#1
laat maar zien hoe link het is ![:openmouth:]()


Exact wat ik er ook over denk.J86 zei:Heel interessant report
En heel knap dat je ervan af kan blijven.
Ik ben ook wel heel benieuwd hoe geweldig het gevoel wel niet is maar ik durf het niet aan.
Ik denk dat ik er wel van af kan blijven na 1 keer proberen. Maar als er dan iets naars in je leven gebeurd en niks kan je meer wat schelen voor een periode loop je toch een groot risico alsnog naar heroïne te grijpen. En dat risico wil ik op elke manier vermijden..
milfhunter zei:Ik zie dat je ook ervaring hebt met ethylmorfine, ik neem aan dat dit die roze pilletjes codethyline zijn? Ik vind het een heel leuk effect om er zo'n 15-20 te nemen. In welke mate valt dit te vergelijken met heroïne? Waarschijnlijk véél minder sterk maar gaat het die richting uit?
geekos zei:Het verhaal hier op het forum van die gast die z'n hele leven verwoest geworden is door heroïne blijft me echt gans mijn leven bij, vond het een heel sterk verhaal en nog sterker dat hij er mee naar buiten durfde komen
Dankzij deze persoon (na het lezen van zijn verhaal) ben ik ervan overtuigd dat ik nooit heroïne zal gebruiken en dat het ook voor niemand aan te raden is om het te gebruiken
en kom nu maar af van : wat ben jij toch een hypocriet, als je het 1 keer kunt doen en niet verslaafd worden (zoals andere drugs) dan zou dat toch een mooie ervaring kunnen zijn
wel voor 1 keer antwoord ik u : NEE!
*EDIT*
en voor alle mensen die er toch van overtuigd zijn dat heroïne uw leven niet kan verwoesten , lees dit even : http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=19&t=5883&start=0
Ik baseer mn mening niet op één enkel verhaal, ik baseer mn mening op meerdere verhalen. Heb nog nooit iemand heroïne zien gebruiken en ken ook niemand in m'n vriendenkring die het ooit gebruikt heeft (ken wel mensen die het al eens gedaan hebben en al veel over gehoord) en daarom is mijn mening niet objectief, dat geef ik toetomz0r zei:Niemand zegt hier dat heroïne je leven niet kan verwoesten. Het lijkt me ook duidelijk dat heroïne dat wel kan. Dat je je mening baseert op één enkel verhaal zegt ook wel wat, op die manier kan alles je leven verwoesten. Over alles is wel een negatief verhaal.
Neemt niet weg dat je gelijk hebt, het percentage ooitgebruikers wat problemen krijgt met heroïne ligt enorm hoog.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."