Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive XTC reportje!

Live XTC reportje!

182 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Harderstyles zei:
W IS ER INMIDDELS OOK BIJ! Alleen hij is nuchter, dus hij weet neit wat hij ziet! :rock: :rockband:
Klik om te vergroten...

Haha, kan ik mij wel voorstellen. Je komt niets vermoedend binnen en ziet daar een stel half naakte gedrogeerden die de grond proberen te vermoorden.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hahahaha geweldig geformuleerd! :hearteyes:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#3
KoxBox zei:
Harderstyles zei:
W IS ER INMIDDELS OOK BIJ! Alleen hij is nuchter, dus hij weet neit wat hij ziet! :rock: :rockband:
Klik om te vergroten...

Haha, kan ik mij wel voorstellen. Je komt niets vermoedend binnen en ziet daar een stel half naakte gedrogeerden die de grond proberen te vermoorden.
Klik om te vergroten...
Je kan het niet beter verwoorden. :rolleyes:

@harderstyles

Lees je dit eigenlijk als je nuchter bent? :P
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#4
HEMELSS:

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/gJXOtgFkAbA&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/gJXOtgFkAbA&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#5
L: Net ontzettend moete pissen, zo dat is er uit!
Halve komt er volgens mij niet echt meer in, maar dit is zo ook goed!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is het halfje al ingeslaan?

Edit: hmm, raar normaal gezien zou je het toch nog moeten voelen hoor. Misschien komt het nog!
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Geweldig dit!!!! :hearteyes:

JALOERS!!!!!
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#8
L: Ja zou kunnen dat hij nog komt inderdaad.
Maar ik voel al iets meer dan toenstraks, volgens mij komt hij heeeel geleidelijk op zodat ik het niet merk ofso :confused:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Harderstyles zei:
L: Ja zou kunnen dat hij nog komt inderdaad.
Maar ik voel al iets meer dan toenstraks, volgens mij komt hij heeeel geleidelijk op zodat ik het niet merk ofso :confused:
Klik om te vergroten...

Misschien ja, het is natuurlijk ook wat minder dan dat je eerst gedropt hebt....
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#10
L: Ja ik denk dat hij gewoon heel rustig opkwam zodat ik dat nier merkte, ondertussen ga ik weer best lekker.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#11
L: W lacht ons uit omdat ik bij T op schoot zit dit topic te leven :sunglasses:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Harderstyles zei:
L: W lacht ons uit omdat ik bij T op schoot zit dit topic te leven :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Haha, en dat verbaast je? :tearsofjoy:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#13
W: Yo, ik ben de nuchtere van het stel hier. vandaag dan toch. vraagt er een aan mij ofdat ik het gay vind worden af en toe: Nee, jullie hebben allebij je broek weer aan, valt mee. :beer:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nouu, nu heb ik ook weer zin!
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dan kan het op zich nog wel getolereerd worden. :rolleyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha, ze hebben een excuus. :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
pascal828 zei:
Dan kan het op zich nog wel getolereerd worden. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Waarom altijd die :rolleyes: ?
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#18
T: Haha ja dan kan het nog net door de beugel toch. Mijn kaak schuurt onderhand over de grond! :hearteyes: :hearteyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben lichtjes jaloers op jou :)
E
EmineLid
01-01-2024, 00:00
#20
pff net als bij bijna iedereen die dit topic heeft gelezen heb ik nu ook zin damn... :grin:

Nou ja zal het emporium worden of de feestfabriek, in qontrol was de laatste x alweer maar voor het beste effect ga ik toch voor feestfabriek denk ik, maar zo'n reportjes als dit moet ik dan wel echt uit de weggaan :hearteyes:

Complimenten dus guys!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."