Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZoo7 en mijn ervaring

Zoo7 en mijn ervaring

27 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb ook zeer goede ervaringen met capsules met 100mg bzp en 50mg tfmpp. Vind het ook een goeie party drug en bij blowen is echt geen probleem, alleen wel een heftige kater wanneer gecombineerd met alcohol.
J
JesseflesseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi.
Vraagje, ik ben van plan om dit weekend zoo7 te nemen op een feest. wat raden jullie mij aan ? 1 of 2 capsules en kan ik er gewoon bij bieren ?

Alvast bedankt.
Gz
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goedendag mensen! Heb een paar dagen geleden zoo7 op. Het feest duurde wel ff dus heb 2 caps tegelijk genomen. Het sloeg in als een bom. een half uu nadat ik het had geslikt begon mijn evenwichtsorgaan iets te klooien en mijn maag sloeg ook op hol. Ik naar de toilet in die club gerend en mijn maagje leeg gegooid.

Toen begon het pas. Ik ging zweten terwijl ik het koud had, mijn hart ging ongelofelijk snel en mijn ogen waren gewoon zwarte gaten:P Ik ging maar even naar buiten (zonder jas:P) met een goeie smoes:P Daarna ben ik een eind gaan lopen en ben op een stenen muurtje gaan zitten.

Toen kwam echt een hel. Het was als een paddo trip, alleen dan veel meer psycher. Ik had het gevoel dat iedereen keek, en zag overal gezichten in. Alle blaadjes etc. Heb nog een keer gekotst en heb toen een tijdje tegen mijn tel gepraat...om op te nemen wat ik dacht. Als jullie het willen horen moet je het zeggen, dan zet ik het ergens op internet.
Na 2 uur buiten te hebben gezeten kreeg ik het erg koud...dus werd geforceerd om met mijn psychische kop naar binnen te gaan. Het is alsof je vast zit in een trip. Als je buiten zit wil je daar blijven, als je eenmaal binnen zit wil je nooit meer weg....dus het was heel slim van me om naar binnen te gaan. Heb uiteindelijk wel goed gefeest want ik zat daar ook weer in de trip:P Om 4 uur was het afgelopen en zijn langzaam terug naar de auto gegaan. Rijden ging uitstekend. Mijn focus was perfect en heb beetje obsessief netjes gereden:P constant PRECIES aan de snelheid houden etc.

Eenmaal thuis gekomen ben ik in bed gegaan en heb ik tot 1 uur 'smiddags wakker gelegen....

Trip duurde in totaal 32 uur en mocht je deze drug willen proberen...doe 1 cap...en niet 2! onderschat deze smart shop shit niet...want het heeft mij goed te pakken gehad.

Ik zou zeggen....geen party of sociale drug zoals er op het pakje staat.

Wat een avontuur.....
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wow, dat klinkt gaaf! Ga ik binnenkort maar eens naar binnen gooien ^^

Hoewel ik nog steeds niet echt geloof in de smartshop herbals -.-
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#5
is geen herbal, is designerdrugs, bzp-tfmpp
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#6
mijn eerste keer was in como met alcohol en 4 ritalin... dat was heerlijk tintelend, euforisch, betje halucinerend, lekker dansen, sociaal, geil gevoel, super!!! maar door de combinatie ging ik bijna out en best heftige hallucinaties op dat moment

zie http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=9224

mijn tweede keer met twee ritalin en een zoo7 was veel minder qua heftigheid, voelde de pil nagenoeg niet, alleen iets danserig en de lichten iets mooier, werd al snel oververhit, en heb een hele tijd metoen afkoelen, waarna ik alleen ngo maar kon chillen

weet niet goed wat ik dr nu aan heb
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja...is mijn eerste ervaring met bad een bad trip. Ook echt zo lang in blijven hangen. Iemand anders zoiets gehad? Waarom Ritalin?? Is er trouwens iets wat jullie gebruiken om zon bad trip tegen te gaan (neutraliseren). Heb een vitamine ctje genomen toen (soort van boost) maar werkte niet.

Het is absoluut party en sociaal, ik heb deze krengen overigens nog nooit gedaan
Klik om te vergroten...
Hoe weet je dat het dan zo sociaal is?? Maybe heb ik dan wel van die andere ingr. bad trip gehad. Is dat mogelijk
U
UmLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb wel goede ervaring met bzp-tfmpp

heb het thuis gedaan, lekker s morgens als ontbijt genomen en ik dacht dat het allemaal weinig invloed zou hebben, maar bleek toch wel te werken, haha

ik vind het een beetje lijken op mdma (maar dan veel lichter euforisch gevoel), een beetje op lichte paddo's (lekker spacen) en een beetje op speed (ik viel niet meer in slaap en mijn hoofd bleef bezig)

maar de bovenstande drie drugs vind ik wel meer ingrijpend als dit hoor

ik heb nog 1 pil, die ga ik eens op een volgend feestje nemen
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#9
had er ook 2 tegelijk...maybe was dat het probleem...geen idee...ik zou die troep iig nooit meer kopen.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heeft iemand er eigelijk wel eens bij geblowd? Hoe was dat?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sja, het zal wel per persoon verschillend zijn,

bij mij gingen ze prima, ik had er ook 2 tegelijk, met een klein beetje speed (en natuurlijk ook wat geblowed ja adrenochroom, dat kan overal bij), en het was een superavond, en zeker een superparty drug.
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bij onze smart verkopen ze dit niet echt balen :(
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#13
Altijd het probleem bij mensen die de aanbevolen dosering niet volgen.

