#1
Als je into dope bent, bouw wat connecties ofzo. Kijk een beetje rond, de scene is der altijd wel.
Angramar Temenos zei:Doe je alsjeblieft voorzichtig? Cocaine is een van de meest verslavende drugs. Als je al harddrugs wil gaan doen (af te raden op jouw leeftijd, maar toen ik 16 was had ik ook al wel het een en ander geprobeerd maar oke), probeer eens paddo's of LSD, of een XTC-pilletje (wel getest he), ketamine, salvia of iets dergelijks.
Maar ik raad je aan om van de coke, heroine, pcp en meth enzo af te blijven.
Exceptional Insight zei:En waar baseer je die wijsheid precies op?
Angramar Temenos zei:op basis van schadelijkheid/verslaving
Angramar Temenos zei:(eigen indeling puur op basis van de slechte gevolgen die het kan hebben; Niet de potentie.
Wow...Gecondoleerd...Missnaomi6 zei:Ik heb geen ouders meer sinds dit jaar..
.Het voelde alsof alle zorgen weg waren en ik was heerlijk relaxed
Ja kan twee dingen doen...Maar ik kijk zeker wel uit, misschien moet ik ff jullie advies volgens en het houden bij wiet![]()

Angramar Temenos zei:Nee, coke is zware shit... Ik heb m'n eigen verdeling van Softdrugs, "gewone"drugs, en harddrugs op basis van schadelijkheid/verslaving (niet op basis van sterkte van effecten!) en coke is een van de zwaardere hardrugs...
Softdrugs:
Wiet
Hasj
LSD
Paddo's
Cactussen
Lachgas
DMT
Drugs:
XTC
Ketamine
GHB
Benzodiazepines
Alcohol
Speed
DXM
Harddrugs:
Cocaine
Heroine
Crystal meth
PCP
Morfine
Datura
Lijm
Mephedrone
Crack
(eigen indeling puur op basis van de slechte gevolgen die het kan hebben; Niet de potentie. Bijv. DMT is een veel intensere ervaring dan Coke, maar zo goed als niet verslavend en onschadelijk.)
ja maar das basicly DMT he ^^wobble zei:ayahuasca is ook heel vet
Angramar Temenos zei:Ik kan wat MDMA (XTC), een benzo (medicinaal) of een lijntje keta (met mate) anders best warderen.
Angramar Temenos zei:Nee, coke is zware shit... Ik heb m'n eigen verdeling van Softdrugs, "gewone"drugs, en harddrugs op basis van schadelijkheid/verslaving (niet op basis van sterkte van effecten!) en coke is een van de zwaardere hardrugs...
Angramar Temenos zei:Nee, coke is zware shit... Ik heb m'n eigen verdeling van Softdrugs, "gewone"drugs, en harddrugs op basis van schadelijkheid/verslaving (niet op basis van sterkte van effecten!) en coke is een van de zwaardere hardrugs...
Softdrugs:
Wiet
Hasj
LSD
Paddo's
Cactussen
Lachgas
DMT
Drugs:
XTC
Ketamine
GHB
Benzodiazepines
Alcohol
Speed
DXM
Harddrugs:
Cocaine
Heroine
Crystal meth
PCP
Morfine
Datura
Lijm
Mephedrone
Crack
(eigen indeling puur op basis van de slechte gevolgen die het kan hebben; Niet de potentie. Bijv. DMT is een veel intensere ervaring dan Coke, maar zo goed als niet verslavend en onschadelijk.)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."