Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive XTC reportje!

Live XTC reportje!

182 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Feeeels like eeeeeeeeeeeeeeeeeeeecstacyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy in my faaaaaaaaaaaaantahaseyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! MAN MAN WAT EEN MACHTIG NUMMER IS DIT! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jongenssssjongensssss wat is dit godverdomme heeemeeeeels!
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#3
T: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hahaha natuurlijk! Ben wel benieuwd naar wat ik nou allemaal neer heb geflatst hier! :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#5
L: Het effect is bij mij al echt een stuk minder? :confused: :smilingimp: :angry:
Hopelijk slaat die halve netzohard in als die 3/4 net, dan voel ik me weer koning :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#6
W IS ER INMIDDELS OOK BIJ! Alleen hij is nuchter, dus hij weet neit wat hij ziet! :rock: :rockband:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Harderstyles zei:
L: Het effect is bij mij al echt een stuk minder? :confused: :smilingimp: :angry:
Hopelijk slaat die halve netzohard in als die 3/4 net, dan voel ik me weer koning :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dat zal je over ongeveer 10min wel merken. :P
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#8
L: Maatje(W) is er nu ook bij.
Hopelijk voel ik mijn laatste halfje zo inklappen :mrgreen:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Harderstyles zei:
W IS ER INMIDDELS OOK BIJ! Alleen hij is nuchter, dus hij weet neit wat hij ziet! :rock: :rockband:
Klik om te vergroten...

Haha, kan ik mij wel voorstellen. Je komt niets vermoedend binnen en ziet daar een stel half naakte gedrogeerden die de grond proberen te vermoorden.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Harderstyles zei:
Volgende week zaterdag mag ik weer! Intents!! :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Weer een live report? :grin: :hearteyes:

Edit: ah zag het net, op intents dus. :P
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een goedenmiddag,

voor mijn volgende party heb ik MDMA kristallen kunnen bemachtigen. Ik ben hier natuurlijk erg blij mee, maar weet niet zo goed hoe ik die 't beste kan doseren? Het is 1 grammetje.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Harderstyles zei:
Een goedenmiddag,

voor mijn volgende party heb ik MDMA kristallen kunnen bemachtigen. Ik ben hier natuurlijk erg blij mee, maar weet niet zo goed hoe ik die 't beste kan doseren? Het is 1 grammetje.
Klik om te vergroten...
Ik dacht dat het 1,5-2mg per kilo lichaamsgewicht was. Dus als je 60kg weegt kan je tussen de 90 en de 120mg nemen.

Correct me if I'm wrong.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
KoxBox zei:
Harderstyles zei:
Een goedenmiddag,

voor mijn volgende party heb ik MDMA kristallen kunnen bemachtigen. Ik ben hier natuurlijk erg blij mee, maar weet niet zo goed hoe ik die 't beste kan doseren? Het is 1 grammetje.
Klik om te vergroten...
Ik dacht dat het 1,5-2mg per kilo lichaamsgewicht was. Dus als je 60kg weegt kan je tussen de 90 en de 120mg nemen.

Correct me if I'm wrong.
Klik om te vergroten...
Jup.

Helemaal goed.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sorry, ik bedoel niet de letterlijke hoeveelheid maar hoe ik het 't beste kan nemen.
Heb helaas niet de beschikking tot capsules.
Is het het handigst om het tot poeder te vermalen(en dan met je vingertop dippen), of gewoon 2/3 "stukjes" te pakken?

Het is een beetje een onzinnige vraag maar heb hier totaal nog geen ervaring mee
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Harderstyles zei:
Sorry, ik bedoel niet de letterlijke hoeveelheid maar hoe ik het 't beste kan nemen.
Heb helaas niet de beschikking tot capsules.
Is het het handigst om het tot poeder te vermalen(en dan met je vingertop dippen), of gewoon 2/3 "stukjes" te pakken?

