Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZoo7 en mijn ervaring

Zoo7 en mijn ervaring

27 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heeft iemand er eigelijk wel eens bij geblowd? Hoe was dat?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sja, het zal wel per persoon verschillend zijn,

bij mij gingen ze prima, ik had er ook 2 tegelijk, met een klein beetje speed (en natuurlijk ook wat geblowed ja adrenochroom, dat kan overal bij), en het was een superavond, en zeker een superparty drug.
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij onze smart verkopen ze dit niet echt balen :(
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#4
Altijd het probleem bij mensen die de aanbevolen dosering niet volgen.

Ik heb al aardig wat ervaring met BZP etc.
Nooit negatieve ervaringen gehad. Behalve wat moeite met inslapen.
Omdat de mentale rush minder lang duurt dan de lichamelijke stimulatie ben je snel geneigd om meer te nemen.
Buiten dat is het voor mij juist één van de sociaalste drugs die er zijn. Niet te drugsie over het algemeen en het geeft je de juiste kick om de nacht door te halen.
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Afgelopen nacht ook voor het eerst zown zoo7 capsule genomen en er flink bij geblowed, was een mooie nacht, heeft idd wel wat weg van xtc/pep... maar dan milder... verder was ik lekker energiek, voelde me goed, was wel heel chaotisch in m'n hoofd, maar is zeker voor herhaling vatbaar, had het echt onderschat.
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#6
Overcome zei:
Afgelopen nacht ook voor het eerst zown zoo7 capsule genomen en er flink bij geblowed, was een mooie nacht, heeft idd wel wat weg van xtc/pep... maar dan milder... verder was ik lekker energiek, voelde me goed, was wel heel chaotisch in m'n hoofd, maar is zeker voor herhaling vatbaar, had het echt onderschat.
Klik om te vergroten...


toevallig dat je nu reageert (topic loopt al een tijdje)
Op dit moment BZP/TFMPP in mijn systeem zitten....en het voelt als X.....Wat meer realisatie maar net zo lekker eigenlijk.

op zo'n moment is het jammer dat je niet kunt beschrijven wat je voelt....

Peace and tranquility...

Voor mij nu echt X, muziek is zo mooi en meeslepend. en dat dus onder BZP/TFMPP.......
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#7
Net zoals de topicstarter aangeeft...er zitten bij dit goedje zoveel individuele verschillen....
Je moet dit ook leren gebruiken....ik wil nu meer nemen....als ik dat doe slaap ik voor 12 uur morgenmiddag niet...wil ik dat?
Het is niet makkelijk om de verleiding te weerstaan, veel makkelijker is het als ik X zou hebben op dit moment...dat werkt niet zo godslang door.....

Dus...ga ik een filmpje opzetten en hoop ik dat ik voor 6:00 kan slapen. :wave:
M
MissMarie90Lid
01-01-2024, 00:00
#8
had met oud en nieuw zoo7 gedaan
en had precies hetzelfde als de topicstarter
ik vond het maar nix iig
heb paar weken daarvoor ook 1 capsule genomen en toen ook al redelijk rot effect
alleen wel minder
tis gewoon kut spul vind ik
geef mij maar lkkr borreltje GHB :wink: :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."