#1
Heeft iemand er eigelijk wel eens bij geblowd? Hoe was dat?
Overcome zei:Afgelopen nacht ook voor het eerst zown zoo7 capsule genomen en er flink bij geblowed, was een mooie nacht, heeft idd wel wat weg van xtc/pep... maar dan milder... verder was ik lekker energiek, voelde me goed, was wel heel chaotisch in m'n hoofd, maar is zeker voor herhaling vatbaar, had het echt onderschat.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."