#1
Feeeels like eeeeeeeeeeeeeeeeeeeecstacyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy in my faaaaaaaaaaaaantahaseyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! MAN MAN WAT EEN MACHTIG NUMMER IS DIT!
![:hearteyes:]()

Harderstyles zei:L: Het effect is bij mij al echt een stuk minder?![]()
![]()
![]()
Hopelijk slaat die halve netzohard in als die 3/4 net, dan voel ik me weer koning![]()

Harderstyles zei:W IS ER INMIDDELS OOK BIJ! Alleen hij is nuchter, dus hij weet neit wat hij ziet!![]()
![]()
Weer een live report?Harderstyles zei:Volgende week zaterdag mag ik weer! Intents!!![]()
![]()
Ik dacht dat het 1,5-2mg per kilo lichaamsgewicht was. Dus als je 60kg weegt kan je tussen de 90 en de 120mg nemen.Harderstyles zei:Een goedenmiddag,
voor mijn volgende party heb ik MDMA kristallen kunnen bemachtigen. Ik ben hier natuurlijk erg blij mee, maar weet niet zo goed hoe ik die 't beste kan doseren? Het is 1 grammetje.
Jup.KoxBox zei:Ik dacht dat het 1,5-2mg per kilo lichaamsgewicht was. Dus als je 60kg weegt kan je tussen de 90 en de 120mg nemen.Harderstyles zei:Een goedenmiddag,
voor mijn volgende party heb ik MDMA kristallen kunnen bemachtigen. Ik ben hier natuurlijk erg blij mee, maar weet niet zo goed hoe ik die 't beste kan doseren? Het is 1 grammetje.
Correct me if I'm wrong.
Vouw een vloeitje met de plakrand tot een zakje, drop je lading in het puntje van het vloeitje. Samen frommelen tot een balletje en doorslikken maar.Harderstyles zei:Sorry, ik bedoel niet de letterlijke hoeveelheid maar hoe ik het 't beste kan nemen.
Heb helaas niet de beschikking tot capsules.
Is het het handigst om het tot poeder te vermalen(en dan met je vingertop dippen), of gewoon 2/3 "stukjes" te pakken?
Het is een beetje een onzinnige vraag maar heb hier totaal nog geen ervaring mee
Harderstyles zei:Sorry, ik bedoel niet de letterlijke hoeveelheid maar hoe ik het 't beste kan nemen.
Heb helaas niet de beschikking tot capsules.
Is het het handigst om het tot poeder te vermalen(en dan met je vingertop dippen), of gewoon 2/3 "stukjes" te pakken?
Het is een beetje een onzinnige vraag maar heb hier totaal nog geen ervaring mee
MD is een harde drug, velen vergeten dat wel eens.Sublimo zei:Harderstyles zei:Sorry, ik bedoel niet de letterlijke hoeveelheid maar hoe ik het 't beste kan nemen.
Heb helaas niet de beschikking tot capsules.
Is het het handigst om het tot poeder te vermalen(en dan met je vingertop dippen), of gewoon 2/3 "stukjes" te pakken?
Het is een beetje een onzinnige vraag maar heb hier totaal nog geen ervaring mee
Vermalen is sowieso een must. Anders krijg je een brokje kristal dat op een plek de hele avond je maag gaat irriteren. Dat ga je merken de volgende dag.
Voor de rest moet je het doen zoals Drientje het beschreef.
Veel plezier ermee, heb dit weekend ook kristallen gehad en het was een van mijn heftigste ervaringen ooit met drugs.![]()
KoxBox zei:MD is een harde drug, velen vergeten dat wel eens.
Visuals op MD zijn echt vet. Bomen in 2 zien splijten, krokodillen zien lopen,...Sublimo zei:KoxBox zei:MD is een harde drug, velen vergeten dat wel eens.
Ja, inderdaad. Ik had het echt wat onderschat, waarschijnlijk doordat ik de eerste keer zo goed als niks voelde.
Ik had me veel voorgesteld erbij, maar niet dat wat ik heb meegemaakt. Ik heb al die verhalen over roze olifantjes in de bomen altijd met twijfels aangehoord. Maar als je dan zelf van die visuals krijgt... Dat was heftig !![]()
KoxBox zei:Visuals op MD zijn echt vet. Bomen in 2 zien splijten, krokodillen zien lopen,...
Maar ze lijken zo echt dat ik me wel kan voorstellen dat dit bij sommigen wat para momenten kan veroorzaken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."