen, 4 porties hawaiiaanse psylocibes en 500 µg LSD.. Veel plezier toegewenst.

En dan maar af blijven vragen waar die slechte naam mbt drugs vandaan komt.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
mellowWw zei:
Wat ik was vergeten te zeggen is dat we in het winkelcentrum liepen en een vriend van me zei: geef die man een baka(klap op achterhoofd) zonder na te denken deed ik het en ik had het niet eens door!:P
Klik om te vergroten...

Hahaha lig dubbel hier! :smilingimp: Niet dus..

Ronduit belachelijk om het in het bijzijn van een hoop kinderen te doen.. En een vriend die van je 'trippen' afweet die je nog gaat aanmoedigen om iemand een klap op zijn achterhoofd te geven?

Ik zou zeggen, neem de volgende keer een 30 van die dingen, 4 porties hawaiiaanse psylocibes en 500 µg LSD.. Veel plezier toegewenst.

En dan maar af blijven vragen waar die slechte naam mbt drugs vandaan komt.
Klik om te vergroten...
/eensch
als ik iets gebruik dan durf ik 9/10x met mijn kop niet eens over straat te lopen omdat ik me hier voor schaam...
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#5
mooi verslagje, gistere ook dxm gebruikt 12x30 mg en was ook best wel leuke, speciale ervaring

peace :stoned:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#6
dat mensen daar mooie ervaringen van kunnen krijgen, mn lichaam deed alles watie niet moest doen
helemaal gek die retard capsulen :P :tearsofjoy:
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#7
Deze man is een ekte ekte, 16 jaar en nu al vollop aan de drugs menn jezus ekt G ben je.
En ook nog de capsules jatten :stoned: wat een lef mattie :sunglasses: FF iemand zomaar slaan jEWEETTOG XD lachchh whaha jwt !!!


:kots:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#8
De jeuk herken ik de Roodheid herken ik ..

wat is je gewicht? want leeftijd maakt niet zoveel uit maar je gewicht..

plateau 3 is wel heftig denk maar niet dat je dan nog kan lopen

Peace :wink:


En slaan... wees lief voor de mede mens.
M
MotorheadLid
01-01-2024, 00:00
#9
CHIASME zei:
Deze man is een ekte ekte, 16 jaar en nu al vollop aan de drugs menn jezus ekt G ben je.
En ook nog de capsules jatten :stoned: wat een lef mattie :sunglasses: FF iemand zomaar slaan jEWEETTOG XD lachchh whaha jwt !!!


:kots:
Klik om te vergroten...

laat mooi doen toch, met 16 heb je heus wel verstand. En volop aan de drugs valt nog mee. hij gebruikt zo te zien geen hard drugs. Dat jatten en slaan vind ik ook beetje fout ja.
M
MotorheadLid
01-01-2024, 00:00
#10
ISRFREAKER zei:
Motorhead zei:
CHIASME zei:
Deze man is een ekte ekte, 16 jaar en nu al vollop aan de drugs menn jezus ekt G ben je.
En ook nog de capsules jatten :stoned: wat een lef mattie :sunglasses: FF iemand zomaar slaan jEWEETTOG XD lachchh whaha jwt !!!


:kots:
Klik om te vergroten...

laat mooi doen toch, met 16 heb je heus wel verstand. En volop aan de drugs valt nog mee. hij gebruikt zo te zien geen hard drugs. Dat jatten en slaan vind ik ook beetje fout ja.
Klik om te vergroten...

DXM geen hard drugs? ik weet het niet ik heb het zelf ook gedaan... een niveau 1 ( 2.4 mg per kilo ) en dat spul is zeker wel hard drugs... teminste het doet iets met je lichaam sindsdien heb ik alleen maar jeuk en rode uitslag....
Klik om te vergroten...

owjaa je hebt gelijk :rolleyes: het is echt wel hard drugs zeker zo hard als :xtc:
was dxm zelf ff vergeten
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Telefoon zei:
De jeuk herken ik de Roodheid herken ik ..

wat is je gewicht? want leeftijd maakt niet zoveel uit maar je gewicht..

plateau 3 is wel heftig denk maar niet dat je dan nog kan lopen

Peace :wink:


