Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocktail report LIVE from the afkickcentrum

Cocktail report LIVE from the afkickcentrum

60 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
GENIAAL (en ja ik kick een oud topic omhoog, maar dat is geen toeval.)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#2
haha ja wat een domme debiel die topic starter, ook geen wonder dat hij psychotisch is!! :grin:
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat ben jij een stakker man, jeezus.
Net ook je post over "pure colombiaanse coke" gelezen.
Hou toch op stakker :tearsofjoy:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
nounounou, iemand die terecht komt waar hij nu zit op zo'n jonge leeftijd, zit daar niet voor niets eh. Dat moet je eerder zn ouders aanrekenen lijkt me...
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Verstandig of niet... klinkt wel als een chill dagje :tongueout:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
lekker om te lezen

en voor de rest geen comentaar :tongueout:
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een psychose gehad?
De dikgedrukte zijn dan zowieso veels te gevaarlijk...

Ketamine + Weed
Alice + Booze + Weed
MDA +Speed + Weed + Booze
DMT + Paddo's + Weed
Datura Seeds + Weed
GHB + Weed





Geen commentaar?
Je zet et op een forum neer dan krijg je commentaar....

EDIT: Ik kijk al uit naar die datura met wiet en MDA spat weed en drank :wave:
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#8
wordt lekker flippen eh en heb nu goede medicatie die psychose tegenhoudt dus geen zorgen heb na die psychose zoveel dope gebruikt en ik kreeg er nog geen dus.. :sunglasses: Flashen maar
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tsja, is al gezegt: forum=commentaar........ maar goed, mbt je andere posts: een psychiatrisch centrum is van dezelfde orde. Drank en drugs als zelfmedicatie zijn een bekend verschijnsel. Maar bij latent gevaar van psychoses brengen die een zeker risico met zich mee.
Als je stabiliteit zoekt dan lijkt mij jouw huidige insteek (gebruiken, yeah!!!) in ieder geval niet de juiste. Maar anyhow: Njoy, take care!
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#10
pepito zei:
Tsja, is al gezegt: forum=commentaar........ maar goed, mbt je andere posts: een psychiatrisch centrum is van dezelfde orde. Drank en drugs als zelfmedicatie zijn een bekend verschijnsel. Maar bij latent gevaar van psychoses brengen die een zeker risico met zich mee.
Als je stabiliteit zoekt dan lijkt mij jouw huidige insteek (gebruiken, yeah!!!) in ieder geval niet de juiste. Maar anyhow: Njoy, take care!
Klik om te vergroten...

off topic en stop met zeuren
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hee gozer,
ik snap best dat het niet makkelijk is om commentaar te krijgen op je levenstijl, maar deze mensen bedoelen het goed.
Drugs kunnen nou eenmaal een psychose versterken, hoe goed je medicijnen ook zijn, lsd, paddo's en andere hallucinogenen kunnen makkelijk een psychose versterken. Doe dat gewoon niet, werk aan jezelf. Als je genezen bent kun je er nog genoeg van genieten, alles komt op zijn tijd wel.

Nu over het tripreport zelf: beetje chaotisch, denk ook dat het zo in je hoofd wel gegaan is naar de booze, speed en dan slaappillen of niet?
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#12
:confused: off topic? Ergernis neemt aardig toe, heb je i.q. van platgereden egel soms? Het waren namelijk wel degelijk goed bedoelde reacties, ingaande op de werkelijke inhoud van je topic. maar dus niet aan jou besteed.Je drank en speed consumptie zijn namelijk weinig boeiend. Maar goed, -no hard feelings-, ga gerust je gang natuurlijk!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Inderdaad zijn die geplande tripmiddelen echt geen goed idee als je een psychose hebt gehad, je neemt dan toch echt iedere keer een veel te groot risico. Behalve dat, leuk report.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Precies, en vooral met Datura zou ik uitkijken, daar hoor ik alleen maar slechte verhalen over, het is een delirium middel, je weet dus niet meer dat je aan het trippen bent.
En dit is niet offtopic, dit zijn gewoon meningen van mensen die je proberen te waarschuwen over combinaties die jij in je post had gezet :) Paddo's en LSD dan nog, maar echt, kijk uit met datura!

Leuk reportje verder, klinkt als een leuke dag :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Radeon915 zei:
Precies, en vooral met Datura zou ik uitkijken, daar hoor ik alleen maar slechte verhalen over, het is een delirium middel, je weet dus niet meer dat je aan het trippen bent.
En dit is niet offtopic, dit zijn gewoon meningen van mensen die je proberen te waarschuwen over combinaties die jij in je post had gezet :) Paddo's en LSD dan nog, maar echt, kijk uit met datura!

Leuk reportje verder, klinkt als een leuke dag :)
Klik om te vergroten...

Oh jezus hij gaat ook nog datura doen? NIET DOEN!! NIIIEEET DOOEEEN!!!
t
temmyLid
01-01-2024, 00:00
#16
leuk om te lezen, moet lukken dat ik zowat naast melle woon :grin: over welk centrum gaat het? steveliet, caritas,...?
gezellige boel daar als ik dit zo lees :P
in melle is idd heel wat te verkrijgen :mrgreen: :stoned:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eckster C zei:
...daarna ben ik effe in mijn bed gaan trippen goed gaan op muziek en kon niet slapen ben om 4 uur opgestaan en toen begon ik te hallucineren ik snap het ook niet ik nam nog een bad en zag ellerlei patronen en gezichten in de tegels en een boot perfect gedetaileerd kwam recht voor mijn ogen en zo van die maffe shit en nu ishet 8 uur en zit ik nog te hallucineren ben nog wa aant verder genieten van het roes effect van Spoj ,2temesta's en alcohol
Klik om te vergroten...

hallucinaties van speed??? onder de vorm vn een psychose neem ik aan?

en ik zou idd oppasse me die datura (eiglik als ik u was, xou geen enkel tripmiddel neme)... zeker als ge nu al psychotisch bent moet ge nie da gaan neme of heel uw leve is gwn verneukt
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Doe écht geen datura, het is een delerium middel, en het is ontzettend gevaarlijk, giftig, weinig verschil tussen trip en dood, het duurt 2-3 dagen en je weet niet wat er gebeurd. Lees de reports op erowid maar; ik ken meerdere mensen die dit hebben genomen (twee eigenlijk) en een heeft sindsdien paranoide schizofrenie en de ander heeft 2 dagen door de modder gekropen in de waan dat hij een varken was. Dus.. niet doen, echt niet doen.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#19
azgaza zei:
het duurt 2-3 dagen
Klik om te vergroten...


In het beste geval duurt het maar 2 tot 3 dagen ja, soms zijn er mense die jarenlang in die datura-waanzin leven
b
bas410Lid
01-01-2024, 00:00
#20
sjaartrol zei:
azgaza zei:
het duurt 2-3 dagen
Klik om te vergroten...


In het beste geval duurt het maar 2 tot 3 dagen ja, soms zijn er mense die jarenlang in die datura-waanzin leven
Klik om te vergroten...

jarenlang? bron? als de werkzame stof op is is ie toch op? aangezien je er niet veel van kan nemen omdat je dan dood gaat lijkt me niet dat die trips jarenlang kunnen duren? :confused: (niet onaardig bedoeld btw)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."