Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive XTC reportje!

Live XTC reportje!

182 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#1
L: Inderdaad, T kan daar op dit moment nog opkomen, ik niet meer vrees ik :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een goedemiddag! Wij (L en ik) hebben zojuist allebei driekwart gedropt, en we hebben allebei nog een halfje over voor vanavond. We zijn van plan om vanavond een live reportje te schrijven. We hebben 'm gedropt om 17.35, dus het is nog effe afwachten! :rockband:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#3
veeel plezier :wave: :xtc: ben benieuwd :grin:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#4
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/NKYzLMquLN0&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/NKYzLMquLN0&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik: Haha lekker snoeihard de muziek aan, aan twee kanten geen buren en er is niemand thuis dus we staan lekker te raggen hier!!!! :rockband:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij L komt ie inmiddels aan, ik voel nog niks! :wave:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#7
L: Jongens, hij is lekker bezig nu. Ik voel me echt top top top! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Ik ga echt goed hier! Ik heb 2 keer eerder xtc gehad, maar dat was opzich niet goed.
Ik ga nu echt zo heerlijk hier! Niet normaal, ik kan wel blijven typen hoe goed dit is enzo!

Ik ga weer verder! Tot zo!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha, have fun!
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik: Hallooooooo mensjes! Ik ga inmiddels ook lekker, hij begint nu lekker aan te komen super klamme handjes en mijn ogen staan wel wat verder open dan normaal hehe :hearteyes: Tintelingen allesss man man man wat hou ik hiervan, mijn kaak begint zo langzamerhand ook al wat krampjes te vertonen! I'll keep you posted! :wave: :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Harderstyles zei:
L hier: Hij lijkt opzich minder te worden :angry:
Love gevoel is zowat weg, kaak kan stil houden, misschien dat dit na een goed nummertje weer terugkomt! Bid voor ons dat we weer zo heerlijk kunnen gaan als net!
Klik om te vergroten...

Jullie hadden toch nog elk een halfje?
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#11
L: Maat smst net of hij langs kan komen, ZEKER :hearteyes:

Wij hebben net beide weer een halve gepakt, nu zijn ze op.
ik (L.) vond dat ze een beetje uit begonnen te werken.

Ik voel me nu iig anders, nog steeds niet verkeerd, maar minder blij en love enzo.
Ik vergeet ook nog steeds wat ik elke keer wil typen. :mrgreen:

T: ITS THE REVOLUTION OF THE UNDERSOUND!

[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Hn1pHEcjdqI&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Hn1pHEcjdqI&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja we hebben net dus nog alletwee een halfje gepakt!
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#13
WE ARE THE NOBODIES. WANNA BE SOMEBODIES!

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/mBtJrqip1-I&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/mBtJrqip1-I&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Feeeels like eeeeeeeeeeeeeeeeeeeecstacyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy in my faaaaaaaaaaaaantahaseyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! MAN MAN WAT EEN MACHTIG NUMMER IS DIT! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jongenssssjongensssss wat is dit godverdomme heeemeeeeels!
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#16
T: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hahaha natuurlijk! Ben wel benieuwd naar wat ik nou allemaal neer heb geflatst hier! :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#18
L: Het effect is bij mij al echt een stuk minder? :confused: :smilingimp: :angry:
Hopelijk slaat die halve netzohard in als die 3/4 net, dan voel ik me weer koning :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#19
W IS ER INMIDDELS OOK BIJ! Alleen hij is nuchter, dus hij weet neit wat hij ziet! :rock: :rockband:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Harderstyles zei:
L: Het effect is bij mij al echt een stuk minder? :confused: :smilingimp: :angry:
Hopelijk slaat die halve netzohard in als die 3/4 net, dan voel ik me weer koning :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dat zal je over ongeveer 10min wel merken. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."