Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMagic Mushrooms Trip Report

Magic Mushrooms Trip Report

42 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
maxtc zei:
so freaky shit man
had die kerel gewoon op zijn kamer zitten kotsen das wel smerig hoor
Klik om te vergroten...

Ik heb het hele verhaal er natuurlijk niet omheen verteld.. alleen mijn eigen trip beschreven.

Maar ze hebben alledrie gekotst.. twee hebben zelfs alles laten lopen..
Ze hadden géén idee meer wat ze deden. Echt hevige bad-trips dus.
S
ShinLid
01-01-2024, 00:00
#2
prachtig verhaal, vooral het niet kunnen concentreren is erg herkenbaar.
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#3
wow vette trip!!!echt cool dat je nog zoveel herinnert als je al zo hard ging. Wel vaag dat je contact wilde met nuchtere mensen, dat is iets wat ik bij voorbaat vermijdt (telefoon uit, bel eruit) en de deuren moeten vooral dicht! Volgens mij kan het met paddo's onwijs verschillen waar je ze haalt. Vrienden van me hadden altijd zulke lauwe ervaringen en bleken hun paddo's telkens uit a'dam te halen, mijn paddo's had ik uit haarlem. Toen gingen we met ze 4en die uit haarlem proberen en toen bleken zij ineens ook allemaal zo heftig te trippen dat ze alledrie gezworen hebben het nooit meer aan te raken :mrgreen: , ik hopelijk binnekort wel weer
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hehe en een ander pijnlijk onderwerp waardoor een maatje van me naar eigen zeggen fout is gegaan..
Als je gaat pissen lijkt je snikkel niet meer wat het is en het voelt ook heel anders.. iig dat had ik toen ik echt hard uit mn paddo was.. en dat had maatje van me ook en zei dat ie daarom fout ging omdat ie bang was dat zn pik nooit meer normaal zou worden :grin:
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zoo echt wel herkenbaar! Heb paar x hardop moeten lachen om je verhaal hehe

Maja vooral die dingen van alles herhalen zijn herkenbaar en das best gevaarlijk.. de laatste x dat ik paddo's deed was ook 1 verse portie Mexicaantjes en ik ging echt TE hard..

Ik was echter buiten en ik kwam in een niet vertrouwde omgeving en mn maatje zei de hele tijd " ik ga naar huis ik spreek je morgen" en dan liep ie weer weg en daar werd k gek van ik ging bijna fout en toen raakte ik hem en t meisje die erbij was ook ngo kwijt en de straten leken zo lang en overal kleuren. Is vaag dat alles zoveel langer en groter en oneindiger lijkt te worden..
Maja toen ging ik bijna fout toen ik opeens alleen was in een doolhof.. echt freaky maar gelukkig ben ik ngo nooit fout gegaan.

Heb je trouwens ook wel is hallucinaties gehad dat je dingen voelt die er niet zijn? Ik had een keer dat een omgevallen boom waar ik op zat onder me golfde en dat het leek alsof ik helemaal nat werd gemaakt .. onder mn kleren :confused:

echt freaky.. paddo's zijn heftige drugs :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Jazeker, er wordt ook niet voor niks gezegd dat je beter pas kunt gebruiken als je je helemaal top voelt :)

Paddo's zijn mindfuckers en daar heb je een sterke mind voor nodig.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gelegenheidsgebruiker zei:
Maja vooral die dingen van alles herhalen zijn herkenbaar en das best gevaarlijk.. de laatste x dat ik paddo's deed was ook 1 verse portie Mexicaantjes en ik ging echt TE hard..

