Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer cocaine !

Eerste keer cocaine !

40 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je into dope bent, bouw wat connecties ofzo. Kijk een beetje rond, de scene is der altijd wel.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#2
Angramar Temenos zei:
Doe je alsjeblieft voorzichtig? Cocaine is een van de meest verslavende drugs. Als je al harddrugs wil gaan doen (af te raden op jouw leeftijd, maar toen ik 16 was had ik ook al wel het een en ander geprobeerd maar oke), probeer eens paddo's of LSD, of een XTC-pilletje (wel getest he), ketamine, salvia of iets dergelijks.

Maar ik raad je aan om van de coke, heroine, pcp en meth enzo af te blijven.
Klik om te vergroten...

My thoughts exactly.... :(

Blijf er gewoon af, op 16 jaar is wiet al lastig genoeg om af te blijven denk ik.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee, coke is zware shit... Ik heb m'n eigen verdeling van Softdrugs, "gewone"drugs, en harddrugs op basis van schadelijkheid/verslaving (niet op basis van sterkte van effecten!) en coke is een van de zwaardere hardrugs...

Softdrugs:
Wiet
Hasj
LSD
Paddo's
Cactussen
Lachgas
DMT

Drugs:
XTC
Ketamine
GHB
Benzodiazepines
Alcohol
Speed
DXM

Harddrugs:
Cocaine
Heroine
Crystal meth
PCP
Morfine
Datura
Lijm
Mephedrone
Crack



(eigen indeling puur op basis van de slechte gevolgen die het kan hebben; Niet de potentie. Bijv. DMT is een veel intensere ervaring dan Coke, maar zo goed als niet verslavend en onschadelijk.)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
En waar baseer je die wijsheid precies op?
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#5
Exceptional Insight zei:
En waar baseer je die wijsheid precies op?
Klik om te vergroten...

Angramar Temenos zei:
op basis van schadelijkheid/verslaving
Klik om te vergroten...

Edit:
Angramar Temenos zei:
(eigen indeling puur op basis van de slechte gevolgen die het kan hebben; Niet de potentie.
Klik om te vergroten...
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#6
zou als jou was dit forum nog paar jaartjes blockeren of je ouders dan .heb niks tegen je maar vind niet kunne om zo vroeg al te beginnen aan een drugs als coke hou het liever nog een paar jaartjes bij de wiet coke is te verwaarlozen .
M
Missnaomi6Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb geen ouders meer sinds dit jaar..
Maar ik kijk zeker wel uit, misschien moet ik ff jullie advies volgens en het houden bij wiet :wink:
P
ParadoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Of chocola!
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#9
coke sucks big time
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Missnaomi6 zei:
Ik heb geen ouders meer sinds dit jaar..
Klik om te vergroten...
Wow...Gecondoleerd... :(
Ik zal er niet verder op in gaan, maar juist in deze situatie moet je ver weg blijven van drugs. Je zegt zelf al dat
Het voelde alsof alle zorgen weg waren en ik was heerlijk relaxed
Klik om te vergroten...
.
In jouw situatie zullen zorgen wel door je hoofd spoken en op zo'n piepjonge leeftijd dat verwerken dmv drugs is geen goed plan! Ik heb deverslavingskracht van wiet ook onderschat, zonder dat je het door hebt grijpt het je... Coke doet dit ook, maar als je daar eenmaal aan vast zit ben je véél verder van huis!

Maar ik kijk zeker wel uit, misschien moet ik ff jullie advies volgens en het houden bij wiet :wink:
Klik om te vergroten...
Ja kan twee dingen doen...

misschien ons advies opvolgen en over 3 jaar terug kijken op je leven en concluderen dat je een puinhoop hebt veroorzaakt en jezelf voor je kop slaat dat niet naar die paar gekke forumleden hebt geluisterd.

zeker ons advies opvolgen en over 3 jaar terug kijken op je leven en concluderen dat je tering trots op jezelf moet zijn omdat je sterk genoeg bent geweest in een tijd waar je je ouders kwijt raakt niet aan de coke bent gegaan. Dan ben 19 en kan je experimenteren wat je wilt en de wondere wereld gaan verkennen.

Papa D :wave:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik denk net als de rest van de mensen hier dat het belangrijk is dat je niet met coke gaat beginnen, het is zeker in jou situatie een van de meest verslavende middelen
Hopelijk neem je al deze goeie raad van iedereen aan :) Sterkte ermee
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Angramar Temenos zei:
Nee, coke is zware shit... Ik heb m'n eigen verdeling van Softdrugs, "gewone"drugs, en harddrugs op basis van schadelijkheid/verslaving (niet op basis van sterkte van effecten!) en coke is een van de zwaardere hardrugs...

