Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heyy,, Om kwart voor 8 had ik een halve pil ingenomen,, 140mg hartjes,.. Na hoelange tijd slaat die pas echt in,, en hoelang heb ik nog te gaan... thx alvast greetz"
"het is nu 3 kwartier geleden,, ik voel heel licht iets,, dit zou toch veel meer moeten zijn? of komt dat op met de tijd? ik wil ook graag weten of je van 60mg wat zou moeten voelen:P nog thx voor je post flaffie"
"ik heb een probleem,, die andere halve heeft een vriend genakt.. die zit nu alweer thuis hahah hij zegt dat hij hem wel voelt nu,, maar het lijkt me sterk want ik voel vrij weinig hoe merk je dat die inslaat? thx"
"tsja,, weet dan nietw anneer want ik voel nog geen klote :P en nu is het al ruim een uur geleden :P.. het was toch wel goed dat ik die halve pil gewoon zo doorslikte en niet kapot beet he?"
"zowiezo dan he :P hoop dat ik nog wat zal merken :P anders volgende keer beter :P thx iig en ik laat het wel weten als ik wta merk :P pzout"
"Hallo, Op een zieke dag werd ik wakker en ik dacht meteen aan wiet. ik dacht aan wiet omdat ik die avond daar voor dxm had gedaan en gelijk te slapen.. Hele mooie dromen maar waar ze over gingen weet ik niet meer . heel vaag.. ik werd dus wakker en ik zag een mooie grote top alsof hij er echt was... Alleen heb ik wel nog een mooie top liggen maar niet zo groot... dus ik sprong op uit bed en ik begon een tipje te draaien en te crummen.. ik had hem gerold en ik stak hem zomaar op.. zonder erbij na te denken.. (dit was in mn kamer) normaal rook ik buiten. helemaal vergeten xD... toen ik die joint had gerookt was ik in een klap VDkankerKaart. Ik ging even op de computer rommelen spelletjes spelen je kent et wel .. Ik had even wat vrienden op school gebelt om te vragen of we HW hadden. dit leek net nep!:P want nu weet ik niet meer wat ik heb gezegd en met WIE ik heb gebeld :P.. IK werd het even zat achter de computer. ik moest de geur nog uit me kamer gaan. deur en raam open gezet.. en toen ben ik gaan liggen.. ik was in een keer helemaal weg.. ik werd pas na een uur wakker. nu dus.. Nu ben ik aardig stoned nogsteeds en ik voel mezelf niet meer wat ik doe.. typen gaat dus ook lastig maar ik typ het langzaam dan gaat het goed :P IK ehm ja ik heb nog een filmpje gemaakt toen ik ging roken.. de link naar youtube.com: (nog niet aanwezig) btw, ik was ziek maar nu niet meer, het is de beste medicijn tegen ziekigheid (A) Pzout"
"Op deze middag kwam ik terug van school sinterklaasviering(5de jaars havo) Het was 12 uur en ik dacht.. laat ik is wat DARO Retard Caps gebruiken.. eenmaal bij de albertheijn meegejat.. kwam ik thuis ik opende 2 caps en ik maakte de bolletjes tot poeder.. (op internet stond dat je eerst moe testen of je allergisch er voor bent).. Ik nam die 2 in en ik begon na 10 tot 15 minuten geen klachten te krijgen.. Toen dacht ik.. fok dit ik neem er nog 3 overheen.. Toen begonnen de effecten lichterlijk waar te nemen.. alles vaag meemaken.. Na 10 minuten nam ik de andere 5 in... dit sloeg alles.. Ik hendelde het binnen niet meer dus liep ik naar buiten om vervolgens op 2 maatjes te wachten.. ik kwam aan bij een speeltuintje.. daar liepen allemaal kleine kinderen die er echt warenn geen hallucinaties.. ze wisten me te vertellen dat ik heel gek aan het doen was en dat ik overal rood uitsloeg. ik deed mn shirt enzo uit en heel mn lichaam was rood(is dit normaal?!) ik voelde overal jeuk.. Ik stond even en ik zag ineens een kwast op de grondvallen.. ik zag hem werkelijk ECHT liggen!! kinderen wisten te vertellen dat hij er niet was( dit bleek ook wel want dat jochie kon er doorheen lopen ). even later zat een jongen op een speelrek en ik wist te vertellen dat hij van me auto moest afgaan.. ik zag duidelijk een auto! en hij had er deuken in gemaakt.. Toen ik het daar zat werd kwamen op dat moment me maten aan.. we gingen naar het winkelcentrum... Daar werd ik helemaal para! ik was totaal vdk!,, alle mensen waren net oldschool hippies en alle kleuren waren zoo mooi en diep.. heel intens allemaal.. Toen waren we naar huis gegaan en daar nog even een heerlijke blow gerookt.. Die sloeg me trip tot einde maar ik spacede hem toen lekker uit ... Totaal heeft mn trip 6 uur lang geduurd.. ik vond het een hele leuke ervaring en het is zeker voor herhaling vatbaar, mischien over 1 weekje dat ik in de kerstvakantie een hogere dosis neem.. plateau 3 bereiken.. Ik spreek jullie en ik hoop dat het een beetje goed is getypt.. PEACE_OUT!"
"het was zeker een leuke eerste ervaring heb er van genoten. alleen werd ik heel even bang omdat ik helemaal rood uitsloeg.. ik had het focking warm,, btw ik ben 16 voor mensen die het nog niet weten:P... PZOUT"
"Kijk,, die rode uitslag kwam vooral voor in mn nek en op mn borstkast.. het was echt rood rood gewoon maar ik hoop niet dat ik er allergisch voor bent. als dit het geval zou zijn had ik er heel erg veel last van moeten hebben toch? dan had ik nu waarschijnlijk hier niet gezeten.... Ik zat op google te zoeken maar ik heb niks kunnen vinden er over.. naja mischien heeft iemand op dit forum ook meegemaakt dat hij rood uitsloeg.. mischien komt het van de warmte,, ik zal het zeker nog een keer gebruiken maar dan met minder warme kleding.. het viel me op dat ik buiten in de kou rond de 1 graad geen last had van kou, ik deed me bovenkleding uit maar koud had ik het niet. het was bloedheet, mischien is dit normaal dat ik er rood van werd want mn gezicht was ook rood maar dat van de warme(is ook na alcohol gebruik).. pzout"
"jha ik vond het echt wel een leuke ervaring.. want ik was er van overtuigd dat er niks ergs zou gebeuren, ben ik nooit bij drugs... alleen met hallucinaties kijk ik toch uit en zorg ik dat ik altijd een nuchter persoon bij me heb... ik zal volgende week 2 liter fles water meenemen want ja het was idd bloedheet. dus het zou kunnen van die uitslag.. Ik ben nooit bang voor een badtrip.. een badtrip heb ik nog nooit gehad ook nooit van een joint of 5 :P.. ik zorg er altijd voor dat ik weer nuchter bij mn ouders in de buurt kom... En ik wist dat ik er niet allergisch voor ben omdat ik na 2 pillen dan al meteen vdk zou zijn omdat het dan niet afgebroken werd door mn lever... zo iets las ik tenminste.. dus ik was niet echt bang maar ik vond het zo raar. nu ik weet dat het waarschijnlijk aan overhit kan liggen neem ik volgende week 2 liter water mee. en dan het resulaat bekijken... thx voor het idee van de overhitheid pzout"