Ik was echter buiten en ik kwam in een niet vertrouwde omgeving en mn maatje zei de hele tijd " ik ga naar huis ik spreek je morgen" en dan liep ie weer weg en daar werd k gek van ...
Klik om te vergroten...

hehehe prachtig! Je wordt er idd helemaal gek van. Telkens dezelfde zin!! aaaargh! :mrgreen:


Enne.. ja ik heb bijvoorbeeld met die omgevallen fles fanta dingen gevoeld die er niet waren. Ik voelde nat en koud aan door de fanta.. maar wanneer ik met mijn handen voelde leek het gewoon een droog t-shirt. Dat soort dingetjes
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gelegenheidsgebruiker zei:
Hehe en een ander pijnlijk onderwerp waardoor een maatje van me naar eigen zeggen fout is gegaan..
Als je gaat pissen lijkt je snikkel niet meer wat het is en het voelt ook heel anders.. iig dat had ik toen ik echt hard uit mn paddo was.. en dat had maatje van me ook en zei dat ie daarom fout ging omdat ie bang was dat zn pik nooit meer normaal zou worden :grin:
Klik om te vergroten...


hahaha! Wat een verhaal weer! Prachtig!
'Bad' gaan omdat je bang bent dat je pik niet meer normaal wordt! :grin:
Aj aj, echt super spul die paddo's :wink:
l
live fast die YoungLid
01-01-2024, 00:00
#9
Qocaïne zei:
Enne.. ja ik heb bijvoorbeeld met die omgevallen fles fanta dingen gevoeld die er niet waren. Ik voelde nat en koud aan door de fanta.. maar wanneer ik met mijn handen voelde leek het gewoon een droog t-shirt. Dat soort dingetjes
Klik om te vergroten...

zoiets heb ik ook gehad ja :openmouth: vaag is dat zeg. ik was doodmoe ofzo, dus ik ging liggen (we tripten in een bos) en toen ging het regenen.. k had gewoon niet door dat ik het zo koud had omdat ik helemaal nat was geregend.. t voelde gewoon koud + droog aan.
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#10
he Qocaïne had je die mex bij state of mind vandaan en zo ja had je zo'n hele zak in je mik? wat zo'n zak is eigelijk bedoeld voor 2 :), ik d8 de eerste keer rustig aan te doen met 3/4e van zo'n zak, dat ging ook wel errug hard!!


hehe die herhaling is zo herkenbaar, vooral aant einde van de trip en het lijkt wel zooooo lang te duren!!!(vriend van me in trip: "1:ik moet ff alleen zijn, ik "ga naar me kamer.....2:confused:laan met de deur,godverdomme...3: komt terug, ff rustig zitten........1.......2........3.....1..2..3..123...123123123123123....... :P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dags zei:
he Qocaïne had je die mex bij state of mind vandaan en zo ja had je zo'n hele zak in je mik? wat zo'n zak is eigelijk bedoeld voor 2 :), ik d8 de eerste keer rustig aan te doen met 3/4e van zo'n zak, dat ging ook wel errug hard!!


hehe die herhaling is zo herkenbaar, vooral aant einde van de trip en het lijkt wel zooooo lang te duren!!!(vriend van me in trip: "1:ik moet ff alleen zijn, ik "ga naar me kamer.....2:confused:laan met de deur,godverdomme...3: komt terug, ff rustig zitten........1.......2........3.....1..2..3..123...123123123123123....... :P
Klik om te vergroten...

Ey man, nee ik had ze niet bij 'State of Mind' vandaan... Een vriend heeft ze in amsterdam gekocht. Géén idee waar.

Ik had één portie... bij state of mind zeiden ze later dat we te gretig waren, en dat zo'n portie (zeker voor de eerste keer) voor twee personen genoeg is! :mrgreen:


edit: ik ga het report ff uitbreiden.. er zijn nog zoveel dingen die ontbreken, en die ik moet bijvoegen! =D
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Qocaïne zei:
edit: ik ga het report ff uitbreiden.. er zijn nog zoveel dingen die ontbreken, en die ik moet bijvoegen! =D
Klik om te vergroten...

we wachten af in spanning :wink:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mr.jiho zei:
Qocaïne zei:
edit: ik ga het report ff uitbreiden.. er zijn nog zoveel dingen die ontbreken, en die ik moet bijvoegen! =D
Klik om te vergroten...

we wachten af in spanning :wink:
Klik om te vergroten...