Het is een beetje een onzinnige vraag maar heb hier totaal nog geen ervaring mee
Klik om te vergroten...
Vouw een vloeitje met de plakrand tot een zakje, drop je lading in het puntje van het vloeitje. Samen frommelen tot een balletje en doorslikken maar.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Harderstyles zei:
Sorry, ik bedoel niet de letterlijke hoeveelheid maar hoe ik het 't beste kan nemen.
Heb helaas niet de beschikking tot capsules.
Is het het handigst om het tot poeder te vermalen(en dan met je vingertop dippen), of gewoon 2/3 "stukjes" te pakken?

Het is een beetje een onzinnige vraag maar heb hier totaal nog geen ervaring mee
Klik om te vergroten...

Vermalen is sowieso een must. Anders krijg je een brokje kristal dat op een plek de hele avond je maag gaat irriteren. Dat ga je merken de volgende dag.

Voor de rest moet je het doen zoals Drientje het beschreef.

Veel plezier ermee, heb dit weekend ook kristallen gehad en het was een van mijn heftigste ervaringen ooit met drugs. :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sublimo zei:
Harderstyles zei:
Sorry, ik bedoel niet de letterlijke hoeveelheid maar hoe ik het 't beste kan nemen.
Heb helaas niet de beschikking tot capsules.
Is het het handigst om het tot poeder te vermalen(en dan met je vingertop dippen), of gewoon 2/3 "stukjes" te pakken?

Het is een beetje een onzinnige vraag maar heb hier totaal nog geen ervaring mee
Klik om te vergroten...

Vermalen is sowieso een must. Anders krijg je een brokje kristal dat op een plek de hele avond je maag gaat irriteren. Dat ga je merken de volgende dag.

Voor de rest moet je het doen zoals Drientje het beschreef.

Veel plezier ermee, heb dit weekend ook kristallen gehad en het was een van mijn heftigste ervaringen ooit met drugs. :grin:
Klik om te vergroten...
MD is een harde drug, velen vergeten dat wel eens.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
KoxBox zei:
MD is een harde drug, velen vergeten dat wel eens.
Klik om te vergroten...

Ja, inderdaad. Ik had het echt wat onderschat, waarschijnlijk doordat ik de eerste keer zo goed als niks voelde.

Ik had me veel voorgesteld erbij, maar niet dat wat ik heb meegemaakt. Ik heb al die verhalen over roze olifantjes in de bomen altijd met twijfels aangehoord. Maar als je dan zelf van die visuals krijgt... Dat was heftig ! :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sublimo zei:
KoxBox zei:
MD is een harde drug, velen vergeten dat wel eens.
Klik om te vergroten...

Ja, inderdaad. Ik had het echt wat onderschat, waarschijnlijk doordat ik de eerste keer zo goed als niks voelde.

Ik had me veel voorgesteld erbij, maar niet dat wat ik heb meegemaakt. Ik heb al die verhalen over roze olifantjes in de bomen altijd met twijfels aangehoord. Maar als je dan zelf van die visuals krijgt... Dat was heftig ! :grin:
Klik om te vergroten...
Visuals op MD zijn echt vet. Bomen in 2 zien splijten, krokodillen zien lopen,...
Maar ze lijken zo echt dat ik me wel kan voorstellen dat dit bij sommigen wat para momenten kan veroorzaken.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
KoxBox zei:
Visuals op MD zijn echt vet. Bomen in 2 zien splijten, krokodillen zien lopen,...
Maar ze lijken zo echt dat ik me wel kan voorstellen dat dit bij sommigen wat para momenten kan veroorzaken.
Klik om te vergroten...

Ja, inderdaad ! Ik kan het me nu ook zeer goed voorstellen dat mensen er enorm paranoïde van kunnen worden.

Ik vond het eigenlijk zelfs heftiger dan LSD en paddestoelen. Het gedeelte van de visuals bedoel ik dan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."