En slaan... wees lief voor de mede mens.
Klik om te vergroten...
heb enkele weken geleden met een maatje van me DXM geprobeerd, ik @niv2 hij @niveau 3 maar hij kon nog wel lopen. Het viel natuurlijk wel gelijk op dat er iets aan de hand was met hem:P
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#12
Motorhead zei:
CHIASME zei:
Deze man is een ekte ekte, 16 jaar en nu al vollop aan de drugs menn jezus ekt G ben je.
En ook nog de capsules jatten :stoned: wat een lef mattie :sunglasses: FF iemand zomaar slaan jEWEETTOG XD lachchh whaha jwt !!!


:kots:
Klik om te vergroten...

laat mooi doen toch, met 16 heb je heus wel verstand. En volop aan de drugs valt nog mee. hij gebruikt zo te zien geen hard drugs. Dat jatten en slaan vind ik ook beetje fout ja.
Klik om te vergroten...

Lijkt me niet dat de persoon in kwestie verstand heeft maarja :(
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drientje zei:
En dat je meteen merkt dat je allergisch bent is helemaal niet waar. Ik zelf heb ooit een dosis van 5 capsules genomen en was leuk aan het trippen. De volgende dosis was een normale capsule omdat ik last had van mijn keel en heb toen zo hard getript dat ik niet meer normaal mijn werk kon uitvoeren en drie dagen lang de meest bizarre dingen heb gezien. Vroeger heb ik de capsules heel vaak gebruikt voor hoest en dan was er niets aan de hand. Ik heb dit overlegd met mijn huisarts en die vertelde mij dat het vaak voorkomt dat als je een keer een overdosis hebt gehad van een levomethorfan afgeleide stof, je lichaam er heel sterk op reageert, en zelfs allergisch kan worden met zelfs dodelijke afloop bij redelijk lage dosissen.

Ik heb persoonlijk, onder begeleiding van de huisarts, nog een keer 2 capsules genomen en hij constateerde een gevaarlijk hoge bloeddruk, verwijde pupillen, hoge lichaamstemperatuur en verward praten. Ik zelf wist er niet zo heel veel meer van, behalve dat ik weer drie dagen dingen in mijn huis zag vliegen, die er toch echt niet konden zijn.

Persoonlijk vind ik dextromethorfan absoluut geen speelgoed, al helemaal niet als je nog maar 16 bent en duidelijk niet de verantwoording kan dragen van je daden en ook maar half-half ingelicht bent over de gevaren van wat je neemt.
Klik om te vergroten...

Shit zeg, ik heb vroeger een keer getript op dxm en herinner mij dat ik toen wel een geirriteerde huid kreeg. Maar nu ik het gebruik om mijn hoest te onderdrukken krijg ik overal rode, jeukende uitslag :confused:. Mss beter dat spul nooit meer aanraken, wist niet dat dat spul zo gevaarlijk was.
I
ISRFREAKERLid
01-01-2024, 00:00
#14
Motorhead zei:
CHIASME zei:
Deze man is een ekte ekte, 16 jaar en nu al vollop aan de drugs menn jezus ekt G ben je.
En ook nog de capsules jatten :stoned: wat een lef mattie :sunglasses: FF iemand zomaar slaan jEWEETTOG XD lachchh whaha jwt !!!


:kots:
Klik om te vergroten...

laat mooi doen toch, met 16 heb je heus wel verstand. En volop aan de drugs valt nog mee. hij gebruikt zo te zien geen hard drugs. Dat jatten en slaan vind ik ook beetje fout ja.
Klik om te vergroten...

DXM geen hard drugs? ik weet het niet ik heb het zelf ook gedaan... een niveau 1 ( 2.4 mg per kilo ) en dat spul is zeker wel hard drugs... teminste het doet iets met je lichaam sindsdien heb ik alleen maar jeuk en rode uitslag....
P
PhantomLid
01-01-2024, 00:00
#15
En ja die kinderen.. het was heel toevallig dat ze precies daar waren.. maar ze lagen echt rollend op de grond van het lachen.. ouderen mensen rond om het speeltuintje keken aandachtig naar mij en de kinderen alsof ze water zagen branden! o.O<

Wat ik was vergeten te zeggen is dat we in het winkelcentrum liepen en een vriend van me zei: geef die man een baka(klap op achterhoofd) zonder na te denken deed ik het en ik had het niet eens door!:P
Klik om te vergroten...