Softdrugs:
Wiet
Hasj
LSD
Paddo's
Cactussen
Lachgas
DMT

Drugs:
XTC
Ketamine
GHB
Benzodiazepines
Alcohol
Speed
DXM

Harddrugs:
Cocaine
Heroine
Crystal meth
PCP
Morfine
Datura
Lijm
Mephedrone
Crack



(eigen indeling puur op basis van de slechte gevolgen die het kan hebben; Niet de potentie. Bijv. DMT is een veel intensere ervaring dan Coke, maar zo goed als niet verslavend en onschadelijk.)
Klik om te vergroten...

I couldn't agree more! Echt waar!
en die wijsheid, is iets die je beter ten harte zou nemen :)
Die harddrugs zijn rotzooi die je leven kapot maken..
De gewone drugs spreken me totaal niet aan,
enkel die softdrugs!

OT: Jep, gewoon chillie wegblijven van de vetzakerij, wordt je alleen maar beter van!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik kan wat MDMA (XTC), een benzo (medicinaal) of een lijntje keta (met mate) anders best warderen.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#14
ayahuasca is ook heel vet
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
wobble zei:
ayahuasca is ook heel vet
Klik om te vergroten...
ja maar das basicly DMT he ^^
5-MeO-DMT of N,N-DMT. weet niet meer exact :tongueout:

Angramar Temenos zei:
Ik kan wat MDMA (XTC), een benzo (medicinaal) of een lijntje keta (met mate) anders best warderen.
Klik om te vergroten...

Ja omdat je hier waarschijnlijk beter mee kan omgaan dan de meeste mensen..
De meeste mensen onderzoeken zelf te weinig naar info over drugs, en daarom gaat het ook vaak fout .. =/
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
Nee, coke is zware shit... Ik heb m'n eigen verdeling van Softdrugs, "gewone"drugs, en harddrugs op basis van schadelijkheid/verslaving (niet op basis van sterkte van effecten!) en coke is een van de zwaardere hardrugs...
Klik om te vergroten...

mijn verdeling kwa drugs bestaat uit;

* middelen die geestelijk iets positiefs (kunnen) toevoegen aan het leven na de rush:

-Paddo's
-DMT
-LSD
en aanverwanten....

* slechte drugs die geestelijke en lichamelijk een negatieve uitwerking hebben na de rush

-cocaine
-speed
-xtc
en meer van dat soort bende...:)
S
SacramentoLid
01-01-2024, 00:00
#17
In principe kán alles verslavend zijn. De een is schadelijker dan de ander maar goed. Ook vind ik de indeling hierboven van softdrugs/drugs/harddrugs persoonlijk. De een raakt gemakkelijker verslaafd aan psychedelica dan aan coke (hoeft niet, maar KAN). En hoe je zelf zo'n indeling maakt, kun je af laten hangen van geestelijke en/of lichamelijke verslaving, schadelijkheid voor het lichaam, etc. Wat ik dus probeer te zeggen, is dat verslaving puur persoonsgerelateerd is.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#18
Angramar Temenos zei:
Nee, coke is zware shit... Ik heb m'n eigen verdeling van Softdrugs, "gewone"drugs, en harddrugs op basis van schadelijkheid/verslaving (niet op basis van sterkte van effecten!) en coke is een van de zwaardere hardrugs...

Softdrugs:
Wiet
Hasj
LSD
Paddo's
Cactussen
Lachgas
DMT

Drugs:
XTC
Ketamine
GHB
Benzodiazepines
Alcohol
Speed
DXM

Harddrugs:
Cocaine
Heroine
Crystal meth
PCP
Morfine
Datura
Lijm
Mephedrone
Crack



(eigen indeling puur op basis van de slechte gevolgen die het kan hebben; Niet de potentie. Bijv. DMT is een veel intensere ervaring dan Coke, maar zo goed als niet verslavend en onschadelijk.)
Klik om te vergroten...


Alcohol is oh zo schadelijk en zeer verslavend. En waar is Nicotine??
B
BLOEDLINKLid
01-01-2024, 00:00
#19
Alcohol verslavend? Dan moet je wel erg veel en onverstandig zuipen zonder grenzen, nicotine ben ik wel met je eens.
m
maskLid
01-01-2024, 00:00
#20
Coke is wel 1 van de slechtste dingen om te proberen.
Het is een k*t drug, duur, en je went er in no time aan, dus heb je meer nodig.
Ik heb het ooit (25 jaar geleden) een paar keer geprobeerd, ik heb er geen speciale herinneringen aan. Maar da's alleen mijn mening.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."