#1
Klinkt als een leuke eerste ervaring. 


L*S_D zei:Het was 12 uur en ik dacht.. laat ik is wat DARO Retard Caps gebruiken..
eenmaal bij de albertheijn meegejat.. kwam ik thuis ik opende 2 caps en ik maakte de bolletjes tot poeder..
(op internet stond dat je eerst moe testen of je allergisch er voor bent)..
Ik nam die 2 in en ik begon na 10 tot 15 minuten geen klachten te krijgen..
Toen dacht ik..fok dit ik neem er nog 3 overheen..
dhpforum zei:De maximum eerste keer recreatieve dosis is 150 mg. Dit is het bodemeind van eerste plateau. Als om wat reden dextromethorphan werkelijk bij een dosis 150 mg krachtig schijnt te werken, dan heb je waarschijnlijk deficiëntie CYP2D6 (afwijkend lever enzym). Als een 150 mgdosis DXM onaangenaam is, dat betekent enkel je één van die personen bent waarvoor DXM niet bedoelt is. Als je geen probleem met deze aanvankelijke 150 mg dosis hebt, moet je niet meer dan 50 mg stijgen per keer, met minstens 1 week tussen de trips.
Drientje zei:Ook heel tof dat jij met je tripkop en rode uitslag kindertjes hebt staan vermaken. Echt dikke held.
En dat je meteen merkt dat je allergisch bent is helemaal niet waar. Ik zelf heb ooit een dosis van 5 capsules genomen en was leuk aan het trippen. De volgende dosis was een normale capsule omdat ik last had van mijn keel en heb toen zo hard getript dat ik niet meer normaal mijn werk kon uitvoeren en drie dagen lang de meest bizarre dingen heb gezien. Vroeger heb ik de capsules heel vaak gebruikt voor hoest en dan was er niets aan de hand. Ik heb dit overlegd met mijn huisarts en die vertelde mij dat het vaak voorkomt dat als je een keer een overdosis hebt gehad van een levomethorfan afgeleide stof, je lichaam er heel sterk op reageert, en zelfs allergisch kan worden met zelfs dodelijke afloop bij redelijk lage dosissen.
Ik heb persoonlijk, onder begeleiding van de huisarts, nog een keer 2 capsules genomen en hij constateerde een gevaarlijk hoge bloeddruk, verwijde pupillen, hoge lichaamstemperatuur en verward praten. Ik zelf wist er niet zo heel veel meer van, behalve dat ik weer drie dagen dingen in mijn huis zag vliegen, die er toch echt niet konden zijn.
Persoonlijk vind ik dextromethorfan absoluut geen speelgoed, al helemaal niet als je nog maar 16 bent en duidelijk niet de verantwoording kan dragen van je daden en ook maar half-half ingelicht bent over de gevaren van wat je neemt.L*S_D zei:Het was 12 uur en ik dacht.. laat ik is wat DARO Retard Caps gebruiken..
eenmaal bij de albertheijn meegejat.. kwam ik thuis ik opende 2 caps en ik maakte de bolletjes tot poeder..
(op internet stond dat je eerst moe testen of je allergisch er voor bent)..
Ik nam die 2 in en ik begon na 10 tot 15 minuten geen klachten te krijgen..
Toen dacht ik..fok dit ik neem er nog 3 overheen..
Je bent 5e jaars havo en snapt niet dat je na 15 minuten na inname absoluut niet kan constateren of een middel wel of niet allergisch voor je is? Ongeacht of het nu wel of niet op internet staat, je spijsvertering werkt gewoon niet snel genoeg om de stof binnen 15 minuten na inname langs je lever te pompen.
En op internet staat ook op verschillende sites te lezen dat je inderdaad een rode jeukende huid kunt krijgen, veel gebruikers ervaren dit niet als prettig, en had je tevens kunnen lezen dat:dhpforum zei:De maximum eerste keer recreatieve dosis is 150 mg. Dit is het bodemeind van eerste plateau. Als om wat reden dextromethorphan werkelijk bij een dosis 150 mg krachtig schijnt te werken, dan heb je waarschijnlijk deficiëntie CYP2D6 (afwijkend lever enzym). Als een 150 mgdosis DXM onaangenaam is, dat betekent enkel je één van die personen bent waarvoor DXM niet bedoelt is. Als je geen probleem met deze aanvankelijke 150 mg dosis hebt, moet je niet meer dan 50 mg stijgen per keer, met minstens 1 week tussen de trips.
Alle andere mensen die geïnteresseerd zijn in DXM verwijs ik u naar: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=25&t=18998
Wat ik was vergeten te zeggen is dat we in het winkelcentrum liepen en een vriend van me zei: geef die man een baka(klap op achterhoofd) zonder na te denken deed ik het en ik had het niet eens door!:P
/eenschmellowWw zei:Wat ik was vergeten te zeggen is dat we in het winkelcentrum liepen en een vriend van me zei: geef die man een baka(klap op achterhoofd) zonder na te denken deed ik het en ik had het niet eens door!:P
Hahaha lig dubbel hier!Niet dus..
Ronduit belachelijk om het in het bijzijn van een hoop kinderen te doen.. En een vriend die van je 'trippen' afweet die je nog gaat aanmoedigen om iemand een klap op zijn achterhoofd te geven?
Ik zou zeggen, neem de volgende keer een 30 van die dingen, 4 porties hawaiiaanse psylocibes en 500 µg LSD.. Veel plezier toegewenst.
En dan maar af blijven vragen waar die slechte naam mbt drugs vandaan komt.

wat een lef mattie 
CHIASME zei:Deze man is een ekte ekte, 16 jaar en nu al vollop aan de drugs menn jezus ekt G ben je.
En ook nog de capsules jattenwat een lef mattie
FF iemand zomaar slaan jEWEETTOG XD lachchh whaha jwt !!!
![]()
ISRFREAKER zei:Motorhead zei:CHIASME zei:Deze man is een ekte ekte, 16 jaar en nu al vollop aan de drugs menn jezus ekt G ben je.
En ook nog de capsules jattenwat een lef mattie
FF iemand zomaar slaan jEWEETTOG XD lachchh whaha jwt !!!
![]()
laat mooi doen toch, met 16 heb je heus wel verstand. En volop aan de drugs valt nog mee. hij gebruikt zo te zien geen hard drugs. Dat jatten en slaan vind ik ook beetje fout ja.
DXM geen hard drugs? ik weet het niet ik heb het zelf ook gedaan... een niveau 1 ( 2.4 mg per kilo ) en dat spul is zeker wel hard drugs... teminste het doet iets met je lichaam sindsdien heb ik alleen maar jeuk en rode uitslag....
het is echt wel hard drugs zeker zo hard als
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."