Volgens mij was ik vorig jaar toch een stukje volwassener als jij.. Ik snap niet dat je andere mensen (die kinderen maar zeker die man) lastig valt met jou drugsgebruik. Je bent het typetje dat een keer goed hard genaaid moet worden bij zijn ouders wat betreft drugsgebruik.. beter volg je de tip van MellowWw op dan kan je trippen.. :smilingimp:
i
ikkedikkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
je trip klinkt leuk, maar ik vind het echt NOT DONE om dan in de buurt van kinderen te zijn. Heb zelf geen ervaring met DXM, maar aan je ervaring te horen is het toch een middeltje waar je raar van kan gaan doen.

Waarschijnlijk heeft iemand anders dit ook al gezegd in dit topic, maar ik heb slechts enkele reacties gelezen... (zou er sterk van verschieten mocht niemand dit eerder gezegd hebben).

//edit: oops post hierboven zelfs al ^^
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#17
Klinkt als een leuke eerste ervaring. :stoned:
L
L*S_DLid
01-01-2024, 00:00
#18
Op deze middag kwam ik terug van school sinterklaasviering(5de jaars havo)
Het was 12 uur en ik dacht.. laat ik is wat DARO Retard Caps gebruiken..

eenmaal bij de albertheijn meegejat.. kwam ik thuis ik opende 2 caps en ik maakte de bolletjes tot poeder..

(op internet stond dat je eerst moe testen of je allergisch er voor bent)..
Ik nam die 2 in en ik begon na 10 tot 15 minuten geen klachten te krijgen..
Toen dacht ik.. fok dit ik neem er nog 3 overheen..
Toen begonnen de effecten lichterlijk waar te nemen.. alles vaag meemaken..
Na 10 minuten nam ik de andere 5 in... dit sloeg alles..
Ik hendelde het binnen niet meer dus liep ik naar buiten om vervolgens op 2 maatjes te wachten.. ik kwam aan bij een speeltuintje.. daar liepen allemaal kleine kinderen die er echt warenn geen hallucinaties.. ze wisten me te vertellen dat ik heel gek aan het doen was en dat ik overal rood uitsloeg. ik deed mn shirt enzo uit en heel mn lichaam was rood(is dit normaal?!) ik voelde overal jeuk.. Ik stond even en ik zag ineens een kwast op de grondvallen.. ik zag hem werkelijk ECHT liggen!! kinderen wisten te vertellen dat hij er niet was( dit bleek ook wel want dat jochie kon er doorheen lopen ).

even later zat een jongen op een speelrek en ik wist te vertellen dat hij van me auto moest afgaan.. ik zag duidelijk een auto! en hij had er deuken in gemaakt..

Toen ik het daar zat werd kwamen op dat moment me maten aan.. we gingen naar het winkelcentrum...

Daar werd ik helemaal para! ik was totaal vdk!,, alle mensen waren net oldschool hippies en alle kleuren waren zoo mooi en diep.. heel intens allemaal..

Toen waren we naar huis gegaan en daar nog even een heerlijke blow gerookt.. Die sloeg me trip tot einde maar ik spacede hem toen lekker uit :)...

Totaal heeft mn trip 6 uur lang geduurd.. ik vond het een hele leuke ervaring en het is zeker voor herhaling vatbaar, mischien over 1 weekje dat ik in de kerstvakantie een hogere dosis neem.. plateau 3 bereiken..

Ik spreek jullie en ik hoop dat het een beetje goed is getypt..

PEACE_OUT!
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#19
Die rode uitslag klinkt wel vreemd ja weet iemand hier meer van?
L
L*S_DLid
01-01-2024, 00:00
#20
het was zeker een leuke eerste ervaring:grin: heb er van genoten. alleen werd ik heel even bang omdat ik helemaal rood uitsloeg.. ik had het focking warm,, btw ik ben 16 voor mensen die het nog niet weten:P...

PZOUT

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."