Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive XTC reportje!

Live XTC reportje!

182 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#1
L: Dat doe ik morgen wel als ik tijd heb.
Zal wel echt onwijs grappig zijn, maar heel veel dingen die ik hier wilde posten was ik alweer vergeten toen ik aan het toetsenbord zat.
Heb wel écht veel gedronken, ruim meer dan 3 liter denk ik, krijg echt ontzettende dorst van dat ´bijten´ van mij kaken, super droge mond
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Harderstyles zei:
L: Dat doe ik morgen wel als ik tijd heb.
Zal wel echt onwijs grappig zijn, maar heel veel dingen die ik hier wilde posten was ik alweer vergeten toen ik aan het toetsenbord zat.
Heb wel écht veel gedronken, ruim meer dan 3 liter denk ik, krijg echt ontzettende dorst van dat ´bijten´ van mij kaken, super droge mond
Klik om te vergroten...

Voldoende drinken is inderdaad een must, maar ook niet te veel. Je kan ook een water vergiftiging oplopen, dit is wel maar na 5l water ofzo. En ik weet ook niet of dit het geval is als je drugs op hebt..
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Helaas, iedereen krijgt dorst van mdma. Je kunt trouwens op een gegeven moment dus beter een isotone sportdrankje drinken dan water, omdat dat vocht vasthoudt en je hydrateert. Bij water loop je op den duur, zoals Koxbox al zei, kans op watervergiftiging en het is heel slecht voor je nieren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."