Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocktail report LIVE from the afkickcentrum

Cocktail report LIVE from the afkickcentrum

60 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hee gozer,
ik snap best dat het niet makkelijk is om commentaar te krijgen op je levenstijl, maar deze mensen bedoelen het goed.
Drugs kunnen nou eenmaal een psychose versterken, hoe goed je medicijnen ook zijn, lsd, paddo's en andere hallucinogenen kunnen makkelijk een psychose versterken. Doe dat gewoon niet, werk aan jezelf. Als je genezen bent kun je er nog genoeg van genieten, alles komt op zijn tijd wel.

Nu over het tripreport zelf: beetje chaotisch, denk ook dat het zo in je hoofd wel gegaan is naar de booze, speed en dan slaappillen of niet?
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#2
:confused: off topic? Ergernis neemt aardig toe, heb je i.q. van platgereden egel soms? Het waren namelijk wel degelijk goed bedoelde reacties, ingaande op de werkelijke inhoud van je topic. maar dus niet aan jou besteed.Je drank en speed consumptie zijn namelijk weinig boeiend. Maar goed, -no hard feelings-, ga gerust je gang natuurlijk!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inderdaad zijn die geplande tripmiddelen echt geen goed idee als je een psychose hebt gehad, je neemt dan toch echt iedere keer een veel te groot risico. Behalve dat, leuk report.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Precies, en vooral met Datura zou ik uitkijken, daar hoor ik alleen maar slechte verhalen over, het is een delirium middel, je weet dus niet meer dat je aan het trippen bent.
En dit is niet offtopic, dit zijn gewoon meningen van mensen die je proberen te waarschuwen over combinaties die jij in je post had gezet :) Paddo's en LSD dan nog, maar echt, kijk uit met datura!

Leuk reportje verder, klinkt als een leuke dag :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Radeon915 zei:
Precies, en vooral met Datura zou ik uitkijken, daar hoor ik alleen maar slechte verhalen over, het is een delirium middel, je weet dus niet meer dat je aan het trippen bent.
En dit is niet offtopic, dit zijn gewoon meningen van mensen die je proberen te waarschuwen over combinaties die jij in je post had gezet :) Paddo's en LSD dan nog, maar echt, kijk uit met datura!

Leuk reportje verder, klinkt als een leuke dag :)
Klik om te vergroten...

Oh jezus hij gaat ook nog datura doen? NIET DOEN!! NIIIEEET DOOEEEN!!!
t
temmyLid
01-01-2024, 00:00
#6
leuk om te lezen, moet lukken dat ik zowat naast melle woon :grin: over welk centrum gaat het? steveliet, caritas,...?
gezellige boel daar als ik dit zo lees :P
in melle is idd heel wat te verkrijgen :mrgreen: :stoned:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eckster C zei:
...daarna ben ik effe in mijn bed gaan trippen goed gaan op muziek en kon niet slapen ben om 4 uur opgestaan en toen begon ik te hallucineren ik snap het ook niet ik nam nog een bad en zag ellerlei patronen en gezichten in de tegels en een boot perfect gedetaileerd kwam recht voor mijn ogen en zo van die maffe shit en nu ishet 8 uur en zit ik nog te hallucineren ben nog wa aant verder genieten van het roes effect van Spoj ,2temesta's en alcohol
Klik om te vergroten...

hallucinaties van speed??? onder de vorm vn een psychose neem ik aan?

en ik zou idd oppasse me die datura (eiglik als ik u was, xou geen enkel tripmiddel neme)... zeker als ge nu al psychotisch bent moet ge nie da gaan neme of heel uw leve is gwn verneukt
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Atropine oogdruppels? Waar is dat goed voor? :confused:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#9
gewoon een kereltje van 12, wat aandacht nodig heeft :P

nou

alstjeblieft, stop nou maar met het vervuilen van deze maatschappij en het verspillen van ons zuur verdiende belanstings deel aan jou medicijnen

peace
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
goodluck man met je afkick
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#11
junk :beer:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
Is er een grote kans eigenlijk om van tripmiddelen enen psychose te krijgen? Ik heb hier namelijk best angst voor maar goed wil wel nog af en toe eens trippen eigenlijk!

Heb verder niks van psychische probelemen mentaal 100 % en gewoon geen grote problemen enzo, als dat er iets toe doet dan?
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zeg Eckster; wist je nog, dat je zo blij was; dat je met een meisje had gezoend? Destijds met dat ghb topic? Ken je dat lekkere gevoel in je buik? Liefde? Het houden van? Dat kan je wel weer bereiken, zolang jij maar aan jezelf blijft werken. Je verneukt jezelf, omdat je toekomst perspectief; vast is verneukt. Ik gok maar wat, maar je bent niet goed bezig. Geef om jezelf man....

O/T: dit report: doet me denken; aan iemand die om hulp schreeuwt...
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#14
J0rrit zei:
Is er een grote kans eigenlijk om van tripmiddelen enen psychose te krijgen? Ik heb hier namelijk best angst voor maar goed wil wel nog af en toe eens trippen eigenlijk!

Heb verder niks van psychische probelemen mentaal 100 % en gewoon geen grote problemen enzo, als dat er iets toe doet dan?
Klik om te vergroten...

ligt aan setting, en state of mind, ik was er ook erg bang voor, maar tijdens mijn lsd trip bande ik alle psychisch slechte dingen van mijn ziel af
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik weet niet wat diegene hebben gebruikt die dit een leuk report vinden..Ik vind het de naam trip report niet waardig, en ik denk dat de schrijver en de maatschappij beter af is met een od van één of andere drug waardoor hij vredig inslaapt.....Zie dat laatste maar als een sarcastische grap ofzo.

Hemi
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
GENIAAL (en ja ik kick een oud topic omhoog, maar dat is geen toeval.)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#17
haha ja wat een domme debiel die topic starter, ook geen wonder dat hij psychotisch is!! :grin:
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat ben jij een stakker man, jeezus.
Net ook je post over "pure colombiaanse coke" gelezen.
Hou toch op stakker :tearsofjoy:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#19
nounounou, iemand die terecht komt waar hij nu zit op zo'n jonge leeftijd, zit daar niet voor niets eh. Dat moet je eerder zn ouders aanrekenen lijkt me...
L
LegalizeIt_Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Re:

temmy zei:
leuk om te lezen, moet lukken dat ik zowat naast melle woon :grin: over welk centrum gaat het? steveliet, caritas,...?
gezellige boel daar als ik dit zo lees :P
in melle is idd heel wat te verkrijgen :mrgreen: :stoned:
Klik om te vergroten...
Echt? ik woon ook niet ver van Melle x).
goed om te weten, haha !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."