Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gelukkig was er in mijn tijd nog geen XTC e.d. en hadden we alleen nederwiet, hasj, lsd en de paddo's haalden we zelf uit de paardenwei. Als ik alle verhalen lees vind ik het tegenwoordig knap eng, zoals er met drugs geexperimenteert wordt. Mijn ervaring: je kunt beter met een papertripje beginnen dan met paddo's. En verder geen andere drugs, die beinvloeden het effect alleen maar (ten nadele/voordeel) maar dat ga je toch niet gokken? Een goeie trip is TE gek, ik vind het, 35 jaar na gebruik, nog steeds 1 van de betere drugs. Ook 1 van de engste, want na 10 jaar onthouding kun je nog steeds een flashback krijgen, dan ga je weer even hard als tijdens die trip. Een trip neem je alleen met hele goede vrienden, in een voor jouw vertrouwde omgeving (dit laatste is heel belangrijk), vrienden die een horrorfilm opzetten na een trip zijn zowieso niet DE vrienden. Als alle omstandigheden goed zijn, kun je van een trip echt een dikke 4 uur genieten, de hallucinaties zijn niet te beschrijven zo mooi. Daar kan geen drug tegen op."
"Coke is wel 1 van de slechtste dingen om te proberen. Het is een k*t drug, duur, en je went er in no time aan, dus heb je meer nodig. Ik heb het ooit (25 jaar geleden) een paar keer geprobeerd, ik heb er geen speciale herinneringen aan. Maar da's alleen mijn mening."
"Laat lekker gaan, go with the flow. De helft van de mensheid is sowieso niet meer te redden"
"*De persoon bellen die achter je staat omdat je die kwijt bent!! Klik om te vergroten... Heerlijk, dat doet de burger deugd"
"...... gordijnrails je toespreekt. ...... teckels voortbewegen als een golf water. ...... vormen als vierkant en rond er niet meer toe doen en je probeert een cirkel in vierkante cm uit te rekenen, om er achter te komen dat je nog moet leren rekenen, waarna de interesse in een cirkel uberhaupt al snel wegsterft, want je bent alweer dimensie's verder. ...... je na 10 jaar drugsvrij weer een flashback krijgt. Alweer 25 jaar drugsvrij, op alcohol en nicotine na, blijven mij de ervaringen met LSD nog het meest bij, dat waren schitterende ervaringen (waarbij vermeld dat je dat alleen moet doen in een vertrouwde omgeving met hele goede vrienden), op een bad trip zit niemand te wachten. Dus niet vreten als je nog uitgaat."
"tuurlijk niet, je bent per slot van rekening toch geen drugsverslaafde? of wel? Echt wel, je bent een junk, hoe je het ook wendt of keert, je mag ook tegen jezelf liegen, no problem. Niemand valt je hier aan, maar je bent wel een junk."
"Alleen alcohol en nicotine"