Ik heb al aardig wat ervaring met BZP etc.
Nooit negatieve ervaringen gehad. Behalve wat moeite met inslapen.
Omdat de mentale rush minder lang duurt dan de lichamelijke stimulatie ben je snel geneigd om meer te nemen.
Buiten dat is het voor mij juist één van de sociaalste drugs die er zijn. Niet te drugsie over het algemeen en het geeft je de juiste kick om de nacht door te halen.
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Afgelopen nacht ook voor het eerst zown zoo7 capsule genomen en er flink bij geblowed, was een mooie nacht, heeft idd wel wat weg van xtc/pep... maar dan milder... verder was ik lekker energiek, voelde me goed, was wel heel chaotisch in m'n hoofd, maar is zeker voor herhaling vatbaar, had het echt onderschat.
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#15
Overcome zei:
Afgelopen nacht ook voor het eerst zown zoo7 capsule genomen en er flink bij geblowed, was een mooie nacht, heeft idd wel wat weg van xtc/pep... maar dan milder... verder was ik lekker energiek, voelde me goed, was wel heel chaotisch in m'n hoofd, maar is zeker voor herhaling vatbaar, had het echt onderschat.
Klik om te vergroten...


toevallig dat je nu reageert (topic loopt al een tijdje)
Op dit moment BZP/TFMPP in mijn systeem zitten....en het voelt als X.....Wat meer realisatie maar net zo lekker eigenlijk.

op zo'n moment is het jammer dat je niet kunt beschrijven wat je voelt....

Peace and tranquility...

Voor mij nu echt X, muziek is zo mooi en meeslepend. en dat dus onder BZP/TFMPP.......
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#16
Net zoals de topicstarter aangeeft...er zitten bij dit goedje zoveel individuele verschillen....
Je moet dit ook leren gebruiken....ik wil nu meer nemen....als ik dat doe slaap ik voor 12 uur morgenmiddag niet...wil ik dat?
Het is niet makkelijk om de verleiding te weerstaan, veel makkelijker is het als ik X zou hebben op dit moment...dat werkt niet zo godslang door.....

Dus...ga ik een filmpje opzetten en hoop ik dat ik voor 6:00 kan slapen. :wave:
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het is absoluut party en sociaal, ik heb deze krengen overigens nog nooit gedaan , ik heb liever de ingredienten. Jammer dat je er zo bad op ging.
M
MissMarie90Lid
01-01-2024, 00:00
#18
had met oud en nieuw zoo7 gedaan
en had precies hetzelfde als de topicstarter
ik vond het maar nix iig
heb paar weken daarvoor ook 1 capsule genomen en toen ook al redelijk rot effect
alleen wel minder
tis gewoon kut spul vind ik
geef mij maar lkkr borreltje GHB :wink: :hearteyes:
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psilo zei:
Net zoals de topicstarter aangeeft...er zitten bij dit goedje zoveel individuele verschillen....
Je moet dit ook leren gebruiken....ik wil nu meer nemen....als ik dat doe slaap ik voor 12 uur morgenmiddag niet...wil ik dat?
Het is niet makkelijk om de verleiding te weerstaan, veel makkelijker is het als ik X zou hebben op dit moment...dat werkt niet zo godslang door.....

Dus...ga ik een filmpje opzetten en hoop ik dat ik voor 6:00 kan slapen. :wave:
Klik om te vergroten...

het is zeker lekker idd die zoo7, het werkt idd zo lang door en je kan er makkelijk een nachtje mee doorhalen, maar ik heb nu oldschool lovertjes, en die zijn toch iets lekkerder :hearteyes:
K
Konijntje:xLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mijn vriend en ik hebben gister voor het eerst Zoo7 gebruikt, gekocht bij een smartshop in Nijmegen, en hoewel we allebei ervaren xtc gebruikers zijn, hebben we echt een leuke avond/nacht gehad!! Toch wel regelmatig echt het 'spacende' gevvoel van xtc, tintelingen, en intens actief en vrolijk! We hadden allebei 1 pil op, en een beetje geblowt... Voor ons is het wel degelijk een vervanger van xtc, het is misschien iets minder heftig, maar we zijn de dag erna absoluut niet brak, en hebben minstens zo'n leuke avond als met x gehad!
Wij hebben origens 10 euro voor 2 caps betaald, maar hadden hier dus genoeg aan..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."