#1
L: Dat doe ik morgen wel als ik tijd heb.
Zal wel echt onwijs grappig zijn, maar heel veel dingen die ik hier wilde posten was ik alweer vergeten toen ik aan het toetsenbord zat.
Heb wel écht veel gedronken, ruim meer dan 3 liter denk ik, krijg echt ontzettende dorst van dat ´bijten´ van mij kaken, super droge mond
Zal wel echt onwijs grappig zijn, maar heel veel dingen die ik hier wilde posten was ik alweer vergeten toen ik aan het toetsenbord zat.
Heb wel écht veel gedronken, ruim meer dan 3 liter denk ik, krijg echt ontzettende dorst van dat ´bijten´ van mij kaken, super droge mond