Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer heroïne.

Eerste keer heroïne.

42 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#1
J86 zei:
Heel interessant report

En heel knap dat je ervan af kan blijven.
Ik ben ook wel heel benieuwd hoe geweldig het gevoel wel niet is maar ik durf het niet aan.
Ik denk dat ik er wel van af kan blijven na 1 keer proberen. Maar als er dan iets naars in je leven gebeurd en niks kan je meer wat schelen voor een periode loop je toch een groot risico alsnog naar heroïne te grijpen. En dat risico wil ik op elke manier vermijden..
Klik om te vergroten...
Exact wat ik er ook over denk.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mooi report. Ik snap wel wat je bedoeld met dat gezellige gevoel. Das idd best fijn, laat staan als het stukken heftiger is. Stiekem ben ik er zelf ook wel nieuwschierig naar, want het moet wsl een heerlijk gevoel geven. Maar toch zal ik het niet proberen.. Misschien als ik 70 ben en ongeneeslijk ziek ben ofzo ooit :P Vind het een te groot risico om misschien veel tot alles op te geven voor een drug..

Goed reportje. Heb je er niet zoveel van, heroine..
J
JH5L7H7B356LKGLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heel mooi Report, en goed dat je er toch nog vanaf kan blijven.
Ik ben het met de meeste mensen hier wel mee eens. Ik zal het naar alle waarschijnlijkheid het ooit gaan proberen, puur om het te ervaren. Dit kan iedereen wel zeggen ''gewoon ff proberen'', maar mijn nieuwsgierigheid is o zo groot.
Ik ben wel bang voor het feit, nadat ik het geprobeerd heb, ik hopelijk niet terugval op Heroine na een nare gebeurtenis..
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mooi report, we hebben eigenlijk heel weinig reports over heroine op DF, volgens mij is dit de enige zelfs.. Ik denk zelf niet dat ik het iets zou vinden, ik heb nogal een hekel aan het gevoel dat ik krijg van downers.. ik probeer het maar niet, waarschijnlijk om hele verkeerde redenen - ik denk dat ik het gruwelijk kut zou vinden.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mooi report ^^
Heel knap van je dat je toch nee hebt weten te zeggen. Maar als je verslavingsgevoelig bent zal dat een stuk lastiger zijn.

Ik zou het zelf nooit gebruiken. ik wil veel proberen maar een mens moet niet alles geprobeerd hebben in z'n leven =)

gewoon tot je grens gaan en weten wat wel en niet kan.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mooi report. Herkenbaar ook, al was het bij mij niet zo heftig en komt dat orgasmegevoel me niet zo bekend voor.
Die halve depressiviteit herken ik ook de maand er na, vooral lusteloosheid was het bij mij. Geen zin om elke ochtend op te staan, iets te ondernemen etc.
Goed dat je er niet mee doorgegaan bent en bedankt voor het delen.
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het verhaal hier op het forum van die gast die z'n hele leven verwoest geworden is door heroïne blijft me echt gans mijn leven bij, vond het een heel sterk verhaal en nog sterker dat hij er mee naar buiten durfde komen

Dankzij deze persoon (na het lezen van zijn verhaal) ben ik ervan overtuigd dat ik nooit heroïne zal gebruiken en dat het ook voor niemand aan te raden is om het te gebruiken


en kom nu maar af van : wat ben jij toch een hypocriet, als je het 1 keer kunt doen en niet verslaafd worden (zoals andere drugs) dan zou dat toch een mooie ervaring kunnen zijn

wel voor 1 keer antwoord ik u : NEE!

*EDIT*
en voor alle mensen die er toch van overtuigd zijn dat heroïne uw leven niet kan verwoesten , lees dit even : http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=19&t=5883&start=0
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#8
milfhunter zei:
Ik zie dat je ook ervaring hebt met ethylmorfine, ik neem aan dat dit die roze pilletjes codethyline zijn? Ik vind het een heel leuk effect om er zo'n 15-20 te nemen. In welke mate valt dit te vergelijken met heroïne? Waarschijnlijk véél minder sterk maar gaat het die richting uit?
Klik om te vergroten...

Het lijkt er een beetje op, maar het is heel erg zwak in vergelijking met bruin.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#9
geekos zei:
Het verhaal hier op het forum van die gast die z'n hele leven verwoest geworden is door heroïne blijft me echt gans mijn leven bij, vond het een heel sterk verhaal en nog sterker dat hij er mee naar buiten durfde komen

Dankzij deze persoon (na het lezen van zijn verhaal) ben ik ervan overtuigd dat ik nooit heroïne zal gebruiken en dat het ook voor niemand aan te raden is om het te gebruiken


en kom nu maar af van : wat ben jij toch een hypocriet, als je het 1 keer kunt doen en niet verslaafd worden (zoals andere drugs) dan zou dat toch een mooie ervaring kunnen zijn

wel voor 1 keer antwoord ik u : NEE!

*EDIT*
en voor alle mensen die er toch van overtuigd zijn dat heroïne uw leven niet kan verwoesten , lees dit even : http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=19&t=5883&start=0
Klik om te vergroten...