Lol.. zo bijzonder zal het niet zijn :P

Gewoon ook voor mezelf.. zodat wanneer ik later alles terug lees, een nog zo gedetailleerd mogelijk verslag heb voor mezelf! ^_^ En mezelf weer helemaal kan verliezen in gedachtes =P|

*gaat nu typen*
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#14
goed idee!!lookin forward to it.....
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#15
zijn maar kleine veranderingen.. de veranderingen zijn aangegeven met ___
om te voorkomen dat je het hele stuk weer moet lezen :wink:


het laatste stuk is wel helemaal veranderd.. wat gedetailleerder!
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#16
Qocaïne zei:
zijn maar kleine veranderingen.. de veranderingen zijn aangegeven met ___
om te voorkomen dat je het hele stuk weer moet lezen :wink:


het laatste stuk is wel helemaal veranderd.. wat gedetailleerder!
Klik om te vergroten...

Hee het valt me nu pas op dat je dingen hebt toegevoegd :). Moest wel erg lachen om dat stukje van die deuren :grin: en dat je al die spullen hebt verplaatst.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#17
VET TRIPREPORT
totale kwijtheid is the best.
alleen spijtig van je kameraden da die nie echt genoten hebben.
laatste keer had ik juist geen 2 portie's op en da was echt JAAP.
maar met champie's moet je niet binnen blijven zitten vind ik.
overal rond wandelen en knetter lachen met vanal en nog wat. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
vooral als ge dan mensen tegen komt op straat da is echt lachen meestal.
ben je aan het wandelen en zie je iemand u tegemoet komen en dan iedereen doe ff normaal wa moet die anders nie denken.
en dan is echt iedereen muisstil tot die kerel juist voor u is dan schiet ik altijd in de lach.
en jah als er ene in de lach schiet je kan al raden wat de rest dan doet.
vraag me soms wel eens af wa die mensen ocharm nie moeten denken.
ze lachen mich gewoon uit :P :P :P
binnenkort ook nog eens champie's halen denks.
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Hey daar,

even mij profiel inclusief afbeelding testen en dat leek mij nergens toepasselijker dan op jou topic.
Zie je het plaatje dan weet je wel wie het is :wink: :grin:

gr piet
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sweet_Shadow zei:
Hee het valt me nu pas op dat je dingen hebt toegevoegd :). Moest wel erg lachen om dat stukje van die deuren :grin: en dat je al die spullen hebt verplaatst.
Klik om te vergroten...

Jah erg stukje hè? Was gewoon helemaal mijn fatsoenlijkheids gevoel kwijt. :rolleyes: Heb gewoon in andermans kamer lopen rotzooien... heel fout :grin:


schranziewanzie zei:
VET TRIPREPORT
totale kwijtheid is the best.
alleen spijtig van je kameraden da die nie echt genoten hebben.
laatste keer had ik juist geen 2 portie's op en da was echt JAAP.
maar met champie's moet je niet binnen blijven zitten vind ik.
overal rond wandelen en knetter lachen met vanal en nog wat. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
vooral als ge dan mensen tegen komt op straat da is echt lachen meestal.
ben je aan het wandelen en zie je iemand u tegemoet komen en dan iedereen doe ff normaal wa moet die anders nie denken.
en dan is echt iedereen muisstil tot die kerel juist voor u is dan schiet ik altijd in de lach.
en jah als er ene in de lach schiet je kan al raden wat de rest dan doet.
vraag me soms wel eens af wa die mensen ocharm nie moeten denken.
ze lachen mich gewoon uit :P :P :P
binnenkort ook nog eens champie's halen denks.
Klik om te vergroten...


hehe thnx mate! he-le-maal de weg kwijt idd! Iets té gulzig geweest met de shrooms :P

Ik zou zo alleen nooit buiten willen lopen juist.. ik kon nauwelijks op mijn benen staan :P Nou heb ik wel gemerkt dat waneer je buiten loopt de trip minder heftig is. (was zo met mijn laatste paddo trip... report volgt)

^_^ :wave:
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#20
prachtig report vooral van al die kamers!!!
haha het is inderdaad alsof elke ruimte een andere sfeer of dimensie weergeeft!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."