VET TRIPREPORT
totale kwijtheid is the best.
alleen spijtig van je kameraden da die nie echt genoten hebben.
laatste keer had ik juist geen 2 portie's op en da was echt JAAP.
maar met champie's moet je niet binnen blijven zitten vind ik.
overal rond wandelen en knetter lachen met vanal en nog wat.
vooral als ge dan mensen tegen komt op straat da is echt lachen meestal.
ben je aan het wandelen en zie je iemand u tegemoet komen en dan iedereen doe ff normaal wa moet die anders nie denken.
en dan is echt iedereen muisstil tot die kerel juist voor u is dan schiet ik altijd in de lach.
en jah als er ene in de lach schiet je kan al raden wat de rest dan doet.
vraag me soms wel eens af wa die mensen ocharm nie moeten denken.
ze lachen mich gewoon uit :P :P :P
binnenkort ook nog eens champie's halen denks.