Niemand zegt hier dat heroïne je leven niet kan verwoesten. Het lijkt me ook duidelijk dat heroïne dat wel kan. Dat je je mening baseert op één enkel verhaal zegt ook wel wat, op die manier kan alles je leven verwoesten. Over alles is wel een negatief verhaal.
Neemt niet weg dat je gelijk hebt, het percentage ooitgebruikers wat problemen krijgt met heroïne ligt enorm hoog.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het heeft zeker de potentie om je leven te verwoesten. Ik schat de kans dat als ik het zou proberen ik verslaafd zou raken op ongeveer 5%, maar 5% kans om m'n leven te verwoesten voor een keer high worden? Dat is achterlijk.
k
kouwerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heroine is coke alleen dan met een orgasmegevoel en het is goedkoop hoeren zijn 50 euro en een gram is 30 euro als je de deal goed afhandeld
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#12
tomz0r zei:
Niemand zegt hier dat heroïne je leven niet kan verwoesten. Het lijkt me ook duidelijk dat heroïne dat wel kan. Dat je je mening baseert op één enkel verhaal zegt ook wel wat, op die manier kan alles je leven verwoesten. Over alles is wel een negatief verhaal.
Neemt niet weg dat je gelijk hebt, het percentage ooitgebruikers wat problemen krijgt met heroïne ligt enorm hoog.
Klik om te vergroten...
Ik baseer mn mening niet op één enkel verhaal, ik baseer mn mening op meerdere verhalen. Heb nog nooit iemand heroïne zien gebruiken en ken ook niemand in m'n vriendenkring die het ooit gebruikt heeft (ken wel mensen die het al eens gedaan hebben en al veel over gehoord) en daarom is mijn mening niet objectief, dat geef ik toe
maar hoe je het kunt proberen na alle negatieve dingen die je er (hoogstwaarschijnlijk) al over gehoord hebt (het verhaal naar waar ik verwijs is voor mij echt wel het negatiefste verhaal ivm drugsgebruik ooit), dat snap ik echt niet
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het orgasme gevoel ken ik van mijn eerste keer mdma. Een orgasme in elke vezel, in iedere zenuwuiteinde van je hele lichaam. Een ervaring om nooit te vergeten.

Voor de rest, zonder het te veroordelen, maar voor mij: Heroine, never, nooit, nee, non, njet, no, no , no, no .

Teveel narigheid van gezien.
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#14
Tof report wel :) respect.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mooi geschreven report, ben blij dat ik zelf "de guts" niet heb om dit soort stoffen zelf te gebruiken. Wat ik me af vraag heb je achteraf nu echt iets gedaan wat je leven heeft verrijkt, of was dit niet anders dan de eerste keren dat je andere stoffen probeerde?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
Het heeft zeker de potentie om je leven te verwoesten. Ik schat de kans dat als ik het zou proberen ik verslaafd zou raken op ongeveer 5%, maar 5% kans om m'n leven te verwoesten voor een keer high worden? Dat is achterlijk.
Klik om te vergroten...
wtf, hoe kom je in godsnaam op 5% uit :rolleyes: alsof jij zon goed inschattingsvermogen hebt met iets dat je nooit heb gedaan.
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#17
underworld zei:
Angramar Temenos zei:
Het heeft zeker de potentie om je leven te verwoesten. Ik schat de kans dat als ik het zou proberen ik verslaafd zou raken op ongeveer 5%, maar 5% kans om m'n leven te verwoesten voor een keer high worden? Dat is achterlijk.
Klik om te vergroten...
wtf, hoe kom je in godsnaam op 5% uit :rolleyes: alsof jij zon goed inschattingsvermogen hebt met iets dat je nooit heb gedaan.
Klik om te vergroten...
ga toch niet zo miereneuken over cijfers, zijn boodschap was volgens mij heel duidelijk en de cijfers waren slechts ter illustratie
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Leuk om ook een keer een report te lezen over heroine. Het gevoel lijkt me heerlijk maar ik waag me er niet aan, misschien als ik een keer 10 jaar geen drugs heb gehad en m'n leven heel goed op de rails..

Grtz
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Wow, zalig verhaal. Goed geschreven ook. Er zijn inderdaad maar zeer weinig tripreports over heroïne, de verboden vrucht.

Wat ik me afvraag is waarom je nog een tweede keer ging bijhalen. Had je dan niet het gevoel dat je zeer gevaarlijk bezig was? Ik zou nooit heroïne doen, door één simpele uitspraak van een vriend van me toen we zalige mdma hadden kunnen kopen (eerste keer): als dit zo zalig is, stel je dan voor wat hero niet moet zijn. Wat een zen moment, hij had gelijk :)
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#20
Immo zei:
Mooi geschreven report, ben blij dat ik zelf "de guts" niet heb om dit soort stoffen zelf te gebruiken. Wat ik me af vraag heb je achteraf nu echt iets gedaan wat je leven heeft verrijkt, of was dit niet anders dan de eerste keren dat je andere stoffen probeerde?
Klik om te vergroten...
Het heeft mijn leven verrijkt in die zin dat ik nu weet hoe het voelt. Ik zie mezelf soms als een soort ontdekkingsreiziger, die op expeditie gaat in zijn eigen hoofd. Ik ben echt heel erg nieuwsgierig naar elke drug die ik nog niet geprobeerd heb.

Areyouexperienced? zei:
Wow, zalig verhaal. Goed geschreven ook. Er zijn inderdaad maar zeer weinig tripreports over heroïne, de verboden vrucht.

Wat ik me afvraag is waarom je nog een tweede keer ging bijhalen. Had je dan niet het gevoel dat je zeer gevaarlijk bezig was? Ik zou nooit heroïne doen, door één simpele uitspraak van een vriend van me toen we zalige mdma hadden kunnen kopen (eerste keer): als dit zo zalig is, stel je dan voor wat hero niet moet zijn. Wat een zen moment, hij had gelijk :)
Klik om te vergroten...
Omdat ik na de eerste keer nog niks merkte van beginnende verslaving ofzo, en ik had er nog wel eens zin in. Ik had meer het gevoel dat ik gevaarlijk bezig was bij de eerste keer kopen dan bij de tweede keer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."